Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Dishonored



Írd ide hozzászólásod:



2034 levél
15.09.06. 22:43
Aribeth
FPS, nem FPS: több tucatnyi ilyen vitafórumot lehet találni rühellők és semleges/imádom a műfajt emberek között, nem kívánom áthozni ide őket, és csak két megjegyzést tennék még hozzá. Van, aki azt mondja, hogy ezzel a nézettel tud a legjobban elmerülni egy játékban. Én abba a típusba tartozok, akik szeretik, ha van egy arccal, testtel rendelkező hős, akit irányíthatnak, ezért számomra nagyon-nagyon személytelen, megható Bioshock lezárástól függetlenül. Legfeljebb az enyhít rajta, ha van egy tonna átvezető jelenet, amiben a főszereplő is arcot kap.
Olcsóság: az egyértelmű, hogy egy-egy jobb FPS-be sok pénz, energia és kreativitás kerül. Mégis, kívülálló, nem játékfejlesztő laikusként még mindig egyszerűbbnek tűnik "csak" a környezetet és a többi szereplőt megalkotni, és a képernyőhöz szegezett két kézzel ugrálni egyik platformról a másikra, mint pluszban felépíteni hozzá egy normálisan mozgó karaktert is, akit ráadásul az átvezető jelenetekbe is tisztességesen be kellene építeni. És akkor még mellé el lehetne gondolkodni a szinkronon is, mert újabban kevés a kussoló főhős. De nyilván nem feltétlenül költséghatékonyságból készül egy-egy játék FPS nézetben, hanem azért, mert eleve van egy nagy, fizetőképes rajongótábor, akik pont ezt igénylik, és akik közül páran lehet, hogy pont a TPS-től kapnak hidegrázást. Mindenesetre biztos tovább tart a fejlesztés, ha egy tisztességes tps/fps váltást is bele akarnak tenni.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.

Vissza