25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

A leg "okosabb" multis BOT?



Írd ide hozzászólásod:

FOxygene
FOxygene [3275]
Mi az a cz?

Na lényegében arról van szó hogy a BOT keressen fedezéket ha rálövök ,ill ha lehet fedezékből támadjon.

Én multiban még ilyennel nem találkoztam,játékban igen a Vietcong-ban,és a Cod-ban talán.

Meg a hétvégén játszuottunk a Wolf ET-vel bobottal.

Régebben amikor még csak teszteltem a Bobot-ot történt olyan hogy
Sniper puskával(használhatatlan) rálőttem egy BobOT-ra aki épp kijött egy ajtón a távolban,természetesen nem találtam el,erre legugolt és lőtt aztán mégeygszer rálőttem és visszalépett az ajtó mögé,aztán megint előbukkant és legugolt és lőtt majd rálőttem és újra visszalépett az ajtó mögé.

Ez volt régebben nemtudtam elsönteni hogy véletlen e,aztán tegnap ismét ugyanez megtörtént egy sziklafal takarásába lépett visssza nemegyszer.

Meg amikor egy alagút fordulóban felbukkant rálőttem és szintén a fal mögé állt.

Egyértelműen így szándékozták megcsinálni,azért ez nem semmi.
És az animációk sem rosszak.

Singelében a Vietcong a király,sztem és a CoD talán.

Végülis az alapjáték single módja elővetíti milyen BOT írható hozzá,
a Wolf single-ben is jó volt és ha a Vietcong-hoz lenne BOT az szintén úgy navigálhatná magát mint a küldetésekben.

Régebben CS-eztem is sokat akkor a PODBOT volt a nyerő,egész ügyes volt a megfelelő waypontok elhelyezésével.De fedezékbe nem bújt,csak úgy tünt néha mintha.De olyat hogy visszalép a fal mögé egymás után 4 szer ilyet még soha nem láttam.A Wolf Et-nél nincsenek szerkeszthető Waypontok ez a fura,vmi más rendszer van.

Az a quake1-es Frogger használt fedezéket?
Az alap singleplayer Quake szörnyikék nemigen.

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"

Vissza