Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» GreedFall

22660 levél
Válasz 19.09.22. 20:49 #31
Peace
33-as szinten ért véget a kaland. Nem regélek róla hosszan. 24-25-ös szint környékén kicsit lehozott az életről azokkal a rohangászós időhúzó mellékküldetésekkel, de aztán ismét magára talált. 3-szor azt hittem, hogy vége, de kiderült, hogy még nagyon nem. Nagy hiánypótló ez a játék, nagyon hiányzott már egy RPG nekem!!! Lehet, hogy kicsit bugos meg elvan maradva jó pár évvel, de engem behúzott rendesen és nagyon jól elvoltam vele. És igazából ennyit várok egy játéktól. Úgyhogy le a kalappal a kis csapat előtt.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
22660 levél
Válasz 19.09.21. 18:09 #30
Peace
Huhh, azért most kikészített rendesen a játék, mikor a 86. alkalommal kellett felrohanni a legfelső emeletre a tanácsadóhoz, majd leküld a pincébe az archívumban keresgélni, majd pedig az előző konzulhoz. Erre jön még egy ugyanilyen, ahol ugyanezt a kört meg kellett csinálni. Ezek már inkább ilyen idegesítő időhúzásoknak tűntek. De remélem nem lesz több ilyen!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
22660 levél
Válasz 19.09.21. 13:20 #29
Peace
Én is folyamatosan belegabalyodok a tájékozódásba és percenként nyitogatom a térképet.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4101 levél
Válasz 19.09.21. 12:56 #28
Sucee
Majd valami new game során tesztelem akkor, most már túlságosan belemásztam mindenféle talentbe.

A már sokszor említett low budget megoldások engem nem zavarnak, viszont ez a partyhasználat eléggé, mert ez szimplán rossz: nem tudom irányítani a csapatomat, de még csak a képességhasználatukat sem, szerintem heal up commandot se tudok nekik kiadni (van vagy 60 hp potion a semmire), nem lehet őket revive-olni, az én halálom pedig minden esetben teljes game over... Oké, hogy most megvan a fullos heal mágiám, és az úgy már 50%-ban őket is érinti, de azért ez így elég szar, hogy én folyamatosan figyeljem és töltsem saját manából mindenki más hp-ját úgy, hogy mellette az én halálom egyből véget vethet az egész tökölődésnek és mehet elejétől.

Másik szerencsétlen megvalósítás még ez a mostanában divatos compass a tradicionális minimap helyett. Na most alapvetően én azzal is megbarátkozom, ha jól implementálják, de itt nagyon szarul működik, és folytonos mapnyitogatás csak a tájékozódás, amikor elvileg 10-20 méterre vagy a célodtól.
22660 levél
Válasz 19.09.21. 12:47 #27
Peace
Én is csak tippelni tudok, de szerintem rohadtul semmit nem számítanak ilyen dolgokba a csapattársak. Csak az, ami a Te szinted saját karakterrel. 24-es vagyok, elég fasza fordulat volt a fő történetben, csak pislogtam! Utána meg egy kellemes 1 órás adrenalin rush!!! Vannak apró idegesítő dolgok, de nagy bugba még nem futottam. Most egy kicsit leült nekem az elmúlt 2-3 órában a mellékszálakkal rohangálás, mert tényleg csak időhúzásnak tartom. Na de sebaj. Lehet hanyagolom a megmaradtakat és rámegyek a két fő küldetésre. De összességében én tök jól elvagyok vele és csak ezt indítom el szeptember 10. óta.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
16795 levél
Válasz 19.09.21. 12:34 #26
ufodani
Sztem nem, bár ezt így nem próbáltam.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
4101 levél
Válasz 19.09.21. 12:14 #25
Sucee
Nem is összeadódásra gondoltam, azzal pillanatok alatt OP lennél, hanem hogy egy embernél kell meglegyen a szint. Pl. ha De Sardet semennyire se konyít hozzá, de mondjuk Vascon asszem alapvetően lockpickes armor van, akkor nyitható a lvl1?
16795 levél
Válasz 19.09.21. 12:14 #24
ufodani
Ja és úgy, h 2es vagyok az unlock fán.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
16795 levél
Válasz 19.09.21. 12:04 #23
ufodani
Nálam volt mindhármunknál 1 lockpick cucc és nem adódott össze, nem tudtsm kinyitni a 3at kérőt.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
4101 levél
Válasz 19.09.21. 10:14 #22
Sucee
Peace, csoporttársak talentjeinek működésével mennyire vagy tisztában?

