Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Ghost Recon Wildlands

19329 levél
Válasz 17.02.24. 06:14 #85
Peace
Azt kell mondanom, hogy nem rossz!!! Megszűnt az a mikro-lag szerű remegés teljes mértékben! Valahogy érdekes mód általában beáll stabil 41 FPS-re a játék nagy részében, de 35 és 60 között mozog minden ultrán, AA is maxon. Closed beta-ban ugye vissza kellett vennem élsimításból, hogy nyerjek jó pár FPS-t, itt most mindent feltolhattam csutkára. Elérhetővé tettek még egy területet, így majd oda is elnézek szerintem a 7végén.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
19329 levél
Válasz 17.02.23. 21:38 #84
Peace
Karbantartás, nem is engedi indítani.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
6559 levél
Válasz 17.02.23. 20:34 #83
GustyX
Nyílt béta van egyébként hétfőig!

Az első indításkor azt hittem, ez bizony rosszabbul fog futni, mivel többet töltött. Aztán kiderült, hogy nem! Mintha nálam jobban futna a játék, mint a zárt béta során.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
8773 levél
Válasz 17.02.07. 19:55 #82
davkar9
>
Simple. Eternal. Beige.
1372 levél
Válasz 17.02.07. 19:37 #81
jawsika
mi is a vesszőparipád?
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
8773 levél
Válasz 17.02.07. 18:43 #80
davkar9
Ezt mind adom, amit írtok, de ha a ~2/3-áig +/- eljutva nem szippantotta be annyira, hogy akkoriban vagy azóta befejezze, akkor most nem tudom mennyi esélye lenne a játéknak. Azért mégis csak 10 éves játék lesz. Grafika kicsit kopottas, de még bőven vállalható. A játékmenet kényelmesebb lett részről részre, de igazából, ha lenne itt egy rendes fedezékgomb, akkor inkább ezt választanám. A lehűléses harcrendszer is jobban bejön, mint a lőszeres. Skilleket is jobb ívelni a 2-ben, de itt még volt ereje egy-egy biotic képességnek.

Szóval nem tudom, hogy megéri-e neki végigszenvedni(?) a játékok játék részén, hogy megkapja a történet és a karakterek nyújtotta élményt. Mert ahhoz lehet elég lenne egy végigjátszást megnézni. Amúgy persze, én is ajánlom, mert a vesszőparipámat leszámítva megérdemelten van ott a kedvencek és a legjobbak között.
Simple. Eternal. Beige.
11062 levél
Válasz 17.02.07. 16:57 #79
VodevilX
Nem is tudom milyen elment hajóról beszélsz, részeg vagy, menj haza...
De tényleg, ahhoz azért elég mély nyomott hagyott, hogy ennyi év távlatából, vagy eleve valaha is elhanyagolhatónak lehessen nevezni

Amúgy meg nálam Garrus a GOAT csapattárs (természetesen mindenkit figyelembe véve, aki bármilyen játékban, valaha is a társam lehetett), az ultimate BRO és már csak miatta képes lennék újra belevágni! Amúgy meg ha egy fasza űreposzra vágyik az ember, akkor szerintem nem is kérdés, hogy ezzel a címmel nem nagyon lehet mellé nyúlni!
Én egyedül azt sajnáltam, hogy az első rész open world útjáról letértek, a klasszikusabb akciójátékos, csőbe húzott menj A-ból B-be küldetés rendszer miatt a 2-3. részben, én sokkal jobban élveztem az elsőt, és még mindig reménykedem, hogy valamit visszakapunk belőle az új részben.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1483 levél
Válasz 17.02.07. 12:45 #78
-T0ng-
OFF: Én most kezdtem bele megint az első részben hosszú idő után megint. Nehéz volt mert az előző karakteremet szerettem meg mert az első rész (ha ismeri az ember a másik hármat) a legvontatottabb. Univerzumépítés, szájbarágás és az egész valahol valahol fapados lett. Persze lassan 10 éves játékról beszélünk, de pl. ahhoz hogy minden apró küldetést részletet felfedezz sok fölösleges kört kell tenni különösen az elején és ez nagyon sok újrakezdésnél elvette a kedvemet (plusz az, hogy soha nem tudtam olyan jó arcot még egyet csinálni a karakternek, mint az első karakteremnél)

