For Honor
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Hol csúszott el a 2013-as SimCity?

A kreatív rendező megadja a választ, amit egyébként is mindenki tud.

2016.05.24. 15:16 | szerző: GeryG | kategória: Játék

A SimCity azon kultikus sorozatok közé tartozik, amely bár közel három évtizedes múltra tekint vissza, „mindössze” hat epizódot (és néhány mellékágat, remake-t, ilyesmit) élt meg. Az egyes játékok között rendre évek teltek el, ám az újabb és újabb visszatérések mindig remekül sikerültek – kivéve a legutóbbi és talán az azt megelőző alkalmat. A SimCity 4 után jött ugyebár a SimCity Societies, amely megpróbált elszakadni az addig ismert játékmenettől és sokkal nagyobb hangsúlyt fektetett a lakosság különböző társadalmi rétegei igényeinek kielégítésére. Nem volt ugyan rossz játék, csak épp a rajongók nem ezt várták. A 2013-as – eddigi legutolsó – SimCity is sajnos csalódásként vonult be a videojátékos történelembe. Bár a készítők visszatértek a sorozat eredeti koncepciójához, egy ponton nagyon elbaltázták a projektet, amely így menthetetlenül mehetett is a süllyesztőbe. A napokban a játék kreatív rendezője, Ocean Quigley egy interjú során válaszolt arra a kérdésre, hogy mi is volt ez a pont.
„Az EA sokkal inkább egy alapot akart, egy olyan folyamatosan elérhető alapot, amelyre aztán építhetett. Ebből a megbízásból jöttek a szerverek és az online cuccok. És így visszatekintve szerintem ez volt a végzetes hiba benne.”
Vagyis Quigley immáron hivatalosan is elismerte azt, amit a játékosok már három éve tudnak: a SimCity azért bukott meg, mert az EA ráerőszakolta az állandó netkapcsolatot és a kötelezően online játékot. ■

SimCity
A legutóbbi SimCity cikkek, hírek

hozzászólások (0)

további hírek

Négy új videón a Horizon: Zero Dawn, amely pontokat is kapott már

Bemutató a világ felfedezéséről, annak lakóiról, a vadászatról és a főhősről, Aloyról.

Square Enix akció a Steamen, Bandai Namco a Humble Store-ban

Ezen a hétvégén a két japán kiadó játékait lehet olcsón begyűjteni.

JátszóDome: videón a Husk első órája

A Twin Peaks és a Silent Hill hangulatát ígérték a fejlesztők.

Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands gépigény és nyílt béta

Jövő hétvégén tartja a nyílt bétát a Ubisoft, amelyhez részletes gépigényt is mellékeltek.

JátszóDome: ilyen a Sniper Elite 4 első fél órája

Még frissen, ropogósan belekezdtünk a Rebellion sorozatának új epizódjába.