Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Mass Effect: Andromeda MEGATESZT [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Mass Effect: Andromeda MEGATESZT
A Tejút-rendszer már túl uncsi, és egyébként is túlzsúfolt. Pakoljuk be kedvenc alsógatyánk, karabélyunk és testpáncélunk egy bőröndbe, irány az Androméda-galaxis!

1675 levél
Válasz 17.08.22. 12:14 #33
-T0ng-
Én nem....az a baj, hogy az EA láthatóan szorosan tartja a gyeplőt a fejlesztőinél és ha pénzről van szó nagyon igyekszik megtalálni a helyét. Nem véletlen, hogy pl. ME remastered sem készült soha. Akkor amikor jöhetett volna több pénzt láttak abban, ha belepumpálják az Andromeda-ba, aztán jött a nyakleves.

Persze a kiadó nem lehet egyedül hibás, ennél többet kellett volna nyújtani a készítőknek is, viszont azt meg senki nem látja vagy tudhatja, hogy mikorra és milyen gyorsan kellett elkészülnie annak, amit aztán megkaptunk.

Mindegy is! A Bioware ettől függetlenül is egyenlőre aranytojást tojó tyúk az EA-nek. Neve van, és az esetek többségében a játékosok sem csalódottan kullognak el, viszont ez a hirtelen félbehagyás csak pénz és nem lelkesedés kérdése volt.

Azt sem tartom kizártnak, hogy az író már elkészült legalább a Quarian DLC-vel és most át kell adnia valakinek, aki majd regényt formál belőle. Szomorú na, de a sorozatnak még van élete, a Mass Effect egy név, aminek most pihennie kell.
1320 levél
Válasz 17.08.22. 11:14 #32
ivanova36
Ok ez tiszta sor, nem véletlenül voltak érdekes karikatúrák a ME:A megjelenése után hogy az EA sikeresen kivégezte a Bioware-t a maxis, westwood és a többi után.

Ettől függetlenül szerintem a Bioware is felelős a ME:A sorsáért, nem csak és kizárólag az EA, bár előszeretettel mutogatnak a játékosok és készítők is a gonosz nagy kiadóra, az esetek többségében talán még okkal is.

Bejelentés nélküli kimúlás valahol várható minden játék esetében. Hiszen egyszer kifizetted, végignyomtad, talán jön hozzá pár patch az első két hónapban és annyi. Hardline esetében neccesebb volt hiszen valami multilövölde volt ahol azért nem annyira szép dolog a szervereket 1 év múlva lekapcsolni.
ME:A esetében meg megkezdett, le nem zárt történet, belebegtetett folytatás és dlc-k.

Lehet én vártam többet mint kellett volna a Bioware-EA párostól.
1675 levél
Válasz 17.08.22. 10:49 #31
-T0ng-
Tudod az a baj, hogy olyan cégeknél, mint a Bioware nem a Bioware dirigál, hanem a kiadó. Az EA pedig mint kasszás tesz arra, hogy a játékos még mit kap. Ha nem teljesít jól el van zárva a csap, mert amíg csepeg addig a elfolyó víz mehetne mondjuk főzésre is.

Ezért mondtam, hogy teljesen más tészta, mint a No Man's Sky. Ott egyedül magért dolgoznak a fejlesztők, küzdenek azért, hogy a játékosok elégedettek legyenek, mert tudják nekik még ettől függ a létük. A Bioware léte az EA-től függ, nem tőled vagy tőlem, így pedig könnyű tenni a dolgokra.