Viszont, ha az ember az első rész első óráin végigrágja magát és elindul a sztori onnantól fogva iszonyatosan élvezetes lesz. És természetesen már csak a teljesség és a folytonosság kedvéért is ajánlott elkezdeni az első résszel. Én anno az első részbe 45 órát raktam bele, a másodikban ezt bőven meghaladtam 60 órával.
6559 levél
Válasz 17.02.07. 12:25 #77
GustyX
Sztori, történet, univerzum miatt mindenképpen megéri végigtolni valamennyi részt. Eddig szinte egyetlen játék (vagyis az 1. rész), amit kifejezetten NEM a játékmenet miatt szerettem. Az könnyed lövöldözős cuccnak felel meg, a folytatások meg különösen.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
19329 levél
Válasz 17.02.07. 12:21 #76
Peace
Nem tudom jelenleg hogy fogadnám az első és második részt, lehet felállnék előle. Az RPG része elhanyagolható, de mondjuk én nem is voltam soha az a vérbeli szerepjátékos, nekem az olyan komolyabb játékok (amik a legapróbb részletekig levisznek, kismillió apróságra kell odafigyelni, az nekem már sokk) ki is maradtak, mert kikészülök tőlük.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3170 levél
Válasz 17.02.07. 11:30 #75
Sucee
ME off:
Én davkarral ellentétben ajánlanám, mert mégiscsak egy elég meghatározó cím.
Ha RPG-re vágysz (olyan "klasszikus" értelemben), valóban nem a Mass Effect a játékod, később meg még inkább lekerül a hangsúly, konkrétan pl. inventoryd sincs. Mondjuk az a legkaotikusabb része volt az ME1-nek, szóval nem is hiányzott.
A Mass Effectet az ember a karakterek miatt játssza, meg második résztől egész korrekt cover shooter rendszere van, nehezebb fokozatokon élvezetes nagyon, ahogy gyorsan ki kell gondolni, hogy melyik védelem ellen melyik fegyvertípus és képesség jó.
Beszélgetéseknél általában 3 lehetőség van, (+ néha investigate lehetőség kérdésekkel), a morality rendszer meg sajnos elég sarkos, mert ha a legjobb kimenetelt akarod beszélgetéseknél, el kell köteleződni kék/piros mellett kicsit erősebben, de tőlem azért távol áll a csillogó jófiú és a totál seggfej karakter is.
Viszont ha nem egy nagyon jó RPG-t, hanem egy nagyon jó scifi-tps élményt szeretnél, szerintem hiba kihagyni a trilógiát. Az első rész ennyi év távlatából már lehet, hogy kicsit kínlódós lesz, de lore és karakterek megismerése, és a fő történet felvezetése miatt nem hagynám ki azt sem. Ha meg elmerülsz eléggé a dolgokban, harmadik részre annyira megszereted a karaktereket, hogy érzelmileg megsemmisít a játék jeleneteinek 70%-a.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8773 levél
Válasz 17.02.07. 11:25 #74
davkar9
Most már nem biztos, hogy érdemes pótolni. Igazából a hangulat és karakterek vitték el a hátukon a sorozatot, ha ez már az elsőben nem fogott meg akkor a 2-3 sem fog. Szerepjáték része folyamatosan butult, kb csak annyira rpg, hogy xp-t kapsz (2+ azt is csak küldik után). Szóval nem, szerintem ez a hajó már elment, ez a tipikus "ott kellett lenni" játék. Nagyon az új részt se tudnám neked ajánlani, mert nagyjából ezekre épít. Lore részen történik egy ~soft reboot, szóval nagyon nem kell majd ismerni hozzá a trilógiát, de ez inkább egy cover shooter (illetve már az sem), nem pedig olyan fajta rpg amire szerintem te vágynál.
Simple. Eternal. Beige.
12719 levél
Válasz 17.02.07. 11:10 #73
McCl@ne
Hasonló a saját igényrendszerem is, csak én megtalálom az örömöt a Divisionben és majd talán a Wildlandsben is, mármint társak nélkül. Előbbiben ez nem túl nagy gond, mostanra bőven van tartalom akár napi 3-4 óra játékhoz is, utóbbi meg majd kialakul, ahogy nézem, a szar startok ellenére sincs nagyon példa rá, hogy a UBI magára hagyta volna a címeit az elmúlt években.

