A mozgósítási rendszer alapvetően szerintem jó, az AOD-ban és a korábbi verzióban akár az ország lakosságának fele is hadban állhatott békeidőben, ami nonszensz. Szóval szerintem az, hogy békeidőben kevés a hadosztályok száma nem gáz. Csak azt hiányolom, hogy nem lehet hadosztályt gyártani úgy, hogy nincs feltöltve. A másik, hogy a sebesség nagyban annak köszönhető, hogy ilyen a gyártási mechanizmus. Kevesebb hadosztály a térképen = nagyobb sebesség. A '14-es hadjárat tényleg szar, erre kár időt pazarolni. Az AI-t kell egy kicsit csiszolni, a gyártási időt csökkenteni és már is jó a dolog. VISZONT egyrészt az a legnagyobb hibája, hogy kihagytak egy csomó mindent, ami az AOD-ban már megvan: retooling time, nukleáris energiatermelés, szintetikus olajtelepek helyett ez a hülyeség, hogy automatikusan átváltja energiából, az infrastruktúra nincs hatással a termelésre, a lázadás nem helyi szinmten lokalizálható, hanem globálisan kell leküzdeni a termelésből...
Szóval szerintem is tökéletes alap, mert nagyon sok előremutató dolog van benne, de nagyon sok mindent át kell venni az AOD-ból és akkor ez lenne a legjobb HOI játék. Nem tudom, mennyi megoldható az AOD-al való keresztezés...
"Szörnyű történelmi kockázat és öngyilkos könnyelműség csatlakozni a nemzetiszocialisták ideológiai alapú antibolsevista vallásháborújához/Bajcsy-Zsilinszky Endre/
Szerintem nem kell temetni, remek platformja lesz ez modoknak, hiszen ELKÉPESZTŐ a sebessége. Lényegesen nem lassul, játszható marad a teljes I-II Vh alatt és után. Ha a pogessor modot és pár hibajavítást(pl mozgósítási rendszer eltörlése) átportolni rá, akkor gond egy szál se.
Sajnálatos módon egyet kell értenem. Nagyon-nagyon elnagyolt munka. A kiegyensúlyozottság még gyatrább lett mint az elődöknél. A mozgósítási rendszer egy moslék. A csúszkák efektjei is néhol marhaságok. A gyártási idők iszonyat idők. Az ai túl buta.
A 14-es kampány igénytelen szemét.
Én kezdem eltemetni ezt a Dh-t. Maradok az Iron Crossnál.
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
A szokásos paradox munka: Jó ötlet, amit olyan igénytelenül viteleztek ki, hogy az valami hihetetlen...Óriási visszalépés az AoD-hoz képest.
Ami tetszett: A részletesebb térkép, meg az, hogy követelhetek területeket... És ennyi. Maga a játék egy rakás sz*r. Osztrákokkal hadat üzentem a franciáknak(németekkel szövibe) a német beállt a határra, és várt. Ez a játék, ha egyáltalán valaha is fog vmit érni, az min fél év... :/
Én is megnéztem a DH-t, elég lehangoló véleményem van róla. A sebesség az elképesztő, semmi baj nincs velem, megmaradhat ilyennek. Ellenben a mozgósítási rendszer teljesen képtelen és nehézkes. a kémkedési rendszer érthetetlen(legalábbis számomra) valamint nagyon abszurd dolgok történnek. Németekkel voltam az első vh-ban, untam már nagyon a kétfrontos háborút, acceptall-al megbékéltem az oroszokkal(már Moszkvát is elhagytam és Szentpétervár is az enyém volt, még se volt semmi megadási esemény, ami általában a főváros elestét követi) de előtte még felszabadítottam Észtországot, Lettországot és Litvániát. Csoportosítanám át az erőimet nyugatra, amikor jön az event, Lenint engedjem át. Mondom ok, gyengüljenek csak az oroszok. Ezután megalakul a szovjetúnió és ELFOGLALJA a bábállamait. Szimplán, lazán elfoglalta őket. Nem volt háború, nem volt semmi, nem tehettem semmit. Egyszerűen bevonultak a csapatai és annex. WTF?
Ha a Darkest Hour Light-ra rárakom az armás pogessor modot, az működni fog?
