Mostanában sok játék esik bele ebbe a hibába, vagyis, hogy a beleerőltetett multi végül rontja a végső értékeléseket. Dead Space, Tomb Raider, de akkor a God of War is beállt ebbe a sorba. Nem tudom, megér-e ennyit a multi erőltetése, de gyanítom, hogy nem, erre pedig előbb-utóbb talán a kiadók is rá fognak jönni. Könnyen elképzelhető, hogy nyernek valamennyi új vásárlót, de közben lehet, hogy a gyengébbre értéket játék, illetve a megszokotthoz képest kisebb végső pontszám (ami szerintem sokak számára ma is nagyon fontos szempont annak eldöntésében, hogy megvegyenek-e egy adott játékot), sokkal többet el is riaszt, vagy legalábbis elbizonytalanít.
Engem éppenséggel nem zavar, mert biztos vagyok benne, hogy hozzá sem fogok szagolni a többjátékos módhoz, így a tesztek erre vonatkozó részét, illetve az azzal kapcsolatos negatívumokat egyszerűen figyelmen kívül tudom hagyni. Ha pedig az, ami ezen kívül van, az ismét zseniális lett, akkor részemről semmi probléma.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. 2500 évig építgethetjük városunkat a Memoriapolisban
- 2. Outcast - A New Beginning teszt – Visszatérés Adelphára 25 év után
- 3. Terminator: Dark Fate – Defiance teszt – Nem csak FPS-t lehet írni a témára
- 4. Két új traileren a CoD-verőnek kikiáltott Gray Zone Warfare
- 5. Assetto Corsa Competizione - Nürburgring 24hr Pack DLC teszt
Legfrissebb fórumtémák
- 22:53
- Elden Ring [39]
- 21:02
- Ki mivel játszik mostanában? [7855]
- 19:10
- Dark Souls: Prepare to Die Edition (PC) [hozzászólások] [11]
- 19:03
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43672]
- 17:09
- A magyar labdarúgó válogatott [4448]
- 12:07
- Horizon Forbidden West [53]
- 00:24
- GG - GameGuess játék [737]
- 17:05
- Sorozatok [10785]
- 01:32
- SPORT - Kosárlabda [516]
- 21:04
- Helyzetjelentés [156879]