25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Állatok a Star Citizenben? [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Állatok a Star Citizenben?
Mert a játékosok is így akarták, igen.

Artyom
#12 Artyom [213]
Sok a károgás. Nézzetek utána hogyan működik ez a project. Először is a fő fejlesztőgárdának ez A PROJECT, nem terveznek mással foglalkozni a következő években, ezt a játékot fogják folyamatosan fejleszteni, sosem lesz kész., folyamatosan rakják bele az új bolygókat, űrhajókat, küldetéseket, eseményeket, tekintve hogy az Univerzum a játéktér, a határok végtelenek. A játékról asszem két naponta adnak ki fejlesztői videókat amikben elmesélik mivel foglalkozik az adott részleg épp, hetente foglalkoznak a támogatók kérdéseivel, folyamatosan töltik fel az új hajókat az arena commanderbe, folyamatosan készülnek el a modulok, mutatták ugye a készülgető FPS modult is. A fejlesztő személye (Wing Commander játékok fejlesztője) és elszántsága a garancia arra hogy ebből a játékból kész termék lesz, és ahogy ez kinéz, hosszú ideig semmi nem fogja megközelíteni összetettségében és játékélményben, ez lesz az a játék amiért érdemes lesz PC-t fejleszteni.

Válasz erre

capraz
#11 capraz [279]
65 millióért elgondolkodik a moduláris hajókon. Még jó, hogy megpróbálja!

I see no God up here / Yuri Gagarin /

Válasz erre

ivanova36
#10 ivanova36 [1321]
Ha már kicsit elmentünk a témától: érdekes volt látni hogy pl az Über Entertainment a Planetary Annihilation-t a Kickstarteren kezdte, majd Steam Early keretén belül be is fejezte, és kiadta. A köv játékukat megint Kickstartener kezdték el...
Vagyis az első sikeres projekt vagy nem hozott annyit amennyiből a következőt finanszírozni tudták volna, vagy átálltak erre a modellre, hogy "kockáztasson" a közösség, és ne ők.
Számomra ez utóbbi megöli a Kickstarter és egyéb ilyen oldalak azon szellemiségét, hogy segít beindulni. Persze működő koncepció lehet a "másfél évente összekalapozok zsetont és nem kockáztatok", csak számomra visszás kicsit.
A Star Citizen és a körülötte lévő felhajtást igyekszem csak szemlélni, és nem részt venni benne, de nehéz szó nélkül elmenni ilyen "ígéretek" mellett. Pláne hogy sok ígéretet olvashatunk korábbi nagyobb nevű játékok kapcsán és azoknak is olykor-olykor siralmas lett a végeredménye.
Lehet megérne egy kis utánajárást hogy amennyiben nem teljesül a vállalt ígéret akkor hogyan tovább. Lásd Elite: Dangerous single player opció...

Válasz erre

GeryG
#9 GeryG [2301]
Na igen. Én is inkább amolyan Steames EA-t tudok elképzelni 2015-re, ami aztán jó két évig még húzni fogja a végleges megjelenésig. Manapság nagy divat lett ezt a pályát követni, ami nem feltétlenül rossz, csak az ember úgy érzi, hogy sokkal tovább tart a fejlesztés.

Válasz erre

Előzmény: Sityi 2014.12.02. 15:14
Sityi
#8 Sityi [1616]
Amikor befizettem a Project Carsra 3 éve, az is csak pár autó és pálya volt sík idióta AI-val és (a mostani állapothoz képest) kezdetleges grafikával.
Témához közelebbi példa: nemrég Early Accessben kijött a Fractured Space, az még siralmasabb állapotban van, rengeteg a ronda placeholder grafika a pályán is. Mivel erősen alfa állapotban van még, a fejlesztők megkértek, hogy még ne írjak róla, mert most még nincs igazából mit mutatni. Szóval az, hogy kevés dolog érhető el a Star Citizenben most, még nem sok mindent jelent.
Figyelembevéve milyen hosszúra tud elnyúlni egy-egy fejlesztés és mit ígértek be, szerintem a 2017-es megjelenés sincs kizárva.

Válasz erre

Előzmény: ivanova36 2014.12.02. 08:09
GeryG
#7 GeryG [2301]
Lehet igazság abban, amit mondasz, de innen nézve minden "szar" játék legális lopás, ha megveszed. Itt annyi a különbség, hogy 64 milla értékben 600-700 ezer játékos előre megvette magának a játékot. Kockáztatnak, mert még nem tudni, hogy mi sül ki ebből...

Válasz erre

Előzmény: Evaristus 2014.12.02. 14:36
Evaristus
#6 Evaristus [61]
Sok ember észre se veszi, de ez az évszázad legnagyobb legális lopása... 64 milla*238 ft... omg és majd kiadnak vmi szart és kb a banda élete végéig gazdagon él... a sok marha (bocs de ez az igazság) küldi a pénzt... de ne legyen igazam...

Válasz erre

ivanova36
#5 ivanova36 [1321]
Nem is tudom milyen konkurensek vannak most kint ebben a témában.

Elite: Dangerous, Starpoint Gemini 2, Eve online, talán Star Trek Online

Ez utóbbi lassan 4 éve talpon van ahogy az EVE is. Starpoint Gemini 2 az single player, annak minden előnyével és hátrányával.

SC-re visszatérve, én is aggódok hogy mi fog belőle kisülni, mert az ígéretek és a zseton egyre csak halmozódik, kipróbálható verzió meg mikor legutóbb néztem 45$-ba került amiben benne volt egy szabad repkedés meg némi pvp. 45$-ért kicsit kevéskének tűnik számomra ennyi "tartalom".

Válasz erre

GeryG
#4 GeryG [2301]
Az ötletek jók, az ambíciók is nagyok, itt tényleg csak a vállalásokkal és a teljesítőképességgel lehet a gond. Ha sikerül az ígéreteket betartani (általában minden ilyen játék ezen vérzik el), akkor gond nélkül lesöpörheti az összes konkurenst a placcról... de csakis akkor, ha tartják az ígéreteket. Csakhogy ez így nagyon kezd sokat akar a szarka lenni...

Válasz erre

Sityi
#3 Sityi [1616]
Az Elite: Dangerous után nagyon fel kell kötni azt a bizonyos alsóneműt... Az "csak" az alapokat vállalta, de remekül kidolgozták, és jön később pár extra is, amit a közösség kért.

Válasz erre

GeryG
#2 GeryG [2301]
Nem te vagy az egyetlen... az ilyen "minden benne lesz" játékokból szokott hatalmas bukás lenni - lásd: STALKER...

Válasz erre

Előzmény: marci555 2014.12.01. 16:01
marci555
#1 marci555 [266]
Csak én érzem úgy, hogy "kicsit" túlvállalják magukat a készítők? Aztán ne legyen igazam

Válasz erre

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.