Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Anthem - a Bioware új játéka

9880 levél
Válasz 19.04.05. 08:50 #95
davkar9
Igen, az a SWTOR, én tor-t szoktam használni. Első és egyetlen havidíjas mmom volt. Ott rontottam? el, hogy párhuzamosan toltam a 8 karit, aztán mikor rájöttem, hogy ez nem megy onnan ráfeküdtem a consularra (helyes kis miraluka lánykám ), azzal végigtoltam. Sztori jó volt, de az mmo rész egy csomószor megakasztott. Sok 2+-os terület kiesett, gearem és skillem (játékos szinten se) nem volt a meg az operationökhöz. Párat, pl a revanos megcsináltam, de a magasabb nehézségű farmolás nem ment. Amúgy sem az én stílusom, meg nem is volt, ami motiváljon, úgyis csak a sztori érdekelt. Troopernél farmolgattam egy időben a pvpt, hogy legyen klónpáncélom. Szexi is volt a teljes szett, de összességében semmi értelme nem volt. Abba is hagytam, statokkal is volt valami gebasz.

Aztán időközben lejártak a hónapjaim, jött a disney deal ami lényegében törölt mindent ami nem a filmek. Még most sem tudom, hogy mi a hivatalos 100% lore helyzete a játéknak, de aztán kiegről kiegre vesztettem el a fonalat (kote? revanos fegyverszünet bolygó, stb) és az érdeklődést is, úgyhogy igazából tök mindegy.

F2P váltásnál volt még anno egy fellelkesülésem, de mikor megláttam, hogy a headgear elrejtése is tokenekbe kerül ott egyből fel is álltam tőle, hogy talán akkor lesznek szívesek elmenni a faszba... Hallottam, hogy később már javult, de már így is elég nagy backlogom van, nem hiszem, hogy be tudnám még szorítani ezt is. Ha single játék/sima együttjátszós coop lett volna, akkor rongyosra játszottam volna mostanra.

A lényeg, hogy a tor tapasztalatait fel lehetett volna használni az anthemnél. Cikkben ott a kiemelt példa, austini, bocsánat "B" csapat" jelezte, hogy a közös sztori nem igazán működő dolog, a player experience rovására megy ha valaki még nézelődne, a másik meg rohanna. Az "A" brigád persze itt is legyintett...
Simple. Eternal. Beige.
22562 levél
Válasz 19.04.05. 07:50 #94
Peace
Én csíptem, 7-8 hónapig szuperül elvoltam vele. Mondjuk nem sok összehasonlítása alapom volt. Lineage 2, aztán annyi. De én baromira élveztem a gyilkolást BH-el.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1284 levél
Válasz 19.04.05. 06:39 #93
ivanova36
Anno a MEA balhénál azzal védték a BW-t hogy de hát a MEA-t a "B" csapat csinálta. Most kiderült hogy az "A" csapat sem tud már játékot készíteni.
Azt hitték, hogy a MEA összecsapása után, egy újabb összecsapott game nyerő lesz...

Amennyiben a tor az az SWTOR: Csak a 8 történet miatt éri meg, különben egy erősen közepes alá mmo. Csak annak örültem mikor kiderült hogy mennyire gyenge ez az mmo, hogy a BW nem a Mass Effect világát vágta haza ezzel az mmo-val. Egyetlen javulása a F2P átállás elbénázása után hogy most legalább a 8 sztorit rendesen végig lehet nyomni, igaz kell hozzá kb 4 account...
9880 levél
Válasz 19.04.04. 11:51 #92
davkar9
Pont ez a vicc, hogy nagyon nem is volt mit kivágni... Mikor kiderült, hogy itt nem lesz meg a beígért játék (ami ugye össze se jött volna, mert a bw se tudta milyen játékot akar csinálni), akkor kellett volna az eanek azt mondani, hogy nem. Project a kukába, MEA után nem kell egy újabb összecsapott vacak. De hát sebaj, majd nyomunk hozzá drága item storet és akkor ez az összetákolt szar is behozza majd a pénzt.

