26 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Játékhírek

Megérkezett a Wo Long: Fallen Dynasty beígért demója

A premierre sem kell már sokat várni.

Írta: GeryG 12 hozzászólás

A Team Ninja néhány héttel ezelőtt jelentette be, hogy nem sokkal a Wo Long: Fallen Dynasty premierje előtt meglepi a rajongókat egy demóval. Ez ma meg is érkezett, így már bele is kóstolhatunk a sokak által várt játékba.

Valójában ez nem az első alkalom, hogy demót kap a játék, korábban is volt már egy hasonló időszak. Akik azt kipróbálták, most se csüggedjenek, mert a mostani próbaverzióban új tartalmakra számíthatnak. Teljesíthetik az első fejezet Village of Calamity és a második fejezet Two Chivalrous Heroes küldetéseit.

A fejlesztők azt ígérik, hogy a Wo Long sokkal könnyebben megtanulható lesz mint a stúdió korábbi Nioh játékai. Sőt, egyenesen ez lesz a legkönnyebben megtanulható soulslike játék.

Hogy így lesz-e, az majd kiderül, mindenesetre a premierre már nem kell sokat várni. Március 3-án lesz esedékes PC-n, PlayStation 5-ön és PlayStation 4-en, illetve Xbox Series X/S-en és Xbox One-on. A demo is minden platformra elérhető egészen március 27-ig.

Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!

GeryG

GeryG
2010 végén csatlakozott a PC Dome cikkírói csapatához, pár hónappal később pedig már hírszerkesztőként is tevékenykedett. Már több mint 17 ezer írásos anyag fűződik a nevéhez a magazinban, amivel a képzeletbeli dobogó csúcsán áll.

HOZZÁSZÓLÁSOK

Peace
Peace [28445]
Na majd talán egyszer újra kedvet kapok hozzá...
johnson19
johnson19 [126]
Na igen, az első fázis elég könnyű. Jól közvetíti az animáció, mikor kell a deflect-et nyomni, nincs attack delay - csak Zhang Liang levegőbe ugrásos támadásánál, de ott meg jól kiszámítható. Ellenben a második fázisban sem az animáció nem mutatja egyértelműen, mikor is kell deflect-elni, plusz a támadási formákban olyan kiszámíthatatlan delay-ek vannak, hogy nekem jó, ha tízből kétszer sikerül eltalálni a helyes pillanatot. Hozzáteszem, szerintem az is roppant fura, hogy a tényleges támadás bekövetkezte ELŐTT kell megnyomni a deflect-et, nem pedig pont abban a pillanatban; bár lehet, nálam a csinos kis microlag-ok is hozzátesznek ehhez. De ettől függetlenül van egy olcsó húzás, amivel megoldható viszonylag "könnyen" a második fázis is: folyamatos blokk, aztán Liang támadásainál meg kell próbálni deflect-elni. Ha összejön, OK; ha nem, a blokk még mindig megfogja a támadást. A critical attack-okat pedig nagyon jól mutatja az animáció és ott működnie kell tökéletesen a deflect-nek.
Peace
Peace [28445]
Próbálkoztam egy kicsit megint az első boss-al. A második fázisban már lement 1/3-ad hp-ja, de túl sok random sebzést kapok be. Inkább letettem, mert már betelt a pohár.
johnson19
johnson19 [126]
Tegnap Steam-ről letöltött 14 laza gigabyte-ot. És feltelepített 20-at! Most a demó egy laza harmincakárhány giga. Ez szép munka.:-/ De legalább már egérrel is normálisan irányítható, ez is valami. És így legalább kiderült, hogy amit a korábbi szar egér-implementáció miatti akadásnak hittem...na, az a rossz optimalizáltság miatti microlag. Már csak ezt kellene megpatchelniük és akkor meg is venném a játékot.:-D Mert amúgy tényleg tök jó a játékmenet.
Shadowguard
Shadowguard [4425]
Nekem közel nyolc óra, de én két karakterrel is végigmentem rajta és a másodikkal még többször végigmentem mind a két pályán. A karaktert úgysem akartam átvinni, de jó volt gyakorolni a rendszert, meg végigpróbálgatni a fegyvereket, ahogy szép lassan kiesett mindegyikből egy-egy értékelhető. Kivétel a dupla kard... Arról csak tudom, hogy létezik. Minden másból 3-4 csillagos van. Érdekes egyébként, hogy a fegyvereken lévő Martial Art-ok nem fixek, ez ad egy plusz taktikai szintet a játéknak.
Azért abban bízok, hogy lesz több spellbar is, amik között lehet váltani, mert a négy slot az édeskevés. Még a demo limitált* keretei között is.
Viszont a morál rendszer annyiból (is) ötletes, hogy minden pályát egyes szinten kezdesz és hiába vagy magasabb szintű és vannak jobb fegyvereid, attól még tudnak az ellenfelek kellemetlen meglepetést okozni :D Direkt leteszteltem több ellenféllel is, már látom, hogy ebből érdekes kihívás runokat lehet csinálni.

*Lvl 20 a maximum, onnantól csak gyűjteni lehet az XP-t, nekem potom 140k van. Ezért sem viszem át a karaktert a véglegesbe :D
» Összes hozzászólás listázása a fórumban (12 db)