Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Bezár a Telltale Games [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Bezár a Telltale Games
Tizedére csökkentették a stúdió létszámát, vagyis 250-ről 25 fősre zsugorodott a csapat.

3341 levél
Válasz 18.09.25. 11:26 #19
gregmerch
Én a LucasArts-féle irányvonalat értem kalandjáték alatt. Nálam egy Monkey Island, vagy egy Day of the Tentacle a stílus királya a többivel együtt (Sam 'n Max, Grim Fandango, Indiana Jones and the Fate of Atlantis stb.). Nálam a King Art hozta vissza ezt az érzést a The Book of Unwritten Tales-szel és annak folytatásával, mellékágával. Meg ugye jönnek a remake-ek. De azért nagyon jó lenne egy vérbeli Monkey Island 6-ot (ha a Tales oMI volt az 5) kézbe venni valamikor ...
Asus ROG G703GI (i9-8950HK, 64GB DDR4/2666, GTX 1080 8GB GDDR5); Asus ROG Zephyrus GX501GI (i7-8750H, 24GB DDR4/2666, GTX 1080 8GB GDDR5X Max-Q); PS4 Pro, X1X, Switch; 6.&7. gen.; Andr iOS,
11070 levél
Válasz 18.09.25. 11:15 #18
Lacko
Stílus alatt a kalandjátékokat vagy a TellTale-féle dialogus vezérelt interaktív film-szerűséget érted?
Szerintem a Syberia 1 óta a kalandjáték, mint tipus nincs veszélyben.
A telltale tipus talán, de pl a Life is Strange-ek megjelenése még javított is rajtuk.
3341 levél
Válasz 18.09.25. 10:44 #17
gregmerch
Én a stílus jövőjét féltem, a pénzéhes, inkorrekt, lehúzós hozzáállást természetesen nem.

Nekem a volt LucasArts hagyatékok tovább vitele a lényeg, a többi termékük is megvan ugyan, de nemigen ejtettek rabul. Szerencsére a Double Fine átvette az ex LA címek felújítását, és a saját stílusuk is sokkal jobban passzol (a vezetők ismeretében nem véletlenül) azokhoz. Én azt remélem, hogy velük nem történik ilyesmi.

Mindazonáltal azt nagyon nem értem, hogy történhet ez, amikor egy fejlesztő csapat hasít - legalábbis ez jön le róluk.
Asus ROG G703GI (i9-8950HK, 64GB DDR4/2666, GTX 1080 8GB GDDR5); Asus ROG Zephyrus GX501GI (i7-8750H, 24GB DDR4/2666, GTX 1080 8GB GDDR5X Max-Q); PS4 Pro, X1X, Switch; 6.&7. gen.; Andr iOS,
11070 levél
Válasz 18.09.25. 10:30 #16
Lacko
Nekem örökre az marad meg róluk, hogy pénzéhes csapat, akik szarnak a játékosokra. Megjelentették a Vissza a jövőbét iOS-re: az első epizód ingyenes (beetetés), a többi fizetős. Meg is vettem a fizetősöket (szerencsére nem az összes epizódot), majd kiadtak egy frissítést, ami belepakolta az első epizódba (az ingyenesbe) a többi epizódot, de persze appon belüli fizetéssel. Gondoltam semmi gond, én már ugye megvettem az epizódokat, majd megkapom úgy is. Hát frászt! Azt írta a support, hogy megszoptam, minek vettem meg az epizódokat külön, tessék a pénztárhoz fáradni és másodszor is megvenni. Természetesen az önálló epizódokat (amiket megvettem) törölték az Store-ból, hogy még kedvesebbek legyenek a vásárlóikkal.