Modernday Scenarioban, hogy lehet beállítani azt hogy a tüzérség és a légvédelem tankok számára is elérhető legyen? Vagy dandárok számára?
Én is megnéztem a DH-t, elég lehangoló véleményem van róla. A sebesség az elképesztő, semmi baj nincs velem, megmaradhat ilyennek. Ellenben a mozgósítási rendszer teljesen képtelen és nehézkes. a kémkedési rendszer érthetetlen(legalábbis számomra) valamint nagyon abszurd dolgok történnek. Németekkel voltam az első vh-ban, untam már nagyon a kétfrontos háborút, acceptall-al megbékéltem az oroszokkal(már Moszkvát is elhagytam és Szentpétervár is az enyém volt, még se volt semmi megadási esemény, ami általában a főváros elestét követi) de előtte még felszabadítottam Észtországot, Lettországot és Litvániát. Csoportosítanám át az erőimet nyugatra, amikor jön az event, Lenint engedjem át. Mondom ok, gyengüljenek csak az oroszok. Ezután megalakul a szovjetúnió és ELFOGLALJA a bábállamait. Szimplán, lazán elfoglalta őket. Nem volt háború, nem volt semmi, nem tehettem semmit. Egyszerűen bevonultak a csapatai és annex. WTF?
Ha a Darkest Hour Light-ra rárakom az armás pogessor modot, az működni fog?
Modernday Scenarioban, hogy lehet beállítani azt hogy a tüzérség és a légvédelem tankok számára is elérhető legyen? Vagy dandárok számára?
De az mi, hogy a partizánokat végig kell üldözzem az egész térképen? Be van kerítve, és nem tűnik el, hanem átvonul egy másik területemre -.-" Mint az Europa Universalisba...
Baracklekvár jelenleg az égvilágon semmire nem ér rá munka mellett az ilyen rövid válaszokon felül, tehát egyelőre fogalmazzunk úgy, hogy Quetzalcoatl-on múlik a Pogessor mod haladása...
Megnéztem Én is a DH-t. Nagyon vegyesek az élményeim kb 3/4 óra után. Az irány amerre elindultak nagyon jó, az arányokon azért lehetne mit javítani.
Jó dolog, hogy részletesebb lett a térkép, de néhol átestek a paci túloldalára. Klapédiára pl. ha csapatot telepítek, nem lehet a tartományra rákattintani olyan kicsi. Jó elgondolás a részletesebb fejlesztési ág, de néhol ezt is túlzásnak érzem. Olyan hibákról már nem is beszélve, hogy a Panzer IV az ágrajz szerint 1942-es vagy 43-as, a Párduc meg 44 vagy 45. Szóval ezen még lenne mit finomítani, akár a készítőknek akár a pogessor modnak De számomra a legdurvább az lett, hogy 1 gyaloghadosztály "építése" a németekkel több mint 1 év, 1936-ban. Egy páncéloshadosztály több mint 400 nap. Ez szerintem IRL sem reális, de a HoI2 Armageddon után meg egyenesen frusztráló. Persze lehet, hogy egy idő után ezek felgyorsulnak, de akkor is durva.
Szal Én részemről úgy vagyok most vele, hogy várok még egy-két javítást és megvárom Baracklekvárék mire jutnak aztán visszatérek rá. Addig marad az Arma.
És még egy fontos kérdés: Lehet én tudom rosszul, DE szerintem az OMM nagyon nem volt szövetségben 1914-ben Olaszországgal, sőt '15-ben háborúban álltak, nem? Merthogy most alapból allyba vagyok vele, és együtt foglaljuk el Szerbiát, amire a világ nem is reagált semmit
Na, és az miért van, hogy ugye beállítottam, hogy demokrácia nem üzenhet hadat senkinek. Én Az OMM-el vagyok, Panetal(v Paretal Aun akármi) szóval önkényuralom, de mégse üzenhetek hadat, mert nem elég magas az ellenséges magatartás... Most akkor milyen diktatúra vagyok? A másik meg nekem nagy csalódás, hogy az ipari részlegnél HoI-s lett a csúszak, nem pedig AoD-os. Tudjátok ott alul állíthattad a csúszkát, és akkor - os pénztermelésbe is mehetett le a lázongás stb
Ha letöltöd a patchet, látni fogod, hogy tanulva az eddigi hibákból mellékeltem hozzá egy gyors telepítési útmutatót. Aggódni nem kell, ez az első verzió, ami nem fog felülírni semmit, tehát bátran lehet telepítgetni.
