Fórum
Beszélgetés a játékokról
Nos, valamely 2d nézetben jelöld ki a szobát jelentő barna brushot, és a Ctrl-t lenyomva húzd arrébb. majt kattints az F8-ra, építsd újra a geometriát (ez ahhoz kell, hogy a változást az engine tudtára add). És kész is.
Gubár
Gubár
I'll be here...
ÁÁÁÁÁÁ!!! Hogy kell mozgatni a cuccokat (egy szoba/kocka/stb.) össze-vissza??? Kreáltam egy szobát, megvan minden, ki is próbáltam (frankó kis vérengzés volt, 12-en, egy 5m*5m-es sufniban
, de nem tudom máshova tenni. Mert ugye most kéne továbbfejleszteni, csináltam még egyet, de az meg benne van az előzőbe, és az istennek se tudom mozdítani, max. a kamera megy föl-alá! Segítsetek már!

YEP YEP! - Kipling :P
Hmm. Még nem próbáltam ki a Deus Ex editorát, de mér alig várom. Állítólag van benne hiba még bőven, de már készül az első patch.
Ami bazi jó, hogy fel lehet állítani benne párbeszédeket.
Különben sok sikert!
Ami bazi jó, hogy fel lehet állítani benne párbeszédeket.
Különben sok sikert!
I'll be here...
Csak jelentkezem, hogy most erre adtam a fejem. A DeusEx-hez próbálok pályákat szerkeszteni. De még csak most tanulom.
YEP YEP! - Kipling :P
Beírom ide is a linket, hátha akad valami vállalkozó kedvű ifjú titán:
Unreal Pályaszerkesztés - Tutorialok + Fájlok
I'll be here...
Köszi szépen!! K.b. itt be is fejeztem a pályaírást. Majd nekifutok egy pár év mulva. Mégegyszer köszi. C.D.
C.D.
Elvi síkon minden Unreal, UT vagy Wheel of Time játékhoz mellékelik a CD-n az Unreal Editort (UnrealEd) is, amit installáláskor kiválasztva felteszel. Persze az élet nem ilyen egyszerű, mert a progi így "nyersen" el sem indul. Le kell tölteni au Unreal Editor Fix 4.-et, meg két másik apróságot is hogy használhatóvá tedd. Szóval ez az első lépés.
A második az hogy letöltesz egy rakás tutorialt az editor használatáról (csak angolul fogsz használható anyagot találni), mert ha csak "próbálgatással" kezd el a pályaszerkesztést, egy órán belül feladod. K. nehéz, kivéve ha már van némi jártasságod a 3DStudioMax használatában ugyanis a kettő elég hasonló koncepcióra épül. Szóval a tutorialokból tanulgathatsz tök jó dolgokat. Az első (igen egyszerű) pályádat pl. már az első tutorial után elkészítheted 10 perc alatt.
A második az hogy letöltesz egy rakás tutorialt az editor használatáról (csak angolul fogsz használható anyagot találni), mert ha csak "próbálgatással" kezd el a pályaszerkesztést, egy órán belül feladod. K. nehéz, kivéve ha már van némi jártasságod a 3DStudioMax használatában ugyanis a kettő elég hasonló koncepcióra épül. Szóval a tutorialokból tanulgathatsz tök jó dolgokat. Az első (igen egyszerű) pályádat pl. már az első tutorial után elkészítheted 10 perc alatt.
I'll be here...
Segíteni ugyan nem tudok de légyszíves írdd már le, hogy milyen progi kell egy ilyen pályakészítéshez, vagy hogy egyáltalán hogy kell hozzáfogni egy ilyen eksönhöz.
Köszi. C.D.
C.D.
Van valaki itt, aki szintén foglalkozik UNreal pályaszerkesztéssel (és ért is hozzá valamelyest)? Én most tanulgatom és elég jól haladok vele. Ha valaki szintén ilyen őrült, mint én vagyis nem csak játszik (kvázi rombol) hanem készít is pályákat (alkot) azzal szívesen folytatnék tapasztalatcserét. Minden érdekel.
I'll be here...
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.