"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
Fórum » Hozzászólások, megjegyzések
Bezár a Telltale Games [hozzászólások]
Kapcsolódó tartalom: Bezár a Telltale Games
Tizedére csökkentették a stúdió létszámát, vagyis 250-ről 25 fősre zsugorodott a csapat.
Szerintem a Syberia 1 óta a kalandjáték, mint tipus nincs veszélyben.
A telltale tipus talán, de pl a Life is Strange-ek megjelenése még javított is rajtuk.
Nekem a volt LucasArts hagyatékok tovább vitele a lényeg, a többi termékük is megvan ugyan, de nemigen ejtettek rabul. Szerencsére a Double Fine átvette az ex LA címek felújítását, és a saját stílusuk is sokkal jobban passzol (a vezetők ismeretében nem véletlenül) azokhoz. Én azt remélem, hogy velük nem történik ilyesmi.
Mindazonáltal azt nagyon nem értem, hogy történhet ez, amikor egy fejlesztő csapat hasít - legalábbis ez jön le róluk.
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
Azóta haragszom rájuk - igaz a GoT évad nagyon tetszett, még úgy is, hogy nem készült folytatás - szóval nem vagyok egyértelműen szomorú most.
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
Ebből nem az jön le, hogy befejeznék.
"Reportedly, the only project that a tiny crew of 25 or so will remain working on is the Minecraft: Story Mode game they were making for Netflix, which appears to be a contractual obligation they have to fulfil or risk the wrath of the streaming giant."
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
A Telltale az ő hagyományaikat vitte tovább, kezdve a Sam 'n Max három évadával, és a Tales of Monkey Island (TM) öt epizódos remekével. Aztán jöttek sorra a saját szülemények, vagy a filmadaptációk. Ők vezették be az epizodikus felosztást, és a legjobbak által kikövezett ösvényen haladtak. Személy szerint nagyon sajnálom, hogy egy ilyen értékeket teremtő csapat is becsődöl. Tudom, hogy ma már ez lassúnak számító műfaj, hogy nagyon kevés a mikrotranzakciós, DLC-ken alapuló vagy egyéb lehúzási lehetőség benne, és hogy nem elég pörgős meg multi a mai gémereknek, így sajnos várható volt, hogy előbb-utóbb már financiálisan nem fogja megérni a XXI. században. Mégis meglepett a hír, mert játékfejlesztőkre nem jellemző, hogy ontják magukból a játékokat, amelyek még sikeresek is, és egyik pillanatról a másikra bejelentik, hogy részükről Game(making) Over. Ez a stílus nekem mindig kicsit a megnyugvást, a nosztalgiát, a megpihenést fogja jelenteni. Nagyon remélem, hogy a Double Fine nem hut hasonló sorsra, és azt is, hogy lesznek még új titánok, akik mernek nagyot álmodni a kalandjátékok műfaján belül. Mert bizony vagyunk még páran, akiknek ez a stílus igenis számít, akiknek ez jelent még ma is értéket.
R.I.P. Telltale
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
Ezt mondjuk lehet úgy is értelmezni, hogy a soron következőt, de nekem ez azt jelenti, hogy a szezon utolsó epizódja után zárnak be. Gondolom, a 25 fő is leginkább ezért maradt munkában, hogy az utolsó simításokat elvégezzék, az érdemi munka vélhetően már úgyis befejeződött. De persze ez csak tipp.
i5-8600 - RTX 2060 - 16Gb - Windows 10 x64
Ez az info honnan jött? Mert én kb. minden küldöldi oldalon épp az ellenkezőjét olvasom.
Hate Is Not Enough To Turn This All To Ashes
Szomorú panda vagyok - az itteni első cikkem is egy Telltale játék volt 8 évvel ezelőtt...
A játékaik miatt egyre jobban ostoroztam őket, mert azt a sikert / játékmenetet / történetet megismételni nem sikerült soha többé, mint a Walking Dead első évadával. Mégis, valahogy minden játékukat tudtam kedvelni még úgy is, hogy már csak kvázi interaktív drámák lettek. A Wolf Among Ust sajnálom, hogy nem folytatódik - azt meg remélem, hogy a Walking Deadet sikerül befejezniük (én ugyanis hallottam olyat is, hogy a pár nap múlva esedékes 2. epizód után kasza lesz).
Megfejeljük mindezt azzal, hogy az összes sorozat arra az illúzióra (hazugságra) épül, hogy számít bármi döntésed is - hatalmas változtatások kellettek volna náluk, ha ezeket orvosolni szerették volna.
TWD 3. évad amúgy is mélypont volt, nem elég, hogy az előre megírt kimenetelek már zavaróan látványossá váltak mindenki számára, behoztak valamilyen okból egy új, érdektelen családot, mint főszereplők - további érdektelen mellékszereplőkkel.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Még idén megjelenik a Kingdom Come: Deliverance II
- 2. Harold Halibut teszt – Menni vagy maradni
- 3. Frissült a Soulslinger: Envoy of Death korai változata
- 4. Infection Free Zone early access próbakör
- 5. Heading Out – májusban indulunk!
Legfrissebb fórumtémák
- 19:35
- Milyen játékot vettél/tervezel venni mostanában? [2428]
- 19:30
- Stellar Blade teszt – Teljes mellbedobással [hozzászólások] [1]
- 12:17
- A Watch Dogs franchise halálát pletykálják [hozzászólások] [5]
- 10:30
- Elden Ring [52]
- 08:20
- Dark Souls: Prepare to Die Edition (PC) [hozzászólások] [18]
- 21:26
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43679]
- 16:22
- Fallout 4 [129]
- 14:07
- Phantom Fury teszt – Ez a bomba kicsit besült [hozzászólások] [4]
- 15:07
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1421]
- 14:11
- Frissült a Soulslinger: Envoy of Death korai változata [hozzászólások] [3]