OFF, de idefér:
Én a Mass Effect első részével játszottam, töredelmesen bevallom, hogy nem végig (kb. a 2/3-áig, saccra), az is ezer éve volt. Nem fogott meg túlságosan, de annyi jót hallottam azóta a sorozatról, hogy nem hagy nyugodni. Csak elég bugyuta az egésznek a szerepjáték része, de lehet, hogy ez javul a folytatásokra, passz. Valaki mondjon már erről valamit Imádom a sci-fit, de kicsit olyan együgyűnek tűnt az egész.
Respect is not given. It's taken.
19329 levél
Válasz 17.02.07. 10:49 #72
Peace
Bizony. Se idő, se energia nincs normális játékostársak összeszedésére. The Witcher 3, Mass Effect, XCOM 2-höz hasonló felejthetetlen single player élményekre vágyom és annyi.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1483 levél
Válasz 17.02.07. 09:32 #71
-T0ng-
Engem nem véletlenül szoktatott le a PS Plus előfizetésem lejárta hamar a DZ-ről. Mikor 6-7 óra körül hazaesem valahogy soha nem az jut eszembe, hogy egyet DZ-be nyomuljak és hiába vagyok tagja én is a Facebook csoportnak (és lenne meg a lehetőségem, hogy találjak normálisabb embereket) arra sincs időm, hogy az öcsémmel összeüljünk egyet pl. SWTOR-ozni. Pedig vele jóval többet kommunikálok mint egy vadidegennel.

Ez egyébként egy elég erősen koncepcióbeli hiba inkább. Anno emlékszem a SWTOR is ezerrel ráment a keményvonalas MMO irányra, ma meg ott tartunk, hogy ha az ember el akar menni egy Flashpoint-ba, kap egy mérhetetlenül erős plusz robot társat, hogy egymaga megcsinálhassa. Így is küzdés, de legalább az esély megvan.

DZ-ben eddigi egyetlen tapasztalatom az volt, amikor véletlenül meglőttem valakit, volt vele négy játékos és hiába mutogattam, integettem csak szitává lőttek.
19329 levél
Válasz 17.02.07. 08:38 #70
Peace
Division is mocskos jó lenne, ha mondjuk gimis lennék és mindig akadna 3 pajti, akikkel délután 3-tól este 10-ig toljuk az instákat meg a DZ-t. Ez is tuti zseniális lenne hasonló koncepcióval, de a legtöbb ismerősöm már babázik(élővel!) inkább, a közvetlen barátaim és a haverok nagy része meg már csak munkára használja a gépet vagy otthon nincs is neki. Random emberekkel játszani meg olyan, mint sajtreszelővel rejszolni, ez már a Division alatt is bebizonyosodott. Ahol kicsit k*rva anyáztam majd inkább kiléptem, ha 3 idiótával próbáltam volna narancs cuccokat farmolni...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1483 levél
Válasz 17.02.07. 07:48 #69
-T0ng-
Végiggondoltam gyorsan azokat a játékokat, amiket az elmúlt hónapokban végigjátszottam, és ha csak a sztorit vittem volna végig, nem találok benne valamit, amivel lefoglalhatom magam picit egyik sem lett volna több egy egész estés filmnél.

A hype tényleg egy kicsit nagy, amit már csak azért sem értek mert Ubisoft játék (mondom ezt én, akinek ott figyel az összes AC rész a polcán és a Watch Dogs 2 is instant vétel volt), viszont akit elkap a hangulat az bőven talál benne tartalmat és jól el tud szórakozni vele.