Mert jelenleg én teljesen bele vagyok zavarodva, hogy most akkor hogy és miként van hatással a gameplayre az, hogy milyen partyval vagyok. Pl. van értelme lockpickre dobó armour strapet rakni társ páncélzatára, vagy attól ugyanúgy nem fogom tudni kinyitni az ajtókat? Vagy ha a társak charisma/intuition szintje nagy (item bónuszokon keresztül), akkor is megnyílnak az extra convo lehetőségek?
22660 levél
Válasz 19.09.17. 08:00 #21
Peace
Tegnap vissza mentem az első szabad területre és legyaktam azt a nagy szarvas dögöt, ami alacsony szinten ijesztőnek tűnt. Így is odacsapott rendesen párszor, de megdöglött. Viszont egy másik ember csapat még mindig halálfejes volt ugyanezen a területen, be is daráltak. 16-os szint még kevés ide ezek szerint. De legalább vettem egy 3-as strength-es lila kétkezes kalapácsot, ami nem kicsit ver oda. Tetettem bele kováccsal két lila enchant-ot, elég ba**ó lett. Amin anyáztam, hogy megvettem drága pénzért egy ütős kék pisztolyt, erre fél órán belül esett két ugyanolyan.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
22660 levél
Válasz 19.09.16. 17:42 #20
Peace
Én is nagyon szerettem a DA 2-t! Elvagyok én ezzel is. El is indítom!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4101 levél
Válasz 19.09.16. 17:39 #19
Sucee
Szerkeszteni nem tudtam: ha csak "Leave" lehetőség van, akkor a karakter esélyes, hogy későbbi (side)questben fog szerepet játszani.

Nyilván amúgy megértem, amit mondasz, érezhető nagyon, hogy azért ez nem 2019-es szint. De én pont az az ember vagyok, aki élvezte a Dragon Age 2-t is, ami meg lássuk be, még talán ennél is kisebb erőfeszítés volt egy állítólag AAA stúdiótól... És igazából a hangsúly is ezen van, mert GF esetében az erőbedobás az maximális, csak sajnos a budget nem. Szóval elszórakozok vele, bár félelmetes, hogy munka után mennyire keveset haladok sztori játékokkal, nagyon megszoktam én egyetem alatt, hogy 3-4 totál szabad napom volt egy héten.

