Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Ghost Recon Wildlands

20237 levél
Válasz 17.08.17. 13:46 #127
Peace
Kispisztollyal sokkal izgalmasabbak az ilyen szituk!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
11028 levél
Válasz 17.08.17. 10:56 #126
Lacko
Raktam ki egy videót a múltkor arról, hogy az El Muro-t hasonló okokból NEM sikerült kiemelni.
Tegnap pont újracsináltam ezt a küldit és most már sokkal kifinomultabban oldottam meg: kiengedtem a bázisról, ami dugig van unidadosokkal és a semmi közepén EMP drónnal megállítom a kicsit, átteszem a csókát a sajátomban és tök békében befejezem.
De elsőre nekem is ez volt: mindenki meghalt, pisztollyal küzdöttem a rakétával(!!!) lövő helikopterek ellen...
11028 levél
Válasz 17.08.17. 10:46 #125
Lacko
A vonatok miatt ettől rettegek. Tök mindegy mit csinálsz, ha 500m-es körzetben jön egy vonat, valamelyik AI-d biztosan direkt eléugrik. Ha csak meghallom a vonatot, már nyomom a regroupot, hogy hátha talán nem, de mindig.
20237 levél
Válasz 17.08.16. 20:19 #124
Peace
Nagyon komoly ez a játék amúgy!!! A kimenekítések a kedvenceim! Mikor golyózápor közepette rángatod magaddal az embert, a csapatod már elhullott, két helikopter és 20 katona üldöz...belelősz egy civil autóba az úton, kiugrik a sofőr, a célszemélyt berugdosod az anyósülésre és csak sikerül elhúzni, miközben a kocsi hátulját ementálivá lyuggatják a helikopterek! Elképesztő!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20237 levél
Válasz 17.08.12. 08:07 #123
Peace
Most behaltam az AI-n!!! Épp a síneken álltam meg gyalogosan, mikor is hallgattam az eligazítást. Látom, hogy szemből jön a vonat, lesétálok a sínekről. 2 másodperccel később hallom: "HELP! MAN DOWN!!!" Hátranézek, mindhárom csapattársam a síneken fekszik és jajjgat. Gyökerek!

De legalább nem öli meg őket egy pár 100 tonnás szerelvény, kemények a srácok.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
11028 levél
Válasz 17.07.20. 10:11 #122
Lacko
Köszi a választ!

1. Valószínűleg szarul irányitom a helit (Arma-hoz vagyok szokva) és ezért 10-ből 8-szor nem sikerül elkerülnöm a rakétát (kicsit reménykedtem, hogy az AA kiiktatása maradandó: pl az útszéli fickók kiiktatása tényleg maradandó szokott lenni, nem termelődnek újra).

3. Próbáltam terepen motorral, de szívtam Viszont kösz a megerősítést, hogy akkor nincs csoda módszer. Próbálgatni kell és ha már minden követ ismerek a két torony között, akkor sikerülni fog.

Amúgy amit a toronyfutás ad, hogy a gerillák megzavarják az ellenséget, az nekem nem annyira működik (mint írtam egyetlen egyszer sikerült és ezért megvan a képesség legelső fokozata). Kijelölöm nekik, hogy itt kéne zavarni az ellent, erre megjelenik két gerilla elég messze és ott állnak és nem csinálnak semmit
5031 levél
Válasz 17.07.20. 08:25 #121
Gump
1. Kellő magasságban, meg manőverezve lehet repülni. Igazából én baromira élveztem billegve elkerülni a rakétákat. Azon a területen, ahol vannak ilyen légvédelmi állások ezt teheted amúgy.
2. Nem rémlik ad-e a képességek szintemelésén kívül bármit is, ha tovább csinálod, egy idő után (amikor maxon voltak) hagytam őket azt hiszem.
3. Motorral, helikopterrel lehet. Általában ha úton próbálod megközelíteni őket, akkor nincs esély időben odaérni, terepre meg motor jó, vagy repülve.
11028 levél
Válasz 17.07.20. 07:52 #120
Lacko
Volna pár kérdésem, hátha...

1. Légelhárító rakéták: hiába robbantom fel őket, ha később arra repülök, újra lelőnek (azaz mindig újra telepítik őket). Mit lehet tenni ellenük? Kb leszoktam a légi közlekedésről, mert esélytelen, inkább autózok 10 perceket keresztül a térképen.

2. Zöld mellék küldetések: ezek tápolják a rebel képességeket. De mi van, ha egy képesség maxon van? Érdemes továbbra is csinálni a mellék küldetéseket? Van valami bonusz bennük vagy onnantól csak fun? Szeretem pl a sicario megfélemlítéseket, ezért abból már rég maxon vannak a gerillák, de mégis ott vannak a térképen a lehetőségek, hogy megcsinálhatom még.

