Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Star Wars Jedi: Fallen Order – Megérkezett a Star Wars univerzumban játszódó „Tombcharted”, és vele van az Erő [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Star Wars Jedi: Fallen Order – Megérkezett a Star Wars univerzumban játszódó „Tombcharted”, és vele van az Erő
Messze nem hibátlan a Respawn akciójátéka, de hatalmasat üt.

Star Wars Jedi: Fallen Order

770 levél
Válasz 19.11.27. 12:53 #11
Ricsi1976
Nem semmi! Leesett az állam.
61 levél
Válasz 19.11.27. 12:33 #10
Archanelion
Az igen Többre képes ez a motor mint amit a HW-k képesek megoldani

Szerintem még kb 10 év és ez alap lesz! Kitartás skacok
“Pain is Temporary, Pride is Forever
22971 levél
Válasz 19.11.27. 11:32 #9
Peace
Wow, nem néz ki rosszul!!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
11201 levél
Válasz 19.11.27. 11:21 #8
VodevilX
UE4 - Storm test
I read a lot of "you need a quantic nasa computer to run that" so here is some stats :
- no optimization at all
- no pre-baked animation
- 20 trees (70000 poly each, no lod)
- 100 bushes (6000 poly each, no lod)
- 35-60fps 1080p on a gtx970 (with epic/high quality)
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
2 levél
Válasz 19.11.26. 23:50 #7
Sartana
Oké, értem, gregmerch, hogy nem számít újnak, de folyamatosan frissül, ahogy a Cryengine is, lehet benne akár 10 év is. Teljesítményproblémákat az ősrégi alapok szoktak okozni, pl. a Call of Duty Quake 3 alapjai. Most néztem meg a Mandalorian tévésorozat (ha már SW) első részét. A végén ki van írva, hogy Powered by Unreal Engine.
A hardverre: HDD, ennyi. Kéne már az az SSD a konzolvilágba.
1394 levél
Válasz 19.11.26. 23:05 #6
Sityi
Az Unreal Engine-nek sajna van egy ilyen kellemetlen tulajdonsága, hogy késve tölti be a textúrákat, illetve a megfelelő LOD poligonszámú modelleket. Ez ilyen, évek óta képtelenek rendesen megoldani. Az Epicnek még csak-csak megy, de például a PUBG sokat szenvedett emiatt (még talán most is).
3623 levél
Válasz 19.11.26. 21:56 #5
gregmerch
Kizárólag gamer szempontból írtam a motorról, ott viszont nem számít újnak, sőt! Az első erre épülő játékok esetében nem is teljesített túl jól. Te is írtad, hogy 2014-es, az gamer szempontból minimum "fél játékos generáció". Teszteléskor pedig mind PS4 Prón, mind Slimen játszottam. Az erősebb gépen is voltak fps droppok még a képfrissítést előtérbe helyező beállítás esetén is, míg Slimen volt olyan, hogy platformok közötti ugrás közepén állt neki 5-10 másodpercet tölteni, a bolygókra való landolás után, ill. játék közben pedig időről-időre diavetítésbe ment át.
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
4176 levél
Válasz 19.11.26. 21:10 #4
Sucee
Pro-n és oneX-en is gyengén teljesít. Performance módban is 30 fps alá dropol.
2 levél
Válasz 19.11.26. 20:45 #3
Sartana
Tetszett a cikk, csak azt nem értem, hogy lehet az Unreal Engine 4-et "nem épp mai"-nak nevezni. 2014-ben jött ki az aktuális főverzió, amit folyamatosan fejlesztenek, VR képességeit bővítik, van, aki animációs filmekhez virtuális stúdiót épít köré, mások még tovább mennek, és mozgóképpel (élőszereplős) kombinálják a komplex renderelési és effektrendszerét, megint mások városfejlesztésben, építészetben, belsőépítészetben és lakberendezésben használják. Ez így ebben a formában, hogy az UE4 régi, sületlenség, még csak nem is a videojáték az egyetlen fókusz. A Source, na, az régi, mégis felújították a VR implementációját az Alyx-hoz. Lehet, hogy szándékos az egyszerűsítés a t. szerző részéről, de a biztonság kedvéért javasolnék egy kis guglizást a mai népszerű engine-ek mibenléte kapcsán. Az UE4 ráadásul Androidtól a Hololensen keresztül a PS4-ig mindenre jó, mi például Unity-ben és UE4-ben fejlesztünk orvosi appokat. Amúgy a teszt sima PS4-en készült? Pro-n nem lehet, hogy "épületesebb"? A God of Wart simán viszi 4K-ban.
3623 levél
Válasz 19.11.25. 20:20 #2
gregmerch
Nehéz ma már igazán újat és egyedit alkotni. Itt az egyik legnevesebb franchise szolgáltatta a körítést, és a legjobb, stílusteremtő- és meghatározó sorozatok legjavát gyúrták egybe a készítők, hosszú évek alatt, jól átgondolt módon, remek új történettel, jó fej karakterekkel és egyedi helyszínekkel. Nekem a PS4-es teljesítménnyel volt gondom, meg a sok idióta buggal, amelyeket valamiért még mindig nem sikerült orvosolni, pedig lassan átlépünk a XXI. század harmadik évtizedébe. Sokat morogtam, mint olvasható is, de mindentől függetlenül az egyik új kedvenc játékomat ismertem meg benne.

Köszi, hogy olvastad, és hozzászóltál! Azért meg pláne, hogy tetszett is!
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
8 levél
Válasz 19.11.25. 18:05 #1
Pixelhexer89
Kicsit az az érzésem, mint az Assassin's Creed Origins és Odyssey esetében. Innen-onnan "összelopkodták" a fejlesztők a játékelemeket, és forradalmi dolog nem készült, de egy nagyon szórakoztató játék igen, ami éles cezúrát húz a korábbiakhoz képest. Az AC esetében a Witcher 3 volt a kiindulópont, itt pedig számos, mostanában nagy sikert aratott játékból alkottak egy star wars kimérát (Uncharted, Tomb Raider, Sekiro, egy kis God of War is beugrott nekem.

Szerintem nem szégyen a jobbtól tanulni, ha az nemcsak szolgai másolás, hanem valami tényleg élvezetes és szórakoztató alkotást eredményez. Ez a játék pedig az lett. Kellett, mint egy falat kenyér Nagyon remélem, hogy a Respawn ezek után jobban megbecsülik majd az EA-nél, mert ha így folytatják egy arany tojást tojó tyúkot találtak. Remélem, hogy a Mass Effect univerzumot sem fogják elhanyagolni, ott is valami hasonló újragondolás kellene.

A teszt egyébként nagyon tetszett, szinte minden szavával egyetértek.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.