Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Ghost Recon Wildlands

1809 levél
Válasz 17.03.29. 18:26 #114
warcat
Éjfélig Ubi saját boltjában/Uplay kliensben 39.99€ a sima verzió,de ha vannak uplay pontjaid, lehet kérni 20%-os kupont,amivel 31.99€
4262 levél
Válasz 17.03.28. 16:11 #113
csuroach
Engem lehet érdekelne
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
19727 levél
Válasz 17.03.28. 08:26 #112
Peace
Jó kis masina, most nézem. Nagyon hasonlót állítottam most össze pár hónapja egy kedves barátomnak is.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1715 levél
Válasz 17.03.27. 22:59 #111
-Jozef-
Igen, ez az MSI plusz akciója, 1070/1080-hoz az alapjátékon felül jár külön kulcs formájában a season pass. Az eurós ár feléért vesztegetem hardveraprón, csak vigye már el valaki, nem akarom, hogy rám rohadjon.
“Going outside is highly overrated.” - Ready Player One, Ernest Cline
6618 levél
Válasz 17.03.27. 21:03 #110
GustyX
VGA-hoz season pass kód???
Ilyet sem hallottam még.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
1715 levél
Válasz 17.03.27. 19:55 #109
-Jozef-
féloff: Season pass kód érdekelne esetleg valakit? VGA-hoz kaptam, de nem csigázott fel a játék, úgyhogy jutányos áron megválnék tőle.
“Going outside is highly overrated.” - Ready Player One, Ernest Cline
12832 levél
Válasz 17.03.26. 21:58 #108
McCl@ne
50 óra után: egyre jobban tetszik!
Az kartell egyes ágainak (terjesztés, termelés, stb.) "története" teljes mértékben kárpótol egy erős fő sztoriért, mert így cserébe teljes szabadságot kapunk. Olyan 40 óra után újrakezdtem, mert kitaláltam egy koncepciót, ami kellően megnehezíti a játékot (hogy nem a területek nehézsége, hanem a típusa alapján haladok), így néha egy hármas nehézségű terület után egy ötös jön, ahol már lehet izzadni keményen.
Respect is not given. It's taken.
4262 levél
Válasz 17.03.26. 21:30 #107
csuroach
10 óra játék után.

Baromi jó, szép, élvezetes, jobb mint a Division, nekem (egyelőre) nem válik monotonná, a patchek után az autók sem szaggatnak, szóval öröm és boldogság, általában szeretek rambozni a játékokban, de itt mégis jó centiről centire haladni, feltérképezni a helyeket, lopakodni, stb. szóval én megértem, akiknek baja van a játékkal, de én elég régen nem szórakoztam játékkal ilyen jól.
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
12832 levél
Válasz 17.03.18. 09:24 #106
McCl@ne
Kurva
jól
néz
ki
ez
a
játék!
Respect is not given. It's taken.
1212 levél
Válasz 17.03.13. 15:20 #105
Baracklekvár
Most hogy említed, ilyen "autóban megáll minden 2-3 másodpercre" velem is megesett egyszer. 10-15 óra alatt egy ilyet én inkább fogtam rá a saját gépem saját hülyeségére eddig - de akkor lehet, hogy ez tényleg részben-egészben a játék rovására írható.
pogessor.pcdome.hu
5021 levél
Válasz 17.03.13. 14:30 #104
Gump
Nálam az volt, hogy - csak járműben - megakadt az egész játék pár másodpercre, aztán ment tovább. Amikor coopban játszottunk, akkor a másik azt látta, hogy megálltam a kocsival 2-3 másodpercre. Ezt csinálta a patch+új driver előtt is, azóta is. Bár talán azóta kicsit máshogy jött elő (vagy csak előtte nem nyúltam ilyenkor egérhez). Azóta úgy jön elő, hogy megáll minden, de egérrel körbe tudom forgatni a kocsi körül a kamerát, aztán amikor újra enyém lesz az irányítás, akkor egy ideig textúra nélkül megy, aztán egy-két perc, és rendbejön. Nem minden indításnál, de többször előfordult már. Aztán magához tér, és nincs gond. Ja ilyenkor indul el a memóriahasználat a 11-12GB környékére ( itt már helyreállt a játék, de látszik a memóriahasználat). de aztán visszaáll a 6-7GB-ra.
Rákerestem és sokaknak van/volt ugyanez, az enyémnél erősebb gépen is (SSD-ről játszanak, i7, 1070, 1080 nvidia kártyák). Amúgy nálam is 50 fps körül megy, shadow quality, level of detail, terrain quality very high, minden más maxra tolva (i5 4590, 16GB ram, 6 gigás 1060). Olyan persze nálam is van, hogy fél pillanatra megröccen, mikor új részt tölt, de az oké.
Spawn meg volt. Volt olyan, hogy a konvoj felé tartottam és néztem, hogy hol a két kísérő kocsi, aztán 50 méterre megközelítve jelent meg az egyik és a másik. Vagy hogy a semmiből előtűnt egy kocsi, amikor erősítés jött.
De igazából ezekkel együtt is marhára élvezem, mert egyik sem gyakori, és a másik oldalon meg annyi tartalom van, hogy eltörpül.
1212 levél
Válasz 17.03.13. 10:57 #103
Baracklekvár
Érdekes. Én nem találtam grafikai hibát, vagy csak nem tudatosult bennem. (Very High beállítások környéke). És ellenfél sem spawn-olt előttem soha. Viszont már én magam karakterem is toppant be olyan sziklaüregbe, ahonnan nem volt soha többet kiút, s térképen kellett egy megfelelő bungalóhoz átteleportálni a csapatomat..