3. Rádió antenna futás: Valami tipp, hogy ezeket hogyan lehet megcsinálni? Egyetlen egyet sikerült, ami a tavon volt, mert ott nyíl egyenesen át tudtam motorcsónakozni. De az összes szárazföldivel szopok. Ha oda is érek 5 másodperc maradék idővel, lelőnek.

11028 levél
Válasz 17.06.29. 20:06 #119
Lacko
Köszi, megtaláltam és azt is miért csatlakoztam. Valamiért lenyomtam az entert, ami nálam (ezek szerint "többek között") a gránát dobás, amit canceleltem, de amíg lenyomva tartottam, azzal jelentkeztem be. Mert most láttam, hogy ki volt írva, hogy tartsam lenyomva az enter, hogy csatlakozzam a coophoz... Kösz a segítséget!
12967 levél
Válasz 17.06.29. 19:23 #118
McCl@ne
Közben lejött a patch, Launch-ra ráviszed az egeret, és ott fogja kiírni jobb oldalt, hogy Squad Privacy, ott lehet kiválasztani az Invite only-t.
Respect is not given. It's taken.
11028 levél
Válasz 17.06.29. 19:05 #117
Lacko
Nagyon jol leirtad. Koszonom szepen a gyors valaszt. Mar nezem is...
12967 levél
Válasz 17.06.29. 18:55 #116
McCl@ne
Az utolsóra nem tudok mit mondani, mert lehet, hogy valami bug. Úgy két hónapja léptem be utoljára, teljesen jól működött a synch-shot nélkülem is.

Másikhoz: Belépéskor, már a főmenü után, de még a játékba lépés előtt lesz egy olyan beállítás, hogy "Invite only", pontosan nem emlékszem, de nem a beállítások menüben, egy külön ablakban, talán Network, vagy Connection, vagy valami hasonló. Szóval ott lehet kettő közül választani, és ha invite only-ra teszed, akkor nem tudnak behívni sehova. Néha érdemes ellenőrizni, mert szerintem van gyorsbillentyűje, és párszor beszoptam.
Ha már berántott, nem tudsz visszalépni, ami elég nagy szopás tud lenni, és a visszaszámlálást sem tudod megállítani.

Amúgy a küldetéseket újra is tudod játszani elvileg a játék térképén kiválasztva őket, mintha bal oldalt lennének felsorolva az adott provinciára kattintva. Szóval ha egyszer lement co-opban, utána még single-ben megcsinálhatod kedvedre, én is jártam így.

Bocs, ha nehezen érthető, ahogy leírtam, de nincs előttem a játék, most frissít valami 8 GB-os patch-csel, utána meg tudom nézni konkrétan, ha kell valami
Respect is not given. It's taken.
11028 levél
Válasz 17.06.29. 18:26 #115
Lacko
Sziasztok.
Kérdésem volna. Játszom nyugiban SOLOban, egyszercsak oldalt el kezd visszaszámolni, hogy megyek át coopba. Én nem kértem ilyet és nem is láttam lehetőséget, hogy leállítsam. Szóval át is dobot. Egyszer vicces volt, de tök agynélküli lövölde. Ami meglepett, hogy a coopban megcsinált küldi az meg lett csinálva single-ben is, amit bánok, mert érdekes lett volna a saját stílusomban megoldani, ezek meg mint egy tank...

Tehát a kérdés: hogyan mondhatom játék közben, hogy kösz, de maradok soloban és nem akarok coopozni. Illetve ha már berántott, akkor visszaléphetek valahogy anélkül, hogy kilép/belép?

