Fórum » Beszélgetés a játékokról
S.T.A.L.K.E.R. : Shadow of Chernobyl
és ki mondta, hogy az összes TPS non-lineáris? hm? én azt mondtam, hogy a GTA-k szabad játékmentet tudnak felmutatni, szemben az összes FPS-el, amikből egy oylan nem született még, mint a GTA valamely epizódja. és nem igazán, hanem teljesen tökéletesen. adott egy "pálya" (sok-sok idézőjel kíséretében) ahol szabadon mászkálhatunk, mehetünk fel-le, jobbra-balra. csinálhatunk rengeteg mindent, nincsenek kötött feladataink, még ha egy küldetés közben vagyunk, azt is megszakíthatjuk ámokfutással, autózással, motorozással és tehetünk kedvünk szerint amit akarunk. vagy nem? megszabott területen azt csinálunk gyakorlatilag, amit akarunk, amire lehetőségünk van, de ezeket mi dönthetjük el, hogy mikor mit, hogyan és hol. Szabad kezet kapunk. És nem a level designereken múlik, hanem sok minden máson, pl. mit bír a játék motorja, hány npc-t képes kezelni, megvannak-e benne a megfelelő algoritmusok ezek kezelésére, vezetésére, le tud e képezni a játék x házat és x embert x jármű társaságában... a Matrix: Path of Neo-ból miért nem csináltak akkor non-lineáris játékot? A HL 2-ből? A Max Payneből? soroljam még?
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Hometopia early access próbakör – Nem csak lakberendezőknek
- 2. Júniusban jön a Life by You
- 3. Manor Lords early access próbakör
- 4. A PlayStation Plus 2024. májusi kínálata
- 5. SAND LAND teszt – Tankos-démonos
Legfrissebb fórumtémák
- 10:14
- Mit takar a Men of War II Frontline Hero Pack? [hozzászólások] [2]
- 09:51
- Dark Souls III [125]
- 14:42
- Milyen könyvet olvastok mostanában? [2873]
- 14:37
- Baldur's Gate III [1323]
- 09:53
- Szét*** az ideg [4823]
- 22:50
- Sorozatok [10794]
- 20:09
- Drug Lord 2 - Mafia Empire (Android) [2]
- 09:48
- Fagy és erdő vesz majd körül az Iceboundban [hozzászólások] [1]
- 22:06
- Újra frissül a Total War: Pharaoh [hozzászólások] [1]
- 06:16
- GG - GameGuess játék [745]