Adjál kölcsön generátort holnapig!
Fórum » Hozzászólások, megjegyzések
A Relic nem támogatja tovább a Warhammer 40,000: Dawn of War III-at [hozzászólások]
Kapcsolódó tartalom: A Relic nem támogatja tovább a Warhammer 40,000: Dawn of War III-at
A stúdió ezzel maga is elismerte, hogy a játék megbukott.
Hétvégén terveztem a vételt, úgyhogy ment a PM, köszi!
Ha még nem vetted meg, akkor írj PM-et, nekem nem kell, humbles a kulcs.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
Dawn of War III számomra kizárólag így érte meg (ingyenes béta alapján már tudtam, hogy nagy égés lesz a játék).
https://www.humblebundle.com/monthly/p/january_2018_monthly#quantumbreak
https://www.humblebundle.com/monthly/p/january_2018_monthly#quantumbreak
Ellehet kezdeni PC-n is, de például DoW pont nem a legjobb példa, mert a "Blood Ravens" pont egy olyan banda, amit a DoW-hoz találtak ki, majd később emiatt némi hivatkozást betettek talán az egyik White Dwarf magazinba, hogy mégiscsak szerepeljen róluk némi írás GW szinten is, de ez eléggé izzadságszagú. Nem lehet tudni mikor alakultak, milyen célból és hogy melyik rendház (az eredeti 20-ból!) leszármazottai.
Mindezt leszámítva imádtam a DoW 1-2.-t!
A játékokkal nagyon könnyen meg lehet szeretni az univerzumot, a könyvekkel (novellák és regények) kellemesen el lehet merülni benne. De aki igazán a rabjává és rajongójává akar válni, annak meg ott a táblás játék a szabálykönyvvel, kódexekkel és kismillió kiegészítő információval kiegészítő könyvek és internetes leírások segítéségével. Én éppen hogy csak belekóstolhattam a táblás játékba tavaly, de például szeptember óta még csak játszani sem jutottunk el. Nem csak játszani nem, de megvettük a két kezdődobozt a 8. kiadáshoz és még csak a figurák 1/3-a lett kifestve. Iszonyatosan időt rabló elfoglaltság. Ha jó munkát szeretnél végezni, akkor 3-4 óra is lehet egy sima űrgárdista kifestése árnyékolással. De mondjuk egy testesebb figura (Lord of Contagion) 2-3 nap is lehet.
Mindezt leszámítva imádtam a DoW 1-2.-t!
A játékokkal nagyon könnyen meg lehet szeretni az univerzumot, a könyvekkel (novellák és regények) kellemesen el lehet merülni benne. De aki igazán a rabjává és rajongójává akar válni, annak meg ott a táblás játék a szabálykönyvvel, kódexekkel és kismillió kiegészítő információval kiegészítő könyvek és internetes leírások segítéségével. Én éppen hogy csak belekóstolhattam a táblás játékba tavaly, de például szeptember óta még csak játszani sem jutottunk el. Nem csak játszani nem, de megvettük a két kezdődobozt a 8. kiadáshoz és még csak a figurák 1/3-a lett kifestve. Iszonyatosan időt rabló elfoglaltság. Ha jó munkát szeretnél végezni, akkor 3-4 óra is lehet egy sima űrgárdista kifestése árnyékolással. De mondjuk egy testesebb figura (Lord of Contagion) 2-3 nap is lehet.
Én mondjuk a DoW1-et szeretem, de nem tudok így hirtelen onnan sem sokkal több pályát felemlegetni, mint 4-6.
14€-t meg megérhet ha tudjuk mit kapunk érte. Ugye be nem fejezett történet, be nem fejezett oldalak.
Ez így talán elfogadhatóbb, mint a ME:A trilógia bejelentése majd első rész megjelenése után 3 hónappal az egész elkaszálása, jegelése.
WH40k-t meg szerintem nem PC-n kell elkezdeni ha a világa mélyebben érdekel. Bár nekem a DoW 1-2 is nagyjából kerek történet volt.
14€-t meg megérhet ha tudjuk mit kapunk érte. Ugye be nem fejezett történet, be nem fejezett oldalak.
Ez így talán elfogadhatóbb, mint a ME:A trilógia bejelentése majd első rész megjelenése után 3 hónappal az egész elkaszálása, jegelése.
WH40k-t meg szerintem nem PC-n kell elkezdeni ha a világa mélyebben érdekel. Bár nekem a DoW 1-2 is nagyjából kerek történet volt.
Talán ennyi pénzt még meg is érhet. Nem hagyott amúgy mély nyomot, talán két pályát tudnék felidézni összesen, nagyon felejthető lett a kampány.
