A Canon Magyarország Kft. mai sajtótájékoztatóján a 2001 év eredményeinek beszámolója után bejelentette a cég marketing arculatváltását, majd bemutatta új terméklistáját.
A Canon tavalyi magyarországi eredményeinek növekedéséről számolt be, a legnagyobb növekedés a digitális fényképezőgépek hazai piacán jelentkezett, 2001-ben több, mint kétszer annyi digitális kamera fogyott a Canonnál, mint a megelőző évben.
Marketing téren az anyavállalat stratégiáját átvéve a magyar részleg is arculatot vált. Az új, Európa szerte egységes megjelenés egy vásárlóközönség felé nyíltabb, emberarcúbb kommunikációs stratégiát takar, mely a "you can" jelmondatot kapta.
Emellett persze a fejlesztés sem állt le, a Canon új terméklistájának szereplői is felsorakoztak a bemutatón, melyek palettája az otthoni használatra szánt készülékektől a SOHO irodai termékeken át az üzleti megoldásokig terjed. Bemutatásra kerültek a cég legújabb lapolvasói, fekete-fehér és színes lézer nyomtatói, valamint a BubbleJet sorozat növelt felbontású generációja.