Régen hallhattunk a Naughty Dog soron következő játékáról, az Uncharted 4: A Thief’s Endről. Nathan Drake kalandja lesz a stúdió első kizárólag PlayStation 4-re megjelenő játéka, a készítők pedig szeretnék maximálisan kihasználni a konzolban rejlő erőforrásokat. A rendelkezésükre álló technológiák révén minden korábbinál részletgazdagabb mimikát és animációkat készíthetnek, ami nagyban fokozza majd az élethűséget.
„Teljesen újragondoltuk a mimikát és az arcjátékot. A korábbi Uncharted epizódokban és a The Last of Usban a karakterek arca 90-100 csontból épült fel, a kifejezéseket ezekre építettük. Emlékezzetek vissza, milyen részletes volt Joel és Ellie fájdalmas mimikája, hogy adta vissza a színészek – Troy Baker és Ashley Johnson – játékát. Ezt mind a régi technológiával oldottuk meg. A mostani arcokat már 300-500 csontból építjük fel.” – magyarázta Josh Scherr, a játék írója a GamesTM magazinnak adott interjújában.
Az új megoldásoknak köszönhetően olyan helyzetekben is megfigyelhetjük a szereplők arcjátékát, amire korábban nem volt módunk. Mikor Nathan épp felmászik egy sziklafalon, láthatjuk majd, ahogy az erőlködéstől grimaszol. Az animációk a korábbi epizódokban memóriaspórolás miatt 10-15 képkockára voltak belőve (és ezt trükközték fel 30 fps-re), ám az új játékban már 30-on futnak majd, vagyis sokkal gördülékenyebbnek fognak tűnni.
Az Uncharted 4: A Thief’s End egyelőre nem rendelkezik megjelenési dátummal, de a legoptimistább becslések is 2016 első felére teszik a premiert.
Részletes mimika az Uncharted 4: A Thief’s Endben
A PS4 lehetővé teszi, hogy minden korábbinál részletgazdagabb mimikával ruházzák fel a szereplőket.
Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!
Uncharted 4: A Thief's End
Platform:
Fejlesztő: Naughty Dog
Kiadó: Sony Computer Entertainment Europe
Megjelenés: 2016. május 10.
HOZZÁSZÓLÁSOK
GeryG 2015.05.14. 05:30 [2324]
Az inFamous: Second Son nehogy már csúnya legyen... Az Unchartedet meg világ életében nem a hiperváltozatos játékmenet, hanem a sztori és főleg a szereplők vitték el a hátukon. Ezen a téren mind a négy eddig megjelent rész hibátlan volt, sőt, etalon. Nem félek, hogy a Thief's End csalódás lenne. Még ha nem is döntheted majd benne magadra Tezkatlipoka templomát... :D De no offense. :)
Arról nem is beszélve, hogy ez a cikk kifejezetten a grafikai fejlesztésekről szól, játékmenetről nem mondtak semmit. A grafika meg miben fejlődjön, ha nem a textúrák minőségében, a poligonszám emelkedésében, a szebb animációkban és az újabb és újabb effektekben? :)
Arról nem is beszélve, hogy ez a cikk kifejezetten a grafikai fejlesztésekről szól, játékmenetről nem mondtak semmit. A grafika meg miben fejlődjön, ha nem a textúrák minőségében, a poligonszám emelkedésében, a szebb animációkban és az újabb és újabb effektekben? :)
Raistlin666 2015.05.13. 20:38 [4812]
Az lemaradt, hogy kb. az új Infamous (kölcsön PS4-en) végigtolása tette be nálam a kaput. Zseniális még mindig (háromból két platinám ez meg az első része), de amúgy kicsit erőltetve ez a PS3-on is elzötykölődött volna. A játékmenet meg kb. kicsiszolt volt már a 2. részére.
Uncharted3 már fáradt volt játékmenetre (szinte mindenki akit ismerek a 2. részt mondja a csúcsnak), és igazán kíváncsi leszek a mimika bullshit mögé rejtett ÚJDONSÁGOKRA az új részben. Ez lenne a system seller nekem vagy mifene elvégre! 8-)
Uncharted3 már fáradt volt játékmenetre (szinte mindenki akit ismerek a 2. részt mondja a csúcsnak), és igazán kíváncsi leszek a mimika bullshit mögé rejtett ÚJDONSÁGOKRA az új részben. Ez lenne a system seller nekem vagy mifene elvégre! 8-)
Raistlin666 2015.05.13. 20:31 [4812]
Fontosak az apróságok, de azért a Sony elmegy a f*szba (meg a többi nextgen kamugyár)! Erre elég erős a PS4? Mimika meg hajzuhatag, de egy normális rombolható környezet évek óta nem jutna eszébe senkinek? Netán egy nem s*egghülye MI összehozása? Gondolom ezek senkit nem érdekelnek és a nagy többség inkább azon szeretne hüledezni ahogy Drake arcán lecsorog az izzadság 4K-ban (hopp ezt majd a PS5)...;)
GeryG 2015.05.13. 19:59 [2324]
Ha az ilyen apróságokba nem fektetnének energiát, akkor a játékok még mindig úgy néznének ki, mint az Interstate 76. :) Szerintem pont az ilyen apróságok viszik előre a játékfejlesztést. Nézd meg pl. a GTA szériát. Miben különbözik alapvetően a GTA IV és az V? Apróságokban. Pont olyan apróságokban, amiket pl. rengetegen hiányoltak a Watch_Dogsból, mondván, hogy a GTA V-ben van ilyen meg olyan, akkor ott miért nincs. Ezek az apróságok fontosak. :D
totyak 2015.05.13. 19:19 [445]
Szerintem ugyan értelmetlen ilyenekbe energiát fektetni, mert játék közben úgy sem látszik, maximum az átvezetőkben, de ettől rosszabb biztos nem lesz a játék.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Néhány dolog, amit az új Assassin's Creedről tudni érdemes
- 2. Lost Records: Bloom & Rage – Tape 1 teszt – Valami vadság
- 3. The Mound: Omen of Cthulhu – még idén érkezik a kooperatív horrorjáték
- 4. WARRIORS: Abyss teszt – A Musou-széria a pokolban roguelite-ozik
- 5. Húsz év után visszatér az Acclaim
Legfrissebb fórumtémák
- 01:09
- Szét*** az ideg [5286]
- 13:58
- Sorozatok [10887]
- 10:09
- Ki mivel játszik mostanában? [7945]
- 09:29
- Gond van a géppel? Segítünk! [2370]
- 17:36
- Új gép és bővítés - tippek és tanácsok [15117]
- 21:45
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [44070]
- 11:00
- Trailert kapott a Japánban játszódó Silent Hill f [hozzászólások] [3]
- 08:43
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1482]
- 22:35
- Játékhírek a szerkesztők figyelmébe [1480]
- 18:59
- Helyzetjelentés [157322]