A cég így így is bőven tud mit felmutatni. Fut a Battlefield, megy a Star Wars Battlefront, sportjátékokból jön a következő évi adag és a Sims 4 is azt adja a játékosoknak, amit várnak és stabil tábora van visszhangok nélkül. Hidd el, ha a Battlefield bukott volna el, azt is hamar elfelejtették volna....jah tényleg emlékszik még valaki a Battlefield Hardline-ra? Kijött és annyi is volt a játéknak. Nem volt ám akkora támogatása, mint most a Battlefield 1-nek. És akkor még csak be sem jelentették, hogy nem jön több támogatás, csak csendben hagyták elmúlni. Itt legalább annyi ment kifele, hogy hát bocs srácok, de a játék támogatásának vége.
1320 levél
Válasz 17.08.22. 10:25 #30
ivanova36
ME:A története nem volt rossz. A harc is rendben volt, noha a korábbi részek 9 skillje helyett gyorsan, csak 3 volt használható, még elment. A kasztváltás is fogjuk rá jól lett megoldva. A két főhős-megoldás is oké volt. Open world megoldás is jó volt, még ha a jeepezés kicsit visszalépés volt a me1-hez képest.

Olyan nagyon komoly fejlesztői munka nem kellett volna hogy egy patchel a "végén" lezárják a jelenlegi történéseket. A most hirtelen félbehagyottnál mindenképpen jobb megoldás lett volna. Pláne hogy menet közben belebegtették a már említett quarian bárkát. Most inkább mégsem csinálják meg.
Mintha bedurciztak volna hogy a nevük alatt egy bé csapat kiadott egy olyan játékot amilyet, ami nem fogyott nagyon, cserébe "kicsesznek" azokkal akik megvették.
Persze bele lehet látni más gondolat menetet is, hogy nem éri meg nekik tovább ezzel foglalkozni és inkább nem foglalkoznak vele, cserébe másik játékokra fekszenek rá.

De akármelyik is igaz, nem hiszem hogy a vásárlókra ilyen szinten nem kellene figyelni. Kevés cég engedheti ezt meg magának, és még kevesebb teheti ezt meg több alkalommal.
1675 levél
Válasz 17.08.22. 09:57 #29
-T0ng-
Ide kezdtük el a diskurzust, nehéz lenne máshol folytatni.

Az Andromeda történetével alapjában véve szerintem akkora nagy baj nem volt. Azért lehet sejteni, hogy az eljövetelnek volt hátsó szándéka is, erre bőven utal a játék története is.

Jó megoldás volt abból a szempontból is, hogy lore szinten nem kellett megküzdeni az ME trilógia idején hozott döntésekkel, ráadásul maga a játék is úgy lett felépítve, hogy pont annyira legyen hatással a döntésünk a jövő részekre, mint amennyire a DAI esetében az előző két rész döntései.

A váltott főhőshöz is hozzá tudnék szokni ME esetében is, nem is bánnám a jegelés meg hát lássuk be, akkor is ráfér egy játékra, ha jól eredményeket hoz. Amint meg mondtam az EA Bioware címekkel 5 évre úgyis el van látva, az meg elég idő a pihentetésre.

Viszont így, hogy megy a Gamescon szívesen néznék már többet is az Anthem-ből, valami kézzelfoghatóbbat, szagosabbat, mint az az E3 techdemo.
10131 levél
Válasz 17.08.22. 09:47 #28
davkar9
Van ám topicja is a játéknak.

Őszintén szólva ezért nem kár. A legutóbbi nagy +single tartalom a buzi patch volt. Ez mindent elárul a jelenlegi bw-ről. Oké, itt most kiollózott/teaselt kvarián arc lett volna terítéken, de az amúgy is olyan hülye fanservice betoldás, ami igazából semmilyen (lore, történet, stb) szempontból nem állta volna meg a helyét ebben a játékban. Eleve a játék nagyon rossz alapokon állt. A magyarázat az eljövetelre elég vegyes, folyamatosan küzdöttem a játék során, hogy oké, játsszuk külön, de minden utalással és kacsintással csak visszarángattak, amik miatt nem lehetett elvonatkoztatni attól, hogy az indok és az időpont is rohadtul gyenge. A macskák és a modoros kutyapolipok nagyon unalmasak és mw fajokhoz hasonlítanak. A csapat nagyját ki kéne hajítani a légzsilipen, 3 karakter van aki úgy-ahogy felér a trilógia nagyjaihoz. A harc és a jetpack mondjuk fun, de én szívesen maradtam volna a földön is ha így jól felépített, részletes pályákat kapunk az open-zone területek helyett.

