Pokemon Let's Go
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Destiny 2

16496 levél
Válasz 18.11.08. 10:58 #72
david139
Na megnéztem, ha már ingyen van, hogy milyen. Alapvetően szórakoztató vele játszani, és még azt mondom tetszene is, ha ennél összetetteb class/ability/talent rendszer lenne. Túl kicsi az eltérés a classok/subclassok között, nem lehet változatosan buildelni, és nagy cooldownok vannak, szóval igazából az idő zömbében mindegyik csak lő.
Így azt mondom, hogy a waframe jobb játék, egy waframe telje4sen megváltoztatja a játékmenetet, rengeteg mod meg build van, végtelen lehetőség.
A sztori elment, meg tetszett, hogy nem spórolták le a cinematic-okat, illetve "jobb érzés" benne lövöldözni, mint a Warframe-ben (ott csakis íj + kard kombót toltam ), de másban nem hozza a szintet, nem hiszem, hogy 40 euroért megérné hozzá venni a DLC-t. Így meg szint és power limitálva vagyok, szóval ennyit erről.
Megpróbáltam 2 bg-t is, ahol elvileg van power kiegyenlítés, de valagy mégis a szét skinelt max szintesek 1 lövésből leszedtek mindig
Ami még zavaró, hogy böszme nagyok a loading time-ok.

tl;dr
A sztorit megériheti ingyen lenyomni, iizgis pewpews, de aztán annyi.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
21741 levél
Válasz 18.07.04. 21:38 #71
Peace
Face-n "Destiny 2 Magyar PC Közösség". Ott tuti találsz klánt. Én nagyon rég nem voltam játékban, nem tudom mennyire aktív még a klán.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
315 levél
Válasz 18.07.04. 19:42 #70
szabolint
A magyar klánhoz merre lehet csatlakozni?
33096 levél
Válasz 18.07.02. 00:41 #69
Creativ3Form
PS4-en most ingyenes hétvége volt, és mivel nagyon szerettem az első részt, belevágtam, a kritikák negatív fenhangja ellenére is. Nem bántam meg, mivel piszok mód tetszik. Ugyan picit nyögvenyelősen indult számomra, de ezt betudtam annak, hogy hiányoztak az első részes felszereléseim. Megszerettem őket na. De aztán egyre jobban beszippantott. Mivel engem csak a sztori mozgat (az elsőben is csak azt játszottam ki) a Raidek nem annyira (az elsőben talán ha kettőt megcsináltam egy haverral), plusz jó pár mellékküldetés is van amivel el lehet tölteni az időt, így engem nem zavar, hogy játékmenet terén egy deka újítást nem tartalmaz az első részhez képest. Kijátszani ugyan nem tudtam, de nem is bánom, mivel most július 10-éig akciós az alapjáték + a season pass kombó 7500 pénzért (csak PS4-en), így tuti beszerzem fizu után. Kövezés ide vagy oda, a sztori és a látvány engem meggyőzött, hogy ennyit bőven megér.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
21741 levél
Válasz 18.05.10. 13:07 #68
Peace
Gyertek játszani! Szombaton megvettem Humble Bundle-val 12 dolcsiért az alapjátékot, tegnap a történet végére értem, így ma meg is vettem a season pass-t. Ritka hangulatos, nagyon jó szórakozás!!! És még szinte semmit nem láttam belőle. 13k összesen a 2 DLC-vel együtt jelenleg, ennyit szerintem simán megér. Van magyar klán is Discord csatornával. Lehet raid-elni, tolni a strike-okat, PVP meg minden, ami kell.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1202 levél
Válasz 17.12.06. 13:12 #67
ivanova36
"Mondjuk miért is várok javulást, mikor olyan videókkal promózzák a "profi" játékuk, ahol az új tánc és emote mozdulatoknak van szentelve egy rész..." - WoW-ban volt egy ideig ilyen patchnotes a sámánoknak:
- new icons


Míg a többiek masszív buffokat és nerfeket kaptak, ők örüljenek az új ikonkáiknak, pedig lett volna mit rajtuk is javítani.


Destiny világa, hangulata és felépítése bőven adna teret a plusz tartalomnak, de lássuk be, kevés újítás született az elmúlt 10-15 évben mmo tartalom terén. Persze lehetnének folyamatosan újabb feladatok és nem ilyen "ölj le 7 farkast" szintűek, de ez is hamar egyfajta grinddé silányulna. Egy szint után meg már nem lehetne hova tovább fejlődni.

Wow példa szintén: három kieggel ezelőtti tartalomba ha visszamész az akkori legyőzhetetlennek tűnő oldgod-ot csak a harcmechanika miatt nem onehiteled. Kell bele kb 20 ütés és annyi. Oldgod meg kb a második legerősebb faj ami létezik. Új kiegben meg az első farkas-démon-akármilyen mob lenyomhat ha nem figyelsz. Vagyis a fejlődés előbb utóbb annyira túlmegy a játékoson és a lore-on, hogy már lassan nevetséges lesz.
Ha nincs fejlődés akkor meg az lesz a baj. Lásd Division. Max szint és itemszint után nincs hova tovább, esetleg nagyon aprólékos finomhangolás vagy újabb gearset összeszedése, de annak meg megint nincs sok értelme, mert nincs rá szükség, és cél sincs. Ott állsz top tierben top gearben és semmit sem tudsz csinálni. Elérted a csúcsot szép volt, 6 hónap múlva újabb patch ami talán hoz be tartalmat, addig mehet az uninstall.
Legion-beli AP farmolást meg remélem nem hoznak be más játékba, mert az eléggé új szintre vitte a grindelés/masszív szívatás (tetszőleges aláhúzandó) fogalmát.

PVP még adhat egy új szórakozási felületet annak, aki arra fogékony.
3469 levél
Válasz 17.12.06. 12:10 #66
Raistlin666
Igen a Warframe érdemelne egy esélyt. Én még az indulásakor néztem rá sok éve. Akkor még nagyon "free to play" állapotban volt. De mostanra nagyon telepakolták állítólag.