Látom azt közösségi oldalon, hogy Division esetében is van, akinek a játék egy végigjátszás volt, vannak vissza-vissza térők és vannak, akik máig nyomják és találnak benne tennivalót. Nem vagyunk ugyanolyanok....

Az viszont tény, hogy számos érthetetlen dolog van benne, ami javításra szorul. Persze itt nem pont az elüthetetlen birkákra gondolok, de a fekvőrajtból induló sprinter teheneken én nagyon jót nevettem mikor találkoztam velük.
6559 levél
Válasz 17.02.06. 23:13 #68
GustyX
Trailer a rövidfilmhez(?).
Igazából a sztorit egy egész estés filmben jobban elviselném, a hype viszont már idegesíő. Inkább fordítanák ezt az időt pl. ezek kiküszöbölésére, vagy inkább csak tökéletesítésre.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
19329 levél
Válasz 17.02.06. 08:35 #67
Peace
Szarul írták meg azt annyi. Láttunk már stabil 60 FPS-t max grafikán más játékban, ami max 59-ig esik le néha fél másodpercre.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1483 levél
Válasz 17.02.06. 08:34 #66
-T0ng-
Nem ismeretlen nekem a sync shot, de valahogy ezzel a témával nekem jobban adja a dolgot. Anno a Future Soldier esetében éreztem azt, hogy a katonai FPS-eket, és TPS-eket fejlesztő stúdiók alatt kicsit elszaladt a ló. Már nem tudtam mit kezdeni a sok jövőbeli technológiával meg a fiktív történettel.

A Wildlands története pont ott fog meg, ahol annak idején a Strike Back. Adva van egy jól kiképzett katona, akinek az ellenség területén kell titkos akciót végrehajtania. Már a Far Cry 3. és 4. részében is imádtam gerillaharcot vívni, megtervezni a bázis semlegesítését és szépen precízen véghezvinni. Azzal pedig, hogy ennyire személyre szabható a karakter adtak egy plusz faktort, amitől az élményt az enyémnek érzem.

Emlékszem volt egy pillanat a játékban, ami nagyon megragadott. Beültem egy kis Nissan Vanetta szerű furgonba az NPC csapattársakkal. Ahogy haladtunk az úton észrevettem, hogy van egy csapat Santa Blanca srác az út mentén. Lelassítottam, hogy ne legyen a dolog feltűnő (persze négy fegyveres egy kis furgonban mindenképp gyanús). Csak finoman haladtam el mellettük, majd az utolsó pillanatban mikor észrevettek tűzparancsot adtam. Egy pillanatra bennem volt az az érzés, amit akkor éreztem mikor a 13 Órában azt a jelenetet néztem, mikor meg kell állniuk egy csapat miatt, akikről nem tudják kihez tartoznak.

Láttam közben, hogy a játék rajongók által összedobott magyar Facebook oldalán új verseny indul a leghosszabb lövés vonatkozásában. 753 m-es lövésnél azért már csettintettem egyet, és el sem tudom képzelni még mekkorát lehet jobb felszereléssel.

Ami tényleg kiábrándító kicsit, hogy ezt a játékot tényleg coop-ban lehet igazán jól játszani. Ott az ember igazán jól tudja a csapattársakat pozicionálni. Bele sem merek gondolni, hogy egy célszemély kimenekítésnél mekkora lehet az, amikor egy játékos mesterlövész puskával szedi ki a járőröket, miközben a többiek araszolnak befele.
11062 levél
Válasz 17.02.05. 23:43 #65
VodevilX
De amúgy játszottatok az előző részével? Mert ez a sync shot pl annyira nem újdonság, Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier, én is mikor pár éve megvettem egy winter sale alatt, nagy meglepetésként ért, hogy ez már nem az a klasszikus értelemben vett Ghost Recon, amire a név alapján gondolna az ember, cserébe mégis egy jól megszokott Tom Clancy történet, még lineáris kampánnyal, de mindenképp nagyon szórakoztató, és mondom nekem nagyon kellemes meglepetés volt a játék! Egyedül annyi, hogy nem vitték túlzásba az optimizálást... de, ahogy jönnek itt az új kártyák, azokkal már nem hiszem, hogy ez még aktuális probléma.
Ha esetleg valakinek újat mondtam, és ránéz majd: tök felesleges a complete verzió, egy darab story dlc van, a többi szokásos multis szarság.

