Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

A Monolith dühös a F.E.A.R. kiegészítők miatt

A fejlesztők szerint az Extraction Point és a Perseus Mandate is a F.E.A.R. univerzum meggyalázása volt.

2008.12.30. 15:52 | szerző: Retee | kategória: Játék

Kellemetlen, ha egy kiadó és egy fejlesztőcsapat összeveszik, de még rosszabb a helyzet, ha a szakítás során elkeverednek a licenszjogok is. Márpedig a F.E.A.R. esetében ez történt, hisz az első, igen sikeres részt még a Monolith és a Vivendi hozta össze, ám ők később külön utakra kerültek, viszont a név maradt a kiadónál, akik ezt követően egy másik csapattal készítettek hozzá kiegészítőket. Méghozzá nem túl sikeres darabokat, így idén valószínűleg sokan örültek a hírnek, hogy a Monolith visszaszerezte a F.E.A.R. nevet, így már semmi akadálya sincs annak, hogy jövőre nagyot durranhasson a F.E.A.R. 2: Project Origin. Úgy látszik azonban a két cég azóta sincs igazán jóban, hisz a Monolith vezető dizájnere meglehetősen keményen bírálta egy interjúban a két kiegészítőt.
"Borzalmasnak tartom mind az Extraction Pointot, mind a Perseus Mandate-et - nyilatkozta Dave Matthews. A TimeGate gyilkosságot követett el a F.E.A.R. rajongók felé, mikor összehozták őket, hisz a gyenge történet, és az alaptól eltérő univerzum miatt rengeteg játékos fordult el a névtől. A F.E.A.R. központi szereplője Alma, ehhez képest a másik csapat erről tudomást se vett, és teljesen más síkra terelte a sztorit. A mi dolgunk, hogy a második résszel helyreállítsuk a megkopott hírnevét a játéknak, és ezt meg is fogjuk tenni." ■

F.E.A.R. 2: Project Origin
További hírekért és cikkekért ugorj a játék adatlapjára:
F.E.A.R. 2: Project Origin

hozzászólások (0)

ajánlott olvasnivaló