Szóval nagyon helyes, hogy jegelik. 5-10 év múlva vissza lehet térni egy reboottal vagy egy mea folytatással. Mondjuk rádobnak 100 évet a mostani állapotra úgy belefér egy-két igazító retcon. DA-nál bevált a váltott főhős. A Shep élményt, ahogy azt Ryder esete mutatja úgysem tudják megismételni. Mondjuk MRyder legalább jó volt a szegény ember Nolan Northja hanggal.
Simple. Eternal. Beige.
1675 levél
Válasz 17.08.22. 08:04 #27
-T0ng-
Valóban nem az, viszont arra pont jó, hogy a rajongókat kicsit ébren tartsa. Most sokan nagyon borúsan látják a játék jövőjét, holott szerintem közel nincs akkora baj, mint amekkorát sejtenek mögötte.

Most csak annyi történt, hogy nem jött be ez a rész és ahelyett, hogy még több erőforrást pazarolnának rá inkább átcsoportosítják azokat a másik két készülő címhez. Ha valóban tennének a franchise jövőjére, akkor már feltették volna a kezüket minden anyag vonatkozásában.

Ugyanakkor abban tényleg egyetértek én is: Képregényben és könyvben lezárni nem ugyanaz, főleg nem egy magyar játékosnak. No mindegy. Itt látszik egyébként, hogy mennyit számít az ki irányítja a fejlesztőket. A Hello Games egyszeri fejlesztőcsapat, már csak a hírnevük miatt sem tehetik meg, hogy feladják a "gyermeküket". Aztán ott a Bioware, akinek rálépett az EA a lábára és megmondta, hogy akkor most valami jövedelmezőbbre figyeljenek kicsit, amíg el nem ül a vihar a biliben.

Ezek után viszont iszonyatosan kíváncsi leszek, hogy mit hoznak ki az Anthem-ből. Az első videó alapján a világ elég érdekes, de azon kívül nem sok mindent mutat meg abból, hogy mit kapunk.
4258 levél
Válasz 17.08.21. 17:41 #26
Sucee
De hogy szarakodnak még a balfasz multival, az aztán kell. Képregény/könyv meg sehol nem ugyanaz, mint egy normális lezáró dlc, azt meg egy szóval nem mondták, hogy később akarnának játékot még Andromedában.
Még egy bocsánatkérés sem, vagy valami, csak ez a mártír stílusban írt szöveg, mintha ők lennének az áldozatok. Atya ég, de felhúzott egy pillanat alatt ez a bejegyzésük.
1675 levél
Válasz 17.08.21. 10:07 #25
-T0ng-
Én évek óta a sorozat rajongója vagyok, valahogy mégsem üt szíven a dolog. Van, ami megéri és van ami nem, és sajnos itt ez volt. Engem sem mozgat meg különösebben a két másik cím, de ugyanakkor érthető, hogy ha váltani kell, akkor gyorsan kell váltani, nem érhetnek rá azon rágódni, hogy jaj szegény Mass Effect.

Attól nem félek, hogy ne folytatnák a sorozatot emberi időn belül, de most jobb lesz az, hogy két másik IP egy-egy új címe jön a köztes időben. Szinte biztos vagyok, hogy addig az ME sem fog pihenni.