Értem én, hogy a bw valami újat akart. DA, ME már volt, az anthem ne ilyen legyen, de bakker már nem igazán tudnak újat mutatni. Ha kardozni kell akkor az DA, ha cifi és lőni, az meg ME. Nekem igazából tetszik a 14 körüli anthem - nasa powerarmorban túlélni az idegen Bermuda-háromszögben. Szerintem ott rontották el, hogy online coopban akarták mindezt. BW féle companionok mellett mégis ki a fenének van szüksége valódi emberekre? A legjobb az lett volna, ha összevonják a MEAval. "Földhözragadtabb" cifi (kevésbé, de még tudományos, de azért több fantasztikussal) exploration egy idegen galaxisban.

BW austin a tor tapasztalatokkal a háta mögött talán 1-2 éven belül majd játszható (élvezhető?) formába hozza, de ide tényleg leginkább egy elfenekelés kéne. Nem stúdióbezárás, viszont a vezetői szinten egy nagyon alapos tisztogatás ráférne a bw-re. Nagyon remélem, hogy ez az egész a DA4-et csak a rendelkezésre álló erőforrásokban fogja érinteni. Nem kell multi, nem kell mikrotranzakció, csak fejezzék be a történetet aztán felőlem csinálhatnak ebből is mmot, battle royalt vagy fasztudja mi lesz a következő őrület.
Simple. Eternal. Beige.
4089 levél
Válasz 19.04.03. 19:24 #91
Sucee
EA sarának én annyit tartok, hogy már megint félkész szart adtak ki.

Értem ezt úgy, hogy már megint a "több dolog kész volt már ennél, de hát live service, szóval kivágjuk és később plusz kontentként visszarakjuk" modell megy.

Azon túl meg ja, nyilván a BW sara. Már Andromeda is BW sara volt, szóval nem tudom, miért számított bárki is megváltásra egy olyan műfajtól, amihez semmi közük. Ha például azt a pár armort nem vágták volna ki, amit már alpha streamekben látni lehetett, nyilván közelebb kerültek volna ahhoz, amiért egyébként lootershootert játszik az ember, de hát az a pöcsnyi kontent se mentené meg az egészet.

Időről időre nézegetek pár csatornát a témában, akik elmesélik, hogy épp mi is van Anthem háza táján, de hát vicc az egész tényleg.

Megérdemelnék, hogy EA elkönyvelje az egészet egy nagy bukásként, és megvonja ettől a játéktól is a támogatást. Ideje egy kurva nagy pofonnak, mert nem érzem úgy jelen állapotban sem, hogy megkapták volna.
9880 levél
Válasz 19.04.03. 19:15 #90
davkar9
Egy kis olvasnivaló, hogy mi is történt. Hosszú, de megéri végigolvasni.

tldr
Nem is annyira az EA sara, ők is tehetnek róla, de nem ők írták elő, hogy az új project lootshooer legyen.
Bioware vezetői szinten egy rakás balfasz van, főleg miattuk bukta a játék. Nem volt egy kész ötletük, hogy mi akar lenni ez a játék. Edmontoni csapat arrogáns faszfejek gyülekezete, akik az austini csapat észrevételeit, tanácsait lesöpörték. A tor csapatét, akik azért már tudják, hogy mi működik és mi nem egy online játékban.
A frostbite szar. Nehéz vele dolgozni, ha segítsége kellett az ea a szakembereket máshová navigálta (fifa).
A repülés többször ki-bekerült (ilyenkor borítva pl a level designt is) a játékba. Aktuális ea-vezér patrik shöderlunk lebénázta a 16 végi demót. 17-ben került vissza a repkedés, hogy őt lenyűgözzék. Sikerült, ezután jött a 17-es e3-ra a "demó". Nagyjából a bioware dolgozói szintjén ekkor tudták meg, hogy milyen játékot is akarnak csinálni.

Szóval kurva nagy katyvasz volt ez a project. Kész "csoda", hogy alig másfél év alatt legalább ennyit sikerült összehozni.
Simple. Eternal. Beige.
9880 levél
Válasz 19.03.22. 11:39 #89
davkar9
Nem kizárólag a végére gondoltam, hanem az egész helyzetre. Volt mivel foglalkozni, Anthem még annyit se ér, hogy belerúgjunk. Ezen gondolkodom, hogy melyik a jobbik eset; a ME3 cirkusz vagy ez az Anthem féle semmilyenség.