Egyébként, ahogy néztem maxra tolva 30 Fps körül, ami durva Eddig ahhoz voltam szokva az elmúlt 2 évből, hogy 4K-ban hozta volna ezt néhány játék, és nagyon nem is volt kedvem itt kísérletezni, hogy mégis mi az ami ennyire gyilkolja a teljesítményt, kb Mediumra beállva megvan a stabil 60, de ez nekem több mint különös, annyira nem néz ki jól (főleg ahogy darabosan jobbra balra dobálja magát a fű ). Bár azt is tudom jól, hogy az Ubi játékok az elsők, ahol a 2500K és modernebb i5-ök közötti különbség először észrevehető szokott lenni.
De egyébként biztos vagyok benne, hogy nyáron már megy majd 20€ körül cdkeys kulcs, és akkor mindenképp jöhet a teljes.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
12719 levél
Válasz 17.02.05. 15:58 #64
McCl@ne
Tök jó olvasni, hogy más is ennyire élvezi a játékot
Amúgy aki később akarja megvenni, szerintem a világon semmiről nem marad le, kb. úgy, mint a Division esetében. Aki most ruház be rá, nem nagyon fogja érteni, mi volt az a kezdeti sírás-rívás, mert a játék a maga módján közel tökéletes már, és rohadt sok benne a tartalom.
Szóval szerintem egy év múlva ez a játék is fullon lesz tartalommal, akkor pedig kb. a mostani ár feléért be lehet majd vásárolni, annyi lesz season pass-szel, mint most önmagában.

Más kérdés, hogy én inkább szenvedek a játékkal most, mint nélküle
Respect is not given. It's taken.
1483 levél
Válasz 17.02.05. 15:50 #63
-T0ng-
Minél inkább belevetem magam annál jobban utolér kedvenc sorozataim és filmjeim hangulata. A sync shot kegyetlen hangulatos és a drónnal való pásztázás is adja. Egy idő után azt vettem észre, hogy a célhoz közeledve mindig keresek egy magaslatot, vagy olyan helyet ahonnan jól megleshetem a területet és igyekszem sebészi pontossággal véghezvinni az akciót. Még akkor is ha nem főküldetés csak egy kisebb megszállt falú, ne adj Isten csak egy a sicario-knak fenntartott ház.

Grafikai glitchek terén még mindig úgy vagyok, hogy ez csak a béta, de a grafika tekintetében itt is áll az örök Ubisoft törvény: Nem mindig olyan szép, mint azt előzetesen mutatták. Sok esetben fura volt, hogy pl a növényzet is úgy mozog ahogy én, de ha egy kaktusszal találom szembe magam, akár egy kőszikla. Volt olyan hogy az aljnövényzetet kúszás közben elkezdtem tolni magam előtt, de ez megint kijavítható.

Tapasztalatom szerint a játék egyedül is nagyon jól játszható, de azért nem ez a játék szíve. A karakterek, akiket kapsz soha nem fognak olyan okosan mozogni mint egy élő játékos, és bár jól helyezkednek és idomulnak hozzád, azért néha látok tőlük fura mozgást.