Ami a Hello Games és a No Man's Sky esetét illeti, az kicsit más. Ott nem egy bugos játék került terítékre, hanem egy tartalmában félbehagyott játék, aminek dukált a tisztességes javítás, kiegészítés. Most, hogy kicsit ránéztem, már kezd egyébként alakulni a dolog. Azt ugyan továbbra sem értem, hogy ebben a játékban hol kéne a survive hangulatot éreznem (ellentétben a The Long Dark-kal), viszont a felfedezős része kezd pofásodni.
1320 levél
Válasz 17.08.21. 09:37 #24
ivanova36
Persze profit az első, és igen lehetett tudni hogy a Bioware másik, új címen is dolgozik, meg hogy ott a többi Bioware játék, de személy szerint engem jelenleg sem az Anthem, sem a dragon age nem érdekel. Így nem vigasztal, hogy azokhoz majd jön folytatás.
ME:A dlc-ket sem biztos hogy megvettem volna, de ilyen látványosan temetni-elhatárolódni tőle, ami a saját nevük alatt jelent meg az azért nem kicsit problémás. Az hogy könyvben-képregényben-uszonnástáskán-lángszórón folytatják, meg szintén nem érdekel.

Másik oldalon vicceskedtek vele, hogy a Hello Games többet foglalkozik az egy éve megjelent No Man's Sky-al, mint a bioware a fél éves ME:A-val. Sosem gondoltam volna hogy a hello games más is lesz, mint elrettentő példa.

Ettől függetlenül továbbra is remélem hogy lesz folytatás majd, mert egy viszonylag jó történet maradt így félbe, kár lenne ha nem lenne folytatása emberi időn belül (14 éven belül).
1675 levél
Válasz 17.08.21. 09:27 #23
-T0ng-
Na várjunk! Azt senki nem mondta, hogy folytatást nem kap az Andromeda, csak azt, hogy nem kap több támogatást. Azt külön kiemelték, hogy a történetet és az Andromeda-hoz kapcsolódó egyéb kalandokat továbbra is kívánnak megjelentetni könyv és képregény formájában.

Ami annyit tesz, hogy meg kívánják tartani a franchiset, de jelenleg nem ez van a figyelem középpontjában. Maximálisan érthető, hisz bár nem lett hatalmas kudarc a játék, nem volt akkora sikere, hogy megérje bele pénzt fektetni (ebbe a részbe), helyette viszont ott van az Anthem és az új Dragon Age, amivel lehet profitot termelni.

Az új Mass Effect játékokat egyébként soha nem akarták trilógiává bővíteni, ezért is kapott alcímet és jelezték a fejlesztés során többször is, hogy ez egy önálló rész. Gyanítom hasonló történetbővítést akarnak majd, mint a Dragon Age esetében, így nem lesznek rákényszerítve a szoros egybefűzésre, elég lesz, ha csak érintőlegesen hatással lesz egy következő rész történetére a játékban hozott döntéseink sokasága.

Az az 5 év nem olyan sok, ha az ember belegondol. Főleg úgy, hogy már az Andromeda előtt lehetett tudni, hogy a Bioware behoz egy harmadik franchise-t is. Jövőre jön az Anthem, majd kap egy év támogatást, jobb esetben kettőt, közben megjön az új Dragon Age, ami megint egy év, max másfél év kifutást kap és akkor máris eltelt az az öt év.

Szóval ez a hír max csak annyiból sokkoló, hogy mindenki számított egy single DLC-re legalább, ugyanakkor az már az Anthem bejelentésénél lehetett tudni, hogy itt bizony nem lesz folytatás.

Mire pedig eljutunk a következő részig, lesz miből tanulniuk az új játékok révén a készítőknek.
1320 levél
Válasz 17.08.21. 08:20 #22
ivanova36
Nem régi hír: 1.10 patch után nem lesz több single player tartalom a Mass Effect Andromeda-hoz.

Fogadtatás vegyes, készítő csapatot felszámolják, nem lesz több single kiegészítés egy fél éves történet felénél félbehagyott single játékhoz.

Ok, lenyomtam vele 60 órát, de így akkor is valahogy átverve érzem magam, most hogy kiderült nem is terveznek folytatást. Pedig megjelenéskor még új trilógiát emlegettek nagy lelkesen. Persze a fogadtatás után valahol érthető, hogy nem akarnak hozzányúlni, de már csak a renomé helyreállításából is érdemes lett volna szerintem a maradék két részt kiadni, bizonyítva hogy az első a "béta" csapat hozzá nem értése miatt lett olyan amilyen.