Továbbra is tartom, hogy a MEA a sorozat DA2-je. Van itt is egy ideális útvonal (csapattársak, döntések, Ryder személyisége), amihez tartva magunkat egy élvezhető játékot kapunk. Ha az anthem pár ~értékelhető (repkedés és ... hát végül is csak a repkedés) dolgát felhasználták volna ott, akkor egy teljesen vállalható ME reboot epizód lett volna. Így most van egy bukott és egy bukott meh játékuk és a stúdió jövője is kérdőjeles.
Simple. Eternal. Beige.
4089 levél
Válasz 19.03.22. 09:31 #88
Sucee
Ilyen szinten szerintem inkább Andromedával hasonlítható össze a helyzet. Mondhatsz, amit akarsz ME3 végéről (sokszor meg is tettük), attól még nagyon egyben volt az a játék. Andromedáról már kevésbé mondható el, de azért rémálom sem volt sokunk szerint, sőt, azért kellemesen el lehetett vele pötyögni.

Nagyon sajnálom, hogy az egyből kukát kapott EA-től, ezt az ipari hulladékot meg most akkor csak-csak támogatják (?).

Amúgy ja, áprilisban csatlakozom én is a divízióhoz.
9880 levél
Válasz 19.03.22. 09:21 #87
davkar9
Gondolkodtam is rajta, hogy vajon melyik a jobb/rosszabb, a ME3 esete vagy ez. A szivárvány ugyan szar, de legalább volt miről beszélni pro (azért volt mellette egy tuchanka és rannoch is) és kontra is. Anthemnél még ez sincs. Harag nincs bennem, a legtöbb ami volt egy szomorú fejcsóválás, de már az sincs, csak a közöny. Vagy mi az ami még az alatt van? Kb azt érzem.

De amúgy ja, Washingtonban zajlik az élet!
Simple. Eternal. Beige.
12568 levél
Válasz 19.03.20. 12:23 #86
Gobiakos
"You don't wanna be my enemy I promise you!"
22562 levél
Válasz 19.03.20. 12:07 #85
Peace
Jah és jó játékot mindenkinek Division 2-höz! Legalább erre megfelel az Anthem topic!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
22562 levél
Válasz 19.03.20. 12:00 #84
Peace
"...még a METRO Exodus és a Resident Evil 2 Remake végigjátszása is abbamaradt nálam miatta."

Szégyelld össze Magad!!!!!! Mondjuk persze kinek mi. Nekem ez a két játék 1000szer többet ért, mint egy Division 2.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
33235 levél
Válasz 19.03.20. 11:46 #83
Creativ3Form
Egyfelől azért vagyok csendben, mert kb. semmi olyat nem tudok róla egyelőre elmondani, amit ne tapasztalt volna meg mindenki a live demo alatt. Max annyiban tudnám kiegészíteni, hogy stabilabban fut és szerver probléma sincs annyi. De pl. a sztori nem indult még be annyira, hogy esetleg arról tudjak mondani valamit. Másfelől pedig az van, amit McCl@ne írt...Washingtonban fejlesztem a Fehér Házat és írtom az ellent. Elég nehezen lehet leállni vele, még a METRO Exodus és a Resident Evil 2 Remake végigjátszása is abbamaradt nálam miatta.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
12568 levél
Válasz 19.03.20. 11:30 #82
Gobiakos
"You don't wanna be my enemy I promise you!"
13217 levél
Válasz 19.03.20. 10:26 #81
McCl@ne
Minden rendes ember Washingtonban fejleszti a Fehér Házat, nem ezzel a szarral bassza a drága idejét.
Respect is not given. It's taken.
22562 levél
Válasz 19.03.20. 06:17 #80
Peace
"...egy darab poszt nem érkezett ide a játék megjelenése óta..."

Mert Crea csendben van. Még véletlenül sem írná le a tapasztalatait!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4089 levél
Válasz 19.03.19. 22:34 #79
Sucee
@Peace

Ha még mindig fájna a szíved a játékért, ezt a videót is ajánlom.

Repülni valóban király - de lássuk be, a demo alatt kiélhettük ezt a dolgot, és egyszerűen nincs más értéke az egésznek - plusz undorító, ami marketing alatti hazugságok szintjén itt ment. Nem érdemelnek támogatást, 20 eurósat sem.

Egyébként - még ha kis közösség is vagyunk - elég meglepő, és egyben árulkodó, hogy egy darab poszt nem érkezett ide a játék megjelenése óta, nem?
4089 levél
Válasz 19.02.23. 02:40 #78
Sucee
Ha esetleg valaki még nem ismerné a Skill Up csatornát YT-n, én ajánlom, más játékok esetében is. Kijött egy baromi hosszú Anthem review - ráadásul csak Part 1.

