25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Játékhírek

Battlefield 3 - új gameplay trailer

Újabb bemutató a novemberben érkező FPS-ről.

Írta: Retee 7 hozzászólás

Novemberig kell várnunk arra, hogy megérkezzen a Battlefield harmadik része, noha az E3 alatt úgy tűnt, hogy a játék fejlesztése már igen jól áll. Sebaj, annál több ideje marad a Dice csapatának arra, hogy kiszűrjék és javítsák az apró hibákat, mi pedig addig elcsámcsoghatunk az aktuális gameplay bemutatókon.

Kattints ide, ha tetszett a cikk!

Battlefield 3

Platform:

Fejlesztő: EA Digital Illusions CE

Kiadó: Electronic Arts

Megjelenés: 2011. október 28.

» Tovább a játék adatlapjára

HOZZÁSZÓLÁSOK

.:[Kain]:.
.:[Kain]:. [11704]
na megnéztem. hát ennyire korlátolt területű multi fps-t a cod óta nem láttam. az első battlefield sírva tagadná ki a családjából ezt a szart!
még a végén fel sem mehet fedezékbe, mert az már kilóg a játéktérből! nevetséges! főleg a kikockázott dolgok, mintha nem láttuk volna már ezerszer, hogy miért mennyi pontot kapunk, húha, mekkora államtitkok!

és ha valaki azt meri mondani, hogy ez nem hasonlít MINDENBEN a bc2-re, az valami irgalmatlanul buta paraszt.
várhatja a megváltót minden hülye a bc2 után (már akinek ugye az nem tetszett, mert ő bizony tősgyökeres bf fan! és neki az nem volt bf... hahaha ostoba barmok!), de ez bizony ugyanaz!

pont ezért fogom leszarni, és csak a single miatt lewarezolni!
.:[Kain]:.
.:[Kain]:. [11704]
a HDR-t kell kikapcsolni. nézd csak meg a Lost Coast-ot (akár videó formában a youtubeon is) és máris megérted, hogy mi ez.
rootshaper
rootshaper [1614]
a HDR és a HBAO egyáltalán nem ugyan az. a HBAO egy Ambient Occlusion algoritmus, ami az alapjáraton nem visszaverőnek gondolt felületek (valójában minden felület visszaveri a fényt kisebb-nagyobb mértékben) részletességét tudja kiemelni azzal, hogy valamilyen szinten visszaverő felületként értelmezi, így modellezve a valódi fényhatásokat. erre a legjobb példa a Crysis 2-ben, mikor elmész egy megvilágított sárga ponyva mellett és az sárga fényt vet a fegyveredre.

a HDR ( high dynamic range ) pedig a szem retinájának a fényhez való hozzászokását hivatott modellezni. fotózásban ez kicsit mást jelent, de a lényeg annyi, hogy a sötét és világos pontjai közt a képen sokkal nagyobb a differencia, ezzel több mélységet visz bele a fényjátékba a grafika, mintha mondjuk HDR nélkül néznénk a dolgokat.

lehet kicsit zavaros a leírásom, nem vagyok szakember, csak szeretek utánajárni annak mit kapcsolok ki meg be. a lényeg nagyjából az, hogy a kettő effekt nem ugyanaz, ha a HDR-t kikapcsolod, attól még lehet ambient occlusion bekapcsolva. nem zárják ki egymást.
Falusi
Falusi [763]
Viszont azok kikapcsolásával nem csak ez az idegesítő funkció tűnik el, hanem sok más fény/árnyék játék is, amik tökéletesek. (amiennyire én tudom...)
Dark Archon
Dark Archon [11464]
Túl azon, hogy tényleg csutkára tolták a fényerőt és engem is zavar, a HDR (HBAO) effektek minden bizonnyal kikapcsolhatók lesznek itt is, mint a BC2-ben.
» Összes hozzászólás listázása a fórumban (7 db)