Egy hiba van, nevezhetjük akár grafikainak is, ha azt erőltetjük: olykor játék közben döccen egy fél másodpercesest a játék a karakter mozgása során - mintha új térképrészletet töltene be, vagy mittudomén. (8Gb RAM, 6Gb VRAM, szóval elvileg elég erős gépem van hozzá, fps érték folyamatosan 50 környékén van. De mégis jön egy-egy döccenés.)
pogessor.pcdome.hu
5021 levél
Válasz 17.03.13. 09:53 #102
Gump
Kurva jó, a Witcher 3 óta nem volt ilyen "basszus ez milyen jó játék" érzésem.
Van bőven grafikai bug benne még (pontosabban egy, de az időnként előjön), de másik oldalról meg lenyűgöz, hogy mit össze nem hoztak.
A patch és az új driver nálam nem érzem, hogy sokat javított volna, de előtte sem volt nagyon gond. Talán most gyorsabban töltődik. Viszont millió grafikai és egyéb részlet van, amitől keresem az állam. Megyek a csapattal, jön bejövő hívás, csaj elkezdi mondani az infot, felbukkan egy unidad csapat, és a karakterem benyögi, hogy "Wait.". Aztán lerendezzük a csapatot és csaj újra nekikezd. Baromi hangulatos éjszaka szerpentinen autózni, miközben dörög, villámlik, lent a völgyben látszanak egy kis városka fényei, egy villámlás bevilágítja az eget egy pillanatra, és aztán jön a dörgés, meg utána még a mély morajlás. Baromi változatos területek. Múltkor véletlenül egy bányát találtam, hosszú járatokkal, aztán kibukkantam a végén a hegy másik oldalán.
Tök jól lehet single játékban AI-val menni, de teljesen máshogy kurva jó a coop is. Unokaöcsémmel toljuk a story küldetéseket, és teljesen más szituációk jönnek elő, mindkettő nagyon jó. Ami játékmenetben egyedül zavar az időnként felbukkanó random ellenfél spawnolás az orrom előtt.
1261 levél
Válasz 17.03.12. 23:44 #101
PrOHax
Jah én is egyedül tolom, sztem tök élvezhető, coop max akkor, ha öcsém is ráér és akkor vele, mert tudom, hogy ő nem rambózza el a dolgokat mint a playerek....

Botokkal is a statom 100% tactical + 80% stealth kill, szóval ahogy McClane is írta, inkább AI mint sem randomok

Pár emberke fel van véve Uplay-en friends-be innen Dome-ról, szóval ha valaki szeretne taktikusan, kicsit már-már RP-sen játszani nyugodtan join rám ingame, vagy ha még nem vagyunk friends akkor Pr0Hax87.
You tell me exactly what you want, and I will very carefully explain to you why it cannot be!
12832 levél
Válasz 17.03.12. 20:28 #100
McCl@ne
Én egyedül játszom, eddig nulla perc ment co-opban. Ez így is marad, amíg fel nem merül egy normális csapat reménye, idegeneknél még az AI is jobb
Respect is not given. It's taken.
4262 levél
Válasz 17.03.12. 20:24 #99
csuroach
Egyedül mennyire lehet játszani?
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
3273 levél
Válasz 17.03.11. 18:13 #98
Raistlin666
Ha nem lenne a (világ legszebb játéka)/Horizon Zero Dawn akkor ráugrottam volna én is.
De ne izgulj, mert az élmény beszámolóid nem mennek kárba (abba ne hagyd)! Amint az lemegy, megpattanok Bolíviába én is...
1212 levél
Válasz 17.03.11. 12:57 #97
Baracklekvár
Még csak pár órát játszottam vele, de az alapján remek.

Persze, néha idegesítő, pl. mászhatatlannak szánt sziklafalon nem biztos, hogy le kell másznod, mert valószínűleg sikerül; de lehet, hogy az utánad baktató támogató AI megreked valami nemtámogatott koordinátán, aztán örökké soha többet ki nem mozdul onnan, hacsaknem újratöltöd játékot, vagy térképen átmozgatod egységet egy spawn bázisra. Szóval, ez a nagyon ritkán felbukkanó útkeresési hiba frusztráló, de egyébként rendben van.