Hajlamos némi színpadiaskodásra, de én meg hajlamos vagyok eltekinteni ettől, mert amúgy nagyon minőségi és nagyon őszinte. Jelen állás alapján meg pénzt költeni sem vagyok hajlandó Anthemre, nemhogy teljes áron vegyem...

Nyilván nem ez az egy videó döntött, viszont abban mindenképpen döntött, hogy még tovább módosította az eredeti "leárazásban jó lesz majd ez" hozzáállásomat, jelenleg "majd Game Passban megnézzük, ha esetleg bekerül".
22562 levél
Válasz 19.02.18. 15:23 #77
Peace
Jól van akkor, ezen aztán nem veszünk össze. Én továbbra is bízom benne, hogy kapunk még nem egy fergetegesen jó single játékot BW-től és nem fog múlni a cég jövője az Anthem-en. Remélem igazam lesz!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9880 levél
Válasz 19.02.18. 13:33 #76
davkar9
Nem tudom, szerintem egy pék ne csináljon cipőket.

Sztori és a lore a bw megszokotthoz képes nagyon gyenge. Shooter része jóindulattal is közepes. A kettő ráadásul nem alkot egységes egészet. A bázis egy felcicomázott lobby és loading screen két session között. Ami kint történik annak nincs hatása a benti részre, amit "döntést" bent hozol az nincs hatással a kinti részre. Színkódos lootpornó nagyobb/több felugráló számokért lövöldözés közben. Pár órás f2p shooternél elmegy az ilyen, AAA címnél én azért többet várnék.

Swtort sem szerettem, kár volt azzal zsákutcába vinni a kotor sorozatot, de ott legalább viszonylag arányosan keveredett az mmo content és a bwtől elvárható single-sztori minőség.
Simple. Eternal. Beige.
22562 levél
Válasz 19.02.18. 11:50 #75
Peace
Talán azért hirdetik Bioware játéknak, mert az is? Hagyjuk már, hogy ki milyen múlttal rendelkezik. Bioware = single játék!!!!!! Ezt ismételgetni habzó szájjal legalább olyan unalmas, mint mikor hónapokig ajnároztam a PS4-et és minden topikban csak erről lehetett olvasni (AMÚGY ISTEN A GÉP!!!!!! ). Jó pénzért csináltak egy ilyet is felkérésre (vagy utasításra? ezt Ti jobban tudjátok, ennyire nem vagyok benne otthon). Én is rohadtul várom a Dragon Age folytatását!!!!! De ezért folyamat piszkálni a BioWare-t, hogy elkészítették ezt. Mi van, ha pénzügyi szempontból nem volt választásuk és a kivitelezésben szinte minden téren meg volt kötve a kezük? Na mind1, nem védem őket. Csak unalmas ez a "single player gyártó minek csinál ilyet??!!!" téma......
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
22562 levél
Válasz 19.02.18. 11:44 #74
Peace
Akkor egyetértünk, hogy nem értünk egyet.

"...az Anthemről az lett ígérve, hogy singleben is teljes élményt nyújt." <- Ez nekem mondjuk kimaradt, sosem olvastam ilyet. De az egy dolog, hogy valamikor évekkel ezelőtt mit ígértek és végül mivé kerekedett. Ez egy MMO shooter, mint a Destiny. Pont. Valószínűleg sokan csalódottak, de még mindig nem látom értelmét a felsoroltakkal összehasonlítani. De persze lényegtelen. Ha ezekkel akarod, akkor tedd azt. Játssz inkább Exodus-al, mocskos jó!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9880 levél
Válasz 19.02.18. 11:16 #73
davkar9
Talán mert annak ellenére, hogy egy mmo coop shooter mégis egy Bioware (akik közismerten a single játékaikról híresek) játéknak van hirdetve? Teljesen felesleges az a bázis a lassú fp mászkálással, elég lett volna a főmenüből indítani a matchmakinget.

De ne menjünk messzire, a me3 multija is élvezhetőbb volt ennél. Sőt, én még az andromedáéval is jobban szórakoztam, pedig abban kb 4 órám lehet.