A dühítő nekem az, hogy rettentően bejön a Destiny világa, hangulata és felépítése. De a dilettáns fejlesztők képesek parlagon hagyva csak a kötelező köröket futni ki vele.
És közben kommunikálni meg ezt próbálják, hogy milyen profi és hatalmas cucc már most...

Mondjuk miért is várok javulást, mikor olyan videókkal promózzák a "profi" játékuk, ahol az új tánc és emote mozdulatoknak van szentelve egy rész...mintha az a bárkit meghatna manapság!?

Kb. ez olyan "szint" mint amikor a Nintendo Switch (van itthon,szóval nem elvből szólom le) videóban az e-sport csapat leül a kis 7" képernyő elé és azon adják elő hogy ők mekkora májer fps guruk egy aréna közepén...hagyjad már N...
1202 levél
Válasz 17.12.06. 12:02 #65
ivanova36
Valahol érthető, hogy nem lövik el előre az összes puskaport. Nekem a Sims sorozat jutott eszembe mikor a soraidat olvastam.
Ott is ugyanez volt a recept.
Sims 1, alapjáték, alapfunkciók. Megvetted az 1-sok kiegészítőt, akkor még így hívták, megvetted és szépen lassan teljes lett a játék. Bekerültek olyan egyértelmű elemek, mint a randizás, stb...
Sims 2 kijött, egy alapjáték, még az 1-nél is jobban visszavágott. Megvetted az 1-sok kiegészítőt és szépen lassan teljes lett a játék. Bekerültek olyan egyértelmű elemek, mint a randizás, stb...
Sim 3 kijött...

LFG hiánya érdekes, de a WoW-ból kiindulva ott sok vitát felvetett, de sok haszna is volt. Pláne mikor bekerült az itemlvl. Amint a Blizz normalizálta az LFG-t használható lett. Előtte ment a sok ilvl200 instára a "lfg tank min.ilvl220+ " és hasonló szövegek. Legalább nem kellett küldő oldalakon matatni csapat után.

"amatőr hozzáállással" - nem vagyok benne 100%-ig biztos hogy csak a fejlesztők hibája ez. Tippre a kiadó keze is benne lehet a dologban.

Más oldalon nagyon ajánlgatták a Warframe-t, mint Des2 alternatívát.
3469 levél
Válasz 17.12.06. 11:47 #64
Raistlin666
De amit végkép nem értek:

Egy online játékban tiltják a matchmaking-et sok esetben, mert csak összeszokott csapat lehet esélyes...a lónak a kékeres f*aszát azt nekik!!!
Ezzel és a normális ingame cset lehetőség hiányával mindenféle macerázós LFG oldal vizslatására kényszerítik az embert. Mert oké hogy van klánod, de tuti akkor off vagy BF/COD-zik a fele mikor te ráérnél. És akkor beállhatsz valami várólistára hátha megszán valaki...

De arra már nem volt eszük, hogy valami ingame ranglistával/eredménylistával szűrhető legyen az egész. Például ha látná az ember hogy az illető várakozó szerencsétlen mit ért el eddig. Teljesen kezdő e vagy már 10x vitte végig a raid-et, csak most épp nincs kivel 11x-re csapatni!

És amúgy hagyjuk ezt a profi/esport májerkedést egy ilyen címnél. Nekem minden raid lement random emberekkel is eddig, sőt a jelenlegi klán is egy random raid után állt össze, mert jól kentük együtt.

És ez basz*k meg 3 éve így van! És nem képesek váltani! És egy amúgy jó alapokkal rendelkező címet húznak le ezzel az amatőr hozzáállással!
3469 levél
Válasz 17.12.06. 11:36 #63
Raistlin666
Bár valaki 3-4 óra alatt letudta, nekem este még nem sikerült a DLC sztori végére jutni.

Jelenleg az új sztori küldetések (nem rossz, de semmi emlékezetes a zenét leszámítva mint mindig), a heroic strike és a megemelt szint korlát ami látszik (lvl.25/ll.335).
Sajnos a drop rendszer még ugyanaz a debil rohadék utolsó szemét sz*r, ami képes ugyanazt a fegyvert adni 4-ből 3 esetben ha több engramot nyittatsz.

Ez így jelenleg 1-2 napos szórakozás és további értelmetlen szintezés, mivel jelen pillanatban nincs a megemelt szinthez méltó kihívás. Új raid persze még a kanyarban sincs, csak valamiféle újrakevert Leviathan variáns ha jól értem (még nem látszik).

Továbbra sem értem, hogy miért nem lehetett a Taken King szintet megugrani eddigre! Sehol a régi bolygók/raidek (nem lenne nagy meló beemelni őket)! Forge nuku, pedig én nagyon szerettem azt a rövid hordamód szerű dolgot! És nincs abszolúte endgame kihívás jelenleg!