Mindenesetre ha ilyen ütemű fejlődés lesz látható a következő játékuk esetében is, mint amit most produkáltak, én nem fogom sajnálni tőlük a teljes áron megvett példány összegét.
4101 levél
Válasz 19.09.16. 17:33 #18
Sucee
A Witcher 3-ban se érdekli a kutyát sem, ha bemész a házába, de még az se, ha az utolsó lyukas garasig kirámolod.
33249 levél
Válasz 19.09.16. 13:30 #17
Creativ3Form
Ez a Mass Effect szériában is így volt, még a 3. rész esetében is. Annyi különbséggel, hogy ott nem lehetett ezekkel az egy helyben álló NPC-kel beszélgetni, mert nem volt rá funkció. Itt legalább van. De amúgy én is úgy vagyok vele, hogy minden hibája és gyermekbetegsége ellenére vonz és vonz és élvezem a felfedezést és összességében nagyon imádom. És ha azt veszem, hogy kb. 23-an csinálták, tized annyi pénzből, mint amiből egy tripla A studió szokott gazdálkodni, akkor még meg is tapsolom őket, hogy ezt voltak képesek összehozni.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
22660 levél
Válasz 19.09.16. 12:42 #16
Peace
Az nagyon kiábrándító, hogy az NPC-k 90%-a áll egy helyben és néz ki a fejéből. Van, aki talán valami egysorost odaböfög, ha rányomsz egy interact-ot. A legtöbb semmit. Ha bemész egy lakásba, hozzád sem szól, hogy "takarodj ki!" vagy "mit keres maga itt?!". Semmi, nulla. Sokakkal lehet beszélni, akiknél annyi a választási lehetőség, hogy "leave". Szóval vannak gondok.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
22660 levél
Válasz 19.09.16. 10:36 #15
Peace
Akad bőven játék jelenleg, de mégis mindig ezt indítom el, ha van egy kis időm. Annyira kivagyok éhezve az RPG-re, hogy még a szembetűnő hibái és gyenge pontjai ellenére is elvagyok vele. 14-es szinten jelenleg. Érdekel, hogy mi lesz a végkifejlet, bár azért valamit már sejtek. A legnagyobb probléma, hogy van, amikor szörnyülködsz rajta, hogy ez ilyen 10 évvel ezelőtti szint, de vannak olyan helyszínek, boss-ok, átvezetők, zenék amik meg egészen hangulatba hoznak és akkor piszkosul élvezed. És ezen két véglet között ingadozik megállás nélkül. De mindezek ellenére mégis ez vonz vissza a tv elé, pedig ott a Pókember, Rage 2, Division 2, Control és a többi.....
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
22660 levél
Válasz 19.09.12. 08:47 #14
Peace
Nem egy AAA cím!!!!!! Messze nem. Ezzel mindenki legyen tisztában. De mégis van benne valami, ami miatt fennmaradtam majdnem éjfélig. Pedig általában 9-fél 10 felé lövik a pizsit este. Addig jutottam, hogy az első területen végeztem az összes fő és mellékküldetéssel és szétlootoltam minden kis zugot. Most következik még csak a fedélzetre szállás és a kihajózás. Ilyen technokrata szerettem volna lenni, aki lövöldözik, de olvastam, hogy a töltény az nagy kincs és a szerencsére meg a kráftra hatalmas szükség van, hogy elég legyen belőle, így gyorsan csináltam egy közelharcos karaktert, akiről még nem döntöttem el, hogy végigviszi-e a kétkezes blunt fegyverek ágat, vagy átmegy "paplovagba" és lekanyarodok a nehézfegyverektől kicsit az öngyógyítás irányába. Hihetetlen, hogy mekkora a kontraszt! Mikor először kiléptem az utcára, akkor egyből jött egy "WOW!", annyira jól festett a kikötő és a pocsolyás kis sikátorok is szépek. Viszont az animációk, arcmimika, szájmozgás és a többi textúra az inkább ilyen 2000-es évek eleji hangulatot idéz. Ami nem is probléma, ha továbbra is ilyen szinten marad a ráfüggésem.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
22660 levél
Válasz 19.09.11. 18:12 #13
Peace
Tökéletesen működik az Xbox ONE controllerrel.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
22660 levél
Válasz 19.09.11. 10:25 #12
Peace
Próbálkoztam vele tegnap, de a PS controllert úgy ismerte fel, hogy a B gomb az A, az Y pedig az X a joystick-ek is fordítva működtek. Ha felfelé néztem, akkor balra fordult a karakter... Ránéztem gyorsan steam fórumra, mindenki panaszkodik, hogy se xbox, se PS, se Steam controllert nem képes kezelni. Páran írták, hogy náluk oké. Szomorú. Ma veszem át a Gears 5-höz rendelt Xbox One controllerem. Meglessük, hogy azzal mit produkál. De monitor előtt nem fogok csücsülni egérrel szórakozva.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
22660 levél
Válasz 19.09.10. 12:31 #11
Peace
Én reménykedem még! Steam-en nagyon szeretik. Hiába van ott Rage 2, Division 2, Destiny 2 Forsaken (félbehagyva), Gears 5.....most valami jó kis RPG-re vágyok!!!!!!!! Meglátjuk bejön-e.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
9895 levél
Válasz 19.09.10. 11:27 #10
davkar9
Hmm, szóval ez a része kb ugyanaz, mint a boundnak. Remélhetőleg a végénél nem kell szopnia a nem távolsági karakternek az op boss ellen...

Ahogy nézem/olvasom a többi része sajnos a szokásos spiderz minőség. Jók az ötleteik, csak hát a stúdió mérete ésvagy a balfaszságukból adódóan ezeket rosszul valósítják meg. Összességében mintha ez a játékuk is egy 3-5 évvel lenne lemaradva. Majd 10€ alatt, akcióban.
Simple. Eternal. Beige.
22660 levél
Válasz 19.09.10. 10:33 #9
Peace
GreedFall Review – Spiders Levelling Up

