Üdv!
Hálózatos játék:
Tudod, a leggyengébb láncszem!
Azaz valószínűleg a hálókártya, illetve a madzag lehet a bűnös.
Hogy mitől függ a dolog:
- Mekkora a térkép? Minél nagyobb, annál lassabb a játék..
- Hány játékos van? Minél több, annál lassabb...
- Milyen gyakori az automatikus mentés? Amikor az egyik gépen ment, akkor a másik is lehal...
- Milyen a hálókártya? 10 megás vonalon már nem lehet gond, 1 megás hálón bizony szaggatni fog...
- Az alacsony pinges szerver nem jelent sokat. mert ez csak azt jelenti, hogy milyen gyorsan válaszol? Az, hogy milyen gyorsan kezeli le a folyamatos adatáramlást, az nem a válaszidőtől függ.
Persze lehet, hogy tévedek..
Üdv:
JWalker
Legnépszerűbb cikkek
- 1. 2500 évig építgethetjük városunkat a Memoriapolisban
- 2. Két új traileren a CoD-verőnek kikiáltott Gray Zone Warfare
- 3. Assetto Corsa Competizione - Nürburgring 24hr Pack DLC teszt
- 4. Ermac közelít a Mortal Kombat 1-hez
- 5. Popeye-nek érezheted magad a Mouse-ban!
Legfrissebb fórumtémák
- 11:06
- Frissült a Soulslinger: Envoy of Death korai változata [hozzászólások] [1]
- 06:11
- Még idén megjelenik a Kingdom Come: Deliverance II [hozzászólások] [2]
- 11:04
- Csillagászat, Univerzum, Világegyetem [450]
- 10:18
- Elden Ring [41]
- 09:43
- Warhammer 40,000: Darktide [199]
- 21:02
- Ki mivel játszik mostanában? [7855]
- 19:10
- Dark Souls: Prepare to Die Edition (PC) [hozzászólások] [11]
- 19:03
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43672]
- 17:09
- A magyar labdarúgó válogatott [4448]
- 12:07
- Horizon Forbidden West [53]