Még az kicsit furcsa, hogy a lázadók fegyveresei simán elgurulnak terepjárójukon az út szélén békésen posztoló drogkartell-katona mellett - van valami hallgatólagos megállapodás, hogy ma mindketten túlélik inkább? Vagy ez a fejlesztés kicsit logikátlanul sült el..
pogessor.pcdome.hu
12832 levél
Válasz 17.03.11. 09:35 #96
McCl@ne
Néha belibbenek ide egy kis élménybeszámolóval, furcsa mód nem tűnik túl népszerűnek itt a játék, nem tudom mire vélni
Két területet csináltam meg, nagyjából teljesen (apróságok maradtak el csak), meg belekezdtem a harmadikba, nehézségi szint alapján (csillagokkal van jelölve) próbálok haladni. A mellékküldetések ismétlődnek, de ez csak akkor zavaró, amikor olyanra kerül sor, amit rühellek, pl. a repülőgép lopás, mert kurvára irányíthatatlan az a szar. Illetve szinte képtelenség normálisan leszállni vele, de azért megoldottam eddig valahogy, csak nem túl élvezetes.
Szerencsére a rontott küldetések nem járnak semmiféle negatívummal, simán újra lehet próbálni őket egy kis idő vagy halál/újra belépés után.

A konvojok megállítását nagyon élvezem, igazán vadállat szituációkat szokott eredményezni, '80-as, '90-es évek legelvetemültebb akciófilmjei idéződnek meg néha, ha véletlenül elfajulnak a dolgok, és nem úszom meg két puskagránátból.
Hasonló jó élmények még a nagyobb bázisok kipucolásai, nagyon komoly munka egy-egy gyártelep, vagy hegyi erődítmény riasztás nélküli kinullázása, ritka is, hogy összejön. A UNIDAD (helyi milícia) támaszpontjainál kb. esélytelen is, bár talán egyszer már sikerült, de extreme nehézségen pont elég életben maradni is. A katonák harcmodora és érzékszervei, szervezettségük eléggé tuning a sima sicariokhoz képest, de erről talán már írtam.

Amiről nem, az a fő küldetésszál, ami szerintem nagyon jól sikerült. Persze eleve egy olyan játékról beszélünk, ahol a kb. 20 provincia tetszőleges sorrendben teljesíthető, tehát története konkrétan nincs a játéknak, de az egyek divíziók al- és fővezérei jól kidolgozott, történettel és motivációkkal, személyiségjegyekkel rendelkező figurák. Ennek persze semmiféle gyakorlati haszna nincs, de ahogy az egész játékban, így ezen a téren is a részletek adják az ízét az összképnek. Minden karakternek saját háttere van, ami valahogy érdekesebbé teszi a vadászatot utánuk, a lore (sok hanganyag, videók, dokumentumok, szokásos) feltölti élettel az üresnek hazudott játékteret.

Amit mindenképpen ki kell még emelni, az a grafika, pontosabban a látványvilág. Most jött ki az új, direkt ehhez optimalizált Nvidia driver, automatikusan feltolta very high beállításra az egész grafikát, és még így is hozott kb. 10 fps-t, amitől kb. zökkenőmentessé vált a játék, tükörsimán fut, és félelmetesen gyönyörű! Hasonló az élmény, mint a Divisionnél: a tököm tudja, hogy melyik effekt mit csinál, de a lényeg, hogy egyik sem tolakodik a pofádba, viszont tegnap egy hatalmas délutáni vihar után még egyet kisütött a nap, mielőtt lement, és az a fényjáték... Aki tudja, milyen az, amikor ez az egész tavasszal történik, vagy késő nyáron, az azonnal felismeri, és valami zseniális, ahogy ezt leprogramozták. De semmi parádézás, vagy bazári majomkodás, mert itt attól szédülsz meg, hogy mennyire valóságos.
Nem vagyok egy grafika buzi, de itt nem tudok szó nélkül elmenni mellette, hogy mennyit hozzáad az élményhez, a taktikai hatásáról már nem is beszélve.

Az egész térkép annyira változatos (pedig még csak egyféle tereptípuson nyomom a közepén), hogy képtelenség megunni egyelőre (15-20 óra körül járok), már az is nagy öröm, hogy a teljesen más felépítésű bázisok/őrposztok tök más terepviszonyok között találhatók (kis szigeten, víz által kivájt barlangban, hegycsúcson, híd köré építve, sb.).