Ha estleg valaki olvassa ezt, még az is érdekelne, hogy a syncshot miért nem működik? Le van cooldown-olva. Jelölöm az ellenséget, felveszik az AI-k a poziciót, egyik alatt sem teker már a homokóra, szóval mindhárman látják a célt. Nyomom a Q-t és semmi. Csak úgy tudom triggerelni a syncshotot, ha én is lövök. A Q-val nem. Pedig Future Soldierben ez jól működött: drónról 3-asával jelölgetem az ellent és nyomom a syncshoto. De itt muszáj kilépni drónból és nekem is lőni egyet valakire.
1822 levél
Válasz 17.03.29. 18:26 #114
warcat
Éjfélig Ubi saját boltjában/Uplay kliensben 39.99€ a sima verzió,de ha vannak uplay pontjaid, lehet kérni 20%-os kupont,amivel 31.99€
4262 levél
Válasz 17.03.28. 16:11 #113
csuroach
Engem lehet érdekelne
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
20237 levél
Válasz 17.03.28. 08:26 #112
Peace
Jó kis masina, most nézem. Nagyon hasonlót állítottam most össze pár hónapja egy kedves barátomnak is.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1725 levél
Válasz 17.03.27. 22:59 #111
-Jozef-
Igen, ez az MSI plusz akciója, 1070/1080-hoz az alapjátékon felül jár külön kulcs formájában a season pass. Az eurós ár feléért vesztegetem hardveraprón, csak vigye már el valaki, nem akarom, hogy rám rohadjon.
“Going outside is highly overrated.” - Ready Player One, Ernest Cline
6675 levél
Válasz 17.03.27. 21:03 #110
GustyX
VGA-hoz season pass kód???
Ilyet sem hallottam még.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
1725 levél
Válasz 17.03.27. 19:55 #109
-Jozef-
féloff: Season pass kód érdekelne esetleg valakit? VGA-hoz kaptam, de nem csigázott fel a játék, úgyhogy jutányos áron megválnék tőle.
“Going outside is highly overrated.” - Ready Player One, Ernest Cline
12967 levél
Válasz 17.03.26. 21:58 #108
McCl@ne
50 óra után: egyre jobban tetszik!
Az kartell egyes ágainak (terjesztés, termelés, stb.) "története" teljes mértékben kárpótol egy erős fő sztoriért, mert így cserébe teljes szabadságot kapunk. Olyan 40 óra után újrakezdtem, mert kitaláltam egy koncepciót, ami kellően megnehezíti a játékot (hogy nem a területek nehézsége, hanem a típusa alapján haladok), így néha egy hármas nehézségű terület után egy ötös jön, ahol már lehet izzadni keményen.
Respect is not given. It's taken.
4262 levél
Válasz 17.03.26. 21:30 #107
csuroach
10 óra játék után.

Baromi jó, szép, élvezetes, jobb mint a Division, nekem (egyelőre) nem válik monotonná, a patchek után az autók sem szaggatnak, szóval öröm és boldogság, általában szeretek rambozni a játékokban, de itt mégis jó centiről centire haladni, feltérképezni a helyeket, lopakodni, stb. szóval én megértem, akiknek baja van a játékkal, de én elég régen nem szórakoztam játékkal ilyen jól.
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
12967 levél
Válasz 17.03.18. 09:24 #106
McCl@ne
Kurva
jól
néz
ki
ez
a
játék!
Respect is not given. It's taken.
1226 levél
Válasz 17.03.13. 15:20 #105
Baracklekvár
Most hogy említed, ilyen "autóban megáll minden 2-3 másodpercre" velem is megesett egyszer. 10-15 óra alatt egy ilyet én inkább fogtam rá a saját gépem saját hülyeségére eddig - de akkor lehet, hogy ez tényleg részben-egészben a játék rovására írható.
pogessor.pcdome.hu
5031 levél
Válasz 17.03.13. 14:30 #104
Gump
Nálam az volt, hogy - csak járműben - megakadt az egész játék pár másodpercre, aztán ment tovább. Amikor coopban játszottunk, akkor a másik azt látta, hogy megálltam a kocsival 2-3 másodpercre. Ezt csinálta a patch+új driver előtt is, azóta is. Bár talán azóta kicsit máshogy jött elő (vagy csak előtte nem nyúltam ilyenkor egérhez). Azóta úgy jön elő, hogy megáll minden, de egérrel körbe tudom forgatni a kocsi körül a kamerát, aztán amikor újra enyém lesz az irányítás, akkor egy ideig textúra nélkül megy, aztán egy-két perc, és rendbejön. Nem minden indításnál, de többször előfordult már. Aztán magához tér, és nincs gond. Ja ilyenkor indul el a memóriahasználat a 11-12GB környékére ( itt már helyreállt a játék, de látszik a memóriahasználat). de aztán visszaáll a 6-7GB-ra.
Rákerestem és sokaknak van/volt ugyanez, az enyémnél erősebb gépen is (SSD-ről játszanak, i7, 1070, 1080 nvidia kártyák). Amúgy nálam is 50 fps körül megy, shadow quality, level of detail, terrain quality very high, minden más maxra tolva (i5 4590, 16GB ram, 6 gigás 1060). Olyan persze nálam is van, hogy fél pillanatra megröccen, mikor új részt tölt, de az oké.
Spawn meg volt. Volt olyan, hogy a konvoj felé tartottam és néztem, hogy hol a két kísérő kocsi, aztán 50 méterre megközelítve jelent meg az egyik és a másik. Vagy hogy a semmiből előtűnt egy kocsi, amikor erősítés jött.
De igazából ezekkel együtt is marhára élvezem, mert egyik sem gyakori, és a másik oldalon meg annyi tartalom van, hogy eltörpül.
1226 levél
Válasz 17.03.13. 10:57 #103
Baracklekvár
Érdekes. Én nem találtam grafikai hibát, vagy csak nem tudatosult bennem. (Very High beállítások környéke). És ellenfél sem spawn-olt előttem soha. Viszont már én magam karakterem is toppant be olyan sziklaüregbe, ahonnan nem volt soha többet kiút, s térképen kellett egy megfelelő bungalóhoz átteleportálni a csapatomat..

