26 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Pirates of the Caribbean (Ismertető)

Csabeszka94
#27 Csabeszka94 [37]
Hello elakkatam ott hogy Khael Roa ra megyek vagy hogy hovjak azt a szigettet ahol meg kkell keressek egy templomot bemegyek es megyek tovvabb de nem kapok semmit ugy eltevedek az utvesztokbe hogy csak na!!!! Valaki tud segiteni?????Plsssssssssssss!!!! Elore is kossz!!!!!!

-

Válasz erre

Necroka94
#26 Necroka94 [7]
Az nem becenév, hanem hírnév és Nagyon Rosssz!!!!!!!!!És ezért nem.A Store-ban vállalj munkát vagy adakozz a templomnak(a hero akarsz lenni többtízezer arany)és nő a hírneved.Te tucc vmi munkát a store,kocsma,governor-on kívül?

Válasz erre

pirates
#25 pirates [2]
Sziasztok! Mi van akkor hogyha nem adnak küldit a kocsmábam mert az a becenevem hogy hig seas of horror????

Válasz erre

Morello
#24 Morello [5412]
Ez már kezd olyan Akelás lenni... (kiadnekempénzt-kiadnekempénzt)

Válasz erre

Előzmény: Necroka94 2007.10.01. 18:23
Necroka94
#23 Necroka94 [7]
Lenne 1 kérdésem:Írják hogy reputation-től függ ki ad nekem munkát.Nemtudjátok ki adhat nekem munkákat tok néhányat(store,governor)de szeretnék meég néhányat tudni.Van néhány extra hely amit meg tok mondani hol van a válaszért cserébe(ha értékelhető a válasz)

Válasz erre

Morello
#22 Morello [5412]
Imádom ezeket az évekkel későbbi hozzászólásokat

Válasz erre

Előzmény: Gerry 2007.10.01. 14:42
Gerry
#21 Gerry [8081]
Erőteljesen kétlem, hogy a kérdés még majd' négy év után is foglalkoztatja

Válasz erre

Előzmény: Necroka94 2007.10.01. 14:08
Necroka94
#20 Necroka94 [7]
Danieele-t a lighthouse-nál nézd meg(számtech szakkörröl irok )majd otthon megnézem neked hogy hol van.

Válasz erre

Előzmény: Kossuth Lajos 2003.11.11. 19:14
Samsie
#19 Samsie [7]
A Pirates of the Caribbean egy kalap sz*r. BOCS.

A most megjelent Sid Meier's Pirates a Legjobb, legkirályabb...


A Pirates of the Caribbean rohadjon meg.

Samsie

Válasz erre

Előzmény: borotvapenge 2003.09.22. 14:05
Morello
#18 Morello [5412]
Észveszejtően bug-os ez a játék. Szóval előfodul, hogy csődöt mond a történet, és akkor se előre se hátra...

Ettől függetlenül nekem nagyon tetszik. De a bug-ok hazavágták a kedvem

Válasz erre

Előzmény: Kossuth Lajos 2003.11.11. 19:14
Kossuth Lajos
#17 Kossuth Lajos [26]
Helo!
A játék kritikáját elolvasva komolyam megíjedtem. Arra gondoltam: én ilyen kis igényű vagyok, hogy ilyen sz... játékkal is beérem? A régi Pirateshez nem volt szerencsém, a Sea Dogshoz már igen. Akkor még nem volt hozzá magyarosításom, mégis jól elszórakoztam vele egy jó darabig. A POC viszont nekem nagyon tetszik. Már nem tudom hányadik napja nyomom gyakorlatilag reggeltől estig. Persze ez a játék sem tökéletes, de melyik az? Egy kis kritika: igaz, hogy a játék nem a vívó vb.-ről szól, de a Sea Dogs-ban többfajta ütési lehetőség volt a karddal. Nem mindig érzem csáklyázás után, hogy olyan nagy lenne a különbség köztem és az ellenfél között (vívásban maxon vagyok, 650 fős hajóm van, mégis egy kb. 200 fős legénység úgy haza vágott, hogy csak nyekkentem. De ez legyen a legnagyobb bajom. Talán lehetne egy "időgyorsító" gomb is, de már megszoktam, hogy nincs, nem is olyan fontos. Úgy érzem ezzel ki is merítettem a nálam felmerült kritikák tárházát. Persze vannak még apró dolgok, de azok tényleg csak légy zümmögések. Bízom benne, hogy egy jó kis küldetés lemez is lesz a játékhoz, bár még ezzel sem végeztem. Nekem nagyon tetszik a játék. Ha már itt vagyok, egy kérdés. Keresem ezt a "Daniellát", vagy hogy is hívják. Már a hátamba állította a kardját, elmentem utána a templomba, de megelőzött, és az van a kalandkönyvben, hogy: "Biztosan Oxbayben van." Hát nem tudom, odamentem, szétnéztem a kocsmában, az összes házban, még a kertbe (dzsungelba) is kimentem, de ott egy-két rossz arcútol eltekintve senkit nem találtam. Illetve volt még egy csávó, akivel sehogyan sem tudtam szóba állni, mert folyamatosan szalad előlem. Szóval, hol találom meg ezt a leányzót? Segítsetek. Köszi.