Mondjuk beleillik az EA idióta profiljába. Singlere szakosodott csapat csináljon multit (BW-anthem), akik a multival bizonyítottak csináljanak nagy single játékot (Respawn-leghülyébb SW játék név)

Őszintén szólva leszarnám mi lesz az anthemmel, de mivel nagy valószínűséggel hasalás lesz belőle ezért előfordulhat, hogy az ea a bw-nél is lekapcsolja a villanyt, úgy meg aztán nehezen lesz DA4.
(Ha már kivégzett stúdiók: részben pont az anthem rucik gerinc-kapcsairól jutott eszembe, hogy milyen jól esne már egy új dead space játék...)
Simple. Eternal. Beige.
4304 levél
Válasz 19.02.18. 11:12 #72
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Nem veszem támadásnak, csak én meg veled nem értek egyet.

Nekem a kezdeti bejelentő videók alapján egy érdekes rejtélyekkel és élettel teli, bolygófelfedezős szerepjáték ígéretét sejtette az EA-BioWare páros (amit ios el is várnék az utóbbitől, a korábbi játékai függvényében és ismeretében), amit ha akarsz, co-opban is nyomhatsz a barátaiddal (jó ez, megvan). Bár a grafikai downgrade videóknak sem sok értelme van (a Witcher 3-nál is lehet találni), az Anthem 2017-es, élettel teli városához képest a megjelent elég vidéki falu hatását kelti, ahogy a világ is elég üresnek tűnik. Ez már lehet az én tévedésem (mármint, hogy mit vártam el a játék stílusától és tartalmától), de nem is ezen a területen van a legfőbb baj.

[Jó, a másik oldalról meg kell hagyni, hogy folyamatosan jönnek a majd fejezetek, itt az ACT I. frissítéseiről az összefoglaló.]

A fenti játékokkal való összehasonlítás azért állja meg a helyét, szerintem, mert az MMO-co-élmény mellett az Anthemről az lett ígérve, hogy singleben is teljes élményt nyújt. A felsorolás össze tagja pedig már megjelenéskor teljes élményt nyújt, az elejétől a végig rendelkezel már az első napon a történettel, a világban elérhető főbb funkciókkal, lehetőségekkel. Amit folyamatosan bővítenek is a stúdiók (igaz, itt is lehetne "vitázni" a DLC-kről), de ezektől függetlenül is teljes játékot kapsz, nem kevés belefektetett energiával, igényességgel, minőséggel.

Az Anthemnél nekem úgy tűnik egy teljes játék áráért kapsz egy szolgáltatás-jellegű, utólag bővített ismeretlen "valami" ígéretét. Ezt is lehet jól csinálni (egyszer fizetsz, és folyamatosan kapod a tartalmat), ebben is lehet minőség, elismerem. De a BioWare-ről beszélünk - az Andromeda kapcsán kapott kritikákat úgy látszik nem fogadták meg. Lehet nem az ő hibájuk, hanem az EA kiadta mit kér, és ennyi.

Számomra akkor is siralmas tendencia, hogy régi, igazi tartalmat gyártó stúdiók-fejlesztők a f2p/battleroyal szintjére süllyedtek le. Nekem ez kevés. Főleg nyitányank.
22562 levél
Válasz 19.02.18. 08:36 #71
Peace
"...Witcher 3, a GTA V, a Red Dead Redemption 2, a The Last of Us, az Uncharted 4, a God of War, a Detroit: Become Human, a Horizon: Zero Dawn, az új Spider-Man, a Kingdom Come: Deliverance, vagy akár a Divinity: Original Sin 2..."

Single player kampányra kihegyezett játékokkal mi értelme összehasonlítani egy MMO co-op shootert? MMO shootereket mondj, amihez képest kevés és vérszegény. A két hétvégényi játékélmény alapján ritka jópofa és élvezetes. Az más kérdés, hogy valószínű a ló*asz tartalom miatt hamar a süllyesztőbe kerül. De attól még semmi értelmét nem láttam a felsorolt játékokhoz hasonlításnak. No offense! Csak ennyi.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4089 levél
Válasz 19.02.17. 23:26 #70
Sucee
Ja és hozzáteszem, képtelenség, hogy ez akkora bukás legyen, mint F76.

Középszerű, felejthető játék simán lehet, de azt már tudnánk, ha egy broken mess lenne az egész tech szempontból.
4089 levél
Válasz 19.02.17. 22:27 #69
Sucee
Bethesda nem tanult semmit, bocsánatot sem kért, de mikrotranzakcióval legalább tömik azt a broken szart.