Természetesen teljes komplexitást ne várj még tőle, közel sincs kész, de ha másért nem, a párszáz új kutatóegységért érdemesebb ezzel kezdeni, mint a vanillával. Szerintem.
Bocs, ezek szerint átsiklottam felette. Előfordul időnként, ha jól emlékszem már volt ilyen ezelőtt is. A követendő eljárás ilyenkor, hogy újra fel kell tenni a kérdést.
Viszont akkor, hogy ne spammeljem tele a fórumot, itt nyilatkoznám ki a következőket: _ha_ minden jól megy, péntek estére utolérem magam annyira, hogy komolyabb formában is foglalkozhassak a fejlesztéssel.
Ez az AOD tekintetében azt jelenti, hogy gyorsan megnézem az 1.07-et.
A DH pedig tovább készül, bár a látszat nem ezt mutatja, kész vannak a miniszterek is, amint hazajutok, és bekapcsolom a gépet (nem ígérem, hogy ma lesz), ki is fogom rakni az új verziót. Utána majd a tábornokok jönnek.
Szerintetek most megéri feltennem a darkest hourt? Jó hozzá a pogresszor fejlesztés? Elég az alapjátékra rátennem a patch-eteket, v valamit le kell szedjek?
AOD.
Mivel a tisztelt fejlesztők egy árva hanggal sem reagáltak az egységek és animációjuk kapcsán feltett kérdésemre, kénytelen vagyok saját magamnak válaszolni.
Kiderült, hogy az egységtípusok és animációjuk összerendelése egyszerű mint a faék, csak nem láttam a szememtől. Most már tetszés szerinti animációt tudok az egységtípusokhoz rendelni, és az összerendeléseket le is teszteltem.
Ha esetleg valakinek lennének fegyvernemi grafikái,(hajók,páncélosok stb) kb.30X30 pixeles méretben, akkor nemzetenként tudnám a kinézetet változtatni. A mostani modellek száma elég soványka, a rajztudásom pedig nemlétezőnek tekinthető.
Az 1.07 AOD patch nem csak az eddigiek összefoglalása, hanem megakadályozza a negyvenes években bekövetkező programbelassulást is. Most már több játékban teszteltem, a pogessor moddal tökéletesen működik. A mostani játékban 1950 körül, nincs jelentős lassulás, vígan játszható.(próbaképp növelni kezdtem a játékban a hadosztályok számát, kb. 2000-2500 hadosztály felett lassult be jelentősen, az összes nemzetre értve)
Szerintem nem olyan bonyolult, az eredeti térképen kis szerencsével az angolok ereje megosztható gyakorlatilag katlanba kerülnek, azt az egy hadsereget én ugyan inkább három tartományba vezérlem és összevont támadással iktatom ki az így megosztott angol csapatokat. egy mozog kettő tartja a frontot az esetleges ellentámadásokkal szemben. pár hónap alatt mindenképp befejezhető a brit fősziget megszállása. utánpótlást pedig szállító repülőgépekkel oldom meg.
A szervezettség természetesen itt is ugyanaz. Tudom mit jelent a hadsereg (voltam honvéd Tehát nem félrebeszélek, valóban egy árva hadsereggel aláztam porig a nagy brit birodalom európai részét
Hát mondjuk a játékhoz kapcsolódó időszak érdekelne, szóval a 2. világháborús korszak. Engem a német és a magyar hadsereg érdekelne elsősorban. Bármilyen formában jó nekem, bár a feltöltött változat előnyösebb mert könnyebb hozzájutni, de bármilyen infót szívesen veszek.
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
Melyik hadseregben, melyik kor melyik évében, milyen komolyabb események után, feltöltve vagy papíron?
Összetett kérdés ez, nem összefoglaló, hanem szakdolgozat szintű a válasz...
Nem tud valaki egy hadsereg felépítéséről valami jó összefoglalót?