GreedFall review – To tame a land

GreedFall Review - A Fun Time, But Nothing Ground Breaking

Nem kimagaslóan jó, de nem is vészesen rossz. Meglátjuk...kell az RPG!!!!!!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
22660 levél
Válasz 19.09.10. 06:09 #8
Peace
Helyes, toljad csak! Várjuk a további fejleményeket!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
33249 levél
Válasz 19.09.10. 01:58 #7
Creativ3Form
Na, miután kb. negyedjére sikerült megalkotnom azt a karaktert, amivel megvoltam elégedve külsőleg, játszottam is egy picit. A játék legelején három kaszt közül választhatunk: Magic, Warrior és Technical. Mind a három más-más harci stílust, skill pont elosztást, fegyver és páncélhasználatot képvisel, így teljesen a saját képünkre, stílusunkra szabható az adott karakter. Nem megyek bele ennél részletesebben, fedezze fel mindenki maga melyik áll hozzá legközelebb. Én lenyomtam a tutorialt mindhárommal és nekem a Magic nyerte el a tetszésemet. A tutorial pediglen a harcot jelenti természetesen. Elég komplexnek tűnik így első ránézésre. A karakterek mozgása ugyan picit fura, de ez inkább csak a séta közben jön elő, a harc közben nem zavaró plusz nem is erre figyel az ember. Itt jók a mozgások, lehet variálni a kombókat, védekezésből indított támadások sorozata sttb. stb. Valamint helyet kapott az úgynevezett Pausa Tactical menü, amit ha benyomsz, a régi, jó öreg RPG játékokra jellemzően kimerevedik a kép, és akkor ott van időd picit megpihenni, kitalálni a megfelelő taktikát, extra támadásokat bill. kombókra kiosztani és vagy lecserélni...szóval mint mondottam, komplex. Minden ellenfélnél figyelni kell részletekre, a pajzsos, nehezebb páncéllal rendelkező ellenfelek ellen más technika, más fegyver kell, mint a sima, mezei harcosok ellen, szóval itt nem annyiból fog állni az összecsapás, hogy agyatlanul vered a bal egérgombot és végül te nyersz. Van benne kihívás bőven és ez valszeg csak nőni fog, ahogy haladunk előre. De nem csak a harc terén tűnik amúgy komplexnek, hanem kb. minden szempontból. Vannak Skill meg Attributes meg Talents pontjaink, ahol szerteágazóan oszlanak el a különféle képességek, tudás fák, harci technikák, szóval nem aprózták el a dolgokat. Itt bizony tényleg 100%-ban a saját játék stílusunkra lehet szabni a karaktert kb. minden szempontból. Emellett van Mini Map és Open World Map is, ami elég nagynak tűnik első ránézésre. Azt, hogy a küldetés felvétel hogyan működik, van e pl. gyorsutazás stb. stb. még nem tudom, mert a harci tutorial után megnéztem még egy cinematicot, majd picit böngésztem a menüben, de ennyi. Meló után majd jobban ráfekszem. Viszont az a kevéske, amit láttam belőle engem meggyőzött, hogy megérte befizetni rá és remek kaland lesz.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
9895 levél
Válasz 19.09.09. 20:48 #6
davkar9
Érdekes a setting (mondjuk nem új, eléggé Risen-es), de a fejlesztők miatt nem ugrok bele fejest látatlanul. Bound by flame-t élveztem, olyan aranyosan gagyi volt. Aztán az egész élményt hazavágta a világ legidegesítőbb bossfightja, amit nem lehetett megcsinálni, mivel "rosszul" fejlesztettem a karaktert. Checkpointos autobaszás mentésrendszer, ponr, így vissza se tudok tölteni és mivel úgyse volt respec ezért azzal se mentem volna sokra.

Ha azt a hülyeséget nem ismétlik meg akkor téli-nyári akcióban pont jó lesz. Bioware fél lábbal a sírban így most hiánycikké váltak a "világmegmentős sztori, kék-piros döntések, terápia után megdöngetni az egész csapatot" típusú rpgk.
Simple. Eternal. Beige.
22660 levél
Válasz 19.09.09. 20:09 #5
Peace
Kíváncsi vagyok nagyon a véleményekre! Csak lezuhan hamar a lemezes ára használtan.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
33249 levél
Válasz 19.09.09. 19:37 #4
Creativ3Form
Nagyon várom már, a Steam már lenyomta az előtöltést, nagyon remélem, hogy 0:01 perctől beletudok nézni egy órácskát a lefekvés előtt.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
22660 levél
Válasz 19.09.09. 18:38 #3
Peace
"A soundtracket pl. annak az Olivier Deriviere-nek köszönhetjük, akinek a Plague Tale zenéjét is, szóval ez már mindenképpen egy jó pont az atmoszférát tekintve."

Királyság!!! Imádtam azt a játékot!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4101 levél
Válasz 19.09.09. 17:59 #2
Sucee
Reménykedem én is egy jó akció rpg élményben. Arra felkészültem, hogy pl. az animációk terén igen elnézőnek kell lenni, de ha végre egy érdekes sztorit és jó karaktereket kapok, én elégedett leszek.

Tetszik a setting, szóval jó lenne, ha a low budgetből eredő dolgok nem nyomnák túlságosan rá a bélyegüket.

A soundtracket pl. annak az Olivier Deriviere-nek köszönhetjük, akinek a Plague Tale zenéjét is, szóval ez már mindenképpen egy jó pont az atmoszférát tekintve.
22660 levél
Válasz 19.09.09. 16:14 #1
Peace
A holnapi megjelenésre való tekintettel még nagyobb az izgalom!!! Nagyon hiányzik már egy kellemes kis RPG a lelkemnek! Várom, hogy végre beessenek a pontszámok! Tudom, hogy kicsi csapat és fenntartásokkal kell fogadni, de bizakodó vagyok!


GreedFall - Launch Trailer

GreedFall: 13 Minutes of Gameplay
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.