Azt olvastam, hogy az jól sikerült és elég változatos küldetések vannak. A sztori állítólag nem olyan jó, de nekem a játékélmény számít leginkább, az eddigi DoW játékok sztorija is elég kusza volt számomra így, hogy az univerzumot amúgy nem ismerem. A multi lett állítólag nagyon elrontva, de az engem hidegen hagy, csak a single tartalom érdekel bármilyen játékban, 4.000 Ft pedig reális ár egy ~ 20 küldetésből álló kampányért. Hétvégéig eldöntöm még, mert most már belekezdtem más játékba és a következő végigjátszásra tervezett játék is ott a listámban, szóval kb. májusban tudnék nekiállni, bár ennél alacsonyabb áron nem fogják adni egy jóideig.
Persze a hátulütő az, hogy kiegészítő már nem lesz, szóval a teljesen nyilvánvalóan ez okból kihagyott Chaos-t már nem kapjuk meg.
Persze a hátulütő az, hogy kiegészítő már nem lesz, szóval a teljesen nyilvánvalóan ez okból kihagyott Chaos-t már nem kapjuk meg.
Adjál kölcsön generátort holnapig!
Nehogy kiadj ezért a baszásért bármit is. Az egyjátékos kampány pont annyira igénytelen mint a termék egésze. Ez a kupac szar a szemétbe való volt, már az első gameplay videó után.
Warhammer 40,000: Space Wolf:
Bele lehet kötni sok mindenbe lore szempontjából, keményvonalas rajongók ezt meg is tették. Én már sokkal elnézőbb vagyok, mert kimondottan hangulatos! Ami felbosszantott, hogy elakadtam 2 pályával a vége előtt és jó háromnegyed év kellett, mire rászántam magam és áttörést értem el külsős segítséggel (olyan emberekkel vettem fel a kapcsolatot steam-en, akik 600+ órát öltek bele és ők segítettek.). Én is sírtam, hogy kerüljön belőle nehézségi fokozat, mobilon ugye nem volt. PC-n végre egyik frissítéssel belekerült, de a legkönnyebb fokozaton is vért lehet izzadni. Fejlődni nem tudsz, farmolni csak kártyákhoz lehet alkatrészt, semmi mást. Megvettem nagy reményekkel a kiegészítőt (Nekronok), de az meg olyan szinten piszkosul nehéz, hogy negyedik próbálkozás után feladtam az első pályát és azóta is parkolópályán van. Egy remek játék lenne, de vicc, hogy sok 100 órát kell ölnöd a kártyák farmolásába, hogy a sima kampányt végig tudd játszani. Én csupán csak ennyit szerettem volna, nem multiban PVP-zni. Akik PVP-zni akar, az farmoljon, de sima single játékhoz nehogy már ennyi időt kelljen beleölnöm.
Space Hulk: Deathwing:
Voltak hangulatos részei, a sötét folyosón csak minimális megvilágítással, ahogy hallod a kaparászásokat és egyszer csak elkezdenek özönleni a génorzók, de valami iszonyat mennyiségben, az nagyon el lett találva. De ezt leszámítva eléggé kis fapados lett, összességében egy 6/10-nél nem ér többet sajnos.
Ezt a Gladius-t majd meglátjuk milyen lesz, de ránézésre nem feltétlenül az a stílus, amit én annyira élveznék, de majd kiderül. Sanctus Reach is a semmiből jött nekem és rohadt jól elvoltam vele. A most bejelentett Space Hulk-al kapcsolatban nem vagyok túl bizakodó. A 2013-as próbálkozás rém gyengére sikerült. Meglátjuk ez milyen lesz...
Bele lehet kötni sok mindenbe lore szempontjából, keményvonalas rajongók ezt meg is tették. Én már sokkal elnézőbb vagyok, mert kimondottan hangulatos! Ami felbosszantott, hogy elakadtam 2 pályával a vége előtt és jó háromnegyed év kellett, mire rászántam magam és áttörést értem el külsős segítséggel (olyan emberekkel vettem fel a kapcsolatot steam-en, akik 600+ órát öltek bele és ők segítettek.). Én is sírtam, hogy kerüljön belőle nehézségi fokozat, mobilon ugye nem volt. PC-n végre egyik frissítéssel belekerült, de a legkönnyebb fokozaton is vért lehet izzadni. Fejlődni nem tudsz, farmolni csak kártyákhoz lehet alkatrészt, semmi mást. Megvettem nagy reményekkel a kiegészítőt (Nekronok), de az meg olyan szinten piszkosul nehéz, hogy negyedik próbálkozás után feladtam az első pályát és azóta is parkolópályán van. Egy remek játék lenne, de vicc, hogy sok 100 órát kell ölnöd a kártyák farmolásába, hogy a sima kampányt végig tudd játszani. Én csupán csak ennyit szerettem volna, nem multiban PVP-zni. Akik PVP-zni akar, az farmoljon, de sima single játékhoz nehogy már ennyi időt kelljen beleölnöm.
