25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Dead Island



Írd ide hozzászólásod:

Christoph
Christoph [4806]
Sikeresen végigvittem. 43. szinten fejeztem be, 35 órányi játékidővel. A melléküldetések közül szerintem majdnem mindent megcsináltam, természetesen mindent elvállaltam. A területeken sem nagyon maradt fekete folt.
Az elején gyorsan fejlődtem, mert sokat elbabráltam az első pályán, meg a városban, de utána nem bóklásztam úgy el, így lelassultam a fejlődésben.
Igazából kicsit vicces volt, hogy a mellékküldetések szinte semmi XP-t nem adtak. Egy Thug legyűrése, ami a végén már nem volt nagy kihívás, 1 perc alatt megvolt és adott érte majdnem 5000 XP-t, közben meg a küldetésekért 3000 XP körül kaptam és sok, jó hosszan elnyúlt.
Szóval aki fejlődni akar annak egyrészt fel kell nyomnia a survivor ágon lévő fejlesztést, ami megnöveli a zombiölésért járó XP-t, másrészt meg sok zombit kell ölni, főleg a nagy darabok fizetnek jól.

Összességében jó játék volt, de lehetett volna jobb is, ha pár apró, de bosszantó hibát kiszednek.
Az egyik a mentési rendszer, ami döbbenetesen rossz lett. Nem értem minek checkpoint rendszer, amikor teljesen szabadon lehet mozogni a pályákon. Érthetetlen és idegesítő lett, méghozzá elvette a pénzgyűjtés értelmét, mert minél több volt, annál többet vesztettem a halálnál, így inkább érdemes volt mindig gyorsan elverni azt.
A másik számomra idegesítő rész az volt, hogy a zombik velem együtt fejlődtek. Ebbe persze van logika, mert így mindig van kihívás, de elveszi annak az élményét, hogy fejlődsz, és ha visszamész a régi területekre, akkor látod, hogy milyen könnyen lezúzod azokat a szörnyeket, amikkel korábban megizzadtál. Így a jták végig nehéz volt, ha az ember rosszul taktikázott könnyen meghalt.
Pl. a város bizonyos részei frusztrálóan nehezek lettek, amikor a sikátorokba rámrontott 3-4 infected és sehol nem volt konténer, ott akár többször is el lehetett hullani egymás után.

A pályatervezés szerintem nagyon jól sikerült, a történet a végére ellaposodott, pedig jól indult. A zenére nem lehet kifogásom. A mellékküldetések is nagyon egy kaptafára lettek megcsinálva. Az elején még jónak meg ötletesnek tűnt, de amikor már az ötödik túlélő kérte a gyógyszert, akkor már elegem lett.
De még ez sem zavart volna, ha a mentési meg a zombik fejlődése máshogy van megoldva. Ezek azért sokat rontottak nálam az összképen.
És még valami: a fegyverek abszolut nem lettek kiegyensúlyozva. A lőfegyverek csak emberi ellenfél ellen voltak hatásosok, semmit nem értek szinte a zombik ellen, a zúzófegyverek meg jóval gyengébbek voltak a vágú-szúróknál. Így a végére 6 különböző machetával toltam, mert magasan kiemelkedett a többi közül az a fegyver.

Vissza