Pl. én itt a fórumon is a kisebbséget képviselem azzal, hogy szerintem a Red Dead Redemption 2 nem egy jó játék. Erre nyilván mindenki megragadja a vasvillát, de nyilván nem arra kell gondolni, hogy ne ismerném el a world buildinget, a hangulatot, a szinkront, a sztorit stb., stb..., hanem tényleg a játék a kulcsszó.
Számomra a RDR2 nem igazán kompatibilis a "na csak max. egy órára leülök játszani munka után" életvitellel - pedig nagy általánosságban szerintem sokunknak ez lenne a realitás. Azt éreztem, hogy maga a játék hátráltat a (szerintem már túlzóan és feleslegesen) részletes animációkkal, subsystemekkel. Ha egy óra játék után nem tudok úgy kilépni, hogy azt érezzem, el is értem valamit, akkor baromi nehezen fog elkapni annyira, hogy nap mint nap újra belépjek folytatni.
Másik, amit meg általános Rockstar problémának érzek - ugyanez a hátráltató, nehézkes érzet magát az irányítást tekintve. Régebbi részeknél (San Andreasig) ez egy "szögletességben" nyilvánult meg, GTA4-től kezdve meg az az érzésem, mintha egy két lábon járó krumplis zsákot irányítanék, minden karakternek egy fura dőlöngélő érzete van. Ez is nyilván megszokható, de ha egyébbel is játszom párhuzamosan, ég és föld mindig a különbség. (Hasonló még számomra amúgy a Naughty Dog, akármennyire is szeretem pl. Unchartedeket, egyiket sem volt túlzottan komfortos irányítani.)
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