Járművek irányítása felemás, attól függ mit raksz magad alá. A kis Nissan Vanetta-ra hajazó kisbuszt pl. kellemes vezetni a sima 4x4-essel együtt. A motorok terén van fenntartás, viszont van néhány elképesztően vezethetetlen gép is, és nem azért mert ilyen a fizikájuk, hanem mert egyszerűen rosszul lett megcsinálva ez a rész. (a helikopter vezetés kifejezetten lelombozó volt, pedig én GTAV-ben is bénáztam)

A terület nagysága már a bétában is lenyűgöz. Az ember tényleg érez távolságot benne, és a bejárható terület már így is masszív, így kifejezetten várom, hogy mit ad majd a teljes térkép. A terület nehezen kiismerhető, nem éreztem azt öt perc, de még 2 óra után sem, hogy tudom merre járok. Volt hogy azt vettem észre, hogy egy nagyobb kör után elcsodálkoztam, hogy elmentem egy terület mellett, ahol voltam.

A fegyverek használata terén nincs panaszom és a nehézség is adja magát. Második fokozaton játszom, de így is van olyan helyzet, amibe ha az ember belekerül bizony megizzasztja, így hamar eljutottam addig, hogy elkezdtem B-tervet is gyártani.

Egyszóval potenciál bőven van benne, és hangulat is. A nehézség is jó, de sok hiányossága is van, ami remélem kijavításra kerül (bár teszem azt a grafika ennél már nem lesz sokkal szebb, ahogy a járművek fizikájában sem lesz számottevő változás). A legnagyobb baj vele talán az, hogy nagyon közel van a Mass Effect Andromeda megjelenéshez így nálam is csak későbbi vétel lesz.
19329 levél
Válasz 17.02.04. 19:03 #62
Peace
Mindig megvártam a csapattársak míg beszállnak autóba vagy helikopterbe, de 2 óra játék után véletlenül kiderült, hogy felesleges. Bárhova elindulsz azonnal a többiek nélkül, pár másodperc múlva odateleportálnak melléd a járműbe. Ez valóban úgy lehet nagyon állat, ha van 3 olyan cimborád, akikkel ezer éve össze vagytok szokva és mondjuk a van rá minden nap 3-4 órátok összeülni és mondjuk legnehezebb fokozaton csapatni. De kinek van erre ideje??!!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1483 levél
Válasz 17.02.04. 18:55 #61
-T0ng-
Nekem most eddig nagyjából 3 órát volt alkalmam játszani és érdekesek a tapasztalatok. Hibák vannak PS-en, bár ezt betudom a béta állapotnak. Elsősorban grafika terén van egy-két glitch. Amivel viszont sokáig nem tudtam mit kezdeni az a négy csapattárs, nem az a baj hogy követnek, inkább az, hogy az AI vezérelt társak nem mindig viselkednek okosan (fennakadnak tereptárgyakon, nem rejtőzködnek eléggé, zavaró, hogy mind a négyen elmondják , hogy látják ugyanazt a célpontot). Nyilván ez emberi játékosokkal (akikkel az ember összeszokott már) jó kis rajtaütéseket meg akciókat lehet véghez vinni, de na....kinek van arra kapacitása, hogy mindig együtt nyomuljanak.

