Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Crysis 3 - gond a mozgó kötelekkel

Egy Crysis 2 modder figyelt fel a jelenségre, amelyben a Crysis 3 gyenge teljesítményének okát vélte felfedezni. Az ok a mozgó kötelek körük keresendő.

2013.02.25. 20:42 | szerző: GeryG | kategória: Játék

Néhány napja jelent meg a Crytek legújabb játéka, a Crysis 3. A fejlesztők előre jelezték, hogy az új epizód minden korábbinál élethűbb grafikával érkezik, amelyhez azonban komoly gépigény is párosul. Az első beszámolók tulajdonképpen mindkettőt alátámasztották: a játék valóban földbedöngölő látványvilággal rendelkezik, ugyanakkor a legerősebb konfigurációkon is komoly teljesítménybeli gondokkal küzd.
Egy Crysis 2 modder állítása szerint megtalálta a probléma okát: ez pedig a fizikában keresendő, még közelebbről a mozgó kötelek fizikájában. Az illető ugyanis felfigyelt rá, hogyha kiiktatta a dinamikus kötélmozgásokat, akkor a játék stabil 60 fps-t produkált ott, ahol a dinamikus kötélmozgások mellett épp, hogy ennek felét.
"A Crysis 3 első pályája komoly teljesítmény-gondokkal küzd. Ezt rengetegen jelezték a fórumokon. Ahogy én tudom, ez a probléma a következő pályákra megszűnt (bár azt nem tudom, vannak-e más problémák). Azt hiszem, megtaláltam a probléma forrását. Sok helyen olvastam, hogy az első pálya problémáit az ablaküvegek jelentik, de ez csupán véletlen. Az igazi gond a mozgó kötelekkel van. Fura, mi?" - olvasható a modder blogján. A Crytek egyelőre nem reagált a feltevésre. ■

Crysis 3
További hírekért és cikkekért ugorj a játék adatlapjára:
Crysis 3

hozzászólások (0)

ajánlott olvasnivaló
Konzolokra is jön a Shadow Tactics - Blades of the Shogun Konzolokra is jön a Shadow Tactics - Blades of the Shogun
Ingyen Rising Storm GOTY a Humble Store-ban Ingyen Rising Storm GOTY a Humble Store-ban
Hivatalosan is bejelentették a Far Cry 5-öt Hivatalosan is bejelentették a Far Cry 5-öt