EA sem tanulni fog, ha bukik, hanem inkább kukázza BW-t a sikertelen próbálkozás miatt, és részükről le van tudva a probléma.
4304 levél
Válasz 19.02.17. 21:55 #68
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Néztem gameplayeket, streameket. Ezek alapján a Witcher 3, a GTA V, a Red Dead Redemption 2, a The Last of Us, az Uncharted 4, a God of War, a Detroit: Become Human, a Horizon: Zero Dawn, az új Spider-Man, a Kingdom Come: Deliverance, vagy akár a Divinity: Original Sin 2 kettő után ez 2019 elején iszonyú kevés és vérszegény, fapadosnak valaminek tűnik szerintem. Ahogy olvasgatom, a main story jelenleg elérhető hossza iszonyú alacsony, több helyen találkoztam max. 15 órával (és a karaktert egész jól ki lehet maxolni). Mint egy alpha-MMO-shooter.

Komolyan, a társak "felhúzása" az ezeréves Republic Commando-ban is életszerűbb volt. Egyszerűen siralmas az eddig látható interakció és a történet elejét látva, sem dob akkorát, aminek beharangozták.

Ezt pedig attól a cégtől "kapjuk" egy AAA-s játék áráért, aki letette az asztalra a Baldur's Gate-eket, az első Dragon Age-et, a KOTOR-t, a Mass Effect-trilógiát.

"Remélem" ez akkora bukás lesz, meg égés lesz, mint a Fallout 76, mert az EA-nak is ideje lenne már újra megtanulni, hogy a fenti játékok iránya adja az igazi minőséget (a haverom is mérgelődik, hogy a Battlefield V mekkora visszalépés a korábbi részekhez képest), nem pedig ez a Vasember-élmény szimulátor.
4089 levél
Válasz 19.02.16. 13:49 #67
Sucee
Nekem annyi szerencsém van, hogy minden ismerősöm így gondolkozik, ahogy én (egyikük meg úgyis home xbox társ, szóval egyszerre van meg minden), így legalább tudunk egy közös vételt megbeszélni.

Sajnálom, hogy nincs cross-platform play, most már igazán lehetne ez "alapfelszereltség" konzolok között, miután a Sony végre engedett Fortnite-nak. Fórumról is többen tudnánk tolni, ha személyes ismerősök nem érnek rá, meg hát amúgy is vannak ps-es ismerőseim, akikkel szívesen játszanék.
22562 levél
Válasz 19.02.16. 13:42 #66
Peace
Az a baj, hogy itt is előrendeli az a 2-3 ismerős. Végigtolják. Aztán mire rászánom magam, addigra már senki nem fog játszani vele és mehetek randomokkal mindenhova és megunom 2 hét után...... mindig az a rohadt újdonság ereje, ami üt!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4089 levél
Válasz 19.02.16. 13:23 #65
Sucee
Jaja, úgy értettem, *előrendelni.

Nekem a pc-m egy másik században ragadt, és oneX-em van - és ahogy te is írod, ismerősökkel. Még a konzolos 26 fps is jobb annál, amit a gépem produkálna, ha egyáltalán elindítaná.