De gondolom most 2-3 évig semmi nem lesz az Anthem miatt, és mivel most akörül forog a világ és ha jobb lesz a fogadtatás amint a ME:A-nak, amire megvan az esélye, lévén állítólag nem a felszámolt "béta" csapat készíti, ahhoz jönnek majd ki tartalmak, folytatások, ME meg felejtve lett tippre 5+ évre, vagy legalább amíg a játékosok el nem felejtik az Andromedat. Más kérdés hogy ennyi idő után sem felejtettük el a ME3 végét, így az az 5+ év is optimista becslés csak.

Ok nem ide vág, de vajon mekkora felháborodás lett volna ha az SC2 folytatását a terran kampány után felfüggesztik hogy ez van srácok, nem folytatjuk mert...
4258 levél
Válasz 17.04.08. 19:09 #21
Sucee
Én ezt inkább úgy mondanám, hogy szeretni fogja, ha már az elején is szereti. Sajnos a kezdés nem túl erős Hyperionon és Nexuson, bár Habitat 7 nem rossz, csak kevés.
1952 levél
Válasz 17.04.08. 18:58 #20
GeryG
Isten hozott! Köszi, dolgoztunk vele. A játékot meg szeretni fogod, ha az előző részek tetszettek.
2 levél
Válasz 17.04.08. 07:29 #19
FeriADroidFan
Még csak az elején járok, de eddig nagyon teszik.
Ez a teszt pedig remek lett, gratulálok!
Androidos YouTube csatornám (hírek, alkalmazás/játék tesztek) : https://www.youtube.com/channel/UC9FSGvvHgx7kVx9rAqXitGQ
1 levél
Válasz 17.04.03. 17:32 #18
zkispet8
Múlt héten nekem is sikerült végigjátszanom. 62 órám van benne és a teljes játék 96%-át sikerült teljesítenem. Level szintem 58 és Normal nehézségi szinten toltam. Első körben női karakterrel játszottam és igen, csak női NPC-el kezdtem ki. Végül Peebee-vel lett meg a teljes románc. Nálam teljesen megvolt a Mass Effect hangulat amit vártam, megérte a game. Az előző részeket is minimum 6szor végigjátszottam, talán ez sem lesz kevesebb. És már el is kezdtem férfi karakterrel is 11% épp leszálltam az Eos-on. Vannak hibái a játéknak de azok többsége valószínűleg idővel javításra kerülnek. Az arcokat meg ritkán figyelem, főleg a feliratot olvasom, hallás után sosem ment az angol.
1320 levél
Válasz 17.04.03. 11:05 #17
ivanova36
Pletyka szerint holnap jön infó az esetleges DLC-ről...
33402 levél
Válasz 17.04.03. 10:52 #16
Creativ3Form
Óóóó, pedig én is bámulós vagyok ám. Lehet nálam az a "baj", hogy Casual fokozaton tolom és ez egy-két esetben megkönnyíti a harcokat. Igen tudom cink, de ez van.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
23386 levél
Válasz 17.04.03. 09:30 #15
Peace
44 óra és 35-ös vagyok, én ezek szerint kicsit bámulósabbra vettem a figurát, sokat beszélgetek. Ez a galaxis állapot hol látszik? Eddig 3 bolygót sikerült 100%-ra csinálni. A harmadiknál mondjuk már kicsit gépiesebben ment, céltudatosan tépek oda Nomaddal, ahova kell, kinyírok mindenkit, következő célpont. Így most kicsit megint kalandozgattam, beszélgettem, csináltam loyalti küldetést, aztán majd nekiugrok a következő planétának.
"We do not know what we are facing, so we fight as if it was the dark gods themselves...."
33402 levél
Válasz 17.04.03. 09:27 #14
Creativ3Form
Na, az szép idő. Én most vagyok 35 óránál, 44%-ot mutat a galaxis (és 34-es szinten vagyok...asszem), de vissza akarom fogni magam a fősztorit illetően, mert mindent megakarok csinálni mielőtt a fősztori végére érek. Tegnap is véletlenül megcsináltam egyet, mert azt hittem lojalitás küldi lesz, aztán főküldi volt...de már nem mentem vissza egy régi mentéshez, jó volt az úgy.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
1320 levél
Válasz 17.04.03. 08:49 #13
ivanova36
Sikerült ma befejezni a főszálat, lvl54-en, a galaxis meg 85%-ra megcsinálni, kb 60 óra játékidővel.