Egy hiba van, nevezhetjük akár grafikainak is, ha azt erőltetjük: olykor játék közben döccen egy fél másodpercesest a játék a karakter mozgása során - mintha új térképrészletet töltene be, vagy mittudomén. (8Gb RAM, 6Gb VRAM, szóval elvileg elég erős gépem van hozzá, fps érték folyamatosan 50 környékén van. De mégis jön egy-egy döccenés.)
pogessor.pcdome.hu
5031 levél
Válasz 17.03.13. 09:53 #102
Gump
Kurva jó, a Witcher 3 óta nem volt ilyen "basszus ez milyen jó játék" érzésem.
Van bőven grafikai bug benne még (pontosabban egy, de az időnként előjön), de másik oldalról meg lenyűgöz, hogy mit össze nem hoztak.
A patch és az új driver nálam nem érzem, hogy sokat javított volna, de előtte sem volt nagyon gond. Talán most gyorsabban töltődik. Viszont millió grafikai és egyéb részlet van, amitől keresem az állam. Megyek a csapattal, jön bejövő hívás, csaj elkezdi mondani az infot, felbukkan egy unidad csapat, és a karakterem benyögi, hogy "Wait.". Aztán lerendezzük a csapatot és csaj újra nekikezd. Baromi hangulatos éjszaka szerpentinen autózni, miközben dörög, villámlik, lent a völgyben látszanak egy kis városka fényei, egy villámlás bevilágítja az eget egy pillanatra, és aztán jön a dörgés, meg utána még a mély morajlás. Baromi változatos területek. Múltkor véletlenül egy bányát találtam, hosszú járatokkal, aztán kibukkantam a végén a hegy másik oldalán.
Tök jól lehet single játékban AI-val menni, de teljesen máshogy kurva jó a coop is. Unokaöcsémmel toljuk a story küldetéseket, és teljesen más szituációk jönnek elő, mindkettő nagyon jó. Ami játékmenetben egyedül zavar az időnként felbukkanó random ellenfél spawnolás az orrom előtt.
1262 levél
Válasz 17.03.12. 23:44 #101
PrOHax
Jah én is egyedül tolom, sztem tök élvezhető, coop max akkor, ha öcsém is ráér és akkor vele, mert tudom, hogy ő nem rambózza el a dolgokat mint a playerek....

Botokkal is a statom 100% tactical + 80% stealth kill, szóval ahogy McClane is írta, inkább AI mint sem randomok

Pár emberke fel van véve Uplay-en friends-be innen Dome-ról, szóval ha valaki szeretne taktikusan, kicsit már-már RP-sen játszani nyugodtan join rám ingame, vagy ha még nem vagyunk friends akkor Pr0Hax87.
You tell me exactly what you want, and I will very carefully explain to you why it cannot be!
12967 levél
Válasz 17.03.12. 20:28 #100
McCl@ne
Én egyedül játszom, eddig nulla perc ment co-opban. Ez így is marad, amíg fel nem merül egy normális csapat reménye, idegeneknél még az AI is jobb
Respect is not given. It's taken.
4262 levél
Válasz 17.03.12. 20:24 #99
csuroach
Egyedül mennyire lehet játszani?
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
3336 levél
Válasz 17.03.11. 18:13 #98
Raistlin666
Ha nem lenne a (világ legszebb játéka)/Horizon Zero Dawn akkor ráugrottam volna én is.
De ne izgulj, mert az élmény beszámolóid nem mennek kárba (abba ne hagyd)! Amint az lemegy, megpattanok Bolíviába én is...
1226 levél
Válasz 17.03.11. 12:57 #97
Baracklekvár
Még csak pár órát játszottam vele, de az alapján remek.

Persze, néha idegesítő, pl. mászhatatlannak szánt sziklafalon nem biztos, hogy le kell másznod, mert valószínűleg sikerül; de lehet, hogy az utánad baktató támogató AI megreked valami nemtámogatott koordinátán, aztán örökké soha többet ki nem mozdul onnan, hacsaknem újratöltöd játékot, vagy térképen átmozgatod egységet egy spawn bázisra. Szóval, ez a nagyon ritkán felbukkanó útkeresési hiba frusztráló, de egyébként rendben van.