Azóta haragszom rájuk - igaz a GoT évad nagyon tetszett, még úgy is, hogy nem készült folytatás - szóval nem vagyok egyértelműen szomorú most.
5573 levél
Válasz 18.09.25. 09:04 #15
Dino
FRISSÍTÉS #2: A Telltale Twitter üzenetben tette közzé, hogy a holnap megjelenő második epizód után van még kis remény a The Walking Dead: The Final Season másik két epizódjára, ugyanis többen támogatásukról biztosították a céget, hogy elkészülhessen a játék. Ígérni nem ígérnek még semmit, de dolgoznak azon, hogy valamilyen formában befejezhessék az évadot.
3341 levél
Válasz 18.09.23. 17:57 #14
gregmerch
Csináltak bizony! A Tales of Monkey Island-et. 5 epizód, androidon és iOS-en is elérhető. Nagyon jó kis program lett, abszolút adja a széria hangulatát!
Asus ROG G703GI (i9-8950HK, 64GB DDR4/2666, GTX 1080 8GB GDDR5); Asus ROG Zephyrus GX501GI (i7-8750H, 24GB DDR4/2666, GTX 1080 8GB GDDR5X Max-Q); PS4 Pro, X1X, Switch; 6.&7. gen.; Andr iOS,
1281 levél
Válasz 18.09.23. 16:16 #13
Baracklekvár
Nem mintha az aktuális részt már megvettem volna (valahol korábban meguntam), de felmerült bennem a kérdés, hogy vajh mi történik azokkal, kik már fizettek a teljes játékért.. Erről egy szó sincs eddig.
pogessor.pcdome.hu
5104 levél
Válasz 18.09.23. 15:28 #12
Gump
Itt van egy hosszabb írás.
Ebből nem az jön le, hogy befejeznék.
"Reportedly, the only project that a tiny crew of 25 or so will remain working on is the Minecraft: Story Mode game they were making for Netflix, which appears to be a contractual obligation they have to fulfil or risk the wrath of the streaming giant."
32452 levél
Válasz 18.09.23. 14:42 #11
szbszig
Na várjál, csináltak Monkey Island-játékot is? Ezt nem is tudtam... Annak azért adok még egy esélyt, mert a régi, LucasArts-os kalandjátékokat én is nagyon szerettem.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
3341 levél
Válasz 18.09.23. 13:29 #10
gregmerch
Nekem a '80-as évek végén, a '90-es évek első felében - és azóta is - nagyon nagy kedvencemim voltak a szép emlékű LucasArts kalandjátékai. Semmi kapkodás, rengeteg poén, a korhoz mérten iszonyat jó megvalósítás és hangulat jellemezte őket. Akkoriban ez volt az egyik vezető játékstílus, és abban bizony ők voltak a királyok! A "mi játékaink nem azért készültek, hogy minden rossz döntésed miatt orrbavágjanak" szlogenre építve gyakorlatilag lehetetlen volt meghalni bennük, és rengeteg agyament, néha szó szerint a sírásba kergetően idióta poén és megoldás volt rájuk jellemző. A Monkey Island (TM), az Indiana Jones, a Maniac Mansion/Day of the Tentacle, a Sam 'n Max, a Full Throttle, a kicsit komolyabb hangvételű The Dig vagy a Grim Fandango örökre bevonultak a személyes "Hall of Fame"-embe...

A Telltale az ő hagyományaikat vitte tovább, kezdve a Sam 'n Max három évadával, és a Tales of Monkey Island (TM) öt epizódos remekével. Aztán jöttek sorra a saját szülemények, vagy a filmadaptációk. Ők vezették be az epizodikus felosztást, és a legjobbak által kikövezett ösvényen haladtak. Személy szerint nagyon sajnálom, hogy egy ilyen értékeket teremtő csapat is becsődöl. Tudom, hogy ma már ez lassúnak számító műfaj, hogy nagyon kevés a mikrotranzakciós, DLC-ken alapuló vagy egyéb lehúzási lehetőség benne, és hogy nem elég pörgős meg multi a mai gémereknek, így sajnos várható volt, hogy előbb-utóbb már financiálisan nem fogja megérni a XXI. században. Mégis meglepett a hír, mert játékfejlesztőkre nem jellemző, hogy ontják magukból a játékokat, amelyek még sikeresek is, és egyik pillanatról a másikra bejelentik, hogy részükről Game(making) Over. Ez a stílus nekem mindig kicsit a megnyugvást, a nosztalgiát, a megpihenést fogja jelenteni. Nagyon remélem, hogy a Double Fine nem hut hasonló sorsra, és azt is, hogy lesznek még új titánok, akik mernek nagyot álmodni a kalandjátékok műfaján belül. Mert bizony vagyunk még páran, akiknek ez a stílus igenis számít, akiknek ez jelent még ma is értéket.