Összességében nekem megérte az árát. 15k.- 60 óra játékidő, és még nekem lesz benne legalább még egy végigjátszás, az arcmimika és mozgás animációk, falba ragadt ellenfelek ellenére.
23386 levél
Válasz 17.04.02. 10:27 #12
Peace
Én csak azt remélem, hogy az eddigi egyetlen hancúrozásom nem tett be Cora-val kibontakozó románcunknak. Egyszer már tett rá megjegyzést, de remélem nem fogja zavarni, mire odáig jutunk. Férfi vagyok és nőkre mozdulok rá. Én ilyen régimódi vagyok.
"We do not know what we are facing, so we fight as if it was the dark gods themselves...."
16830 levél
Válasz 17.04.02. 10:13 #11
david139
Én minden csajra rányomultam a csaj karakteremmel, eddig 50% volt a visszautasítási arány
You do the hokey pokey and you turn yourself around, and that’s what it’s all about.
1952 levél
Válasz 17.04.02. 10:07 #10
GeryG
Jó, én magamból és a saját élményeimből indultam ki, én meg férfi karaktert választottam.
4258 levél
Válasz 17.04.02. 09:18 #9
Sucee
Cora például heteroszexuális.
202 levél
Válasz 17.04.02. 07:51 #8
Artyom
"A játék legelején, a karaktergenerálással már el is dől, hogy az NPC-k 50%-nál onnantól esélyünk sincs ilyen téren,"

Eheheh, nem játszottam a játékkal, de a korábbi Mass Effectekből kiindulva ez azért nem 50% lesz. Cora például tökéletes mindkét irányban, legfeljebb ha lány karakterrel tolod, akkor az ágyban ő lesz a fiú.
32750 levél
Válasz 17.04.02. 03:17 #7
szbszig
Nekem ezek pont nem voltak zavaróak egyáltalán már az eredetiben sem, de persze nem baj, hogy kijavítottad, pontosítottad őket. Ami viszont nekem picit zavaró volt, az az, hogy az elején írod, a karaktergenerálásnál lehet választani, férfi- vagy női főszereplővel legyünk, utána viszont következetesen mindenhol hímnemben beszélsz az emberünkről, mint például az idősebb Ryder fia, és hasonlók. Ezt egy darabig nem nagyon tudtam összeegyeztetni.

Amúgy ha már itt tartunk, a leírásban szintén többször emlegetett szerelembe esést, románcokba keveredést mennyiben befolyásolja a karakterünk neme? A játék legelején, a karaktergenerálással már el is dől, hogy az NPC-k 50%-nál onnantól esélyünk sincs ilyen téren, vagy ez egy ilyen nagyon liberális galaxis, ahol a nemi adottságokra senki sem ad különösebben a párválasztásnál?
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
1952 levél
Válasz 17.04.01. 15:09 #6
GeryG
Észrevételek: az általad említett spoiler nagyjából a játék első tizenöt percét öleli fel, amiben igazad van. De te is írtad, hogy már most 48 óra játékidőnél jársz és még nincs vége, szóval mondjuk úgy, hogy különösebben nem lőttem le semmi extra fontos poént a történetből. Pláne nem egy héttel a premier után.

A Habitat 7 elvileg a tulajdonneve az adott bolygónak, vagyis ahogy Michael Jordant sem fordítom le Jordán Mihálynak, úgy ezt sem. Cserébe az embert, kutyát, tölgyet nem hagyom human, dog, oaknak.

