Harcrendszere szerintem is az egyik legjobb, amit valaha körökre osztott RPG-ben láthattunk. Ezen kívül a karakterfejlesztés is elég jó, némi kiegyensúlyozatlansággal. Sajnos azonban a eredeti változatban idegrohamot kaptam a küldiktől. Sokszor kénytelen voltam utánanéznem neten, mert néha olyan nehéz volt megtalálni, hogy mit is kéne csinálni. Így is volt olyan a végén, amire csak több óra keresgélés után jöttem rá. Emiatt sajnos a poénoknak csak az első pár órában tudtam örülni.
Igazából nem csodálom azt, ha valaki szerint jó játék és valaki szerint nem. Nagyon függ attól, hogy az ember mit vár egy szerepjátéknak hirdetett alkotástól.
Fórum » Hozzászólások, megjegyzések
Befutott a Divinity: Origian Sin 2 korai változata [hozzászólások]
Kapcsolódó tartalom: Befutott a Divinity: Origian Sin 2 korai változata
Tegnap óta elérhető a Steamen a sokak által várt szerepjáték.
Hidd el, egészen a Divinity 2-ig imádtam a Larian játékokat, az Original Sin viszont nem fogott meg egyáltalán sőt, kifejezetten idegesítő volt a sok se füle, se farka duma. Na meg tegyük hozzá, hogy Baldur's Gate, Arcanum, Fallout satöbbi játékok után már nem köt le ez a fajta játékmenet. Az, akkor, annyi évesen amennyi éppen voltam lenyűgözött, ma már nincs türelmem hozzá. A Dragon Age: Origins-be is belefogtam vagy ötször aztán 10-12 órák után ásítozva kattintottam az uninstallra, ahogy a Wasteland 2 esetében is.
Pedig kb. a legjobb, legötletesebb harcrendszerről maradtál le, amit valaha számítógépes szerepjátékba raktak. Plusz rengeteg tényleg igazán jó poén is akadt a játékban.
Szerintem az Original Sin gyengéje az átlagos történet és a nem túl kidolgozott NPC-k voltak.
Amúgy a Larian játékait mindig is jellemezte (már a Divine Divinity-től kezdve) a fantasy sztereotípiák hangsúlyozása és gúnyolása, a rengeteg kis szurkálódós easter egg és poén. Szerintem nagyon egyedivé és élvezetessé teszik ezek a játékaikat, de megértem, hogy nem jöhet be mindenkinek a stílus. Nincs is ezzel baj.
Én mindenesetre nagyon várom a játékot, és előtte kellene is egyet újráznom az első résszel, főleg, mert az Enhanced Editiont még nem próbáltam, csak a simát vittem végig anno.
Szerintem az Original Sin gyengéje az átlagos történet és a nem túl kidolgozott NPC-k voltak.
Amúgy a Larian játékait mindig is jellemezte (már a Divine Divinity-től kezdve) a fantasy sztereotípiák hangsúlyozása és gúnyolása, a rengeteg kis szurkálódós easter egg és poén. Szerintem nagyon egyedivé és élvezetessé teszik ezek a játékaikat, de megértem, hogy nem jöhet be mindenkinek a stílus. Nincs is ezzel baj.
Én mindenesetre nagyon várom a játékot, és előtte kellene is egyet újráznom az első résszel, főleg, mert az Enhanced Editiont még nem próbáltam, csak a simát vittem végig anno.
Endure. In enduring, grow strong.
Biztos öregszem, de én az első részt sem bírtam tovább 3-4 óránál. A bugyuta párbeszédekkel átestek a ló túloldalára. A Divinity 2: Ego Draconis és társai esetében még vicces volt a félig-meddig fantasy paródia, de az Original Sin esetében már régen elvesztettem a türelmem a végtelen okoskodások után, már kedvem se volt szóba állni az NPCk-kel. Egyáltalán nem szórakoztató játék, hiába a klasszikus CRPG háttér.
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Diablo IV pontszámok
- 2. Várható megjelenések – 2023. június
- 3. Street Fighter 6 teszt – A Capcom legendás szériája ütősebb, mint valaha
- 4. Több éves késés után heteken belül itt a Six Days in Fallujah
- 5. A PlayStation Plus 2023. júniusi kínálata
Legfrissebb fórumtémák
- 20:35
- Star Wars Jedi: Survivor [133]
- 20:10
- Diablo IV [236]
- 17:40
- Bakik az online médiában [375]
- 16:31
- Szét*** az ideg [4340]
- 11:48
- GG - GameGuess játék [137]
- 08:49
- Nyereményjáték! [3100]
- 08:24
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1320]
- 07:20
- Dinónak [4152]
- 13:54
- Két modellel bővül a Philips Evnia termékcsaládja [hozzászólások] [1]
- 07:52
- Diablo IV pontszámok [hozzászólások] [4]
A hét fejlesztője