Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Metal Gear Solid 2: Substance (Ismertető)



Írd ide hozzászólásod:



2284 levél
03.05.23. 15:13
Daedalus
A metal engine animácíói lehet egy évesek de azok a mozdulatok amelyeket belevittek az animált karakterekbe, vagy pl. elég megnézni azt a jelenetet ahol Revolver Ocelot átküldi a másvilágra orosz barátait majd még egy pár másodpercig "szórakozik" a pisztolyával. (az úján pörgeti, majd feldobja és elrakja - csodaszép mozdulatok) A TEXTÚRÁK, ill testek egymásba olvadása nélkül! rajzolják meg az új és a kakas érintkezését, Vagy amikor Vamp Snaket a fejénél fogva belevágja a falba majd amikor leengedi és Snake a tárat végigcsúsztatja a padlón Reidenhez aki kicseréli az M16-ba... ... ... (szintén minden hiba nélkül)

Én a grafikában ezt is értékelem, és magasról le*** hogy a Splinterben az árnyékok milyen faszán tükrözik a valóságot, ha a játékot már a negyedik pályán teljesen unalmasnak és sematikusnak tartom.
Hány játékos éli bele magát Sam Fisherbe és hány pl. Snake-be a játék játszása során??? Szerintem abba többen amelyik a kiváló animációknak (és storynak) köszönhetően szinte az életet leheli a képernyőre. Hiába játszik a szplinter REÁLIS lopakodós taktiakai akciójátékra ha rájövünk benne hogy a CIA a világ egyik legkönyebben infiltrálható épülete és a központi adatbázis termében még egy (!) kamera sem található...

Megadtam neki a 10-et, mert JOBB mint a Devastation-é.( Ahol a tökéletes programozási tehetségnek köszönhetően néhány pályán ki lehet menni a "semmibe" mint amikor az ember egy noclippet ír...)

Dae

"?"

Vissza