R.I.P. Telltale
Asus ROG G703GI (i9-8950HK, 64GB DDR4/2666, GTX 1080 8GB GDDR5); Asus ROG Zephyrus GX501GI (i7-8750H, 24GB DDR4/2666, GTX 1080 8GB GDDR5X Max-Q); PS4 Pro, X1X, Switch; 6.&7. gen.; Andr iOS,
32452 levél
Válasz 18.09.23. 13:05 #9
szbszig
Én nem vagyok nagy sorozatnéző vagy szuperhősrajongó, úgyhogy a Telltale-játékok sem mozgattak meg soha különösebben. Egyetlenegyet játszottam végig, az a Game of Thrones volt. Igazából összességében jó volt, a könyvek, illetve a sorozat hangulatát például nagyon sikerült eltalálni benne. A feszültséget is éreztem végig, fordulatokból is volt benne bőven, külön kiemelve rögtön az első epizód végét mondjuk, ami úgy rendesen odabaszott elsőre. Ugyanakkor az is igaz, hogy az egész koncepciónak a problémái, hiányosságai már ezen az egy játékon és egyetlen évadon belül kiütköztek számomra. Kezdve a nem túl szép grafikai megoldásoktól a repetitív quick time eventeken át egészen odáig, és leginkább odáig, hogy az egyébként komolynak beállított döntések valójában vajmi keveset befolyásoltak a későbbi játékmeneten. Amikor meg már úgy tűnt, hogy tényleg lenne jelentősége némelyik döntésnek, például választani kellett, hogy két karakter közül melyik maradjon életben, addigra pont véget ért az évad. A folytatás pedig természetesen sosem készült el, így igazából a sztori is nyitott maradt teljesen. Kicsit sajnálom, hogy így alakult, de azért mondjuk közel sem hiányolom annyira a játékból második évadot, mint amennyire a hátralévő két(?) könyv megjelenését Martin részéről.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
1750 levél
Válasz 18.09.23. 12:32 #8
GeryG
"Reports state once Telltale finishes up with the last episode of The Walking Dead Season: The Final Season, it will close it doors."

Ezt mondjuk lehet úgy is értelmezni, hogy a soron következőt, de nekem ez azt jelenti, hogy a szezon utolsó epizódja után zárnak be. Gondolom, a 25 fő is leginkább ezért maradt munkában, hogy az utolsó simításokat elvégezzék, az érdemi munka vélhetően már úgyis befejeződött. De persze ez csak tipp.
355 levél
Válasz 18.09.23. 07:15 #7
Trufa
ITT azért bővebben le vannak írva a dolgok, annyira nem volt rózsás a munkahelyi légkör sem.
i5-8600 - GTX 1060 - 16Gb - Windows 10 x64
649 levél
Válasz 18.09.22. 21:57 #6
4rc28
,,A The Walking Dead: The Final Seasont a bezárás nem érinti, így a maradék három epizód várhatóan a tervek szerint fog megjelenni."

Ez az info honnan jött? Mert én kb. minden küldöldi oldalon épp az ellenkezőjét olvasom.
Hate Is Not Enough To Turn This All To Ashes
1166 levél
Válasz 18.09.22. 19:29 #5
Sityi
Sityi will remember that.

Szomorú panda vagyok - az itteni első cikkem is egy Telltale játék volt 8 évvel ezelőtt...
A játékaik miatt egyre jobban ostoroztam őket, mert azt a sikert / játékmenetet / történetet megismételni nem sikerült soha többé, mint a Walking Dead első évadával. Mégis, valahogy minden játékukat tudtam kedvelni még úgy is, hogy már csak kvázi interaktív drámák lettek. A Wolf Among Ust sajnálom, hogy nem folytatódik - azt meg remélem, hogy a Walking Deadet sikerül befejezniük (én ugyanis hallottam olyat is, hogy a pár nap múlva esedékes 2. epizód után kasza lesz).
3833 levél
Válasz 18.09.22. 17:43 #4
Sucee
Én azért valahol megértem. Nagyon sok - hozzáteszem jogos - kritikát kaptak, hogy a csúnya grafika mellé rossz optimalizáltság társul, és kaptuk mindezt az idő előrehaladtával egyre kevesebb tényleges játékmenettel. Elég csak TWD 1. és 3. évadokat összehasonlítani - az elsőre jellemző, kis puzzle-szerű gyűjtögetős-felfedezős részek szinte egy az egyben eltűntek.

Megfejeljük mindezt azzal, hogy az összes sorozat arra az illúzióra (hazugságra) épül, hogy számít bármi döntésed is - hatalmas változtatások kellettek volna náluk, ha ezeket orvosolni szerették volna.

TWD 3. évad amúgy is mélypont volt, nem elég, hogy az előre megírt kimenetelek már zavaróan látványossá váltak mindenki számára, behoztak valamilyen okból egy új, érdektelen családot, mint főszereplők - további érdektelen mellékszereplőkkel.
1750 levél
Válasz 18.09.22. 16:59 #3
GeryG
Igen, csak épp pénz nem jött belőlük nekik elég a folytatáshoz... legalábbis a hivatalos közleményben erre hivatkoznak... :/
1281 levél
Válasz 18.09.22. 16:36 #2
Baracklekvár
Nekem elég érthetetlen ez. Amiket csináltak, azok nem voltak rosszak. Meg volt a recept, meg volt a stílus.
pogessor.pcdome.hu
3833 levél
Válasz 18.09.22. 16:14 #1
Sucee
[?] Everyone will remember that.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.