Viszont nem bízom se abban, hogy ez optimalizált lett demo óta, se abban, hogy van elég tartalom a játékban. Ezzel most egy biztonsági játékot tolok, és sok-sok visszajelzés, no meg jó pár patch után jöhet a befektetés.
22562 levél
Válasz 19.02.16. 08:30 #64
Peace
Nincsenek ismik PC-n. Nekem egyértelmű, hogy miért a PS verzióban gondolkodom. De előrendelve nem lesz.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4089 levél
Válasz 19.02.15. 22:41 #63
Sucee
Konzolra rendelni kurva bátor. 30 FPS se volt ez a szenny. Értem én, "másik build" stb. stb. Hiszem, ha látom.
22562 levél
Válasz 19.02.15. 22:13 #62
Peace
Mi letettünk az előrendelésről PS-re. Nagyon betett a demo. Most minden infót be akarok gyűjteni, amit lehet. Majd 22-étől pedig a PS verzióval kapcsolatos tapasztalatok is érdekelnek.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
33235 levél
Válasz 19.02.15. 21:10 #61
Creativ3Form
Nop, csak néztem Pistiéket, majd utána Nessajt is. PS4-re rendeltem elő dobozos változatot, így én kimaradok a premier előtti játékból.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
22562 levél
Válasz 19.02.15. 21:03 #60
Peace
Tolod is vagy csak stream-et néztél? Mert ha játszol, akkor jöhet majd folyamatosan a beszámoló!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
33235 levél
Válasz 19.02.15. 20:56 #59
Creativ3Form
Maga a szerver mizzéria az elején tényleg nevetséges volt, na de maga a játék és és föld a demohoz képest. Szebb, látványosabb, nem akad, nem esik le az FPS a béka segge alá, nem dobál ki a szerverekről, jó a sztori, jó a crafting, van benne élet. Meglepően sokkal de sokkal jobb, mint a demo, ami valszeg valami nagyon alfa bétájának az alfájának a bétája lehetett ahhoz képest, amit ma láttam. Pistiék is megjegyezték, hogy ez így wow.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
1908 levél
Válasz 19.02.15. 18:25 #58
warcat
Pár nap balhéért nem éri meg erre költeni,inkább spórolnak a 10+ millió+ dodós vezetői bónuszokra
4089 levél
Válasz 19.02.15. 17:25 #57
Sucee
Nyilván hamar meg fog oldódni, de a gyalázatos demo launch után az ember azt hinné, hogy egy EA-BW párosnak csak-csak prioritása lett volna, hogy ne történjen így a teljes verziónál is.
22562 levél
Válasz 19.02.15. 17:12 #56
Peace
Kemény!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4089 levél
Válasz 19.02.15. 16:22 #55
Sucee
Azt hiszem, ez a kép mindent elmond a "prémium" release-ről. Szánalom.
22562 levél
Válasz 19.02.08. 20:34 #54
Peace
Anthem Launch Trailer
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
22562 levél
Válasz 19.02.04. 10:37 #53
Peace
Interceptor mocskos komoly!!! Ezen a hétvégén csak azt toltam. Szétszed mindent közelharcban! Imádom!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
33235 levél
Válasz 19.02.04. 09:59 #52
Creativ3Form
A mágus (Storm) pedig baszóbb mint az alap Ranger, amivel kezdted a demot. Eleve tovább bírja a repülést, azaz nem melegszik annyira, mint a többi, főleg a Vasemberes lebegésnél. De a BASZÓ támadása is sokkal jobb és látványosabb, mint a többinek. Az elején a Rangert preferáltam, de az egyedül való bóklászások alatt beleszerettem a Storm karakterbe.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
9880 levél
Válasz 19.02.04. 09:32 #51
davkar9
Spammelek már én is egy kicsit.

Nem tudom mi szükség van 4 páncéltípusra. Talán a sztori küldik végén kaptam egy unlock pontot. Belenéztem abba a szöcskébe (neonzöld izé). Rosszabb gear, kevesebb shield. Nyilván glasscannon, gondolom én, hát nem, mert a sebzés is kevesebb volt. Váltottam is vissza az alapra 10 perc után. Gránát és a starter rakéta mindenre jó. Behemót és a "mágus" sem hiszem, hogy tudna annyival többet.

Marketing szempontból biztos jól mutatott az "ülj össze barátaiddal 4 különféle páncélban halálos csapatot alkotva". Valóságban viszont olyan, mint a BF demók; komoly, összeszervezett, filmbe illó taktikai játék helyett mindenki fejvesztett csirke mód rohangál assaulttal.
Simple. Eternal. Beige.
9880 levél
Válasz 19.02.04. 09:20 #50
davkar9
Divisionnél ez mondjuk jobban zavart, ott szaros kis banditák rohangálnak kabátban, semmi sem indokolja, hogy 30 tárat kelljen beléjük engedni. Mutáns űrszörnyeknél ez a része valamennyire elnézhető, de jogos amit a védelmekről írsz. Mellesleg pont egy frostbite alatt ne lehetne megcsinálni, hogy a hpbaron kiírt páncél látszódjon is modellen? Killing Floor 2-ben a takony bossra vannak kis fémszarok ráaggatva és profibban van megcsinálva...

Nekem a fegyverek se jöttek be. Nagyon fapados a design és a dropok alapján van 2-3 modell, amin cserélik a tusra csavart zsebkendő színét. Persze a legfontosabb a sebzés a bulletsponge rendszer miatt, de a range stat elég sok fegyvert használhatatlanná tesz. Oké, ne legyen minden sniper, mert akkor elég bemászni egy kő mögé aztán onnan csipegetni a hpt. De nem igazán értem, hogy egy assault rifle, ami általában mid-long rangen jól használható miért sebez keveset x méterről, ha teszek két lépést előre, akkor pedig már érezhetően fogy az ellen hpja. Az pedig külön vicc kategória volt, hogy a pókboss világító seggén többet sebeztem shotival távolról, mint ar-lel az optimális távolságból.