Válasz erre

borotvapenge
#16 borotvapenge [2842]
Komolyan? ..ezt nem tudtam.
Bár 8-10 évesen az embert ez érdekli a legkevésbé

"Volt itt valami iromány, de meguntam.."-ot is meguntam..

Válasz erre

Madrac
#15 Madrac [4264]
A SID a C64 hangchipje volt...

Quoth the raven, `Nevermore.'

Válasz erre

borotvapenge
#14 borotvapenge [2842]
SID? Sid Májjer gémek?

Heh, kíváncsi vagyok lesz-e Pirates onlinegame. Sztem ütne a game. RPG/manager/kalózkodás.... pl egy kicsit nagyobb szigetvilág, választható nezetiség, meg ilyesmi. ..én biztos kipróbálnám...ha lenne normális netem

"Volt itt valami iromány, de meguntam.."-ot is meguntam..

Válasz erre

Madrac
#13 Madrac [4264]
Hat igen, eleg felejtheto a mostani kinalat. Amugy tobb ezer SIDem van.

Quoth the raven, `Nevermore.'

Válasz erre

borotvapenge
#12 borotvapenge [2842]
Naja. Belegondolsz grafika= nem minőség (mai szemmel), zene= pütypürütyögöt valamit, és még így 18 év után is emlékszik az ember arra, hogy milyen programokkal szórakozott.

Ezt 10 év múlva nagyon kevés mai programról fogják mondani, sajnos a PotC-t is beleértve

"Volt itt valami iromány, de meguntam.."-ot is meguntam..

Válasz erre

Madrac
#11 Madrac [4264]
Azert az Ugh Olympics feleseghajitasa se volt utolso. Ikari Warriorsbol nekem csak a zene volt meg.

Quoth the raven, `Nevermore.'

Válasz erre

borotvapenge
#10 borotvapenge [2842]
A Turrican-ban egyetértek. ..bár töredelmesen bevallom, mi a szomszéd sráccal a World War 2-vel játszottunk a legtöbbet. ..meg az Ikari Warriors-al (3th person shooter)
De 'multiban' a Barbarian Olympic volt a csúcs ..a sörivásban nem volt ellenfelem ...most is kevés

"Volt itt valami iromány, de meguntam.."-ot is meguntam..

Válasz erre

Madrac
#9 Madrac [4264]
Elite-t nem szeretettem sose. Turrican, Shadow of the Beast eyek voltak a jok. Foleg a Shadow mert kod szempontbol nagyon durva volt a cucc.

Quoth the raven, `Nevermore.'

Válasz erre

borotvapenge
#8 borotvapenge [2842]
Jaja! De a pirates egy és örök. ..kb mint az Elite. Azért ezek akkoriban nagyszerű játékok voltak.

"Volt itt valami iromány, de meguntam.."-ot is meguntam..

Válasz erre

Andrew F. Drawain
#7 Andrew F. Drawain [4]
Amúgy majdnem minden régi programmal ez a helyzet. Az idő sokat szépít rajtuk...

