Fórum » Hozzászólások, megjegyzések
Megérkezett a Wo Long: Fallen Dynasty beígért demója [hozzászólások]
Kapcsolódó tartalom: Megérkezett a Wo Long: Fallen Dynasty beígért demója
A premierre sem kell már sokat várni.
Na majd talán egyszer újra kedvet kapok hozzá...
Na igen, az első fázis elég könnyű. Jól közvetíti az animáció, mikor kell a deflect-et nyomni, nincs attack delay - csak Zhang Liang levegőbe ugrásos támadásánál, de ott meg jól kiszámítható. Ellenben a második fázisban sem az animáció nem mutatja egyértelműen, mikor is kell deflect-elni, plusz a támadási formákban olyan kiszámíthatatlan delay-ek vannak, hogy nekem jó, ha tízből kétszer sikerül eltalálni a helyes pillanatot. Hozzáteszem, szerintem az is roppant fura, hogy a tényleges támadás bekövetkezte ELŐTT kell megnyomni a deflect-et, nem pedig pont abban a pillanatban; bár lehet, nálam a csinos kis microlag-ok is hozzátesznek ehhez. De ettől függetlenül van egy olcsó húzás, amivel megoldható viszonylag "könnyen" a második fázis is: folyamatos blokk, aztán Liang támadásainál meg kell próbálni deflect-elni. Ha összejön, OK; ha nem, a blokk még mindig megfogja a támadást. A critical attack-okat pedig nagyon jól mutatja az animáció és ott működnie kell tökéletesen a deflect-nek.
Próbálkoztam egy kicsit megint az első boss-al. A második fázisban már lement 1/3-ad hp-ja, de túl sok random sebzést kapok be. Inkább letettem, mert már betelt a pohár.
Tegnap Steam-ről letöltött 14 laza gigabyte-ot. És feltelepített 20-at! Most a demó egy laza harmincakárhány giga. Ez szép munka.
De legalább már egérrel is normálisan irányítható, ez is valami. És így legalább kiderült, hogy amit a korábbi szar egér-implementáció miatti akadásnak hittem...na, az a rossz optimalizáltság miatti microlag. Már csak ezt kellene megpatchelniük és akkor meg is venném a játékot.
Mert amúgy tényleg tök jó a játékmenet.


Nekem közel nyolc óra, de én két karakterrel is végigmentem rajta és a másodikkal még többször végigmentem mind a két pályán. A karaktert úgysem akartam átvinni, de jó volt gyakorolni a rendszert, meg végigpróbálgatni a fegyvereket, ahogy szép lassan kiesett mindegyikből egy-egy értékelhető. Kivétel a dupla kard... Arról csak tudom, hogy létezik. Minden másból 3-4 csillagos van. Érdekes egyébként, hogy a fegyvereken lévő Martial Art-ok nem fixek, ez ad egy plusz taktikai szintet a játéknak.
Azért abban bízok, hogy lesz több spellbar is, amik között lehet váltani, mert a négy slot az édeskevés. Még a demo limitált* keretei között is.
Viszont a morál rendszer annyiból (is) ötletes, hogy minden pályát egyes szinten kezdesz és hiába vagy magasabb szintű és vannak jobb fegyvereid, attól még tudnak az ellenfelek kellemetlen meglepetést okozni
Direkt leteszteltem több ellenféllel is, már látom, hogy ebből érdekes kihívás runokat lehet csinálni.
*Lvl 20 a maximum, onnantól csak gyűjteni lehet az XP-t, nekem potom 140k van. Ezért sem viszem át a karaktert a véglegesbe
Azért abban bízok, hogy lesz több spellbar is, amik között lehet váltani, mert a négy slot az édeskevés. Még a demo limitált* keretei között is.
Viszont a morál rendszer annyiból (is) ötletes, hogy minden pályát egyes szinten kezdesz és hiába vagy magasabb szintű és vannak jobb fegyvereid, attól még tudnak az ellenfelek kellemetlen meglepetést okozni

*Lvl 20 a maximum, onnantól csak gyűjteni lehet az XP-t, nekem potom 140k van. Ezért sem viszem át a karaktert a véglegesbe

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
7 és fél óra. Ennyi kellett a demó kipörgetéséhez. Ebből szerintem legalább egy - másfél óra a menü basztatása volt, hogy valahogy sikerüljön az egérrel is irányítani a játékot, minimum másfél óra a szabályrendszer tanulmányozása, és még vagy egy óra a tárgyakkal, azok eladásával, upgrade-elésével, stb. való ismerkedés. A Divine Beast iszonyat OP, de ez soulsike újoncoknak nagyon jól jöhet, ahogy az állandó companion is. Legalábbis nekem a demó alapján úgy tűnik, mindig lesz velünk valaki. Ami jó hír a souls veteránoknak, hogy a Divine Beastet egyáltalán nem kötelező használni; sőt, a companion is "elűzhető". Ez a játék nálam tuti vétel lenne Steam-en, ha megoldanák a végleges verzióban az említett egér-problémát. Így viszont felejtős, mert túl sok az irányítással való szenvedés a játékélményhez képest.
Ez nem az én játékom. Nálam a Nioh se jött be és ez meg valami béna rokonnak tűnik. 2023-ban meg komolyan a mindenfelé szálló pernye a hűha grafikai flanc egy demó pályán???
„Mindig első a kávé, aztán jöhet a radar!”
Pedig kedves, aranyos cica ha megismered a movesetjét és a mögötte lévő házban fixen van egy 3 csillagos nadrág. Tippre ez is azért van odatéve, mint a Gozuki a Nioh 2 elejére: megmutatni, hogy néha jobb későbbre hagyni egy ellenfelet-> ha aktiválod a zászlókat és akkor mész vissza sokkal kisebb a morálkülönbség és kisebbet sebez/jobban sebződik. De akkor hol marad a szórakozás? 