Még az kicsit furcsa, hogy a lázadók fegyveresei simán elgurulnak terepjárójukon az út szélén békésen posztoló drogkartell-katona mellett - van valami hallgatólagos megállapodás, hogy ma mindketten túlélik inkább? Vagy ez a fejlesztés kicsit logikátlanul sült el..
pogessor.pcdome.hu
12967 levél
Válasz 17.03.11. 09:35 #96
McCl@ne
Néha belibbenek ide egy kis élménybeszámolóval, furcsa mód nem tűnik túl népszerűnek itt a játék, nem tudom mire vélni
Két területet csináltam meg, nagyjából teljesen (apróságok maradtak el csak), meg belekezdtem a harmadikba, nehézségi szint alapján (csillagokkal van jelölve) próbálok haladni. A mellékküldetések ismétlődnek, de ez csak akkor zavaró, amikor olyanra kerül sor, amit rühellek, pl. a repülőgép lopás, mert kurvára irányíthatatlan az a szar. Illetve szinte képtelenség normálisan leszállni vele, de azért megoldottam eddig valahogy, csak nem túl élvezetes.
Szerencsére a rontott küldetések nem járnak semmiféle negatívummal, simán újra lehet próbálni őket egy kis idő vagy halál/újra belépés után.

A konvojok megállítását nagyon élvezem, igazán vadállat szituációkat szokott eredményezni, '80-as, '90-es évek legelvetemültebb akciófilmjei idéződnek meg néha, ha véletlenül elfajulnak a dolgok, és nem úszom meg két puskagránátból.
Hasonló jó élmények még a nagyobb bázisok kipucolásai, nagyon komoly munka egy-egy gyártelep, vagy hegyi erődítmény riasztás nélküli kinullázása, ritka is, hogy összejön. A UNIDAD (helyi milícia) támaszpontjainál kb. esélytelen is, bár talán egyszer már sikerült, de extreme nehézségen pont elég életben maradni is. A katonák harcmodora és érzékszervei, szervezettségük eléggé tuning a sima sicariokhoz képest, de erről talán már írtam.

Amiről nem, az a fő küldetésszál, ami szerintem nagyon jól sikerült. Persze eleve egy olyan játékról beszélünk, ahol a kb. 20 provincia tetszőleges sorrendben teljesíthető, tehát története konkrétan nincs a játéknak, de az egyek divíziók al- és fővezérei jól kidolgozott, történettel és motivációkkal, személyiségjegyekkel rendelkező figurák. Ennek persze semmiféle gyakorlati haszna nincs, de ahogy az egész játékban, így ezen a téren is a részletek adják az ízét az összképnek. Minden karakternek saját háttere van, ami valahogy érdekesebbé teszi a vadászatot utánuk, a lore (sok hanganyag, videók, dokumentumok, szokásos) feltölti élettel az üresnek hazudott játékteret.

Amit mindenképpen ki kell még emelni, az a grafika, pontosabban a látványvilág. Most jött ki az új, direkt ehhez optimalizált Nvidia driver, automatikusan feltolta very high beállításra az egész grafikát, és még így is hozott kb. 10 fps-t, amitől kb. zökkenőmentessé vált a játék, tükörsimán fut, és félelmetesen gyönyörű! Hasonló az élmény, mint a Divisionnél: a tököm tudja, hogy melyik effekt mit csinál, de a lényeg, hogy egyik sem tolakodik a pofádba, viszont tegnap egy hatalmas délutáni vihar után még egyet kisütött a nap, mielőtt lement, és az a fényjáték... Aki tudja, milyen az, amikor ez az egész tavasszal történik, vagy késő nyáron, az azonnal felismeri, és valami zseniális, ahogy ezt leprogramozták. De semmi parádézás, vagy bazári majomkodás, mert itt attól szédülsz meg, hogy mennyire valóságos.
Nem vagyok egy grafika buzi, de itt nem tudok szó nélkül elmenni mellette, hogy mennyit hozzáad az élményhez, a taktikai hatásáról már nem is beszélve.

Az egész térkép annyira változatos (pedig még csak egyféle tereptípuson nyomom a közepén), hogy képtelenség megunni egyelőre (15-20 óra körül járok), már az is nagy öröm, hogy a teljesen más felépítésű bázisok/őrposztok tök más terepviszonyok között találhatók (kis szigeten, víz által kivájt barlangban, hegycsúcson, híd köré építve, sb.).