Válasz erre

Madrac
#6 Madrac [4264]
A cikket mar el se olvasom annyit nevettem a hozzaszolasokon.

Amugy nekem nem jott be a game. A viz szep volt benne, de a Pirates jobbnak remlett meg C64rol. Bar lehet csak az ido novelte ama klasszikus nagysagat. Mondjuk ott rohadt idegesito volt a szel hangja fel ora utan.

Quoth the raven, `Nevermore.'

Válasz erre

Andrew F. Drawain
#5 Andrew F. Drawain [4]
Azért Gerry véleményére is kíváncsi lennék...
Amúgy ez a Drawain név nekem is ismerős

Válasz erre

erdos
#4 erdos [1247]
Most akartam írni, de a kapitány úr megelőzött.

Egyvalami a játékban nem lehet vita tárgya, az pedig a remek HANGULAT. Véleményem szerint egy kicsit több időt kellett volna eltöltened vele és teljesen más szemszögből láttad volna összességében a játékot. Persze vannak hibái, de ha minden játékban ami megjelenik csak ennyi lenne, akkor én már elégedett lennék.
Nekem tetszik a játék.

Nem az a baj hogy nagy az isten állatkertje, hanem hogy alacsony a kerítés...

Válasz erre

borotvapenge
#3 borotvapenge [2842]
Teljesen egyetértek Andrew kapitánnyal!

Csak pislogtam mikor elolvastam az értékelést a játékról.
A kritika kritikán aluli lett

Én is feltenném a kérdést: láttad a filmet? ..mégis mennyit játszottál a játékkal?

A játékkal semmi gond, csak ennek a Garry gyereknek a hozzáálásával. Ha valaki nem hallott még a játékról, teljesen elveszi a kedvét még a kipróbálástól is.

Ha meg valakit érdekel egy-két dolog a játékról (fun klub ) az látogasson el a pirates.uw.hu oldalra.

..mintha Drawain nevét ott is felfedeztem volna

ui.: hehe, szerintem is a hajóscsata fikázása volt a legjobb
Te Garry! Próbáltad a hajóscsata közben a le+fel+kis rúgást? ..és nem működött?!?! MICSODA GYALÁZAT!! Egyetértek veled!

"Volt itt valami iromány, de meguntam.."-ot is meguntam..

Válasz erre

cat
#2 cat [1]
Én csak azt mondom, hogy hagyjad magad sógor, ha abszolút nem tudod beleélni magad a tenger ízébe, akkor ne kritizálj egy játékot ami 1ébként tiszta kiró, és yo lenne, ha több ilyen játék is lenne.Nem mint a manapság boltokba kerülő fos játékok, amelyek témályát tekintve már 1000 bőrt lehúztak róluk, és semmi extra témát nem fog +.

