Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Total War: Warhammer



Írd ide hozzászólásod:



10574 levél
17.08.15. 12:07
davkar9
Rohadt jók! A játék elején szerintem jobb a többi norsca frakciót bedarálni. Nagyon könnyű, a vezér legyőzése után egyből be lehet olvasztani a legyőzötteket. Pl Varg egész szép nagy területeket birtokolt, meggyengült egy másikkal való csata során én megtámadtam és így egy csatával a fél észak az enyém lett.

A lenti videókban is látott két faction mechanic elég jó. Ellenséges városok legyőzése (a parti településeket és a frakció fővárosokat el lehet foglalni) után lehetőségünk van lerombolni és a káosz istenek (a 4 nagy csak a barbár beceneveikkel) valamelyikén oltárt emelni a helyén. 3 szint van, különféle bónuszokkal. A 3. szint elérése után öribarik leszünk, amitől a másik 3 csapatkapitányban felmegy a pumpa és ránk ereszti a drukkereit. Ezek kicsit húzósak, mert 30-as tábornokokat küldenek ki. Annyi "könnyítés" van, hogy ezeknek kizárólag a vezetőnk vérére fáj a foga, a városainkat békén hagyják (nem 100%, nálam így volt). A 3. fix pozíciós csata, ha azt is megnyertük, akkor Archeon ránk csörög, hogy na kezdődhet a buli. Szívesen bevesz minket a bandába, de minden hódításunk végén ott áll majd, hogy "itt járt xxx, Archeon pici ribanca". Ha ez nem tetszik, akkor be is inthetünk neki. Ennél nem tudom mi lehet, gondolom a káosz erőkkel is meg kell majd küzdeni. Ezek csak apró rólpléj részek, a bónuszok szerint érdemes dönteni. Szövetségesként viszont lényegében megnyertük az adott kampányt, ugyanis kb 6-8 fullos sereggel indul meg az ai. Nagyon durva a pusztítás, kb verhetetlenek, talán csak az egyik kapott ki, de ő is el tudott menekülni. Legelső alkalom volt, hogy minden faj lekerült a térképről és csak a romok maradtak mindenhol.

A másik faji extra a szörnyvadászat. A neve mindent elárul. Annira nem nehezek, 1-2 is inkább csak a helye miatt. Pl van egy nagy pók, de ahhoz karak eight peaksnél kell raidelni. Na hát mondanom se kell, hogy az már önmagában a távolság miatt is egy jó út, ha pedig már meghívtuk a káosz erőket akkor mindenkivel hadban álluk és a vámpírokon, törpökön, bp vagy birodalmon és magukon az orkok is átszaladni sem biztos, hogy a legjobb ötlet (nálam pl ezen a ponton 4-es törp seregek masíroztak abban a régióban). Az adott szörnyet a megölése után feláldozhatjuk valamelyik istennek, +12-vel növelve a befolyását. Matekozással elvileg mindenkihez lehetne egy kicsit dörgölőzni, mert amikor valakinél + van, a többieknél -, a 3. szint után viszont lezárul a verseny. A hound/khornera mentem, nála 4(!) hellcanont kapunk. Többieknél hős, vezér vagy campaign bónusz jár, így elsőre a hound a nyerő.

Vissza