Tegnap este/ma hajnalban jött valami finom kis 5-6 GB-os javítás hozzá, amin mindenki hisztizik, én meg örülök: foglalkoznak a játékkal, toldozzák-foltozzák, remélhetőleg hasonló supportot kap, mint a Division, ahol most indul majd a Year2.
Respect is not given. It's taken.
20237 levél
Válasz 17.03.08. 06:10 #95
Peace
Így már teljesen jogos. Ha fix 60 FPS-t szeretnél, akkor nem a 2500K a megfelelő proci és lehet még egy GTX 1070 is kevés hozzá. Én már rég leszoktam fraps-ozásról meg ilyenekről, de ritka szépen mindenféle szaggatás és lassulás nélkül folyékonyan futott az open beta ultra beállításokkal. Nekem ennyi elég. Nem akartam erre a konfigra már költeni, de most lehet befizetek 16 GB RAM-ra, ha sikerül 12k-ból megúsznom a váltást, ahogy tervezem.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
5031 levél
Válasz 17.03.07. 23:38 #94
Gump
Simán 10GB körüli memóriahasználat van játék közben msi afterburner szerint (+5,5GB videómemória) ultrán. 8GB ahhoz kevés lesz.
11119 levél
Válasz 17.03.07. 20:29 #93
VodevilX
Dehogy is... Oké, az tény nehéz egyértelműen összevetni egy DDR3-as és 4-es rendszert, de a körülmények ellenére egy GTX 1080-al ~65 és 115 fps körül mozog a 2500K@4,5 vs top i7 közti különbség egy Watch Dogs 2-ben.
Tudjuk, nekem is 2500K van, bántani nem akarom, nagyon büszke vagyok rá De mikor a proci miatt kell kompromisszumokat kötni a fix 60fps és a beállítások terén, akkor azért tagadhatatlanul hiányzik akár csak az a +10 fps. Ezt már megállapítottam, kb tavaly ősszel.
Nyugodtan utána nézhetsz, az Ubi elsőként volt jellemző, hogy díjazták a több magot, ez mondjuk akkor volt érdekes mikor Core2-ről váltottak sokan. Viszont pár éve még nem volt akkora dolog 1-2 generációs különbség, de mára 4-5 generációnál már egyértelműen megmutatkozik , hogy jutalmazzák a jobb procit.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
20237 levél
Válasz 17.03.07. 20:08 #92
Peace
Ez megint hülyeség.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
11119 levél
Válasz 17.03.07. 18:45 #91
VodevilX
Ellenben, az Ubi játékok nagyon szeretik a minél újabb generációs procikat, és bizony a 2xxxK procik korát sajnos jól ki tudják hangsúlyozni.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1675 levél
Válasz 17.03.07. 18:00 #90
GeryG
Nálam ott is voltak gondok bőven. Tény, Ubi nincs kibékülve az SLI-vel, ez itt is meglátszik. Kikapcsolva ugyan a 40 fps visszaesett 30 környékére, de ott legalább viszonylag stabil tudott maradni, míg SLI-vel össze-vissza ugrált sajna...
20237 levél
Válasz 17.03.07. 17:55 #89
Peace
Az open beta gyönyőrűen ment pedig 1080p ultrán. Vas a profilomon.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1675 levél
Válasz 17.03.07. 17:06 #88
GeryG
Én még csak kóstolgatom a játékot, mivel nekem sajna elég sokat kellett masszírozni a látványon, hogy használhatóan fusson is. Nem tudom, nálad milyen vason fut, az enyém kezd azért korosodni (i7-2600k, 8 GB, 970SLI), de v.high és ultra beállítások között lavírozva 30 környékét izzadja ki maximum, high és v.high között olyan 40 környékét. De ezzel nem is lenne bajom, csak épp a konstans frame-dropok zavaróak nagyon. Tény, van még mit optimalizálni rajta és nagyon remélem, hogy nem kell heteket-hónapokat várni azokra a frissítésekre, amik ténylegesen helyreteszik a dolgokat.

Más bajom nincs a játékkal, mert a többi, amit leírtál pont úgy van rendben, ahogy leírtad.
Szóval már csak három cimbora kell mellém a kocsiba, akik hasonlóan taktikusan tudnak gondolkodni és képesek csapatként ténykedni.
12967 levél
Válasz 17.03.07. 16:16 #87
McCl@ne
Hát ez eddig kurva jó Reggel óta játszom, kisebb megszakításokkal, és mostanra sikerült a bétában található első területet megcsinálni. Akkor csak körülnéztem és kicsit lövöldöztem benne, mert egyrészt nem futott rendesen, másrészt nem akartam ellőni a poénokat, úgyhogy most minden új volt.