Nem fogom csodálni, ha ez PC-n egy ordas bukás lesz...
1202 levél
Válasz 17.12.05. 07:22 #62
ivanova36
Most, hogy kipróbálható PC-n egy állandó free trial keretében, melyben azért vannak korlátozások (max lvl8 és Titan első fejezete után lévő feladatok zárolva vannak már), megnéztem milyen is. Első nekifutásra olyan 8 óra volt míg eljutottam a csak zárolt feladatokig. Másodikra persze sokkal gyorsabban, kb 4 óra alatt megvolt. Három kaszt próbálható ki, mindegyik csak az egyik "talentágával", és a szintlimit miatt, ott is "csak" 7 pontig.
Ami lenyűgöző az a látványvilág. Régebbi vason is rendben fut, komolyabb 10+ fős lövölde közben sem lassul, az effektek rendben vannak, a világ eléggé nagy és részletesen kidolgozott. Nem szaggat akkor sem ha egy kis csatorna járatból lépek ki a városba, területek között jól van megoldva a pályatöltés, noha komolyabb váltásnál már szembeötlő, nem túl zavaró amint túl vagyok a bevezetésen. Az eleje ebből a szempontból problémásabb és ezt a részt mutatták anno az Open Béta hétvégén is. De szerencsére miután kinyílik a világ és utazhatunk a zavaró sok töltés is eltűnik és csak egyszer-egyszer bukkan fel ismét, utazás formájában. Fény-árnyék játék rendben, hitboxok a helyükön, pályán nem nagyon akadtam be sehová ahová nem kellett volna, még véletlenül rossz helyre beesve is ki lehetett jutni, gyorsutazás nélkül, ami arra utal, hogy alapos munkát végeztek a pályatervezéskor. Szintén a pályatervezést dicséri az a részletesség amivel a területek fel lettek építve. Persze néhol előfordul egy egy unalmas sarok vagy ismétlődő textúra, de nem ez a jellemző. Részletes a legtöbb helyen, már-már zavaróan túl részletes. 20+ éves pc játéktapasztalattal és beidegződéssel sokszor vizsgálgattam elmélyedten olyan sarkokat és félreeső zugokat amikben a fenti tapasztalatok alapján lootot sejtettem. "Nem dolgozták volna ki ilyen részletesen ha üres lenne...". Pedig de. Ki van dolgozva rendesen, mindenféle funkcionalitás nélkül.
A történetvezetés is rendben, kellően jól adagolja, a mellékfeladatok is rendben vannak, semmi kiemelkedő, ám megfelelően hosszú időtöltést biztosítanak. Ami itt esetleg problémás az a random (nem is random mert nagyjából lehet számítani ezekre a world eventekre) world eventek megjelenése és noha lvl8-ig nem sokat zavartak, két helyen azért akadályoztak a továbbhaladásban amíg az event tartott. Aki nem ismerné, ezt úgy kell elképzelni hogy a szintezés közben az adott területen egyszer csak bejön egy boss vagy invázió vagy valami kitermelő izé sok őrrel és addig ott vannak míg a játékosok le nem nyomják, vagy míg az event ideje, kb 5 perc le nem jár. És addig aki ott van alacsony szintű és fejlődni szeretne az vagy beszáll és reméli hogy nem oneshotolja a boss és az őrök, vagy azt az 5 percet kibekkeli valahol máshol, és csak utána folytatja a felvett feladatot. Bizonyos szempontból jó beszállni, mert a jutalom sem marad el, 5 perc alatt máshová nem is nagyon jutsz el hogy ott érdemben tudj haladni, ám frusztráló tud lenni hogy a bosst meg sem tudod karcolni, hacsak nem vagytok ott több mint hárman és abból legalább egy lvl20-as.
A jutalmak, lootok már vegyesebb képet adnak. Az xp és "pénz" mennyiség rendben, az accounton a karakterek hozománya összeadódik, így 2. vagy 3. végigjátszásra az előző karakterek által el nem költött vagyon már szép összeg, így mindig be lehet vásárolni a legjobb felszerelésből. Aminek viszont nem sok értelme van, mert amint vásárolsz, kint terepen az első feladat rendszerint azonos vagy jobb felszerelést ad, esetleg "szörnyvadászatból" jobb lootot tudsz szerezni, gyakorlatilag ingyen. A felszerelések jó ütemben és megfelelő fejlődési görbével is esnek, így nincs olyan gond hogy szintbeli feladatot csinálsz low lvl gearért, legalábbis és a trial alatt nem futottam bele ilyenbe. Ami picit zavaró a sokféle reputáció növelő token (egy alap, egy emelt szintű token, minden területre külön fajta). Ok a sokféle az a trial miatt 2-2 a két bejárható területen, de kicsit a Star Trek Online megjelenése körüli tokenmizériát juttatta eszembe.
A kasztok kidolgozottsága biztos remek, ám a trial 8 szintje és 1-1-1 "talentága" nem hozott olyan nagy extrákat mint vártam. A felszerelésben jóformán nincs is eltérés, adott feladatnál ugyanaz a fegyver vagy páncél volt a jutalom, mely mindhárom kasztnak tökéletes volt. A statokkal sem foglalkoztam semmit, nem kellett mérlegelni hogy inkább legyen több hp-m vagy gyorsabb legyek, esetleg nagyobbat lőjek. Lehet ez a fajta mérlegelés nem is volt scopeja (célja) a játéknak, WoW-on felnőve azért hiányzott ez a fajta minmaxolási lehetőség, bár ott is egyre jobban egyszerűsítik a játékos választását az itemek terén. (Hol vannak már a cloth Arugal Robe-os paladinok...meg a shadowdmgup stackelő lockok) Talán ennek az egyszerűsítésnek az áldozata lehet hogy a kasztok ez alatt a 8 szint alatt alig térnek el. Az a 3-4 képesség amit kaptak alig használható, alig van értelme használni, kivéve talán az ugrás és annak különféle változatai. Az ultijukat csak amikor feladat kérte akkor használtam, akkor is többnyire inkább volt csalódás, sem mint "aztak*rva" érzet. Lehet csak nekem furcsa, de ha egy jellemzően lövöldözős játékban az eddig tapasztalt ultik mindegyike közelharci, ott valami nem stimmel. Ok közel lehet rohanni az ellenfélhez, rá lehet ugrani, stb, de ez inkább izzadtság szagú, sem mint ténylegesen elképzelhető "hasznos" erő. Nem éreztem számottevő különbséget egy "tank" és egy "dps" kaszt között. Skillek használata nélkül pontosan ugyanakkor pusztult el ugyanaz az ellenfél, skill használatával talán kicsit hamarabb, de semmi számottevő különbség nem volt eddig. WoWos példával élve ismét, ott azért volt időszak amikor a tankkal igen "élvezetes" volt 2-3 percig ütni azt az ellent, amit ugyanazon szinten lévő dps karakter oneshotolt de legrosszabb esetben is 10 másodpercnyi skillrota alatt lenyomott. Itt semmi ilyesmi nincs.
Eddig nem próbáltam ki se a pvp-t se a csapatmunkát, de ez utóbbira szintezés során lvl8-ig szükség sincs. Feltehetően tenne hozzá a hangulathoz, de a "szellemednek" köszönhetően sosem érzed magad egyedül. Skillek között sem nagyon találtam olyan skillt ami segítene a taktikus csapatjátékban.

