25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Bejelentették a Diablo III konzolverzióinak megjelenési dátumát [hozzászólások]



Írd ide hozzászólásod:

gothmog
gothmog [4840]
Én a játékmenetet élvezem, mert kellően dinamikus, de még nem fejetlenül gyors. Magasabb nehézségen figyelni kell, de jól kontrollálható, átlátható marad az egész. Ebben a Titan Quest volt korábban a mérvadó számomra (abban szvsz jobban eltalálták a dinamikát, mint a D2-ben), de a D3 még jobban sikerült ebben a tekintetben.

Ami a skilleket, buildeket illeti, abban igazad van. Tényleg megvannak a menő skillek és buildek. (No meg a totál használhatatlanok is.) Gyakorlatilag egy adott kasztban közel mindenki ugyanazokat a skilleket futtatja, csak kisebb eltérések vannak. (Megjegyzem, ebben a D2 sem tért el túlzottan...)
A buildeknél pedig az is ott van, hogy bármikor bármilyen formára átskillezheted magad. Ez egyfelől jó, mert ha valamit ki akarsz próbálni, akkor nem kell új karit húznod a nulláról, illetve az új pecs-új balansz játékban sem szívsz akkorát. Másrészt nem jó, mert így csökken a szavatosság, hiszen nem fogsz új karaktert kezdeni, csak kipróbálod max egy óra alatt az új skill-kombót, azután vagy maradsz a beváltnál, vagy átállsz rá. Tök gyorsan lefut minden.

A blacksmith, amióta vannak account bound cuccok, használhatóbb egy fokkal, mert a legdurvább vállasokat, amuletteket stb. így tudod legyártani magadnak. Ergo, próbálják azért fejleszteni valamerre.

A sztori tényleg harmatos, és a zárása szokatlanul "napfényes" egy diablóhoz képest, de ez a stílus sosem erről (áll-leejtő sztori) szólt, és mondjuk egy Dungeon Siege 1-hez vagy Sacredhez képest maga a megtestesült szépirodalom a D3 harmatos története is...

Azmodan elég nyomorult boss lett önmagában is, és a hologramokon én is jót röhögtem mindig.

Ami a nagy többséget illeti: sokan úgy álltak neki, hogy naivan azt gondolták, most majd leakasztják a nagy pénzt, vagy majd ők kipörgetik gyorsan infernót, ám valójában abszolút kazuár (casual) volt ezen emberkék többsége is, és a várakozásokat alulmúló itemdrop, illetve az első néhány javításig helyenként vér-szadista inferno nehézségi szint sokakat eltántorított és totálisan kiábrándított.
És még sokan amiatt ábrándultak ki, mert - nagyrészben a botolók miatt - szarrá inflálódtak az árak az AH-ban. Így ma az a helyzet, hogy míg egy inferno-képes felszerelés azért egy ideje már pár százezer aranyból összerakható, addig a magasabb MPL-ekhez (mondjuk 5 fölött) való cuccok, illetve a kicsit komolyabb gear-re fejlődés már elérhetetlen az átlag játékos számára, ha nem hajlandó tényleges pénzt (RMAH) belefolyatni a játékba. Az egyetlen lehetőség ilyenkor a végtelen farmolás, ám a drop rendszer miatt könnyen meglehet, hogy valakinek 300 órányi tömény infernós farm alatt sem esik 100M-nál értékesebb tárgy, úgy pedig esélytelen feljebb lépni. Ez pedig baromi kiábrándító tud lenni. (És valahol a Blizzard koncepciójában rejlő alapvető hibára is utal.)

Endure. In enduring, grow strong.

Előzmény:

Vissza