Tegnap este/ma hajnalban jött valami finom kis 5-6 GB-os javítás hozzá, amin mindenki hisztizik, én meg örülök: foglalkoznak a játékkal, toldozzák-foltozzák, remélhetőleg hasonló supportot kap, mint a Division, ahol most indul majd a Year2.
Respect is not given. It's taken.
19727 levél
Válasz 17.03.08. 06:10 #95
Peace
Így már teljesen jogos. Ha fix 60 FPS-t szeretnél, akkor nem a 2500K a megfelelő proci és lehet még egy GTX 1070 is kevés hozzá. Én már rég leszoktam fraps-ozásról meg ilyenekről, de ritka szépen mindenféle szaggatás és lassulás nélkül folyékonyan futott az open beta ultra beállításokkal. Nekem ennyi elég. Nem akartam erre a konfigra már költeni, de most lehet befizetek 16 GB RAM-ra, ha sikerül 12k-ból megúsznom a váltást, ahogy tervezem.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
5021 levél
Válasz 17.03.07. 23:38 #94
Gump
Simán 10GB körüli memóriahasználat van játék közben msi afterburner szerint (+5,5GB videómemória) ultrán. 8GB ahhoz kevés lesz.
11104 levél
Válasz 17.03.07. 20:29 #93
VodevilX
Dehogy is... Oké, az tény nehéz egyértelműen összevetni egy DDR3-as és 4-es rendszert, de a körülmények ellenére egy GTX 1080-al ~65 és 115 fps körül mozog a 2500K@4,5 vs top i7 közti különbség egy Watch Dogs 2-ben.
Tudjuk, nekem is 2500K van, bántani nem akarom, nagyon büszke vagyok rá De mikor a proci miatt kell kompromisszumokat kötni a fix 60fps és a beállítások terén, akkor azért tagadhatatlanul hiányzik akár csak az a +10 fps. Ezt már megállapítottam, kb tavaly ősszel.
Nyugodtan utána nézhetsz, az Ubi elsőként volt jellemző, hogy díjazták a több magot, ez mondjuk akkor volt érdekes mikor Core2-ről váltottak sokan. Viszont pár éve még nem volt akkora dolog 1-2 generációs különbség, de mára 4-5 generációnál már egyértelműen megmutatkozik , hogy jutalmazzák a jobb procit.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
19727 levél
Válasz 17.03.07. 20:08 #92
Peace
Ez megint hülyeség.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
11104 levél
Válasz 17.03.07. 18:45 #91
VodevilX
Ellenben, az Ubi játékok nagyon szeretik a minél újabb generációs procikat, és bizony a 2xxxK procik korát sajnos jól ki tudják hangsúlyozni.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1607 levél
Válasz 17.03.07. 18:00 #90
GeryG
Nálam ott is voltak gondok bőven. Tény, Ubi nincs kibékülve az SLI-vel, ez itt is meglátszik. Kikapcsolva ugyan a 40 fps visszaesett 30 környékére, de ott legalább viszonylag stabil tudott maradni, míg SLI-vel össze-vissza ugrált sajna...
19727 levél
Válasz 17.03.07. 17:55 #89
Peace
Az open beta gyönyőrűen ment pedig 1080p ultrán. Vas a profilomon.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1607 levél
Válasz 17.03.07. 17:06 #88
GeryG
Én még csak kóstolgatom a játékot, mivel nekem sajna elég sokat kellett masszírozni a látványon, hogy használhatóan fusson is. Nem tudom, nálad milyen vason fut, az enyém kezd azért korosodni (i7-2600k, 8 GB, 970SLI), de v.high és ultra beállítások között lavírozva 30 környékét izzadja ki maximum, high és v.high között olyan 40 környékét. De ezzel nem is lenne bajom, csak épp a konstans frame-dropok zavaróak nagyon. Tény, van még mit optimalizálni rajta és nagyon remélem, hogy nem kell heteket-hónapokat várni azokra a frissítésekre, amik ténylegesen helyreteszik a dolgokat.

Más bajom nincs a játékkal, mert a többi, amit leírtál pont úgy van rendben, ahogy leírtad.
Szóval már csak három cimbora kell mellém a kocsiba, akik hasonlóan taktikusan tudnak gondolkodni és képesek csapatként ténykedni.
12832 levél
Válasz 17.03.07. 16:16 #87
McCl@ne
Hát ez eddig kurva jó Reggel óta játszom, kisebb megszakításokkal, és mostanra sikerült a bétában található első területet megcsinálni. Akkor csak körülnéztem és kicsit lövöldöztem benne, mert egyrészt nem futott rendesen, másrészt nem akartam ellőni a poénokat, úgyhogy most minden új volt.

Pozitívumok:

- Harc/lopakodás kurva jó! Észnél kell lenni, mert a közelben levő hullákra felfigyelnek, illetve nem süketek, a hangtompítós fegyvernek is van hangja bőven, és ezt meg is hallják bizonyos távolságról. A játék különbséget tesz assault rifle és pisztoly hangtompítós hangja között is, értelemszerűen utóbbi a csendesebb.
A lövéseknek van valamilyen ballisztikája, magyarul nem játszik, hogy fél km-ről csak ráigazítom a célkereszt közepét a fülére, aztán hajrá. Elhibázott lövés után gyakorlatilag 95%, hogy buktad az álcát, gyorsan kell korrigálni, és némi szerencse sem árt, szóval nagy a hangsúly a felderítésen és a tervezés/kivitelezés pontosságán. Mindez a legnehezebb (extreme) fokozatra értendő, itt a minimap nem jelzi az ellenfeleket előre, fel kell deríteni mindent, nagyon körültekintően.
Ha behívják az erősítést (főleg a Unidad), azonnal el kell tűnni, felszívódni, különben instant halál, bedarál a túlerő. Ez egyébként is jellemző a játékra: a sima kartell tagok balfaszok, a túlerőre játszanak, vannak ezren, de viszonylag együgyűek. A Unidad katonái már keményebbek, golyóálló mellény, rendezettebb csapatmozgás.

- Grafika szétvisz, kegyetlen jól néz ki. Szakadó esőben éjszaka, lámpafénynél lopakodni, vagy a felkelő nap fényénél magaslatból pásztázni Bolíviát, fantasztikus! Gépigénye szerintem nem annyira vészes, very high beállítások mellett teljesen folyamatos, nem mértem, de minimum 40 fps lehet, inkább 45-50. Valahogy úgy jó a grafikája, mint a Division-é. Szépek az effektek, meg a textúrák, meg a többi, de az összkép, amit kiad, az valami áll leejtős. Hangeffektek, zene úgyszintén, rádióműsorok is elég faszák, még nem tudom, hogy milyen gyakran ismétlődnek, de eddig nem tűnt fel.