Pozitívumok:

- Harc/lopakodás kurva jó! Észnél kell lenni, mert a közelben levő hullákra felfigyelnek, illetve nem süketek, a hangtompítós fegyvernek is van hangja bőven, és ezt meg is hallják bizonyos távolságról. A játék különbséget tesz assault rifle és pisztoly hangtompítós hangja között is, értelemszerűen utóbbi a csendesebb.
A lövéseknek van valamilyen ballisztikája, magyarul nem játszik, hogy fél km-ről csak ráigazítom a célkereszt közepét a fülére, aztán hajrá. Elhibázott lövés után gyakorlatilag 95%, hogy buktad az álcát, gyorsan kell korrigálni, és némi szerencse sem árt, szóval nagy a hangsúly a felderítésen és a tervezés/kivitelezés pontosságán. Mindez a legnehezebb (extreme) fokozatra értendő, itt a minimap nem jelzi az ellenfeleket előre, fel kell deríteni mindent, nagyon körültekintően.
Ha behívják az erősítést (főleg a Unidad), azonnal el kell tűnni, felszívódni, különben instant halál, bedarál a túlerő. Ez egyébként is jellemző a játékra: a sima kartell tagok balfaszok, a túlerőre játszanak, vannak ezren, de viszonylag együgyűek. A Unidad katonái már keményebbek, golyóálló mellény, rendezettebb csapatmozgás.

- Grafika szétvisz, kegyetlen jól néz ki. Szakadó esőben éjszaka, lámpafénynél lopakodni, vagy a felkelő nap fényénél magaslatból pásztázni Bolíviát, fantasztikus! Gépigénye szerintem nem annyira vészes, very high beállítások mellett teljesen folyamatos, nem mértem, de minimum 40 fps lehet, inkább 45-50. Valahogy úgy jó a grafikája, mint a Division-é. Szépek az effektek, meg a textúrák, meg a többi, de az összkép, amit kiad, az valami áll leejtős. Hangeffektek, zene úgyszintén, rádióműsorok is elég faszák, még nem tudom, hogy milyen gyakran ismétlődnek, de eddig nem tűnt fel.

- HANGULAT! Ezt értelmetlen részletezni, egyszerűen mindig egy ilyen játékra vágytam. UBISoftnál nekem dolgoznak, mert világ életemben egy modern fegyveres Diablo-t akartam, és megcsinálták a Divisiont, most pedig egy nyílt világú taktikai lövöldét (tudom, ARMA, de nekem az túl sok), mintha a gondolataimban olvasnának! Az egész persze megbukik, már látom a sok síró kommentet, meg leleplező YT videót, ahogy megmutatják, hogy nincs értelme lopakodni, a tárgyhasználatnak, stb., de itt minden nyílt világú játék elvérzik. Ezeknek az a titka, hogy bele kell tenni egy kis szerepjátszást (ha nincs már benne alapból, mint pl. a Witcher 3-ban). Ha bele tudja élni magát az ember a szituba, és meg tudja hozni a saját szabályait (ha a játék támogatja ebben), akkor megsokszorozódik az élmény! Itt ez eddig sima ügy volt

Negatívumok:

- Járművek vezetése szar. El lehet velük evickélni A-ból B-be, és másra nem is valók, de attól még szar, és kizökkent az élményből. A legegyszerűbb játékelem válik a legnehezebbé, mert biztos, hogy pont annyival repül majd túl a kurva helikopter, hogy már észrevegyenek ott, ahova be akartam lopakodni. Vagy nyilván elütöm a kurva civilt az autómmal, amikor kisodródok egy teljesen sima kanyarban, mert hamis gyorsulásélményt ad az irányítás. Nem gondolom, hogy ez kijavíthatatlan, de remélem, hogy minél hamarabb megcsinálják, ugyanis nem akarom használni a gyorsutazás funkciót (nem szoktam semmiben), de idegeskedni sem akarok feleslegesen.

- Kisebb bugok. Semmi extra, csak néhány animáció, néhány NPC reakció, fizika hülyeségei, stb. Apróságok, közel sincs akkora világvége, mint ahogy előadják, csak az élménybe picit belerondítanak. De egyszerűen ekkora vállalásnál még vagy ülnek rajta egy évet, vagy közben majd javítják a játékosok véleménye alapján, és szerintem jól döntöttek. Aki bugmentes közeli élményhez ragaszkodik, bővebb tartalommal (bár ezzel egyelőre semmi gond), az majd visszanéz egy év múlva, nekem ez nagyon jó buli így is.