A párbeszédeknél valóban, ezt talán kiemelhettem volna, jogos.

Cora esetében tényleg odaírom mindjárt zárójelben, hogy az idősebb, ez is jogos.

A CoD nem beszólás volt, hanem összehasonlítás. Aki nem szereti a sokat olvasós játékokat, az játsszon olyannal, amiben nem kell sokat olvasni, mint a CoD. Ha visszakeresed az elmúlt évek CoD ismertetőit, majdnem mindet én írtam és majdnem mindről szépeket írtam, vagyis szeretem a szériát (bármilyen minőséget is képvisel). Ergo nem leszólás volt.
1320 levél
Válasz 17.04.01. 15:02 #5
ivanova36
A hangulata megvan, azzal nincs gond. Az arcmimika és animációs gondokon ha túl tudod tenni magad, akkor még jó játék is lehet. Jelenleg 48 órám van benne, még nem értem a végére, így játékidő van benne bőven.
2351 levél
Válasz 17.04.01. 14:40 #4
Shadowguard
Ezt most megerősítem. Éppen újrázom a sorozat első részét és Ashley némelyik átvezetőben olyan, mint a széles szájú kisbéka
Más kérdés, hogy ez kb. csak azért tűnt fel, mert az Andromeda kapcsán annyit hallani az arcmimika gondjairól. Régebben simán elsiklottam felette és most is csak akkor zavaró, ha direkt odafigyelek rá.

Az nekem itt nagyobb gond, hogy cirka öt-hat óra streamet néztem belőle és egy pillanat nem éreztem azt a hangulatot, mint az első két részben.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
4258 levél
Válasz 17.04.01. 14:31 #3
Sucee
"Nem egy megszokott BW minőség"? Mutass nekem egy BW játékot, ahol életszerűen mozog bármelyik testrésze is a szereplőknek. Ez mindig is problémás volt, csak MEA esetében már nagyon gáz, főleg 2017-ben.
1320 levél
Válasz 17.04.01. 14:22 #2
ivanova36
észrevételek:
-ismertető, ám az elején fel kellene hívni a figyelmet hogy a történet számos részét el fogja mesélni, így aki a történetet a játékból akarja megismerni az ne nagyon olvasson bele, mert masszívan spoileres "A Ryder család és az első telepesek" fejezet
-elgépelés: az azalárián
-fordítási következetlenség: elején a fajokat meg bárkát fordítottátok, Habitat 7 -et meg nem
-a párbeszédek válaszlehetőségeinél lehet érdemes lett volna megemlíteni, hogy a ME 1-3-al ellentétben itt már nincs "jó" és "gonosz" vagyis kék és piros válasz
- arcmimika és ami nációs probléma egy párbeszéd központú játékban azért eléggé komoly probléma. A legheroikusabb átvezetőt is haza tudja vágni egy-egy indie fejlesztő kezdeti szárnycsapásait felidéző arcmimika. Nem egy megszokott Bioware minőség, sajnos.
- Cora: Az iniciatívához csatlakozva hamar Alec Ryder mellett találta magát, mint első tisztje. Éppen ezért van is benne némi féltékenység, amiért Ryder a halálakor nem őt, hanem fiát nevezi meg utódjául. - lehet a második mondatba "idősebb Ryder" vagy Alec kifejezés jobb lenne, a sok ryder között elveszhet az egyszeri olvasó
- Liam: A harc során szeret az ellenség közelébe férkőzni és lőfegyverek helyett inkább omni-pengéjére támaszkodni. - feltéve ha kipontozza neki a játékos
- Aki nem szereti az ilyet, játsszon Call of Dutyt... -erre semmi szükség nem volt, kár volt elrontani ezzel a beszólással a cikket.


5637 levél
Válasz 17.04.01. 09:57 #1
Dino
Várjuk véleményeteket, hozzászólásaitokat a cikkel és a játékkal kapcsolatosan is.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.