...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
OK, köszi az infót. Én is feltettem az egér DPI-t a lehető legnagyobbra, de nálam az sem oldotta meg a problémát teljesen (bár tény, hogy valamelyest javított a helyzeten).
A macskát én megláttam és fordultam is vissza a másik irányba!
A macskát én megláttam és fordultam is vissza a másik irányba!

Steam demót toltam és (szinte soha) nem használok kontrollert, egérrel toltam végig
Elsőre kicsit furcsa volt, hogy az egérnek van egy kis holtjátéka, de átváltottam a dpi-t 12ezerre, onnantól semmi gond nem volt vele. Az íjhasználat kicsit érdekes egérrel, de az is szokható és bízok benne, hogy majd javítják.
Azóta már többször is végigpörgettem új karakterrel, második nekifutásra már sikerült first try ölnöm az első bosst és a rossz cicus is csak háromszor törölte fel velem a padlót az első pályán.
Egyébként a lootrendszerrel kapcsolatban még vannak fenntartásaim, elsőre elég hamar szereztem egy kétcsillagos dupla halberdet, abból azóta se láttam egy darabot se. De reggel néztem egy random streamert, az meg spearrel tolta.

Azóta már többször is végigpörgettem új karakterrel, második nekifutásra már sikerült first try ölnöm az első bosst és a rossz cicus is csak háromszor törölte fel velem a padlót az első pályán.
Egyébként a lootrendszerrel kapcsolatban még vannak fenntartásaim, elsőre elég hamar szereztem egy kétcsillagos dupla halberdet, abból azóta se láttam egy darabot se. De reggel néztem egy random streamert, az meg spearrel tolta.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
Gondolom, a Steam demót toltad le. Kontrollert használtál? Mert egérrel egyszerűen borzalmas a kamerakezelés. (Nem hiszem el amúgy, hogy 2023-ban ilyen hitvány egér-implementációval ki lehet adni bármit.) Kár, mert egyébként elég tetszetős játék.
No, kicsivel több, mint három óra alatt a végére is értem a demónak.
A rendszer elsőre kicsit szokatlan, remélem a teljesben ennél azért kicsit részletesebb tutorial lesz. Nyomokban emlékeztet a Nioh-ra, de inkább csak külsőségekben. A rendszer inkább Sekiros, a deflectre épít, sokat kellett szokni.
Viszont, hogy mennyire tanulható könnyen az elég kérdéses szerintem. Szerintem az első Nioh-ban az első két boss nem okozott annyi fejfájást, mint itt a tutorial első bossa.
Bár a teljes képhez az is hozzátartozik, hogy a második pályán viszont összesen haltam kétszer.
A rendszer elsőre kicsit szokatlan, remélem a teljesben ennél azért kicsit részletesebb tutorial lesz. Nyomokban emlékeztet a Nioh-ra, de inkább csak külsőségekben. A rendszer inkább Sekiros, a deflectre épít, sokat kellett szokni.
Viszont, hogy mennyire tanulható könnyen az elég kérdéses szerintem. Szerintem az első Nioh-ban az első két boss nem okozott annyi fejfájást, mint itt a tutorial első bossa.
Bár a teljes képhez az is hozzátartozik, hogy a második pályán viszont összesen haltam kétszer.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Amikor beüt a retro, avagy ilyenek voltak az RTS-ek a ’90-es években – októberben jön a Dying Breed
- 2. Silent Hill f teszt – Virágok
- 3. Agatha Christie: Death on the Nile teszt
- 4. Az utóbbi idők egyik legparább előzetesével mutatkozott be Hideo Kojima következő játéka, az OD: Knock
- 5. Erősen megkérdőjelezhető minőséget sugall a Deus Ex Remastered bemutatkozó előzetese
Legfrissebb fórumtémák
- 08:34
- Sorozatok [10944]
- 08:29
- Warhammer 40,000 [310]
- 20:58
- Erősen megkérdőjelezhető minőséget sugall a Deus Ex Remastered bemutatkozó előzetese [hozzászólások] [4]
- 16:26
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1534]
- 13:59
- GG - GameGuess játék [932]
- 00:10
- Angol fordításban segítsetek ó nagy angolos istenek :) [539]
- 00:07
- Milyen játékot vettél/tervezel venni mostanában? [2511]
- 11:39
- Amikor beüt a retro, avagy ilyenek voltak az RTS-ek a ’90-es években, októberben jön a Dying Breed [hozzászólások] [1]
- 10:00
- Játékhírek a szerkesztők figyelmébe [1493]
- 09:01
- The Alters teszt – Túlélés identitásválságban, avagy a magány új dimenziói [hozzászólások] [3]