25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

S.T.A.L.K.E.R. : Shadow of Chernobyl



Írd ide hozzászólásod:

.:[Kain]:.
.:[Kain]:. [11704]
és ki mondta, hogy az összes TPS non-lineáris? hm? én azt mondtam, hogy a GTA-k szabad játékmentet tudnak felmutatni, szemben az összes FPS-el, amikből egy oylan nem született még, mint a GTA valamely epizódja. és nem igazán, hanem teljesen tökéletesen. adott egy "pálya" (sok-sok idézőjel kíséretében) ahol szabadon mászkálhatunk, mehetünk fel-le, jobbra-balra. csinálhatunk rengeteg mindent, nincsenek kötött feladataink, még ha egy küldetés közben vagyunk, azt is megszakíthatjuk ámokfutással, autózással, motorozással és tehetünk kedvünk szerint amit akarunk. vagy nem? megszabott területen azt csinálunk gyakorlatilag, amit akarunk, amire lehetőségünk van, de ezeket mi dönthetjük el, hogy mikor mit, hogyan és hol. Szabad kezet kapunk. És nem a level designereken múlik, hanem sok minden máson, pl. mit bír a játék motorja, hány npc-t képes kezelni, megvannak-e benne a megfelelő algoritmusok ezek kezelésére, vezetésére, le tud e képezni a játék x házat és x embert x jármű társaságában... a Matrix: Path of Neo-ból miért nem csináltak akkor non-lineáris játékot? A HL 2-ből? A Max Payneből? soroljam még?
Előzmény:

Vissza