Összességében nem rossz lövölde, sok vonása ismerős lehet máshonnan. Nálam a lootolás a Borderlandset, fejlődési rendszer a WoWot, ugrálás és 3-4 skill max a Mass Effect Andromedát, az alapfelállás és hangulat pedig a Divisiont idézte. Ehhez hozzájárult hogy a Destiny 1 konzol only lévén kimaradt.

Kicsit túltolták a hypeot szerintem, semmi olyasmi nincs benne fps létére amit ne láttunk volna már máshol, még az a máshol nem is shooter. Trial kb 15-20 órája mindenkinek elég lesz hogy eldöntse megéri-e neki a beszerzést vagy sem, hozzáteszem, más AAA játék teljes verziójában nincs ennyi játékidő összesen, ahogy azt is hogy csak a küldetéskorlátok és tesztelés miatt kezdtem újabb és újabb kasztokat. Teljes verziót feltehetően eggyel végignyomtam volna az előre jósolt 30-40 óra alatt, majd 10-20 óra a tovább két kaszttal összesen és annyi. Az érkező DLC ellenére. Lehet karácsonyi leárazás során ha bekerül, bezsákolom, de nem prioritás jelenleg.
1675 levél
Válasz 17.09.12. 09:29 #61
-T0ng-
Ja igen! Azoknak, akik PC-n kezdenének és/vagy nem játszottak az első résszel ajánlom az Ishtar Collective nevű oldalt, ami egybesűrítve tartalmazza az első és lassan a második rész teljes háttéranyagát.

Aki van olyan lelkes rajongó, mint én annak igazi mennyország.
1675 levél
Válasz 17.09.12. 08:32 #60
-T0ng-
Igen ami elsőre megdobbantotta a szívem az az a jelenet volt, amikor a karaktereddel a híres Twilight Gap-en mész keresztül. A látvány, az a szakasz ahogy megírták és megtervezték és mellé az a szívbemarkoló zene. Kirázott tőle a hideg.

Most hogy így bele tudtam rakni tegnap is két órát ismét csak le vagyok nyűgözve. Az első résznél már az elején láttam, hogy körülbelül mekkora az a tér, amit be fogok járni. Itt viszont mikor egy kicsit kalandoztam, főküldetést csináltam rá kellett jönnöm, hogy észvesztően sok tennivaló van, és a térkép hatalmas az elődhöz képes. Nyilván még mindig érzek azért elmaradást a nyílt világgal kapcsolatban (ott van az épület nyitva, hogy bemehess aztán mégsem tudsz bemenni a nyitott ajtó), de anno a Borderlands-ben (ami kvázi mintapéldány a műfajban) sem volt akkora nyílt tér, ott is csak az illúziója volt meg.

Ettől függetlenül mondom, tele van apró kis érdekességekkel és látványos dolgokkal a térkép, amiért érdemes minden zugba benézni. A történet eddig tetszik és Ghaul tényleg érdekes gonosz lett, akiben van egyfajta kettősség.

Piros pont azért is a készítőknek, hogy több átvezető van, az npc-k is interaktívabbak, nem az az érzésed, hogy csak küldetésoszlopok. A karaktert is sokkal többször látod az átvezetőkben, amitől pedig az egész koherensebbnek hat.

Mindenesetre én abszolút meg vagyok elégedve a Bungie munkájával. Talán az az egyetlen egy szomorúságom, hogy valahol az első résznek kellett volna ilyennek lennie, és a második részben ennél többnek, de nem vagyok finnyás. Épp most jutok el egyébként én is a Io-ra, szóval kíváncsi vagyok az általad leírt látványra.
3469 levél
Válasz 17.09.11. 16:29 #59
Raistlin666
És milyen szép lett! Ritkán fotózgatok játékokban, de itt már több tucat képet lőttem.
És itt ne textúra részletességre meg hasonló f*szméregetős technikai maszlagra gondoljatok. Amikor felnézel egy szakadékból és az égen a Jupiter örvénylő felszíne a látkép...

És akkor a zene az megint 10/10 csak úgy mellékesen megjegyezve!

Még se raid se strike nem volt, de már megérte!
21741 levél
Válasz 17.09.11. 11:13 #58
Peace
Én kicsit sajnálom, hogy smucig voltam és nem rendeltem meg 37 euróért. Most már felment 42-re, de jöttek egyéb kiadások. Vagy erőt veszek magamon és megveszem majd októberben ki tudja mennyiért, vagy a fene se tudja. Tetszeni tetszik és tuti jól ellövöldöznék vele, de minden ismerős PS-en tolja és gyanítom, hogy csak random emberekkel jutnék majd be Raid-ekre, az meg szopás. Amúgy se vagyok valami hű de jó játékos, de hasonló kvalitású emberekkel esélytelen leölni ezeket a dögöket gondolom.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1675 levél
Válasz 17.09.11. 08:41 #57
-T0ng-
Na tegnapi napon végre én is elkezdtem és eddig nagyon elégedett vagyok:

Alapból számomra szívet melengető volt a kis szellemünk kezdeti monológja és az, hogy azokkal a jópofa rajzolt jelenetekkel felelevenítették az első részben tett kalandozásaimat. Bár anno az első rész története eléggé csapongóra sikerült és nem volt kellően alapos, koherens, mégis így az az érzésem volt, mintha Guardian-ként egy csomó kisebb kaland részese voltam, így megalapozva a második részben kiérdemelt hírnevemet.

A történet és a nyitás már maga fenomenális volt. Látni mozogni a mitológia fontos karaktereit és velük harcolni már adott egyfajta löketet, ami pedig a Farmig történő eljutást illeti, szerintem az egyik legszebb rész volt, amit játéknyitásban láttam. A zene, a képek, az érzés, amit átad a kis szellemünk narrációja annyira magával ragadott, hogy hamar éreztem, ez a játék magába szippant és nem ereszt.

