Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Total War: Warhammer



Írd ide hozzászólásod:

9471 levél
17.09.29. 00:17
davkar9
Ez jobb lett mint amire számítottam. A többiekkel ez csak nyilván jobb lesz, mert Tyrionnal egy kissé eseménytelen és egyhangú a kampány. Közel 80 kör után enyém ulthuan 3/4+-e, de a sziget és környékén túlra még nem merészkedtem, csak egy herot küldtem ki felderíteni. A térkép egyszerűen hatalmas. Hatalmas! Mindegyik negyed legalább akkorra, mint az ow fele. Ismerkedős kampányra fogom, de az oda-vissza utazgatások (skealing elleni hadjáratom hosszúra nyúlt) miatt úgy érzem fölösleges köröket futottam a feltöltekezésekkel. El lehetett volna foglalni a területeiket, de mivel kedvezőtlen éghajlati viszonyok uralkodnak ott ezért csak pénz és időnyelő lett volna azokkal foglalkozni, a negatív hatások miatt pedig az ottani feltöltés legalább addig tartott volna, mint az oda-vissza utazások.

Gazdaságilag nagyon jól állok, stabil 15k bevétel, mellette van 4 szinte fullos seregem (mondjuk csak a főben vannak drága egységek). Az egységeket még nem sikerült jól kiismerni. Én a lövészekre esküszöm minden frakcióval, az íjászaik szépen is szerepelnek (duh), a WE-kel ellentétben viszont ők nem tudnak mozgás közben lőni. A magasabb tierű gyalogsággal most fogok majd ismerkedni. A lovassság sose ment nekem, HE sereg negyede viszont erre épít. Sárkányt már kipróbáltam, a tűzokádás nagyon finom! Főnixek jók és a sasok is végre használhatóak, remélem a WE is megkapja majd ezeket a buffokat.

Vortex eddig nem is vészes. A káosz hordák kezelhetőek, a jelek szerint úgy tűnik, hogy csak rituáléban résztvevő városokat támadják. AI (easyn) nem küldött még intervention sereget és a pontgyűjtésben is le vannak maradva. Ráadásul a káosz náluk is megjelenik és eddig a 3-ból 2 frakció már az első fázisban elvérzett ellenük.

Trait rendszer így már nagyon jó, külön öröm volt, amikor sok győztes csata után végre nem a -leadership ellenük szöveg fogadott. A herok (HE, de gondolom a többi is) át lettek szervezve, deployment helyett állandó passzív bónuszokat kaptak, viszont pont a lényeg (pl mágus-árcsökkentés, katona-public order) tűntek el. Mondjuk ebben nem nagyon mélyedtem el, az egy szem nemesem rossz statokkal indult emiatt csak felderíteni küldtem. HE-nél egyébként érdekes, hogy infulence költése nélküli tábornok és hősök elég rossz (akár +25% upkeep/x egység) kezdő traiteket kapnak, szóval érdemes rákölteni a pontokat (40-ért pl láttam egy mágust, aki igazi bestia - + armor, támadás, tűzsebzés és még vagy 3 sor bónusz).
A public order is át lett alakítva, most már (legalábbis nem rémlik, hogy a mínusznak lett volna ilyen hatása) befolyásolja a város növekedését és a bevételét. Végül is logikus, de nagyot néztem, hogy az x idő óta elfoglalt városom miért nem fejlődik - hopp, duzzognak a parasztok, az a +6 growth pedig mintha nem is lett volna.

tldr, jó, tetszik, viszont jó néhány dolog át lett szervezve, így a játék egyes elemivel újra meg kell ismerkedni/megszokni.

Egy kis agyalás a mortal empire térképéhez. Az ow délnyugati sarkában lévő ork települések között a tww1-ben van ~3 környi távolság, itt ugyanezek jóval közelebb vannak, kb úgy 1.5 lépésnyire, marchinggal lehet egyből el is lehet érni. Mintha el is lenne forgatva egy kicsit. Szóval úgy sejtem, hogy valami ilyesmi összébb húzásokra lehet majd számítani a ME-ben.

Ha valami zagyvaság lett, bocs, kicsit elálmosodtam.
Simple. Eternal. Beige.

Vissza