Egyelőre ennyi. Most fura volt, hogy végeztem az első provincia küldetéseivel, és egyszerűen semmi nem mutatott sehova, hogy merre induljak, indulhatok. Aztán rájöttem, hogy ez azért van, mert BÁRHOVA mehetek, BÁRMIT csinálhatok. Elképesztő, úgyhogy át is repültem a szomszédba, és amint földet értem, már jött is az infó az adott tartományról, meg arról, hogy merre hány óra! Gondolom a mellékküldetések ismétlődnek majd, de azok opcionálisak, úgyhogy majd eldöntöm, szenvedek-e mindegyikkel.
Respect is not given. It's taken.
6675 levél
Válasz 17.03.02. 20:31 #86
GustyX
Season pass tartalom.
Ez a két DLC küldetés kifejezetten tetszik, bár egy emberes beépülést nehezen tudok elképzelni.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
20237 levél
Válasz 17.02.24. 06:14 #85
Peace
Azt kell mondanom, hogy nem rossz!!! Megszűnt az a mikro-lag szerű remegés teljes mértékben! Valahogy érdekes mód általában beáll stabil 41 FPS-re a játék nagy részében, de 35 és 60 között mozog minden ultrán, AA is maxon. Closed beta-ban ugye vissza kellett vennem élsimításból, hogy nyerjek jó pár FPS-t, itt most mindent feltolhattam csutkára. Elérhetővé tettek még egy területet, így majd oda is elnézek szerintem a 7végén.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
20237 levél
Válasz 17.02.23. 21:38 #84
Peace
Karbantartás, nem is engedi indítani.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
6675 levél
Válasz 17.02.23. 20:34 #83
GustyX
Nyílt béta van egyébként hétfőig!

Az első indításkor azt hittem, ez bizony rosszabbul fog futni, mivel többet töltött. Aztán kiderült, hogy nem! Mintha nálam jobban futna a játék, mint a zárt béta során.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
9099 levél
Válasz 17.02.07. 19:55 #82
davkar9
>
Simple. Eternal. Beige.
1398 levél
Válasz 17.02.07. 19:37 #81
jawsika
mi is a vesszőparipád?
Minions, servants, soldiers of the cold dark... Obey the call of Kel'Thuzad!
9099 levél
Válasz 17.02.07. 18:43 #80
davkar9
Ezt mind adom, amit írtok, de ha a ~2/3-áig +/- eljutva nem szippantotta be annyira, hogy akkoriban vagy azóta befejezze, akkor most nem tudom mennyi esélye lenne a játéknak. Azért mégis csak 10 éves játék lesz. Grafika kicsit kopottas, de még bőven vállalható. A játékmenet kényelmesebb lett részről részre, de igazából, ha lenne itt egy rendes fedezékgomb, akkor inkább ezt választanám. A lehűléses harcrendszer is jobban bejön, mint a lőszeres. Skilleket is jobb ívelni a 2-ben, de itt még volt ereje egy-egy biotic képességnek.

Szóval nem tudom, hogy megéri-e neki végigszenvedni(?) a játékok játék részén, hogy megkapja a történet és a karakterek nyújtotta élményt. Mert ahhoz lehet elég lenne egy végigjátszást megnézni. Amúgy persze, én is ajánlom, mert a vesszőparipámat leszámítva megérdemelten van ott a kedvencek és a legjobbak között.
Simple. Eternal. Beige.
11119 levél
Válasz 17.02.07. 16:57 #79
VodevilX
Nem is tudom milyen elment hajóról beszélsz, részeg vagy, menj haza...
De tényleg, ahhoz azért elég mély nyomott hagyott, hogy ennyi év távlatából, vagy eleve valaha is elhanyagolhatónak lehessen nevezni

Amúgy meg nálam Garrus a GOAT csapattárs (természetesen mindenkit figyelembe véve, aki bármilyen játékban, valaha is a társam lehetett), az ultimate BRO és már csak miatta képes lennék újra belevágni! Amúgy meg ha egy fasza űreposzra vágyik az ember, akkor szerintem nem is kérdés, hogy ezzel a címmel nem nagyon lehet mellé nyúlni!
Én egyedül azt sajnáltam, hogy az első rész open world útjáról letértek, a klasszikusabb akciójátékos, csőbe húzott menj A-ból B-be küldetés rendszer miatt a 2-3. részben, én sokkal jobban élveztem az elsőt, és még mindig reménykedem, hogy valamit visszakapunk belőle az új részben.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1633 levél
Válasz 17.02.07. 12:45 #78
-T0ng-
OFF: Én most kezdtem bele megint az első részben hosszú idő után megint. Nehéz volt mert az előző karakteremet szerettem meg mert az első rész (ha ismeri az ember a másik hármat) a legvontatottabb. Univerzumépítés, szájbarágás és az egész valahol valahol fapados lett. Persze lassan 10 éves játékról beszélünk, de pl. ahhoz hogy minden apró küldetést részletet felfedezz sok fölösleges kört kell tenni különösen az elején és ez nagyon sok újrakezdésnél elvette a kedvemet (plusz az, hogy soha nem tudtam olyan jó arcot még egyet csinálni a karakternek, mint az első karakteremnél)

Viszont, ha az ember az első rész első óráin végigrágja magát és elindul a sztori onnantól fogva iszonyatosan élvezetes lesz. És természetesen már csak a teljesség és a folytonosság kedvéért is ajánlott elkezdeni az első résszel. Én anno az első részbe 45 órát raktam bele, a másodikban ezt bőven meghaladtam 60 órával.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.