Egyenlőre EDZ első tutorial küldetésén vagyok túl, de már várom, hogy kicsit mélyebben is beleássam magam.
1675 levél
Válasz 17.09.07. 08:02 #56
-T0ng-
Na akkor kicsit megnyugodtam! Bár úgy néz ki sajnos az előrendelés ellenére nem most fogok nekiállni....főleg a hónap kiadásai miatt kicsit tolnom kell a dolgot:/ Pedig mint a gyerekek már rá vagyok készülve

Igen gyanítom egyébként a 12 óra az, amikor valaki a tényleges játék és élmény nélkül a csak végigrohanja a küldetéseket. Hozzáteszem én már az első részbe is beletettem bőven 50 órát mire azt éreztem, hogy csak lézengeni járok fel.
3469 levél
Válasz 17.09.07. 01:17 #55
Raistlin666
Na nyitás megvolt. Régi karakterem felismerte és még 1-2 régi esemény is fel lett emlegetve. Szép gesztusok!

Első küldetés után elvittem az első patrol területig és ott kalandoztam...ismét csak gratulálok annak aki egy ilyet végigrohan 1x óra alatt! Kb. mintha a Diablo-t végigtolod normálon rohanva és kijelented hogy kimaxoltad...
33096 levél
Válasz 17.09.06. 23:33 #54
Creativ3Form
Heh, na az is teljesen jó ár. Lehet kettőt veszek, csak úgy miért ne alapon.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
1266 levél
Válasz 17.09.06. 23:27 #53
PrOHax
99.99 Euro jelenleg a deluxe pc-re, digitálisan
You tell me exactly what you want, and I will very carefully explain to you why it cannot be!
33096 levél
Válasz 17.09.06. 15:41 #52
Creativ3Form
Igaz, az mondjuk nagyon baráti ár. Kíváncsi leszek PC-re mennyi lesz a Deluxe. Mondjuk tuti nem októberben veszem meg tekintve, hogy az a hónap enélkül is elég húzós lesz.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3469 levél
Válasz 17.09.06. 14:24 #51
Raistlin666
22 ezerért vettem digitálisan season pass-al a deluxe verziót PS4-re. Szerintem így már most sem volt sok.
3469 levél
Válasz 17.09.06. 14:22 #50
Raistlin666
Szóval páran megjelenés után fél nappal átrohantak rajta és akkor mindenkinek 10-12 óra a sztori...oké ez aztán hiteles infó...most komolyan már min nem rohannak át ennyi idő alatt???

Az első részben a sztori szerves részét képező raidek is voltak 2-3 órák elsőre jó esetben!

33096 levél
Válasz 17.09.06. 14:19 #49
Creativ3Form
16 ropi volt az a 11.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
33096 levél
Válasz 17.09.06. 14:17 #48
Creativ3Form
Állítólag 10-12 óra a sztori, attól függően, milyen ügyes valaki. Hát...egy ekkora világban játszódó sci-finél ez sztem nagyon karcsú. Engem elsősorban pedig ez a része érdeke, így lehet az első részhez hasonlóan, ebből is megvárok egy Collectiont, amiben az alapjátékon kívül majd az összes sztori DLC is benne lesz. Az úgy nagyon megérte annó 11 ropiért (asszem annyiért vettem), az utolsó két DLC, a THE TAKEN KING és a RISE OF IRON nagyon jók lettek, a fősztorit is alázták rendesen.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
1675 levél
Válasz 17.09.06. 08:26 #47
-T0ng-
Előrendeltem a kva háromszámos boltban erre tegnap jön az e-mail, hogy sajna nem tudják technikai okok miatt teljesíteni az előrendelésemet.....

....már tűkön ülök és még fokozzák....
21741 levél
Válasz 17.09.05. 08:22 #46
Peace
Rettenetesen idegesít, hogy majdnem két hónap különbség van a két megjelenés között. Valószínűleg be fogok fizetni rá, mert egyre jobban tetszik, ahogy nézegetem a videókat és olvasom a kiszivárgott infokat. Viszont így rettentő ügyesen kell majd lavírozni, hogy elkerüljem a lehető legtöbb spoilert és újdonságot.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1675 levél
Válasz 17.09.04. 20:24 #45
-T0ng-
Nekem Voidwalker-nél nagy kedvencem volt az a képesség, ahol közelharci támadásnál életerőt szívtam el az ellenféltől. Annyiszor mentette meg az életemet, hogy megszámolni sem tudom
334 levél
Válasz 17.09.04. 19:11 #44
CarRoy
Utolsó kijelentésed alapján feltételezem a Firefly sorozatnak is nagy kedvelője lehetsz

Igazából csupán azért tettem a "Warlock lehet itt a support class" kijelentést, mivel az alapra állított sub-class egyik fő képessége a csapat healelés volt. Meglestem a másik elérhetőt is és az már valóban kőkemény dps-nek látszott (azt hiszem az általad is említett Voidwalker). Az szimpatikus a játékban, hogy itt mindegyik classnak vannak ön heales opciói, ami lehetővé teszi, hogy ne kelljen mindenáron support karakterre támaszkodni. Mondjuk ennyi erővel a Titan-t is hívhatnánk supportnak, mivel a pajzsos megoldásaival rendesen tudja semlegesíteni a beérkező sebzést. Valamint halál után is bárkit fel lehet támasztani, ami más játékokban szintén a support class kiváltsága.
1675 levél
Válasz 17.09.04. 09:19 #43
-T0ng-
Hát azt azért nem mondanám, hogy kifejezetten support lenne, mert a Voidwalker az első részben bőven rendelkezett kifejezetten odab*szos képességekkel és a Stormcaller chainlightning-os képessége is bőven tudott kellemetlen perceket okozni PvP-ben is.

Nekem anno a Warlock azért tetszett meg, mert valahogy mindig kifogom minden RPG-ben a varázsló karaktert. Itt viszont mikor elkezdtem utánanézni a Lore-nak a Warlock egyértelműen a kedvencem lett. A Hunter egy tipikus szerencsevadász, a Titan pedig a hős lovag, de a Warlock egy olyan világban a misztikumok kutatója, mely már a jövőben jár és ettől lesz igazán egzotikus. Kicsit tudós, kicsit varázsló.

Mondjuk nekem a Destiny világa alapból emiatt tetszik: Nagyon jól megfér benne a sci-fi, a western és a fantasy.
334 levél
Válasz 17.09.03. 21:57 #42
CarRoy
Köszi a választ, ez már így egész korrektül hangzik. A kommentedből továbbá azt is leszűrtem, hogy ezek szerint ez a sub-class váltogatás szabadon jelen van a játékban, így akár adott helyzethez is lehet alkalmazkodni (már ha az ember ennyire sokoldalú kíván lenni).

