„A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni.”
Fórum » Hozzászólások, megjegyzések
Az Amazon Prime készít élőszereplős sorozatot a Life is Strange alapján, már az írója is megvan [hozzászólások]
Jó, de az Isolation konkrét jeleneteket vett át, és ha más helyszíneken is, de kvázi az első két film díszletei közt bolyonghattunk. Igazából ugyanezt csinálta a Romolus film is, copy-pastelt a régi filmekből, de az Isolationben ez még mindig jobban működött. Meg azért az a játék más hozzáállással készült, mint a pakisztáni bérfejlesztőknek kiadott futószalag-játékfejlesztések. Nyilván a legtöbb filmet ugyanúgy nem lehetne adaptálni (bár egy jó Predator játéknak örülnék... vagy egy Starcraft sorozatnak), de egy meglévő sztorit gamifikálni egy fokkal még mindig jobb, mint kivenni a játékos kezéből az irányítást, és ugyanazt a sztorit lenyomni a közönség torkán.
Van benne igazság, voltaképpen mondhatjuk, hogy az film alapján készült játék. De én itt most arra gondoltam, amikor konkrétan jött egy új film a mozikba és kötelező jelleggel követte egy pocsék játékadaptáció. Az Alien: Isolation egy film által megteremtett univerzumban játszódó önálló történet, szóval igazából nem adaptáció. 

A hír első bekezdéséhez: Alien: Isolation, vagy az nem ér?
Amúgy már a kezdetektől tiltakozok magamban egy LiS filmadaptáció ellen, de úgyis megcsinálják. Pedig ez pont az a játék, ahol a történet önmagában nem túl érdekes, hanem pont az emelte naggyá, hogy azt teljes mértékben átélhetővé tették. Ha fogjuk az első LiS-t, és kivonjuk belőle a döntési lehetőségeket, az interaktív párbeszédeket, az idővisszatekerést, azt a kevéske felfedezést és az egyedi art style-t, akkor nem marad kb. semmi, ami miatt bármiben is kitűnne egy ilyen sorozatdömpingben. Képtelen vagyok rájönni, miért erőltetik ezt a sok felesleges adaptációt.
Amúgy már a kezdetektől tiltakozok magamban egy LiS filmadaptáció ellen, de úgyis megcsinálják. Pedig ez pont az a játék, ahol a történet önmagában nem túl érdekes, hanem pont az emelte naggyá, hogy azt teljes mértékben átélhetővé tették. Ha fogjuk az első LiS-t, és kivonjuk belőle a döntési lehetőségeket, az interaktív párbeszédeket, az idővisszatekerést, azt a kevéske felfedezést és az egyedi art style-t, akkor nem marad kb. semmi, ami miatt bármiben is kitűnne egy ilyen sorozatdömpingben. Képtelen vagyok rájönni, miért erőltetik ezt a sok felesleges adaptációt.
„A tanítómesterem egy macska volt. Tőle tanultam meg a jelenben élni.”
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Kevés igazán érdemi újdonságot hozott a Terminator: Dark Fate – Defiance Uprising DLC-je
- 2. Megjelent a Borderlands 4, a pontok pedig meg is mutatják, mennyire fáradt meg a széria a negyedik részre
- 3. Feszegeti a plágium határait, de éppen ettől tűnik viccesnek az októberben megjelenő Darkenstein 3D
- 4. Felújítást kap a PS2 legikonikusabb, elfeledett túlélőhorrorja, a Fatal Frame II: Crimson Butterfly
- 5. Jó irányba tolták a Dying Light: The Beast premierjét, a készítők azt is elárulták, hogy miért
Legfrissebb fórumtémák
- 23:20
- Dinónak [4254]
- 22:34
- Ki mivel játszik mostanában? [8108]
- 21:22
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [44380]
- 09:07
- Az Amazon Prime készít élőszereplős sorozatot a Life is Strange alapján, már az írója is megvan [hozzászólások] [12]
- 20:52
- Ki kit ismer személyesen a forumon?? [385]
- 14:55
- Játékhírek a szerkesztők figyelmébe [1492]
- 16:38
- Sorozatok [10942]
- 13:37
- DXRacer Craft gamer szék [hozzászólások] [5]
- 10:41
- Felújítást kap a PS2 legikonikusabb, elfeledett túlélőhorrorja, a Fatal Frame II: Crimson Butterfly [hozzászólások] [1]
- 18:55
- Moderátoroknak [17393]