- HANGULAT! Ezt értelmetlen részletezni, egyszerűen mindig egy ilyen játékra vágytam. UBISoftnál nekem dolgoznak, mert világ életemben egy modern fegyveres Diablo-t akartam, és megcsinálták a Divisiont, most pedig egy nyílt világú taktikai lövöldét (tudom, ARMA, de nekem az túl sok), mintha a gondolataimban olvasnának! Az egész persze megbukik, már látom a sok síró kommentet, meg leleplező YT videót, ahogy megmutatják, hogy nincs értelme lopakodni, a tárgyhasználatnak, stb., de itt minden nyílt világú játék elvérzik. Ezeknek az a titka, hogy bele kell tenni egy kis szerepjátszást (ha nincs már benne alapból, mint pl. a Witcher 3-ban). Ha bele tudja élni magát az ember a szituba, és meg tudja hozni a saját szabályait (ha a játék támogatja ebben), akkor megsokszorozódik az élmény! Itt ez eddig sima ügy volt

Negatívumok:

- Járművek vezetése szar. El lehet velük evickélni A-ból B-be, és másra nem is valók, de attól még szar, és kizökkent az élményből. A legegyszerűbb játékelem válik a legnehezebbé, mert biztos, hogy pont annyival repül majd túl a kurva helikopter, hogy már észrevegyenek ott, ahova be akartam lopakodni. Vagy nyilván elütöm a kurva civilt az autómmal, amikor kisodródok egy teljesen sima kanyarban, mert hamis gyorsulásélményt ad az irányítás. Nem gondolom, hogy ez kijavíthatatlan, de remélem, hogy minél hamarabb megcsinálják, ugyanis nem akarom használni a gyorsutazás funkciót (nem szoktam semmiben), de idegeskedni sem akarok feleslegesen.

- Kisebb bugok. Semmi extra, csak néhány animáció, néhány NPC reakció, fizika hülyeségei, stb. Apróságok, közel sincs akkora világvége, mint ahogy előadják, csak az élménybe picit belerondítanak. De egyszerűen ekkora vállalásnál még vagy ülnek rajta egy évet, vagy közben majd javítják a játékosok véleménye alapján, és szerintem jól döntöttek. Aki bugmentes közeli élményhez ragaszkodik, bővebb tartalommal (bár ezzel egyelőre semmi gond), az majd visszanéz egy év múlva, nekem ez nagyon jó buli így is.

Egyelőre ennyi. Most fura volt, hogy végeztem az első provincia küldetéseivel, és egyszerűen semmi nem mutatott sehova, hogy merre induljak, indulhatok. Aztán rájöttem, hogy ez azért van, mert BÁRHOVA mehetek, BÁRMIT csinálhatok. Elképesztő, úgyhogy át is repültem a szomszédba, és amint földet értem, már jött is az infó az adott tartományról, meg arról, hogy merre hány óra! Gondolom a mellékküldetések ismétlődnek majd, de azok opcionálisak, úgyhogy majd eldöntöm, szenvedek-e mindegyikkel.
Respect is not given. It's taken.
6618 levél
Válasz 17.03.02. 20:31 #86
GustyX
Season pass tartalom.
Ez a két DLC küldetés kifejezetten tetszik, bár egy emberes beépülést nehezen tudok elképzelni.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
19727 levél
Válasz 17.02.24. 06:14 #85
Peace
Azt kell mondanom, hogy nem rossz!!! Megszűnt az a mikro-lag szerű remegés teljes mértékben! Valahogy érdekes mód általában beáll stabil 41 FPS-re a játék nagy részében, de 35 és 60 között mozog minden ultrán, AA is maxon. Closed beta-ban ugye vissza kellett vennem élsimításból, hogy nyerjek jó pár FPS-t, itt most mindent feltolhattam csutkára. Elérhetővé tettek még egy területet, így majd oda is elnézek szerintem a 7végén.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
19727 levél
Válasz 17.02.23. 21:38 #84
Peace
Karbantartás, nem is engedi indítani.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
6618 levél
Válasz 17.02.23. 20:34 #83
GustyX
Nyílt béta van egyébként hétfőig!

Az első indításkor azt hittem, ez bizony rosszabbul fog futni, mivel többet töltött. Aztán kiderült, hogy nem! Mintha nálam jobban futna a játék, mint a zárt béta során.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
8931 levél
Válasz 17.02.07. 19:55 #82
davkar9
>
Simple. Eternal. Beige.
1381 levél
Válasz 17.02.07. 19:37 #81
jawsika
mi is a vesszőparipád?
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
8931 levél
Válasz 17.02.07. 18:43 #80
davkar9
Ezt mind adom, amit írtok, de ha a ~2/3-áig +/- eljutva nem szippantotta be annyira, hogy akkoriban vagy azóta befejezze, akkor most nem tudom mennyi esélye lenne a játéknak. Azért mégis csak 10 éves játék lesz. Grafika kicsit kopottas, de még bőven vállalható. A játékmenet kényelmesebb lett részről részre, de igazából, ha lenne itt egy rendes fedezékgomb, akkor inkább ezt választanám. A lehűléses harcrendszer is jobban bejön, mint a lőszeres. Skilleket is jobb ívelni a 2-ben, de itt még volt ereje egy-egy biotic képességnek.