Gondolom jól láttam, hogy ebben a játékban a Warlock hivatott a support osztály lenni (adott specen természetesen), amit általában szeretni szoktam; lehet tényleg csak játékidő/beletanulás kérdése lenne, hogy ezt is megkedveljem. Egyébként sok esetben nekem is szimpatikus szokott lenni az alul reprezentált class, mert ezzel is egyedibbnek és hasznosabbnak érzi magát az ember a tömegben.
3469 levél
Válasz 17.09.03. 16:50 #41
Raistlin666
3 class és azokon belül 3 sub-class volt az első részben.
Elvileg a régieket is megkapjuk +1-1 új variációt, vagyis összesen 12 félét.

Nekem 1 karakterem volt végig. És az akkori 3 WLock osztály mind hasznos volt bizonyos helyzetekben.
És tény hogy a másik két osztály jóval népszerűbb volt. Mondjuk nekem ez pont imponált!
334 levél
Válasz 17.09.03. 13:47 #40
CarRoy
Amit még elfejtettem megemlíteni, hogy kellemes meglepetésként ért, hogy a kezdő küldetésben Nathan Fillion-t hallottam Cayde-6-ként, Gina Torres pedig Ikora Rey karakterét tolmácsolta. Poén, hogy történt egy mini Firefly-os újraegyesülés (igaz én nem voltam a sorozat rajongója, de ettől még ismertem). Az IMDb adatbázisát átfutva aztán feltűnt, hogy ők már az első részben is benne voltak ugyanezen szinkronhangokkal. Elismerésem a készítőknek, mert sikerült összeszedni egészen impozáns színészeket is egyes karakterekhez.
334 levél
Válasz 17.09.03. 13:25 #39
CarRoy
A PC-s béta utolsó napján volt szerencsém nekem is kipróbálni a játékot. Ami talán a legjobban érdekelt, hogy elfut-e a 6-7 éves, kicsivel a minimum alatti konfigurációmon is a cucc, és innen is pacsi a készítőknek, mert bizony futott. Igaz nem volt álomszép (low/medium beállítások mellett toltam, de túlságosan nem is mélyedtem bele, mert nem ezzel akartam eltölteni a rendelkezésre álló időt), de nem is volt túl ocsmány a játék és teljesen smooth és élvezhető játékélményt kaptam. Szóval technikai oldalról piros pont a készítőknek.

Magáról a játékról: ahogy ti is itt írtátok a tartalom elég kurta lett, ami sajnos abból a szempontból sem volt szerencsés, hogy a prezentált anyag majdhogynem elment egy sima single player játéknak is, így pont az MMO élményből nem igazán jött át semmi. Inkább tűnt ez valamiféle demónak, mintsem bétázásnak, ahol esetleg egy stresszteszt keretén belül igyekeztek volna valami nagyobb közösségi élményt is kipróbáltatni a játékosokkal a készítők.

Első körben a Warlock-ot próbáltam ki, ami utólag lehet nem volt túl jó döntés, mert nem igazán feküdt a karakter és kicsit el is kedvetlenített a továbbiaktól. Utólag úgy érzem nem is feltétlen kezdőbarát lehet ez a class vagy csak szimplán nem volt olyan vonzó sokaknak, mert szinte alig láttam embert ezzel játszani a játékidőm alatt. A Titan és Hunter már jobban elnyerte a tetszésem és mire ide jutottam, hogy ezeket is kipróbáljam már sikerült a játék mechanikájával és rendszerével jobban megismerkedni, ami pozitív irányba tolta a játékról kialakult véleményem.

Itt szeretném megkérdezni a Destiny veteránoktól, hogy össz-vissz 3 class volt az előző játékban is? Később aztán rátaláltam a subclass váltogató opcióra is, de itt szintén jön a kérdés, hogy ezekből is mindössze kétféle van classonként? Mert ha igen, ez sajnos azt jelenti, hogy csupán 6 féle lehetőség van a diverzitásra, ami egy MMO-hoz képest nagyon csekély szám. Persze az elején úgyis mindenki 1 karakterre fekszik rá, így kit érdekel milyenek a további opciók, de ettől függetlenül az sem nézne ki jól, ha teszem azt minden második szembejövő játékos ugyanazon a hunter subclasson tolja a játékot. Szóval ha egy gyakorlottabb játékos segítene tisztázni, hogy mennyire változatos és színes a class felhozatal azt megköszönném.

Összességében azért tetszett, amit láttam; mondjuk én az elmúlt 2 évben alig játszottam FPS-sel játékkal, így lehet ez is rányomta a bélyegét, hogy most ez ennyire frissítőnek hatott. Azért jelenleg nem mondanám betonbiztosra, hogy megvenném a játékot, de annyira azért elkapott a hangulata, hogy gondolkodóba estem. Egyedül az zavart, hogy ennyi próbaidőből nem sikerült leszűrni, hogy az MMO elemek mennyire vannak a helyén (class diverzitás, bejárható terület nagysága, quest rendszer, jutalmazás stb.). Most azt természetesen nem kérdezem meg, hogy milyen endgame tartalom várható, mert esetleges új játékos lévén úgysem ez motiválna; az újdonságok úgy is fenntartanák az érdeklődést a kezdeti időszakban.
3469 levél
Válasz 17.09.03. 10:02 #38
Raistlin666
Az előtöltögetés már megy nálam. Szerdán remélem nem valami 10+ gigás javítással indítják útjára a dolgokat mint az első résznél!
16496 levél
Válasz 17.08.31. 13:12 #37
david139
Nem kell ezt olyan komolyan venni
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
1675 levél
Válasz 17.08.31. 10:38 #36
-T0ng-
Igen de ez nem egy console peasent megoldás, főleg mivel az általad említett ME:A rendszere sem kevésbé konzolra termett megoldás. A különbség, hogy az egyik jól átgondolt, a másik nem.

