Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Hivatalosan is megkezdték az HTC Vive árusítását hazánkban [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Hivatalosan is megkezdték az HTC Vive árusítását hazánkban
Első körben a Vive és Vive Pro VR-headsetek kerültek forgalomba.

5337 levél
Válasz 19.04.09. 11:45 #5
Skorpio90
Annyira szeretném, ha a VR lendületet kapna, mert szerintem ebben van a legnagyobb potenciál, de amit az árakkal művelnek, az nevetséges. 1. vennem kell egy VR szettet, ami 200 ezer, de mint látjuk, inkább több. 2. vennem kell egy gépet, ami ami VR ready, tehát alsó hangon 250 ezer. Az én masinámra pl. a Steames tesztprogi azt írja, hogy eldöcög, de nem az igazi a teljesítménye, na már most pl. az AC: Odyssey magas-közép beállításokkal fut 60 fps-sel fullhd-ban, 1-2 évig még biztos nem kell alkatrészt cserélnem, hogy élvehteően fussanak az új játékok. 3. meg kell venni persze magát a játékot is, amiből eddig még egyet se láttam, ami az alkalmi szórakozásnál többet nyújtott volna. És akkor lehet olvasni a siránkozós cikkeket, hogy jaj, nem fogy olyan jól a VR headset. Vajon miért?
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
3601 levél
Válasz 19.04.09. 11:16 #4
gregmerch
Anno a Kinecthez kellett bazi nagy szabad tér, de ott egyfelől gyártottak rá külön megvehető optikai adaptert, ami ezt a tér igényt valamelyest csökkentette, másrészt ott láttad közben, mit és hol csinálsz. Itt meg a headsettel a fejeden jó eséllyel levered minimum a nagyi antik vázáját. A játékfelhozatal eddig igen vegyes VR-ra, és sok nagyon a demo-jellegű kis szösszenet, de vannak nagy címek is részleges vagy teljes támogatással. Nekem van PSVR-om és OR-em is, de őszintén megmondva, eddig kb. max. 8-10 játék volt igazán tartalmas és ütős rajtuk, aminek a kb. a fele autós cucc volt. A Himalája megmászását "szimuláló" marhaságok meg a galamb szimulátorok pedig az "aha, faja..." kategóriába estek. És eddig ők voltak többen...
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
1867 levél
Válasz 19.04.09. 10:50 #3
GeryG
Elvben már egy 3*3as tér is elég, de nekem az pl. a teljes nappalim lenne. Ők meg már 6*6 és 10*10 méretben gondolkoznak. Nyilván utóbbi már inkább kereskedelmi/üzleti felhasználásnál lehet érdekes.
Pláne, hogy a 10*10 már multiplayer mókához való, vagyis nem annyira otthoni felhasználásra... legalábbis nem sok olyan ismerősöm van, aki hirtelen leakasztana 2-4 ilyen félmillás kis műszert a boltban, hogy aztán otthon a haverokkal angry birds vr-ozzon.
3601 levél
Válasz 19.04.09. 10:44 #2
gregmerch
Arról nem is beszélve, hogy mindehhez valami cca. 8-10m2-es szabad szoba vagy tér kell... Vagy egy olyan kütyü, mint Mr. Beannek a Johhny English 3-ban...
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
1867 levél
Válasz 19.04.09. 09:59 #1
GeryG
Elég komolyan tolja a HTC, de azért ez a félmillás árazás nem kicsit túlzó dolog. Oké, hogy végre kapunk egy teljes értékű wireless VR-headsetet, meg majd később eye trackinget és hasonlókat.

De nem tudom, mekkora lesz a kereslet egy ennyire drága kütyü iránt, miközben jóval olcsóbb konkurencia is elérhető. Oké, a PSVR tényleg nem ez a szint és kategória, de az Oculus Rift nincs sokkal elmaradva (ha el van egyáltalán), és az is "csak" fele ennyi teljes bundle-ben...

Arról nem is beszélve, hogy ezek a wireless adapterek (amik tényleg sokat hozzáadhatnak az élményhez és ezzel a kereslet növekedéséhez is) is brutálisan túl vannak árazva. Ne mondja nekem senki, hogy fejlesztéssel, anyagköltséggel meg előállítással is 140 ezerbe kell, hogy kerüljön... Ez szerintem a legarcátlanabb lehúzás kategóriája: vezeték nélkül akarsz játszani egy egyébként is pofátlanul drága eszközzel? Akkor még dobj mellé egy százast... amikor már lassan a kávéfőző is wireless működik... vicc...

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.