Szóval nem tudom, hogy megéri-e neki végigszenvedni(?) a játékok játék részén, hogy megkapja a történet és a karakterek nyújtotta élményt. Mert ahhoz lehet elég lenne egy végigjátszást megnézni. Amúgy persze, én is ajánlom, mert a vesszőparipámat leszámítva megérdemelten van ott a kedvencek és a legjobbak között.
Simple. Eternal. Beige.
11104 levél
Válasz 17.02.07. 16:57 #79
VodevilX
Nem is tudom milyen elment hajóról beszélsz, részeg vagy, menj haza...
De tényleg, ahhoz azért elég mély nyomott hagyott, hogy ennyi év távlatából, vagy eleve valaha is elhanyagolhatónak lehessen nevezni

Amúgy meg nálam Garrus a GOAT csapattárs (természetesen mindenkit figyelembe véve, aki bármilyen játékban, valaha is a társam lehetett), az ultimate BRO és már csak miatta képes lennék újra belevágni! Amúgy meg ha egy fasza űreposzra vágyik az ember, akkor szerintem nem is kérdés, hogy ezzel a címmel nem nagyon lehet mellé nyúlni!
Én egyedül azt sajnáltam, hogy az első rész open world útjáról letértek, a klasszikusabb akciójátékos, csőbe húzott menj A-ból B-be küldetés rendszer miatt a 2-3. részben, én sokkal jobban élveztem az elsőt, és még mindig reménykedem, hogy valamit visszakapunk belőle az új részben.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1545 levél
Válasz 17.02.07. 12:45 #78
-T0ng-
OFF: Én most kezdtem bele megint az első részben hosszú idő után megint. Nehéz volt mert az előző karakteremet szerettem meg mert az első rész (ha ismeri az ember a másik hármat) a legvontatottabb. Univerzumépítés, szájbarágás és az egész valahol valahol fapados lett. Persze lassan 10 éves játékról beszélünk, de pl. ahhoz hogy minden apró küldetést részletet felfedezz sok fölösleges kört kell tenni különösen az elején és ez nagyon sok újrakezdésnél elvette a kedvemet (plusz az, hogy soha nem tudtam olyan jó arcot még egyet csinálni a karakternek, mint az első karakteremnél)

Viszont, ha az ember az első rész első óráin végigrágja magát és elindul a sztori onnantól fogva iszonyatosan élvezetes lesz. És természetesen már csak a teljesség és a folytonosság kedvéért is ajánlott elkezdeni az első résszel. Én anno az első részbe 45 órát raktam bele, a másodikban ezt bőven meghaladtam 60 órával.
6618 levél
Válasz 17.02.07. 12:25 #77
GustyX
Sztori, történet, univerzum miatt mindenképpen megéri végigtolni valamennyi részt. Eddig szinte egyetlen játék (vagyis az 1. rész), amit kifejezetten NEM a játékmenet miatt szerettem. Az könnyed lövöldözős cuccnak felel meg, a folytatások meg különösen.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
19727 levél
Válasz 17.02.07. 12:21 #76
Peace
Nem tudom jelenleg hogy fogadnám az első és második részt, lehet felállnék előle. Az RPG része elhanyagolható, de mondjuk én nem is voltam soha az a vérbeli szerepjátékos, nekem az olyan komolyabb játékok (amik a legapróbb részletekig levisznek, kismillió apróságra kell odafigyelni, az nekem már sokk) ki is maradtak, mert kikészülök tőlük.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3377 levél
Válasz 17.02.07. 11:30 #75
Sucee
ME off:
Én davkarral ellentétben ajánlanám, mert mégiscsak egy elég meghatározó cím.
Ha RPG-re vágysz (olyan "klasszikus" értelemben), valóban nem a Mass Effect a játékod, később meg még inkább lekerül a hangsúly, konkrétan pl. inventoryd sincs. Mondjuk az a legkaotikusabb része volt az ME1-nek, szóval nem is hiányzott.
A Mass Effectet az ember a karakterek miatt játssza, meg második résztől egész korrekt cover shooter rendszere van, nehezebb fokozatokon élvezetes nagyon, ahogy gyorsan ki kell gondolni, hogy melyik védelem ellen melyik fegyvertípus és képesség jó.
Beszélgetéseknél általában 3 lehetőség van, (+ néha investigate lehetőség kérdésekkel), a morality rendszer meg sajnos elég sarkos, mert ha a legjobb kimenetelt akarod beszélgetéseknél, el kell köteleződni kék/piros mellett kicsit erősebben, de tőlem azért távol áll a csillogó jófiú és a totál seggfej karakter is.
Viszont ha nem egy nagyon jó RPG-t, hanem egy nagyon jó scifi-tps élményt szeretnél, szerintem hiba kihagyni a trilógiát. Az első rész ennyi év távlatából már lehet, hogy kicsit kínlódós lesz, de lore és karakterek megismerése, és a fő történet felvezetése miatt nem hagynám ki azt sem. Ha meg elmerülsz eléggé a dolgokban, harmadik részre annyira megszereted a karaktereket, hogy érzelmileg megsemmisít a játék jeleneteinek 70%-a.
'Everyone in Heleus has earned some f*king payback.'
8931 levél
Válasz 17.02.07. 11:25 #74
davkar9
Most már nem biztos, hogy érdemes pótolni. Igazából a hangulat és karakterek vitték el a hátukon a sorozatot, ha ez már az elsőben nem fogott meg akkor a 2-3 sem fog. Szerepjáték része folyamatosan butult, kb csak annyira rpg, hogy xp-t kapsz (2+ azt is csak küldik után). Szóval nem, szerintem ez a hajó már elment, ez a tipikus "ott kellett lenni" játék. Nagyon az új részt se tudnám neked ajánlani, mert nagyjából ezekre épít. Lore részen történik egy ~soft reboot, szóval nagyon nem kell majd ismerni hozzá a trilógiát, de ez inkább egy cover shooter (illetve már az sem), nem pedig olyan fajta rpg amire szerintem te vágynál.
Simple. Eternal. Beige.
12832 levél
Válasz 17.02.07. 11:10 #73
McCl@ne
Hasonló a saját igényrendszerem is, csak én megtalálom az örömöt a Divisionben és majd talán a Wildlandsben is, mármint társak nélkül. Előbbiben ez nem túl nagy gond, mostanra bőven van tartalom akár napi 3-4 óra játékhoz is, utóbbi meg majd kialakul, ahogy nézem, a szar startok ellenére sincs nagyon példa rá, hogy a UBI magára hagyta volna a címeit az elmúlt években.