A probléma az, hogy sok fejlesztő nem érti, hogy ha egyszerre fejleszt konzolra és pc-re olyan megoldás kell, ami mindig kézre áll. A Divison esetében ez nem sikerült és ahogy azt én is mondtam, ezzel én sem voltam kibékülve. (Anno Splinter Cell Conviction-ben például simán futottam egyik fedezékből a másikba és nem éreztem azt, hogy útba lenne bármi is)

Hogy értsd: Engem kicsit az zavar, hogy egy a készítők által elcseszett mechanika miatt röpköd a console peasent szitok, holott egyfelől ez nem nekünk kitalált, hanem rosszul kitalált mechanika, másfelől meg ugyan már.....komolyan itt tartunk, hogy ha egy játék konzolport akkor már a konzolt használó a PC-shez képest konzolparaszt?
16496 levél
Válasz 17.08.31. 09:41 #35
david139
ME:Andromédában nem volt rossz a fedezék rendszer. Ha fedezékben voltál, akkor leguggolt, és megjelent egy kis pajzsocska ikon, ennyi. Nem az hogy rátapadsz mint lepke a szélvédőre, és nem tudsz róla leszakadni, ha nem a megfelelő gombot nyomod. Vagy hogy automatikusan átszalad az egyik fedezékből a másikba..

Nem azt mondom, hogy a konzol játékosok felelősek ezekért a mechanikákért, viszont a konzolról átportolt játékokban vannak jelen, és bizony pc-n igen fosul mutatnak.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
1675 levél
Válasz 17.08.31. 08:31 #34
-T0ng-
Hozzáteszem egyébként, hogy MMO-ból nem igazán láttam olyat, ami ne lenne TPS. Bocs inkább úgy mondanám, az MMO jellemző nézete a TPS és csak elvétve találni olyan játékot, ahol ez másképp lenne (ESO, Destiny amik most eszembe jutottak)

Hogy az automatikus fedezék kinek hogy jön be, az más kérdés. Én a Division-t a béta után főleg konzolon játszottam és én is rühelltem. Nem azért találták ki egyébként, mert a konzolosok ne tudnának normálisan közlekedni. Pont ellenkezőleg! PC-n kizárólag két mozgási sebessége van a karakternek: Vagy futsz, vagy állsz, ahogy egy sandbox TPS esetében is az autód vagy totál gázzal megy vagy sehogy. Ellenben egy kontrollerrel finoman lehet gázt adni, szabályozni hogy a karaktered mennyire sétál, kocog vagy épp fut és igen is finom mozgásra képes a kontroller, csak ehhez az kell, hogy valaha az életben rászánd magad, hogy egyszer kipróbáld és megtanuld.

Ugyanakkor mint mondtam, az automatikus fedezéktől én is rosszul vagyok, de ez az UBI érdeme leginkább. Nem láttam náluk olyan játékot, ahol a fedezékrendszer megfelelően működött volna.

A quick time event meg megint olyan dolog, hogy nem a konzol, hanem a készítők hibája, hogy szeretik alkalmazni. Viszont kétségtelenül elegáns megoldás, hogy egy átvezető esetében azt az érzést keltesse veled, hogy a jelenetet te irányítod. Persze van erre megoldás. Ha a pc-sek nem kapják meg azokat a játékokat, ahol szembesülniük kell a quick time event örömeivel, akkor nincs miért morgolódni

Itt különvéleményként azért megjegyezném, hogy még konzolon is elfog a heves krvanyázás, mikor azt hiszem időben lenyomok egy gombot és Lara szexi sikollyal esik a mélybe. (értsd még konzolon sem vagyok híve ennek a megoldásnak, ami pedig kifejezetten zavar, hogy vannak olyan fejlesztők, akik azt hiszik egy sor összeláncolt quick time event már játék a la Quantic Dreams). Ami pedig a konzol-PC keresztezés gyalázata az az, hogy bennhagyták a PC-s változatba az aim assist-ot, ami azért egy köcsög húzás azokkal szemben, akik egér+billentyű kombóval játszanak. PC-s és PC-s között igen is legyen egyenlőség.

És mellékesen azért megjegyzem, én konzolon aim assistal is a világ legbénább PvP játékosa voltam, főleg mert kontroller esetében nem érezni, hogy a másik kontrollerrel játszó játékossal szemben annyit rásegítene. (de azért ellenpéldának ott van az Uncharted, ahol az aim assist könnyű módban úgy rásegít, hogy akkor is eltalálod az ellenfelet, ha nem rá célzol.)

Viszont ezt a console peasent dumát kicsit érdemes lenne hanyagolni.
616 levél
Válasz 17.08.30. 18:45 #33
Ricsi1976
Én anno PS-en toltam a Destiny-t, teljesen meg voltam elégedve vele, holott nem vagyok a stílus rajongója. Ugyanakkor PC-s is lennék, szóval jobb ha egyik oldalt sem fikázzuk, mert mindkettőnek, illetve az összes platformnak megvannak szépségei, árnyoldalai.
3469 levél
Válasz 17.08.30. 18:27 #32
Raistlin666
Ez a "konzolosokra fogjuk hogy valami el van kúrva" kb. 15 éve volt divat. De ha Te ilyen retró ember vagy akkor egészségedre...persze nekem buta konzolosnak rosszul esik kicsit, de a fajtád sose érdekelte az ilyesmi...
16496 levél
Válasz 17.08.30. 13:01 #31
david139
Semmiben, így utólag belegondolva egy TPS MMO-nak leginkább nem kellene léteznie
De ami konkrét gondom volt, hogy ugye szerencsétlen konzolosok a kis kontrollerükkel nem tudnak rendesen közlekedni, és ezért be kellett rakni ezt a buzeráns automatikus fedezék rendszert, amitől én 40 perc alatt agyvérzést kaptam és töröltem a píbe.

Hasonló módon rühellem pl. a Tomb Raiderkre jellemző "kihívásokat", hogy bejön az action scene, nyomd meg az X-et 3 másodpercen belül, és akkor tök jó lesz, mert lefejezed az enemy-t és hurrdurrdurr. Na egy pc gamernek ez a degradáló
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
1675 levél
Válasz 17.08.30. 12:52 #30
-T0ng-
Console Peasent....aranyos.