A hangulat nálam megvan (Strike Back-en nevelkedve nekem bőven hozta a hangulatot), szóval a gyűjteménybe mindenképpen egy kötelező darab, csak nem most.....sajnos a Mass Effect nekem is elsőbbséget élvez, ráadásul ha akkora népszerűségre tesz szert egy két hónappal későbbi megvétel esetében sem csúszom le semmiről.
19329 levél
Válasz 17.02.04. 18:27 #60
Peace
Igazából ez megint ilyen mézesmadzag beta volt. Division-nél is a beta szippantott be és egyből adtam is le a rendelést. De itt igazából ahogy láttam az egész játék az talán összesen 12 ekkora méretű térképből áll, mint amit most alkalmunk volt végigtolni. És hiába élveztem piszkosul, a repetitív küldetések miatt valószínűleg a 2.-3. térképrészleten még nagyon élvezném, aztán már kezdeném eléggé várni a végét. Főleg így, hogy lényegében helikopterrel ki lehet pucolni elég komoly bázisokat is a levegőből. De persze erre még rácáfolhatnak a készítők. Úgyis elfogom olvasni itt is a véleményeket és lehet semmi általam említett unalomba fulladás nem fog felmerülni senkinél. Kiderül idővel. Mass Effect amúgy is előnyt élvez minden mással szemben!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
11062 levél
Válasz 17.02.04. 16:33 #59
VodevilX
Arra nekem is jó volt, hogy nem kell ez egyből, de barátibb áron jöhet majd.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1483 levél
Válasz 17.02.04. 11:57 #58
-T0ng-
Nincs is annál örömtelibb dolog, mint mikor a béta alatt a Sony benyom egy PSN karbantartás....
19329 levél
Válasz 17.02.04. 10:06 #57
Peace
Ahham, teljesen. 3 óra talán összesen. De nem szórakoztam lopakodással meg óvatos pucolásokkal, csak két helyen talán, amit rohadtul élveztem is, de a többi helyet csak felülről megközelítettem helikopterrel és kiadtam a tűzparancsot.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
12719 levél
Válasz 17.02.04. 09:26 #56
McCl@ne
Küldtem
Ha már ennyien felvettük egymást oda-vissza, a teljesben majd nyomhatjuk együtt az endgame tartalmakat, ha hasonlóan lesz, mint a Divisionben. Mármint Peace kivételével, mert őt nem basszák át még egyszer
Respect is not given. It's taken.
1555 levél
Válasz 17.02.04. 09:05 #55
GeryG
8773 levél
Válasz 17.02.04. 08:04 #54
davkar9
Teljesen (nyersanyagok, fájlok, összes szirszar)? Hány óra volt ez így?
Simple. Eternal. Beige.
12719 levél
Válasz 17.02.04. 07:26 #53
McCl@ne
Divisionben hány órád van?
Respect is not given. It's taken.
19329 levél
Válasz 17.02.04. 07:15 #52
Peace
Nah ki is pucoltam ezt a pályát. Kimondottan jópofa, de még1szer nem szopat be Ubi, nem rohanok megvenni.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
12719 levél
Válasz 17.02.03. 23:45 #51
McCl@ne
Nekem még van egy, csak vegyél fel barátnak UPlay-en: McClane83. Remélem működni fog, délután voltak bajok.
Respect is not given. It's taken.
1555 levél
Válasz 17.02.03. 23:12 #50
GeryG
Tudom, hogy már lekéstem a meghívókról, de ha valakinek esetleg ne adj isten mégis maradt még valahol tarcsiban, roppant hálás lennék érte... De nincsenek hiú reményeim...
8773 levél
Válasz 17.02.03. 22:48 #49
davkar9
A 970-nel 35-40 között mozog highon. Valamiért mégis kicsit darabosnak tűnik, én a fényekre gyanakszom, olyan furák. Kocsik irányítás is szörnyű így elsőre, mintha valami VR játék lenne, szédülök. Tartalmilag adhatná, de sajnos én mostanra telítődtem az open world játékokkal. Itt pedig már megint fúderohadtsokmertezkell km2-en rohangászhatunk kérdőjeleket és ellenséges bázisokat pucolgatva. Ráadásul itt is a bokorban lapítva mindenkit megjelölni majd egyesével levadászni taktika a nyerő. Leárazva majd jó lesz, talán addigra a kedvem is megjön hozzá. Szerencsére megy ez singleben is, de úgy érzem, hogy itt a teljes élmény már megint a coopra lett kihegyezve (lásd E3 demó).
Simple. Eternal. Beige.
19329 levél
Válasz 17.02.03. 22:44 #48
Peace
Nem egy Doom, az kétségtelen, nem stabil 60 FPS, ami meg sem reccen. Indítottam FRAPS-ot a kedvedért, és valóban 30-60 között mozog, viszont ez tipikusan olyan játék, ahol ez már fel sem tűnik, mert nagyon gyönyörűen folyamatos. Csináltam kis videót poénképp, de 30 sec 1,9 giga lett, nem töltöm fel. A játék maga állat, most ökörködtem egy 2,5 órát.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
12719 levél
Válasz 17.02.03. 20:44 #47
McCl@ne
Ennek amúgy egy olyan oka is van, hogy mindenki a 60 fix FPS-t keresi a gigamegaszuper gépével, ami valahol érthető, de másrészt meg hülyeség. Mert ezeken a csúcsgépeken is össze kell jönnie egy 45-50 fps-nek legalább (YouTube videók alapján), ami bőven elég a jó játékélményhez.
Persze attól még nem valami jól optimalizált a cucc, de messze nem játszhatatlan.
(nálam az, mert a fullHD felbontás mellett elég fosul néz ki és még úgyis szarul megy, de ezt majd az új kártya orvosolja)
Respect is not given. It's taken.
6559 levél
Válasz 17.02.03. 20:40 #46
GustyX
Neked 2500k@4,4+Gf1060-nal "Röhögve, meg se kottyan neki. Feltoltam mindent maxra." megy, másoknak komolyabb géppel (i5 4770+, mellette 1080 stb....) akadozik, gyenge teljesítményt nyújt.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
19329 levél
Válasz 17.02.03. 20:34 #45
Peace
"Peace-nek viszont jól fut gyengébb hardveren" Hehh?
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
6559 levél
Válasz 17.02.03. 20:04 #44
GustyX
Félig sírok, félig kiosztottam az év játéka díjat.