Úgy értve a felépítését hogy hányan szolgálnak bennük, seetleg miylen milyen eszközeik vannak. (Raj, Szakasz, Század, Zászlóalj, Ezred,Dandár,Hadosztály,Hadtest, Hadsereg, Hadseregcsoport)
Pl egy pácéloshadosztályban mennyi páncélos van stb.
"Különös nép a magyar, de nekem nagyon tetszik." Bismarck
Hoi3-at nemigen ismerem, de az tudom, hogy a seregszervezése más... én a hoi2-ben 9 feltöltött hadosztályt értek egy hadsereg alatt. Páncéloshadsereg alatt is 9 hadosztályt, amiből legalább 5 páncélos, a többi meg vagy szintén páncélos, vagy gépesített.
Természetesen kiegészítő dandárokkal ellátva...
Ejtőernyősök Walesre, majd egy pillanattal utána egy teljes hadsereg patratétele, majd gyorsan behajózni és ugyanott partra tenni még 4 teljes hadsereget, lehetőleg legalább 1 páncéloshadsereggel. A többi már megy magától. Arra kell figyelni, hogy le kell rohanni őket, ha felgyűlik 60 ellenséges hadosztály Scapa Flow-nál, akkor megette a fene az egészet...
Mindamellett, hogy fogalmam sincs, esetleg nem fordult elő, hogy valami időjárási viszontagság volt a baj? Fogalmam sincs, hogy tud-e partraszállást megakadályozni időjárási körülmény, de ez az, amit tipikusan el szoktam felejteni megnézni hadjárat előtt...
Az agyamat eldobom.
Volt egy köztes mentésem 1940. július, megpróbáltam, simán partraszálltak az egységeim.Nem értem, néha bedob ilyent, főleg az amcsikkal fordult elő, hogy nem tudok támadni.
Mostmár csak néhány hordozót kell építenem, és jöhet az Oroszlánfóka.
Tudom, hogy ostoba kérdések voltak, de mondják, ha kizártál szinte mindent, akkor a helyes válasz maradhat csak... De ezek szerint ez most nem jött be. Nincs ötletem. Egy okosabb ember hátha tud segíteni...
Na jó, még egy hamvába holt ötlet: Ha a Balti-tengerről akarsz indulni a flottával és Kattegat idegen, ellenséges fennhatóság - tipikusan Dánia - alatt van, akkor ugye nem hajózhatsz át...
Nem, nem arra értettem. Amikor támadsz, pl repülőket indítasz, vagy partraszállást jelölsz ki, a napszak kiválasztó kontrollok mellett(alatt?) van 1-2 csuszka emlékeim szerint...
Armageddonnal játszom, rajt van a Pogessor mod.
Osló és a másik két déli tartománynál próbálkoztam, mindnél van homoks part jel.94% a szervezettségem, 90% a harci kedv, 100% az erő.
Mondjuk a szervezettség csúszka mozgatás alatt nem értem mire gondoltál, a termelés nézet, upgrade feletti csúszkára?Mert az valahol 40 körüli értéken van, mert épp elfoglalom Franciaországot.
Néha az lehet a probléma, hogy a szervezettséged(?) annyira szánalmas és csapnivaló, hogy az alapértelmezett szervezettség csuszkát lejjebb kell húzni a támadási parancs kiadásakor, különben el sem indulnak...
Üdv!
Melyik verzióval próbálkoztál (DH, AoD, Arma, IC?)?
Egyébként a legtöbbnél semmit nem kell kifejleszteni, viszont nem mindenhol lehet partra szállni. A megfelelő tartományokat egy apró strand vagy tengerpart (sosem tudtam eldönteni, melyik) ikon jelöli, legalábbis földrajz módban. De a kérdéses tartományra kattintva is látható, ott, ahol azt mutatja, hogy mik a szomszédos tartományok.
Sziasztok.
Valaki segítsen, miért nem tudok a némettekel partra szállni Norvégiában?
Enginer hegyivadászokkal akartam megtenni, de nem ment, sima gyalogoshadosztályokkal sem.1940 tavaszán próbálkoztam, meg talán 1940 májusában újra.
Mit kell még kifejlesztenem hozzá?