OFF, de idefér:
Én a Mass Effect első részével játszottam, töredelmesen bevallom, hogy nem végig (kb. a 2/3-áig, saccra), az is ezer éve volt. Nem fogott meg túlságosan, de annyi jót hallottam azóta a sorozatról, hogy nem hagy nyugodni. Csak elég bugyuta az egésznek a szerepjáték része, de lehet, hogy ez javul a folytatásokra, passz. Valaki mondjon már erről valamit Imádom a sci-fit, de kicsit olyan együgyűnek tűnt az egész.
Respect is not given. It's taken.
19727 levél
Válasz 17.02.07. 10:49 #72
Peace
Bizony. Se idő, se energia nincs normális játékostársak összeszedésére. The Witcher 3, Mass Effect, XCOM 2-höz hasonló felejthetetlen single player élményekre vágyom és annyi.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1545 levél
Válasz 17.02.07. 09:32 #71
-T0ng-
Engem nem véletlenül szoktatott le a PS Plus előfizetésem lejárta hamar a DZ-ről. Mikor 6-7 óra körül hazaesem valahogy soha nem az jut eszembe, hogy egyet DZ-be nyomuljak és hiába vagyok tagja én is a Facebook csoportnak (és lenne meg a lehetőségem, hogy találjak normálisabb embereket) arra sincs időm, hogy az öcsémmel összeüljünk egyet pl. SWTOR-ozni. Pedig vele jóval többet kommunikálok mint egy vadidegennel.

Ez egyébként egy elég erősen koncepcióbeli hiba inkább. Anno emlékszem a SWTOR is ezerrel ráment a keményvonalas MMO irányra, ma meg ott tartunk, hogy ha az ember el akar menni egy Flashpoint-ba, kap egy mérhetetlenül erős plusz robot társat, hogy egymaga megcsinálhassa. Így is küzdés, de legalább az esély megvan.

DZ-ben eddigi egyetlen tapasztalatom az volt, amikor véletlenül meglőttem valakit, volt vele négy játékos és hiába mutogattam, integettem csak szitává lőttek.
19727 levél
Válasz 17.02.07. 08:38 #70
Peace
Division is mocskos jó lenne, ha mondjuk gimis lennék és mindig akadna 3 pajti, akikkel délután 3-tól este 10-ig toljuk az instákat meg a DZ-t. Ez is tuti zseniális lenne hasonló koncepcióval, de a legtöbb ismerősöm már babázik(élővel!) inkább, a közvetlen barátaim és a haverok nagy része meg már csak munkára használja a gépet vagy otthon nincs is neki. Random emberekkel játszani meg olyan, mint sajtreszelővel rejszolni, ez már a Division alatt is bebizonyosodott. Ahol kicsit k*rva anyáztam majd inkább kiléptem, ha 3 idiótával próbáltam volna narancs cuccokat farmolni...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1545 levél
Válasz 17.02.07. 07:48 #69
-T0ng-
Végiggondoltam gyorsan azokat a játékokat, amiket az elmúlt hónapokban végigjátszottam, és ha csak a sztorit vittem volna végig, nem találok benne valamit, amivel lefoglalhatom magam picit egyik sem lett volna több egy egész estés filmnél.

A hype tényleg egy kicsit nagy, amit már csak azért sem értek mert Ubisoft játék (mondom ezt én, akinek ott figyel az összes AC rész a polcán és a Watch Dogs 2 is instant vétel volt), viszont akit elkap a hangulat az bőven talál benne tartalmat és jól el tud szórakozni vele.