Az sem elhanyagolható, hogy a fél óra + (nem igazán néztem) dungeon ugyanolyan geart dobott, mint amit 5 perc freepaly barangolással kaptam. Normalon mindkettő.
Simple. Eternal. Beige.
4089 levél
Válasz 19.02.03. 17:34 #49
Sucee
Sorry a spamért, összeszedettebben kéne írogatnom (a Szerkesztés funkció meg hát ugye nem szeret).

Szóval még ami nagyon nem tetszett:

- Solo play. Ha nem csal az emlékezetem, azt állították, hogy nem kell félni, mehet az úgy is, csak épp nem arra tervezték... Oké, nem baj, játszottam MMO-t is úgy, időnként frusztráló, de megy az. Aztán amikor indítanám privátban a küldetésemet, felugrik egy kis ablak, hogy ugyan bizony miért akarnám egyedül?

Az ilyen popupokat az ember kb. el se olvassa, aztán xboxosként intuitívan megy rá az 'A' lenyomása, ami a játékok 99%-ában annyit tesz, hogy "jólvan, értem, hagyjál". De nem itt - itt azt jelenti, hogy "hú, igazad van, tedd is publikra!". Persze, ez most apróságnak tűnik, meg hát miért nem olvastam végig, de nekem ez már egyből rossz szájízt hagyott. Nyilván nem véletlenül nyomtam egy elég félreeső funkcióban át privátra, aztán még egy megszokottól teljesen eltérő 'B' nyomás is kell, hogy valóban elinduljon (ami mindig visszakozást, visszalépést jelent xboxon más játékokban).

Aztán amikor valóban elindul, akkor szembesül vele az ember, hogy nem fogja figyelembe venni a játék, hogy egyedül vagy négyen vagytok, ugynaaz a szar zúdul a nyakadba. Hard fokozat kb. ki is esik, mert egyszerűen nem olyan élvezetes az egész, hogy majd azzal szórakozz órákon át. Csapatban is sikerült bukni a pókos dungeont egyszer, négyen.

- Aztán akkor már a nehézségi fokozatok. Írja a játék, hogy mit jelentenek: hatalmas százalékok az ellenfelek életerejére meg sebzésére. Ez nem nehézségi szint, ez konkrétan időrablás. Semmi más, mint időrablás, nem az van, hogy ilyen-olyan védelmek vannak az ellenfeleken, amikre megfelelő képességet kell használni, és a nehézségi szintek erre dobnának pluszt, mint a régi ME trilógia esetében, hogy ne is menjünk messzire. Ott bizony az igazi játékélményt az adta, ha Insanityn játszottál, mert ki kellett használnod minden fegyvered és képességed, valamint a csapattársakat is ezek alapján választottad - minden helyzetre legyen valaki és valami.

De már a trilógia után az Andromedában is ugyanígy elbaszták ezt, szimplán unalmassá vált a játék Insanityn, nem kihívássá: millió lövés kellett egy sima grunt fejébe, amikor már semmi védelem nem is volt rajta - bár ott még legalább megvoltak a védelmek, és hogy mi jó ellenük, mi ineffektív. Itt semmi ilyesmit nem látok. Hiába van armor, shield, akárhogy is hívják: mehet rá a gránát, üti az assault rifle, a sniper, mehet rá fagyasztás tűz, mit bánja a játék, eltűnik a védelem.
22562 levél
Válasz 19.02.03. 17:25 #48
Peace
Tényleg sajnálatos, hogy köze nincs a játéknak az előzeteshez.....atom komoly az a villámlós viharos rész!!!! Meg a veszélyeket rejtő és fenyegető őserdő....itt meg kis barátságos füves sztyeppéken kalandozunk...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4089 levél
Válasz 19.02.03. 17:13 #47
Sucee
Remek.

Félek, hogy sosem lát napvilágot a Dragon Age folytatása.
22562 levél
Válasz 19.02.03. 17:08 #46
Peace
De hiányzik, nem lehet lerakni semmi markert a térképre.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.