Space Hulk: Deathwing:
Voltak hangulatos részei, a sötét folyosón csak minimális megvilágítással, ahogy hallod a kaparászásokat és egyszer csak elkezdenek özönleni a génorzók, de valami iszonyat mennyiségben, az nagyon el lett találva. De ezt leszámítva eléggé kis fapados lett, összességében egy 6/10-nél nem ér többet sajnos.
Ezt a Gladius-t majd meglátjuk milyen lesz, de ránézésre nem feltétlenül az a stílus, amit én annyira élveznék, de majd kiderül. Sanctus Reach is a semmiből jött nekem és rohadt jól elvoltam vele. A most bejelentett Space Hulk-al kapcsolatban nem vagyok túl bizakodó. A 2013-as próbálkozás rém gyengére sikerült. Meglátjuk ez milyen lesz...
Azért az valahol elképesztő, hogy mit művelnek olyan nagy, tartalmas és szerteágazó IP-kkel, mint a Star Wars, Star Trek, Warhammer 40k, már ami a játékokat illeti.
Star Trek
Utolsó Star Trek játék eddig talán a Bridge Crew volt, amink a fogyását meg is bélyegezte, hogy VR only volt, egészen pár hónappal ezelőttig. Mellette megy, immár 8 éve a Star Trek Online, ami inkább Lootbox Online, inkoherens és jóformán Föderáció mindenekfeletti történetekkel megspékelve. Tény, hogy az egyik legjobban kivitelezett F2P modell náluk van amivel találkoztam, de a Lootbox jelleget ez nem változtatja meg.
A nagy öreg Bridge Commander játékmenete meg ott porosodik 10+ éve.
Star Wars
Pörögnek a filmek, egyre másra jönnek ki a rájuk épülő egyéb termékek, ami a Disney nagy erőssége lett az utóbbi 10+ évben, játék meg egy-egy Battlefront újrázás amik a régi nagy közelébe sem érnek, illetve mellette még az aktuális filmhez kapcsolódó Lego játék. Ám ezek közelében sincsenek se történetben, se szimulátor jelleggel pl az X-wing Alliance-hoz.
Warhammer 40k
Ok, kicsit kevésbé ismert, mint a fenti kettő, plusz nem okozok szentségtörést ha azt mondom hogy a wh40k-ból készült másik IP sokkalta ismertebb, hála a Blizz áldásos tevékenységének, ettől függetlenül, a Dawn of War 1 tekinthető talán etalonnak, bár abban sem a 10000+ fős csaták voltak, az eredeti rts volt. DoW2 nekem személy szerint tetszett, pláne az hogy egy két kemény karakter mikre képes ha rá van kényszerülve, illetve mekkora áldozatokat hozhatnak. Azon kívül volt még egy Spacemarine, aminek szintén megvolt a maga hangulata. A többi wh40k amik futószalagon érkeztek már a közelébe sem értek hangulatban a fentiekhez.
Regicide? Ötletnek nem lett volna rossz, de a kiviteléz pocsék lett.
Battlefleet Gothic: Armada? Egy ennyire jó alapot így elcseszni, az azért már művészet valahol.
Warhammer 40,000: Space Wolf? Mobilra még hagyján, csak hogy meglegyen a napi wh40k dózis.
Warhammer 40,000: Eternal Crusade? lásd Armada
Space Hulk? Hát izé, ötlet remek, de a többi...
Space Hulk: Deathwing? majd meglátjuk mit hoz. Igaz az Eternal Crusade-nél is még reménykedtem.
Star Trek
Utolsó Star Trek játék eddig talán a Bridge Crew volt, amink a fogyását meg is bélyegezte, hogy VR only volt, egészen pár hónappal ezelőttig. Mellette megy, immár 8 éve a Star Trek Online, ami inkább Lootbox Online, inkoherens és jóformán Föderáció mindenekfeletti történetekkel megspékelve. Tény, hogy az egyik legjobban kivitelezett F2P modell náluk van amivel találkoztam, de a Lootbox jelleget ez nem változtatja meg.
A nagy öreg Bridge Commander játékmenete meg ott porosodik 10+ éve.
Star Wars
Pörögnek a filmek, egyre másra jönnek ki a rájuk épülő egyéb termékek, ami a Disney nagy erőssége lett az utóbbi 10+ évben, játék meg egy-egy Battlefront újrázás amik a régi nagy közelébe sem érnek, illetve mellette még az aktuális filmhez kapcsolódó Lego játék. Ám ezek közelében sincsenek se történetben, se szimulátor jelleggel pl az X-wing Alliance-hoz.