Látom azt közösségi oldalon, hogy Division esetében is van, akinek a játék egy végigjátszás volt, vannak vissza-vissza térők és vannak, akik máig nyomják és találnak benne tennivalót. Nem vagyunk ugyanolyanok....

Az viszont tény, hogy számos érthetetlen dolog van benne, ami javításra szorul. Persze itt nem pont az elüthetetlen birkákra gondolok, de a fekvőrajtból induló sprinter teheneken én nagyon jót nevettem mikor találkoztam velük.
6618 levél
Válasz 17.02.06. 23:13 #68
GustyX
Trailer a rövidfilmhez(?).
Igazából a sztorit egy egész estés filmben jobban elviselném, a hype viszont már idegesíő. Inkább fordítanák ezt az időt pl. ezek kiküszöbölésére, vagy inkább csak tökéletesítésre.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
19727 levél
Válasz 17.02.06. 08:35 #67
Peace
Szarul írták meg azt annyi. Láttunk már stabil 60 FPS-t max grafikán más játékban, ami max 59-ig esik le néha fél másodpercre.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1545 levél
Válasz 17.02.06. 08:34 #66
-T0ng-
Nem ismeretlen nekem a sync shot, de valahogy ezzel a témával nekem jobban adja a dolgot. Anno a Future Soldier esetében éreztem azt, hogy a katonai FPS-eket, és TPS-eket fejlesztő stúdiók alatt kicsit elszaladt a ló. Már nem tudtam mit kezdeni a sok jövőbeli technológiával meg a fiktív történettel.

A Wildlands története pont ott fog meg, ahol annak idején a Strike Back. Adva van egy jól kiképzett katona, akinek az ellenség területén kell titkos akciót végrehajtania. Már a Far Cry 3. és 4. részében is imádtam gerillaharcot vívni, megtervezni a bázis semlegesítését és szépen precízen véghezvinni. Azzal pedig, hogy ennyire személyre szabható a karakter adtak egy plusz faktort, amitől az élményt az enyémnek érzem.

Emlékszem volt egy pillanat a játékban, ami nagyon megragadott. Beültem egy kis Nissan Vanetta szerű furgonba az NPC csapattársakkal. Ahogy haladtunk az úton észrevettem, hogy van egy csapat Santa Blanca srác az út mentén. Lelassítottam, hogy ne legyen a dolog feltűnő (persze négy fegyveres egy kis furgonban mindenképp gyanús). Csak finoman haladtam el mellettük, majd az utolsó pillanatban mikor észrevettek tűzparancsot adtam. Egy pillanatra bennem volt az az érzés, amit akkor éreztem mikor a 13 Órában azt a jelenetet néztem, mikor meg kell állniuk egy csapat miatt, akikről nem tudják kihez tartoznak.

Láttam közben, hogy a játék rajongók által összedobott magyar Facebook oldalán új verseny indul a leghosszabb lövés vonatkozásában. 753 m-es lövésnél azért már csettintettem egyet, és el sem tudom képzelni még mekkorát lehet jobb felszereléssel.

Ami tényleg kiábrándító kicsit, hogy ezt a játékot tényleg coop-ban lehet igazán jól játszani. Ott az ember igazán jól tudja a csapattársakat pozicionálni. Bele sem merek gondolni, hogy egy célszemély kimenekítésnél mekkora lehet az, amikor egy játékos mesterlövész puskával szedi ki a járőröket, miközben a többiek araszolnak befele.
11104 levél
Válasz 17.02.05. 23:43 #65
VodevilX
De amúgy játszottatok az előző részével? Mert ez a sync shot pl annyira nem újdonság, Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier, én is mikor pár éve megvettem egy winter sale alatt, nagy meglepetésként ért, hogy ez már nem az a klasszikus értelemben vett Ghost Recon, amire a név alapján gondolna az ember, cserébe mégis egy jól megszokott Tom Clancy történet, még lineáris kampánnyal, de mindenképp nagyon szórakoztató, és mondom nekem nagyon kellemes meglepetés volt a játék! Egyedül annyi, hogy nem vitték túlzásba az optimizálást... de, ahogy jönnek itt az új kártyák, azokkal már nem hiszem, hogy ez még aktuális probléma.
Ha esetleg valakinek újat mondtam, és ránéz majd: tök felesleges a complete verzió, egy darab story dlc van, a többi szokásos multis szarság.

Egyébként, ahogy néztem maxra tolva 30 Fps körül, ami durva Eddig ahhoz voltam szokva az elmúlt 2 évből, hogy 4K-ban hozta volna ezt néhány játék, és nagyon nem is volt kedvem itt kísérletezni, hogy mégis mi az ami ennyire gyilkolja a teljesítményt, kb Mediumra beállva megvan a stabil 60, de ez nekem több mint különös, annyira nem néz ki jól (főleg ahogy darabosan jobbra balra dobálja magát a fű ). Bár azt is tudom jól, hogy az Ubi játékok az elsők, ahol a 2500K és modernebb i5-ök közötti különbség először észrevehető szokott lenni.
De egyébként biztos vagyok benne, hogy nyáron már megy majd 20€ körül cdkeys kulcs, és akkor mindenképp jöhet a teljes.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.