Már ne haragudj, de ez a PC-s elitista duma kicsit degradáló. Volt szerencsém mind a két platformon játszani és nem egészen értem, hogy mivel kellett volna egy TPS MMO-nak többnek lennie a fedezékbe/lőjj/lootolj/haladj tovább felállásnál, mert kb. a játék tényleges mechanikája ennyi volt és nem több. Tartalmában persze bőven lehet hibát keresni, de az pont ugyanannyira érinti a PC-s játékos is, mint a konzolt.

MMO mindig MMO marad: Még a WoW-ban is van farmolás dögivel, főleg mikor az ember repuzik, de ez már csak a műfaj hibája vagy épp szépsége. Viszont a Destiny-nek történetvezetés szempontjából kell fejlődnie és a megfelelő tartalmi kiegészítés sem elhanyagolható.
1202 levél
Válasz 17.08.30. 11:07 #29
ivanova36
Kaptam tartalmat persze, újabb helyet farmolni, mert a sztorit nem nagyon vitte előre egyik sem, legfeljebb egy-egy ágát bővítette. Igen, újrajátszhatóság az megvolt a Divisionben, kb 4 ügynök felszintezése.

Ha a Des2 annyit hoz hogy a farmolás nem lesz annyira monoton, mint a Division esetében az már jó pont nálam. Persze a farmolás mindenhol unalmas, de a Division HVT küldetései és "endgame raidjei" az első pár ledarálás után új szintre emelték azt.
16496 levél
Válasz 17.08.30. 10:40 #28
david139
Nekem a Division nem a tartalmon meg a patcheken halt el, hanem a TPS nézet és a borzasztó játékmechanika volt teljesen elfogadhatatlan. Olyan console peasent szaga volt az egésznek, hogy szörnyű.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
1675 levél
Válasz 17.08.30. 10:29 #27
-T0ng-
Azért azt ne tessék elfelejteni, hogy a The Divison esetében ugyanakkor kaptál tartalmat is folyamatában, ami adott egyfajta újrajátszhatóságot is a játékhoz.

Destiny esetében az tartalom a sztoriküldetéseken kívül kimerült abban, hogy volt 3 raid meg volt a PvP. három kiegészítővel adtak három minimálisnak mondható sztori folytatást, valamint ott volt a Prison of Elders, ami harmat kevés volt ahhoz, hogy újra és újra leülj a játék elé, ha már egyszer végigtoltad.

Persze lehetett egy-egy új hajót, festést vagy épp logót szerezni, de ezért nem éri meg megvenni a kiegeket.

Szóval ha a farmolás azzal jár, hogy mellé kapok valami olyan dlc-t, ami kicsit is több tartalmat hoz, mint a Desity 1 bármelyik DLC-je már boldog vagyok.
1202 levél
Válasz 17.08.30. 10:22 #26
ivanova36
Division nem volt rossz a megjelenéskor. Utána patchről patchre tettek azért, hogy az legyen.

Farmolással nincs gond, amíg értékálló a cucc. De pont a fent említett Divisionben volt hasonló a helyzet. Kifarmoltad a cuccod, majd 3 hónap múlva patch, és itemlvl növelés, boldog-boldogtalan megkapta kezdő gearnek azt amit korábban hónapokig farmoltál. És amikor ismét elérted a kívánt-elvárt itemlvl szintet, jött egy DLC új gearsetekkel, és kezdhetted előröl ismét, majd 3 hónap és újabb DLC...
1675 levél
Válasz 17.08.30. 09:58 #25
-T0ng-
Hát a készítők 50+ órát ígérnek végigjátszásra és itt a plusz elvileg a megújított mellékküldetések lesznek.

Sajnos, nem sajnos az első résznek elég velős része volt a farmolás, főleg, ha volt egy olyan cucc, amit kinéztél magadnak és mindennél jobban szerettél volna. És hidd el, hogy mindig lesz olyan cucc, amit iszonyatosan szeretnél, mert tetszik, mert jobb a statja, mint amid van. Az első részben is volt bőven loot, de a második részre ennél többet ígérnek.

Ami a PvP-t illeti érdemes kipróbálni. Én világ életemben viszolyogtam a coop és PvP játékmódoktól, de az első részbe olyan jó alapot adtak ezeknek is, hogy ki kellett próbálnom. Egy idő után pedig azt vettem észre, hogy sokszor PvP-n több időt töltöttem endgame-ben, mint az olcsó, semmit érő Patrol küldetéseken.

Egyébként, ha kicsit utánamegy az ember a Lore-nak elég jó történeteket tud találni. Pl. a Hive és a Taken kialakulása különösen sötét és miután elolvastam kicsit félelmetesebb lett lemenni a Holdon található romokba vagy épp a Taken King hajójára.
16496 levél
Válasz 17.08.30. 09:54 #24
david139
Én azért nem éltem meg ilyen rosszul, annak ellenére sem, hogy szopatott. A tutorial teljes hiánya tényleg gáz volt, ráadásul semmi köze az egésznek eddig egy MMO-hoz.
Viszont a graf kurva jó, és a játékmechanika sem rossz. A Divisiont nekem már most oda vissza verte.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
1202 levél
Válasz 17.08.30. 09:51 #23
ivanova36
Köszönöm, így kicsit világosabb a helyzet. A 60+ óra jól hangzik, remélhetőleg kötelező pvp nélkül annyi pve lesz a második részben is, de nem csak beugrok balhézni, majd vissza, vég nélküli farmolás. Mondjuk rossz ómen, hogy "A második részben a közösségi tér a The Farm nevű hely lesz." Igaz Diablo 2-ben is szétfarmoltam magam szetekre vadászva, meg a wow-ban és a Divisionben is, de már öreg és lusta vagyok napizni +1-20 itemlevelért, amit a köv patchben, 3 hónap múlva tovább lehet fejleszteni ismét 1-20 itemlevellel.

Ettől függetlenül egy közepes-jó scifi single/pve történet 40-60 órával simán jöhet. És akkor ez egész jó év volt, tavasszal ME:A, ősszel meg ez.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.