Történt egyszer, hogy az oly népszerű Age of Empires sorozatot készítő Ensemble Studios eltűnt a föld színéről. Belőlük alakult meg a Robot Entertainment, melynek egy ideig az volt a feladata, hogy a Halo Wars-t tartsák karban és updateljék. Ennek azonban vége lett, ugyanis a Microsoft átvette ezeket a terheket a vállukról, így adott volt a lehetőség, hogy valami saját projektbe kezdjenek. Ez lett az Orcs Must Die!, melyet egy leleplező trailerrel mutattak be még februárban.
A játék lényege nagyon jól kivehető ebből a videóból, úgyhogy akik esetleg lemaradtak róla, itt pótolják be. Adott egy kastély, melyet csúf orkok támadnak rendületlenül, nekünk pedig az a nemes feladat jut, hogy mindezt megakadályozzuk. Erre lehetőségünk lesz mágiával, a számszeríjunkkal és legfőképpen halálos csapdarendszerekkel. Tehát az egészet úgy kell elképzelni, mint egy érdekesen átalakított tower defense játékot. Alant megtekinthetitek a hír lényegét képező új videót a nyílvesszős csapdáról.
Egyelőre megjelenési dátum még nem jött a játékról, azonban az már biztos, hogy PC-n és konzolokon is letölthető formátumban jelenik majd meg.
Orcs Must Die! - új csapda bemutató
Egy rövidke videóval mutatkozik be a nyílvesszős fal.
Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!
Orcs Must Die!
Platform:
Fejlesztő: Robot Entertainment
Forgalmazó: Cenega Hungary
Megjelenés: 2011. október 12.
Minimális rendszerigény: Intel Core 2 Duo 2 GHz/AMD Athlon X2 4000, 2 GB RAM, 512 MB-os 3D kártya, 8xDVD-ROM, 3 GB HDD
HOZZÁSZÓLÁSOK
Indigo 2011.05.02. 22:36 [1282]
Imádom a TD játékokat, szóval ami ötletes az jöhet. A Sanctumot viszont nem szeressem, túl körülményes FPS nézetből játszani, meg ide-oda váltogatni a nézetek közt.
rootshaper 2011.05.02. 22:32 [1614]
ez így igaz, de amíg az FPS-eknek azért milliós nagyságrendű és többnyire hardcore gamer rajongótábora van (csak az említett két címet számba véve), addig a TD-knek többnyire casual gamer és ha milliós nagyságrendű is, de mégis kisebb rajongótábora van. arról nem is beszélve, hogy míg az említett játékok AAA kategóriás, nagy költségvetésű produkciók, addig a TD-alapú játékok általában letölthető, párdolláros kategóriában leledzenek, ezzel megalapozva azt, hogy egy könnyed szórakozást nyújtsanak kicsiknek és nagyoknak is, casualoknak és hardcore arcoknak is.
na, ebből a nagy kuszaságból a lényeg annyi, hogy pár dollárért bőven megéri egy TD játék ezredik iterációja is, ha próbál és mer is újítani, ahogyan az Orcs Must Die teszi. még elég keveset láttunk belőle ahhoz, hogy eldöntsük, hogy ez is csak egy századik, sablon TD lesz, vagy valami komolyabb. (ahogy elnézem a játékmenetet, nem olyan könnyű azokat az orkokat feltartóztatni, hogy a játéktér csak pár kanyarból álljon, folyamatosan figyelni kell hátra is, előre eltervezni, mit hogyan és hova építünk, azért ebben van fantázia, valljuk be) :)
na, ebből a nagy kuszaságból a lényeg annyi, hogy pár dollárért bőven megéri egy TD játék ezredik iterációja is, ha próbál és mer is újítani, ahogyan az Orcs Must Die teszi. még elég keveset láttunk belőle ahhoz, hogy eldöntsük, hogy ez is csak egy századik, sablon TD lesz, vagy valami komolyabb. (ahogy elnézem a játékmenetet, nem olyan könnyű azokat az orkokat feltartóztatni, hogy a játéktér csak pár kanyarból álljon, folyamatosan figyelni kell hátra is, előre eltervezni, mit hogyan és hova építünk, azért ebben van fantázia, valljuk be) :)
Madrac 2011.05.02. 22:14 [4264]
Azert FPSbol nagyobb valtozatossagot tudok elkepzelni mint TDbol valahogy, hisz az FPS megjeloles messze nem koti meg annyira a jatekot, mint a TD. Eleg, ha arra gondolsz, hogy mekkora kulombseg van egy Quake 3 es egy Deus Ex kozott.
szbszig 2011.05.02. 21:50 [33639]
Én se értem már nagyon régóta ezt az egész TD-mániát. Mondjuk nekem alapból nem jön be a műfaj, flash játékoknál ez az egy kategória, amit valamiért egyáltalán nem bírok. Azért persze kipróbáltam már néhányat, és ki merem jelenteni, hogy egyes példányok elfogulatlanul, objektív szemmel nézve is kegyetlenül unalmasak és/vagy ötlettelenek. Ennek ellenére ezeknek is mindig hatalmas rajongói bázisa alakul ki. Vagy mesélhetnék arról, hogy a KMK blogon kezdettől fogva a TD volt a legnépszerűbb műfaj. TD-nek kellett szerepelni minden héten, és a hozzászólók meg voltak őrülve értük.
A kérdésed olyan szempontból viszont nem jogos, hogy ha ez a 9893248932432. TD, akkor FPS-ből meg már 989324893243298932489324329893248932432-nél tartunk, és annak a műfajnak a népszerűsége is töretlen, bármilyen tucattermékre van elegendő kereslet, és a kiadók ontják magukból őket.
A kérdésed olyan szempontból viszont nem jogos, hogy ha ez a 9893248932432. TD, akkor FPS-ből meg már 989324893243298932489324329893248932432-nél tartunk, és annak a műfajnak a népszerűsége is töretlen, bármilyen tucattermékre van elegendő kereslet, és a kiadók ontják magukból őket.
Madrac 2011.05.02. 21:14 [4264]
Es a talan 1 hete megjelent Sanctum? Igaz sci-fi, de jatekmenetre azert elege hasonlo.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Used Cars Simulator early access – Gagyi Garázs, avagy hogy lehet ez a játék 70%-os a Steamen?!
- 2. Soha ennyire közelről nem láthattuk még a The Witcher 4-et, most mindjárt bő negyedórát kapunk belőle
- 3. Így próbálhatod ki gyerekkorunk helikopteres játékának szellemi örökösét, a Cleared Hotot
- 4. Minimum 13 éve és két konzolgeneráció óta várunk rá, de a héten végre bemutatják az új James Bond-játékot
- 5. Bloodshed teszt – Megjelent az év egyik legjobban várt boomer shootere
Legfrissebb fórumtémák
- 23:39
- Játékhírek a szerkesztők figyelmébe [1484]
- 21:33
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [44230]
- 18:30
- Helyzetjelentés [157370]
- 09:33
- Sci-fi vizekre evez az Owlcat Games, készül a The Expanse: Osiris Reborn [hozzászólások] [1]
- 08:33
- Moderátoroknak [17377]
- 15:01
- Írjatok a Metál zenéről! [1469]
- 12:32
- Sorozatok [10901]
- 08:16
- Filmsarok - mit láttál mostanában? [43393]
- 22:38
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1498]
- 18:13
- Disney+ Star Wars [567]