Megjelent több friss kép a Men of War című második világháborús stratégiáról. Bár a mostani képek főleg az orosz fronton korlátozódnak, olyan hadszínterekre is eljuthatunk majd, mint Oroszország, Észak-Afrika, Ukrajna, Görögország, Németország, Olaszország vagy épp a Csendes-óceáni hadszíntér.
Men of War - képek
Új képek a stratégiáról.
Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!
További képek
Men of War
Platform:
Fejlesztő: Best Way
Kiadó: 1C Company
Forgalmazó: Multimédia Holding
Megjelenés: 2009. március
Minimális rendszerigény: Pentium 4 2,6 GHz, 1 GB RAM, GeForce 6200/Radeon 9600 vagy jobb, DVD-ROM, 5 GB HDD
HOZZÁSZÓLÁSOK
konrad 2008.04.04. 11:18 [13085]
"Nem tudom hallottad-e, hogy a játékba már lesz olyan is, mint pl. giroszkópos stabilizátor"
Ez talán egy kicsit elrugaszkodik a háborús realitástól, mert a korabeli páncélos hadviselésben keveset tüzeltek menetből. Ilyet csak a filmeken látni.
Amúgy én is kíváncsian várom, én valahogy nem tudom megunni a WWII-s játékokat!:-) Ahogy a képeket elnéztem, a karakterek nem rosszak, bár messziről nézve őket nekem úgy tűnt, mitha a us és német sisakok ugyanolyan formájúak lennének. Közelebbről már nem annyira. Viszont a kitüntetések megjelenítéséért a karakterek egyenruháján, már most adok egy pirospontot a fejlesztőknek. Baromi jól néz ki.
Ez talán egy kicsit elrugaszkodik a háborús realitástól, mert a korabeli páncélos hadviselésben keveset tüzeltek menetből. Ilyet csak a filmeken látni.
Amúgy én is kíváncsian várom, én valahogy nem tudom megunni a WWII-s játékokat!:-) Ahogy a képeket elnéztem, a karakterek nem rosszak, bár messziről nézve őket nekem úgy tűnt, mitha a us és német sisakok ugyanolyan formájúak lennének. Közelebbről már nem annyira. Viszont a kitüntetések megjelenítéséért a karakterek egyenruháján, már most adok egy pirospontot a fejlesztőknek. Baromi jól néz ki.
KisCsirkee 2008.03.30. 17:38 [16989]
Egyáltalán nem. Ez főként azért van mert egyszerre max. egy kis 4-5 fős csapatot és 1 vagy 2 járművet irányítasz, a többi katonát pedig a gép kezeli. Egy térképen egyszerre több ponton is folyhat csata a gép és az ellenfél valamint te közted és az ellenfél között.
Peca001 2008.03.30. 17:29 [156]
nem játszottam még egyik általatok említett játékkal sem (FoW, Soliders), de nem kaotikus az h valós időben neked kell lőni, netán cserélgetni a muníciót a lőszerből kifogyott baka ellátása miatt? ez kérdés nem akarok senkibe sem belekötni:-)
KisCsirkee 2008.03.29. 22:44 [16989]
Nah igen, megfeletkeztem az invertory rendszerről! Remek dolog volt az emberek között csereberélni a fegyvereket, variálni a lőszer mennyiségét vagy akár a sisakokat cserélgetni! A tankoknál is jó volt ez, mert ha az egyik használhatatlanná vált, akkor a másik ugyanolyanba át lehetett pakolni a lőszerét! Vgay ha tank nem maradt, és a gyalogságnál nem volt ütősebb tűzuerő, a tankból ki lehetett kapni a beépített géppuskát és gyalogsági fegyverré tenni. Bánatomra, a Faces of Warban kivették azt az invertoryt amin a katona képe is látható volt és lehetett helyezni rajta a sisakot, páncélt, fegyvert, valamint a tankoknál lehetett azonnal látni az állapotát, hogy javítható-e még, vagy az már csak egy halom használhatatlan fém. A
FoW-ra a rakéták is furcsábban kezdtek viselkedni! Ide oda cikáztak a kilövés pillanata után, holott ehelyett nyílegenesen a cél felé kelett volna szálni! Illetve a fegyverek közötti külömbség is halványult. A Tompshon és a PPS között csak a tár mérete volt külömbség, ugyanígy a géppuskáknál.
A Giroszkópos rendszer pedig érdekes, én még nem lőttem haladás közben, mivel ahogy étveszem a célzást, a tank megáll.
Érdekes még a fedezékrendszer is. Persze más játékokba nis van, de itt a fedezék mögül kihajolva sorozás miatt sokkal nagyobb a jelentősége.
FoW-ra a rakéták is furcsábban kezdtek viselkedni! Ide oda cikáztak a kilövés pillanata után, holott ehelyett nyílegenesen a cél felé kelett volna szálni! Illetve a fegyverek közötti külömbség is halványult. A Tompshon és a PPS között csak a tár mérete volt külömbség, ugyanígy a géppuskáknál.
A Giroszkópos rendszer pedig érdekes, én még nem lőttem haladás közben, mivel ahogy étveszem a célzást, a tank megáll.
Érdekes még a fedezékrendszer is. Persze más játékokba nis van, de itt a fedezék mögül kihajolva sorozás miatt sokkal nagyobb a jelentősége.
Pool 2008.03.29. 22:26 [328]
Hát azért annyira sok nincsen, főleg ami valósághű és ennyire összetett. Amúgy kifelejtettem még, hogy pl. minden egységnek van saját "inventory"-a. Azaz minden egyes katonának lehet variálni, hogy mennyi lőszere, milyen fegyvere, hány gránátja legyen, stb. Vagy egy tanknak, hogy hány darab páncéltörő, illetve repeszgránátja legyen. De tényleg ami miatt a legjobb, az a közvetlen irányítási lehetőség.
Nem tudom hallottad-e, hogy a játékba már lesz olyan is, mint pl. giroszkópos stabilizátor, azaz menet közben jobban lehet célozni pl. a Sherman-nel.
Nem tudom hallottad-e, hogy a játékba már lesz olyan is, mint pl. giroszkópos stabilizátor, azaz menet közben jobban lehet célozni pl. a Sherman-nel.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Days Gone Remastered teszt – Szebb napokat látott
- 2. A Clair Obscur: Expedition 33 készítői megszólaltak végre a DLC-tervekről
- 3. A Mafia: The Old Country új előzetese akár a Red Dead Redemption 2-ből is származhatna. Csak szebb
- 4. DOOM: The Dark Ages teszt – Fabula originis
- 5. Földönkívülieknek állítunk szobrot a magyar fejlesztésű Earthlingsben
Legfrissebb fórumtémák
- 11:18
- Coming Soon! [9075]
- 10:36
- Disney+ Star Wars [538]
- 10:35
- GG - GameGuess játék [886]
- 10:31
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [44116]
- 09:36
- Hidegháborús taktikázással és sosem látott realizmussal hirdetik az Afterconflictot [hozzászólások] [1]
- 15:13
- Moderátoroknak [17366]
- 09:41
- A Mafia: The Old Country új előzetese akár a Red Dead Redemption 2-ből is származhatna. Csak szebb [hozzászólások] [1]
- 09:38
- Ki mivel játszik mostanában? [8022]
- 14:09
- Földönkívülieknek állítunk szobrot a magyar fejlesztésű Earthlingsben [hozzászólások] [1]
- 19:34
- S.T.A.L.K.E.R. 2 [38]