Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Age of Empires IV teszt – Tizenhat évet vártunk rá [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Age of Empires IV teszt – Tizenhat évet vártunk rá
A sorozat története még az előző évezredbe nyúlik vissza, de méltó-e a folytatás az elődök hagyatékához?

Age of Empires IV

Age of Empires IV
A legutóbbi Age of Empires IV cikkek, hírek
28973 levél
Válasz 21.10.28. 19:00 #9
LordMatteo
Akkor itt meg kell követnem magam, teljesen az rémlett, hogy nincs róla említés, miközben néztem videót a kampányról, úgyhogy bocsánat.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
33352 levél
Válasz 21.10.28. 18:44 #8
szbszig
"Illetve a kampány során feloldható élőszereplős dokumentumvideók is nagyon igényesek, sok érdekességet mesélnek el a középkorról, a vadászatoktól kezdve az erődök építésén keresztül a különböző fegyverek és páncélok készítéséig."

Ehm, nem erre gondolsz te is?
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
28973 levél
Válasz 21.10.28. 17:39 #7
LordMatteo
Lehetett róla olvasni, hogy lesznek valódi, rendes videók a játékban (mármint valóságban felvett anyagok), de konkrétan ez egy edukációs játéknak elmegy úgy, hogy közben valódi játékélményt ad. Csodálkozom, hogy a cikkbe ez sem került bele, de mivel úgyis én kritizálok mindent, ezért bocs, de csodálkozom.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
28973 levél
Válasz 21.10.27. 21:31 #6
LordMatteo
Azaz, a Mjölnirt kellett összerakni! De egyébként is egész jól követte a különféle mítosz- és legendaköröket, amiket érintettek, edukációs célra fiatalabb korosztálynak simán elment (a különféle emberi egységeknél pedig teljesen releváns infók voltak az egységleírásoknál).
A kibaszás társas játék, sose feledd.
9078 levél
Válasz 21.10.27. 21:09 #5
goodboy007
Imádtam, hogy teljesen más ötletekkel volt teletűzdelve, mint a WarCraft 3, a malacos küldetés is mekkora volt már.

Emlékszem akkoriban még nagyon fika gépem volt, 8MB-os VGA-val és marhára örültem neki, hogy ennek ellenére simán, megfelelő FPS-sel tudtam vele játszani (persze biztos minimum grafikán), úgyhogy meglepően jól is volt optimalizálva. Utána az AoE III-nak emlékeim szerint elég komoly minimum gépigénye volt a megjelenésekor, az már a következő gépemen diavetítésként futott.
In god we trust, all others we track!
2748 levél
Válasz 21.10.27. 20:23 #4
jawsika
Én azzal úgy húsz éve nem játszhattam, emlékfoszlányaim vannak csak, de nagyon szerettem. A hatalmos Colossus a görögöknél, vagy az a kampányquest, amikor a törpökkel egy kalapács (talán a Mjölnir?) nyelét meg fejét kellett egy helyre juttatni.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
28973 levél
Válasz 21.10.27. 20:13 #3
LordMatteo
Lehet fel is csapom a gépre a kampány miatt (multizni sajnos nagyon rég multiztunk barátaimmal pedig rohadt jó volt!). Sajnos a kínai népes kiegészítő rettenetesen bugos volt kiadáskor, az elvette a kedvemet legutóbb.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
2748 levél
Válasz 21.10.27. 20:12 #2
jawsika
De szerettem a Mythologyt. Abból kellene 2.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
28973 levél
Válasz 21.10.27. 19:33 #1
LordMatteo
"Majd a 2010-es éveket a Definitive Editionök és a HD Editionök jellemezték több-kevesebb sikerrel." Konkrétan a 2. rész DE-je és a rákövetkező kiegészítők egy nagyon masszív és nagyon profi kompetitív közösséget építettek ki. Ezt inkább több, mint kevesebb sikernek nevezném.

Nem bétáztam, de azért érdekel, hogy a Mythologyban egyszer próbálták ki ezt, hogy alapjaiban eltérő népekkel lehetett nyomni, utána ugye visszaálltak a sablon-némi-eltéréssel metódusra, szóval hogy ezt mennyire tudják az alapjátékban 8 néppel megcsinálni majd (hja, annyi lesz, egy kis plusz infó), és elvileg elég markánsan eltérnek majd (pl. a mongoloknál nem tudom, hogyan akarják ezt a nomád stílust összehozni, hogy időről időre felszeded a sátofádat és átköltözöl a térképen máshova).
A kibaszás társas játék, sose feledd.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.