Sikeresen végigvittem. 43. szinten fejeztem be, 35 órányi játékidővel. A melléküldetések közül szerintem majdnem mindent megcsináltam, természetesen mindent elvállaltam. A területeken sem nagyon maradt fekete folt.
Az elején gyorsan fejlődtem, mert sokat elbabráltam az első pályán, meg a városban, de utána nem bóklásztam úgy el, így lelassultam a fejlődésben.
Igazából kicsit vicces volt, hogy a mellékküldetések szinte semmi XP-t nem adtak. Egy Thug legyűrése, ami a végén már nem volt nagy kihívás, 1 perc alatt megvolt és adott érte majdnem 5000 XP-t, közben meg a küldetésekért 3000 XP körül kaptam és sok, jó hosszan elnyúlt.
Szóval aki fejlődni akar annak egyrészt fel kell nyomnia a survivor ágon lévő fejlesztést, ami megnöveli a zombiölésért járó XP-t, másrészt meg sok zombit kell ölni, főleg a nagy darabok fizetnek jól.
Összességében jó játék volt, de lehetett volna jobb is, ha pár apró, de bosszantó hibát kiszednek.
Az egyik a mentési rendszer, ami döbbenetesen rossz lett. Nem értem minek checkpoint rendszer, amikor teljesen szabadon lehet mozogni a pályákon. Érthetetlen és idegesítő lett, méghozzá elvette a pénzgyűjtés értelmét, mert minél több volt, annál többet vesztettem a halálnál, így inkább érdemes volt mindig gyorsan elverni azt.
A másik számomra idegesítő rész az volt, hogy a zombik velem együtt fejlődtek. Ebbe persze van logika, mert így mindig van kihívás, de elveszi annak az élményét, hogy fejlődsz, és ha visszamész a régi területekre, akkor látod, hogy milyen könnyen lezúzod azokat a szörnyeket, amikkel korábban megizzadtál. Így a jták végig nehéz volt, ha az ember rosszul taktikázott könnyen meghalt.
Pl. a város bizonyos részei frusztrálóan nehezek lettek, amikor a sikátorokba rámrontott 3-4 infected és sehol nem volt konténer, ott akár többször is el lehetett hullani egymás után.
A pályatervezés szerintem nagyon jól sikerült, a történet a végére ellaposodott, pedig jól indult. A zenére nem lehet kifogásom. A mellékküldetések is nagyon egy kaptafára lettek megcsinálva. Az elején még jónak meg ötletesnek tűnt, de amikor már az ötödik túlélő kérte a gyógyszert, akkor már elegem lett.
De még ez sem zavart volna, ha a mentési meg a zombik fejlődése máshogy van megoldva. Ezek azért sokat rontottak nálam az összképen.
És még valami: a fegyverek abszolut nem lettek kiegyensúlyozva. A lőfegyverek csak emberi ellenfél ellen voltak hatásosok, semmit nem értek szinte a zombik ellen, a zúzófegyverek meg jóval gyengébbek voltak a vágú-szúróknál. Így a végére 6 különböző machetával toltam, mert magasan kiemelkedett a többi közül az a fegyver.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. 2500 évig építgethetjük városunkat a Memoriapolisban
- 2. Outcast - A New Beginning teszt – Visszatérés Adelphára 25 év után
- 3. Két új traileren a CoD-verőnek kikiáltott Gray Zone Warfare
- 4. Assetto Corsa Competizione - Nürburgring 24hr Pack DLC teszt
- 5. Ermac közelít a Mortal Kombat 1-hez
Legfrissebb fórumtémák
- 09:43
- Warhammer 40,000: Darktide [199]
- 23:11
- Elden Ring [40]
- 21:02
- Ki mivel játszik mostanában? [7855]
- 19:10
- Dark Souls: Prepare to Die Edition (PC) [hozzászólások] [11]
- 19:03
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43672]
- 17:09
- A magyar labdarúgó válogatott [4448]
- 12:07
- Horizon Forbidden West [53]
- 00:24
- GG - GameGuess játék [737]
- 17:05
- Sorozatok [10785]
- 01:32
- SPORT - Kosárlabda [516]