Warhammer 40k
Ok, kicsit kevésbé ismert, mint a fenti kettő, plusz nem okozok szentségtörést ha azt mondom hogy a wh40k-ból készült másik IP sokkalta ismertebb, hála a Blizz áldásos tevékenységének, ettől függetlenül, a Dawn of War 1 tekinthető talán etalonnak, bár abban sem a 10000+ fős csaták voltak, az eredeti rts volt. DoW2 nekem személy szerint tetszett, pláne az hogy egy két kemény karakter mikre képes ha rá van kényszerülve, illetve mekkora áldozatokat hozhatnak. Azon kívül volt még egy Spacemarine, aminek szintén megvolt a maga hangulata. A többi wh40k amik futószalagon érkeztek már a közelébe sem értek hangulatban a fentiekhez.
Regicide? Ötletnek nem lett volna rossz, de a kiviteléz pocsék lett.
Battlefleet Gothic: Armada? Egy ennyire jó alapot így elcseszni, az azért már művészet valahol.
Warhammer 40,000: Space Wolf? Mobilra még hagyján, csak hogy meglegyen a napi wh40k dózis.
Warhammer 40,000: Eternal Crusade? lásd Armada
Space Hulk? Hát izé, ötlet remek, de a többi...
Space Hulk: Deathwing? majd meglátjuk mit hoz. Igaz az Eternal Crusade-nél is még reménykedtem.
"Ők nem hibáztak, ők jól dolgoztak."
Így, így!
Így, így!
Ennyit megérhet, de kérdés, hogy a fejlesztő és a kiadó milyen következtetéseket von le ha most azok akik eddig nem vették meg, megveszik.
- túlárazott volt eddig a termék
- support nélkül is veszik az emberek , sőt, kifejezetten support lemondása után kezdik el venni
- ha már veszik, akkor az irány jó, moba-rts keverék is jó, csak valahol félrement a tartalom
- rossz marketing döntések sorozata miatt most értesültek a játékosok hogy létezik ez a játék egyáltalán
- a negatív review-k hatását mostanra sikerült a patcheléssel semlegesíteni, ezért a nagy érdeklődés
- amint a Relic kihátrált mögüle, egyből elkezd fogyni, vagyis a Relic a hibás hogy eddig nem fogyott
- annyira várnak a játékosok újabb és újabb wh40k játékot, hogy még ezt a félresikerültet is megveszik, igaz csak ennyiért
- wh40k-t csak olcsón olcsóért éri meg fejleszteni
stb...bőven lehetne még folytatni. De félő hogy úgy is azt fogják elfogadni ami számukra a legkedvezőbb. Ők nem hibáztak, ők jól dolgoztak.
- túlárazott volt eddig a termék
- support nélkül is veszik az emberek , sőt, kifejezetten support lemondása után kezdik el venni
- ha már veszik, akkor az irány jó, moba-rts keverék is jó, csak valahol félrement a tartalom
- rossz marketing döntések sorozata miatt most értesültek a játékosok hogy létezik ez a játék egyáltalán
- a negatív review-k hatását mostanra sikerült a patcheléssel semlegesíteni, ezért a nagy érdeklődés
- amint a Relic kihátrált mögüle, egyből elkezd fogyni, vagyis a Relic a hibás hogy eddig nem fogyott
- annyira várnak a játékosok újabb és újabb wh40k játékot, hogy még ezt a félresikerültet is megveszik, igaz csak ennyiért
- wh40k-t csak olcsón olcsóért éri meg fejleszteni
stb...bőven lehetne még folytatni. De félő hogy úgy is azt fogják elfogadni ami számukra a legkedvezőbb. Ők nem hibáztak, ők jól dolgoztak.
A hírt elolvasván gondoltam egyet és be is igazolódott a sejtésem. Szóval fellestem Steamre és 13,59 euróért vágják hozzá az emberhez február 19-ig. Eddig még kimaradt nekem a játék, de ennyit megér az egyjátékos kampány.
Adjál kölcsön generátort holnapig!
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Próbáld ki a Commandos: Origins demóját!
- 2. Test Drive Unlimited Solar Crown teszt – A hong-kongi balhé
- 3. Napokon belül kipróbálhatjuk a The Precinctet
- 4. Készül az Alien: Isolation 2
- 5. Dragon Ball: Sparking! Zero teszt – Sokadszorra is üvölthetjük, hogy Kamehameha!
Legfrissebb fórumtémák
- 21:37
- Elden Ring [247]
- 14:48
- Diablo IV [414]
- 14:36
- Ki mivel játszik mostanában? [7897]
- 14:16
- Nioh [104]
- 14:07
- John Marston kalandja PC-re jön végre [hozzászólások] [1]
- 13:21
- Total Club Manager 2004 [66]
- 12:49
- Szét*** az ideg [5130]
- 12:40
- Helyzetjelentés [157225]
- 15:45
- Próbáld ki a Commandos: Origins demóját! [hozzászólások] [7]
- 15:00
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1441]