25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Crysis



Írd ide hozzászólásod:

Szabip
Szabip [2426]
Ennyi bug egy A kategóriás játékban

Az egyik leg letaglózóbb: a második pályán van egy radarkocsi egy domb tetején egy ház mellett: odaérek likvidálom akit kell, a radar csak forog mikor kimegyek a házból az magától felemelkedik de csak a radar és közben forog majd lefelé kezd mozogni és megáll a földön és ott forog tovább!
A másik a levegőben úszó tank, ez a csúcs! Belelövök rakétavetővel erre felemelkedik a levegőbe és ott lassan forogva úszik, majd gondol egyet és leesik.

Ezen kívül találtam már műanyag ásványvizes palackot a levegőben csak úgy a parton egy pálmafa mellett, lebegett kb. 10m magasban, lehet egy cunami rakta olyan magasra?!

Ezen kívűl rettentő ostoba néha az AI. pl.: megkerülöm a géppuska fészket fél méterről se vesz észre a lövész csak áll és bámul előre, máskor meg 200m ről kiszúrnak ha osonok.

További hiányosság és egy ilyen ujjító játéktól elvárható lenne, hogy nem lehet átlőni a bádogviskókon falapokon stb... Ezt a COD4 is tudja... Nem is lett volna nagy cucc leprogramozni.

A multija nem rossz eddig a hordozós pályát próbáltam ki ott ment a hent, volt egy pár mókás megmozdulás. a cloack ott nem sokat ér én mindig kiszúrom.

Amikor a csajt meg kell menteni a városban ahol jön két tank, bizony belassul a játék az fps leesik sajna, így bizony a VH beállításból már nem elég ha csak az árnyékot csökkentem, hiába ez van... kicsit optimalizálatlannak érzem leginkább a hordozón, mivel a BF2 hordozója csak alig rondább, kidolgozottabb, de az fényévekkel jobban fut mindent maxra rakva egy 2 éves kártyával is és ott 64-en játszunk egyszerre.

A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak.

Vissza