nincs

Válasz erre

Andrew F. Drawain
#1 Andrew F. Drawain [4]
Üdv,
Drawain vagyok és úgy éreztem kénytelen vagyok valamit hozzászólni a cikkhez, mely a Pirates Of The Caribbean játékhoz írt kedves Gerry, akiről most hallok először, de remélem utóljára is. Ez a bevezető gondolom kifejezi, hogy nem vagyok éppen a legjobb véleménnyel a megjelent írással szemben.
Nos nézzük is. "Az emberekben nagyjából a XVII. század óta él egy romantikus elképzelés arról, hogy milyenek is a tengereken garázdálkodó rablók" - kíváncsi vagyok arra a 17. vagy akár 18. századi emberre aki romantikus elképzelésekkel viseltet a kalózokra nézve. Ez inkább a 19. és a 20. századra jellemző, ha jól gondolom. A „harc a zsarnokok ellen, az elesettek gyámolítása" nézet pedig elég abszurd, én egy-két regénynél ill. másodrangú filmnél több helyen nem találkoztam vele. Ez mind az író a témához való hihetetlen hozzáértését bizonyítja.
"Hogy mindez szerencsés döntés volt-e, az már erősen kétséges..." - nos itt hördültem fel először... Lássuk miért is:
"Először is hadd oszlassak el egy közkeletű tévhitet: ...a Pirates of the Carribean-nak ... semmi köze nincs az azonos néven a héten mozikba került Disney filmhez." - elég vicces a dolog. Ezek szerint a cikk írója nem igazán játszott a játékkal, mert különben nem tudom, miért nem látta a játék végén szereplő Black Pearlt (ugyebár a filmben is szerepel), ill. az élőhalottakat, melyek ugyancsak erősen a filmből kivett elemek. Hogy ez jó-e vagy nem az már más téma, csupán a fenti téves sort kritizáltam.
"A játékmenet nagyjából abból áll, hogy végigfosztogatjuk a házakat, elvállalunk pár küldetést ... legfőbb megélhetéséi forrásunk nem a kalózkodás, illetve a kereskedelem, hanem a házról-házra való „rablás” lesz" "a fuvarozástól, és a klasszikus rablástól felkopna az állunk." - hogy lehet, hogy egy házat sem fosztottam ki, mégis a játék végén milliós keretem volt. És ezzel nem hiszem, hogy egyedül lennék. Úgy látom, hogy mélyen tisztelt Gerry nem tudott más módon megfelelő anyagiakhoz jutni a játékban, így a fosztogatásra kényszerült. Ez azért elég szánalmas bármely tesztertől.
Ha valaki cikket ír, nem szokás előtte rendesen tájékozódni az adott témában? Az szerepel a cikkben nem tudni az okát, miért játszódik a POTC egy fiktív szigetvilágban. Minden egyes hasonló beszélgetésben megkérdezték ugyanezt, s a válasz (csak Gerry kedvéért, bizonyosan nagyon érdekli): sajnos nem állt módunkban lekódolni az egész karib tengert. Ez ha jól gondolom egyszerű emberi probléma/lehetetlenség.
"A végeredmény egy se nem RPG, se nem kaland, se nem RTS, megnevezhetetlen fajtájú „izé” lett." - jajj hányan közületek, a médiák "lelkes/öntudatos" szerkesztői közül kívántak hasonló programot. S ha születik egy, mit mondanak: Mi ez??? Ami nem FPS, nem RTS, nem RPG az valami felejthető kis "izé", nemde?
"Az RPG jelleg szinte elhal, „köszönhetően” a gyengén kidolgozott történetnek, és a linearitásnak, a kalandelemek összeomlásának okozója az ésszerűtlen gazdasági struktúra, és a kritikán aluli harcrendszer, és végül az RTS elemek az szintén tökéletlenül megoldott tengeri csatákon buknak meg." - hogy és mitől hal el az rpg jelleg? Ez nem teljesen világos. Az rpg jelleg ugye a szintekben és jártasságokban rejlik. Ez megvan, s a játék eléggé fontos sőt nélkülözhetetlen kelléke. Bár nem teljesen, de mégis lehet az RPG jellegbe venni a történetet is. Abban egyetértünk, hogy eléggé rosszul kidolgozott, de ami a linearítász illeti az számomra teljesen homályos. Mit is jelent ez a fogalom? Tudtommal azt, hogy a történet tartalmaz különböző mellékszálakat, és lehetőségünk van a történettől függetlenül cselekedni. Így hát nem értem mi a gond, hiszen a program egyáltalán nem lineáris történetvezetésű. Bármikor úgy dönthetünk, hogy saját szakállunkra kereskedünk, vagy kalózkodunk, szigetet fedezünk fel, csempészünk. Ráadásul legkevesebb száz mellékküldetés van a játékban (több közülük