Sírok, mivel továbbra is jobban örülnék egy lineáris, szabadon bejárható térkép nélküli Ghost Recon játéknak (mondjuk mint a Blacklistben, csak mondjuk továbbfejlesztve). Egyrészt már a tököm kivan ezekkel, másrészt egy ilyen különleges katonai alakulathoz nem igazán illik ez a szisztéma. Meg a szkriptelt események miatt társaink is okosabbnak tűnnének és jobban elhinném, hogy csapatban dolgozunk, papírforma szerinti profizmussal és nem egyedül váltom meg a világot.

GotY, mivel egy jelenkorban játszódó katonai TPS, rengeteg lehetőséggel.

Annak meg külön örülök, hogy ennyi beállítási lehetőséggel látták el a játékot. Optimalizációhoz nem tudok mit hozzáfűzni, nálam szarul fut (i5 2500+Gf 770), így későbbre teszem a teljes élményt. Sokaknál (ofisöl fórum alapján) optimalizálatlan fos, Peace-nek viszont jól fut gyengébb hardveren. Az viszont külön tetszett, hogy a grafikai beállításoknál mutatja a változást. Azt meg furcsálom, hogy alacsonyabb részletesség miért jár grafikai bugokkal.

Azzal meg inkább nem foglalkozom, hogy valamennyi társunk karabély animációval/hanggal tüzel, ami kissé különösnek tűnik egy mesterlövészpuskától.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
11062 levél
Válasz 17.02.03. 19:41 #43
VodevilX
Köszi!
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
12719 levél
Válasz 17.02.03. 19:32 #42
McCl@ne
Elvileg ment.
Respect is not given. It's taken.
19329 levél
Válasz 17.02.03. 19:24 #41
Peace
Kifogytam.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
11062 levél
Válasz 17.02.03. 19:18 #40
VodevilX
Ha van még valakinél felesleg, nekem is jöhetne egy
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
19329 levél
Válasz 17.02.03. 19:03 #39
Peace
Azzal a kártyával nem nyúlsz mellé, én nagyon imádom! Nem tudja 100%-ban kihajtani a 6 éves gépem, de annyi baj legyen.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
19329 levél
Válasz 17.02.03. 19:02 #38
Peace
Jópofa, de azért itt még mélyebben bele kell merülni. Majd kicsit később talán lesz rá érkezésem.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
8773 levél
Válasz 17.02.03. 18:08 #37
davkar9
Megvan, köszi! Ubi oldal mondjuk vagy 10 percet vacakolt. Be voltam lépve de kérte, hogy lépjek be...
Simple. Eternal. Beige.
19329 levél
Válasz 17.02.03. 17:52 #36
Peace
Küldtem elvileg...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.