egyfajta láncot alkot, s így az sem igaz, hogy nincs nagyobb/hosszabb mellékküldetés), s ez egyértelműen látható abból, hogy a POTC közel 320 oldalas szövegállománnyal rendelkezik. Gerry! Szerinted ebben a szövegben mi rejlik? Még ha valami csoda folytán egyet sem találtál meg a mellékküldetések közül, azért tudakozódhattál volna, valaki hozzáértő személytől. Ésszerűtlen gazdasági struktúra? Ez a mindenkori gazdasági struktúra alapja, mely a játékban található: veszel valamit olcsóbban, valahol pedig eladod drágábban. Miért, minek kellett volna ezt a rendszert túlbonyolítani? Ez pedig ilyen formány szerepel a programban. Kritikán aluli harcrendszer? - ez több helyen is szerepel. Nos, tekintsük először a szárazföldet: nincs strafe, ez tény. Miért kell mindig és mindenhol lennie? De rendben legyünk berögzöttek, s feledjük az időt mikor ezt a fogalmat még senki nem ismerte, mégis milyen normálisan el tudtunk játszani egy programmal. Mondjuk én és a legtöbben azt hiszem ezen a problémán kb. egy óra alatt túltettük magunkat. Szárazföldi harc... nos van támadás, védés, hátrálás és extraként pisztolyrántás. Fogadjunk mikor a Piratesről beszél valaki, mindenki elégedetten bólint, hogy az milyen tökéletes volt. Mégis, miért volt annak jobb harcrendszere, mint a POTC-nek? Nem! Ott még kevesebb lehetőségünk volt. Mondhatjuk, hogy igen, azért egy mai programtól elvárnánk, hogy nyújtson újat, egy régivel szemben, mégis, én azt kérdezem, mi okból? Van egy olyan érzésem, ha különböző rejtett mozdulatokkal bonyolították volna tovább a játékot, épp ez jelentené a kritikák forrását. Tökéletlenül megoldott tengeri csaták??? "tengeri csatákban túl sok lehetőségünk nincsen, hajónkkal az ellenséges gálya közelébe kell manővereznünk, majd ágyútűz alá venni, ezután pedig jöhet a csáklyázás" - ez a kedvencem. Nem is fűznék túlzottan sokat hozzá: nagybecsű Gerry, mégis milyen további lehetőséget várnál? Bukfencezzen, vagy görögtűzzel rombolják egymást a hajók a karib tengeren? Szerinted, hogyan zajlott egy korabeli tengeri csata? Erre nagyon kíváncsi vagyok. Lehet az én olvasottságom hagy némi kívánnivalót a témában? Van egy olyan érzésem nem ez az igazság...
"Mindenhez nyomogatnunk kell mindent, azaz egy parancs végrehajtását nem ússzuk meg 5 kattintás alatt" - a tökéletes mondatszerkesztésről nem is beszélve, itt csak egy problémám akadt. Ez pedig: miről beszélsz??? Én személy szerint ilyennel nem találkoztam, hiszen minden fontos parancs megjelenik gyorsparancsként, és egy gombnyomásra elérhető.
Egy tanács: ha elfogyott az életed, nem szégyen a futás. Ha mindenhol csontik vesznek körül tedd ezt, s élni fogsz. És még valami: nem kell feltétlenükl éjszaka ill. barlangokban mászkálni, ha ezt ki akarod kerülni. És ha nem lenne véletlen generálás? Jajj, csak nem lineárisabb lenne a játék...
"A hajók megvalósítása is egészen jó" "a poligonszám is kielégítőnek mondható" - mondj, de inkább csinálj jobbat.
"A gépigény ehhez a látványhoz képest irreálisan magas, az optimalizáció valahol félúton elveszett." - érdekes, máshol azt írták az optimalizáció rettenetesen jól sikerült a programban. Erre csak azt tudom mondani, hogy nem egy 500as cerkán GF256al kell játszani a programmal, mert egy 800ason GF2vel vígan elfutott. Mi is a mai középosztály? Ekkora zöldségeket írni...
"A hanghatások erősen középszerűek" <-> "a robbanások, lövések, koppanások, stb. hangjai elfogadhatóak" - ez sem túl világos. Ez most nem ellentmondás???

Mindezek tudatában azt hiszem a cikk konklúziója elfogadhatatlan.

Úgy érzem, több körültekintéssel is viseltethetnének a cikkírók, hiszen, ha hiszik, ha nem elég nagy a felelősség a vállukon. Sokan közülünk úgy vesznek meg egy játékot, hogy előbb tudakozódnak a megfelelő médiában, s pont az ehhez hasonló cikkek miatt méltatlanul bukik meg néhány program. Ideje lenne erről elgondolkodni...

Válasz erre

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

Fórumszabályzat