26 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Játékhírek

Aliens: Colonial Marines - gameplay trailer

A nemrégiben bemutatott CGI után végre itt egy játékmenetet bemutató videó is.

Írta: rootshaper 7 hozzászólás

Úgy néz ki, a Gearbox szeret engem. A héten megjelent egy CGI trailer a régóta készülő Aliens játékukból, ami valahogy nem nyerte el a tetszésemet, és erre nagyban rájátszott a gyenge - oda nem illő - zeneválasztás is. Most viszont kaptunk egy pofás kis gameplay bemutatót, melyben az akción van a hangsúly, no meg persze az idegeneken.
Érdekes megfigyelni, hogy egy jelenetet szinte egy az egyben átemeltek a Prometheus című készülő Alien előzmény filmből, ami természetesen nem rossz dolog. Aztán ott van még az idegőrlő pittyegés, amit minden rajongó jól ismer már és ha egy ahhoz hasonló hangot meghall valahol, már tudja, hogy jönnek az idegenek. Vagy csak egy lift. De jobb félni, mint megijedni, ugye.

Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!

Aliens: Colonial Marines

Platform:

Fejlesztő: Gearbox

Kiadó: Sega

Megjelenés:
2013. február 12. PC
n/a: PS3, X360

» Tovább a játék adatlapjára

HOZZÁSZÓLÁSOK

VeteranHUNTurul
VeteranHUNTurul [207]
Ez nem új trailer, tavaly augusztusban látott napvilágot.

AC:M-Action Trailer
MattMatthew
MattMatthew [11782]
Csak az Alien volt parás. A második rész már "agyatlan hent" volt. FPS-t, és itt főleg az S-en van a hangsúly nem lehet úgy megcsinálni, hogy olyan legyen mint az első film, egy xenoval. Az már másik műfaj.

Az AvP2-féle sötétben bóklászós hangulatot 1,5 percben nem lehet visszaadni. Trailerben nyilván elsősorban akciót mutatnak. Ha vészvilágitásos folyosókat mutatnának akkor kevéssé hangsúlyoznák a játék "munkásabb" és eladhatóbb részét.
Creativ3Form
Creativ3Form [33872]
A második, azaz az Aliens kezdődött így. Amúgy a hangok tényleg jók, csak sajna kijött már egy hosszabb gameplay, ami nem a parát, hanem az agyatlan hent érzést hozza elő, amit a hangulattal, és az Aliensből való idézetekkel, a filmben látott és bejárt területek okozta bizsergető érzéssel akarnak eladni. Ami az első másfél órában még poén is lesz, de az egész játék során már nem biztos annyira, hogy feledtetni tudja a hentet. Nekem ennél több kell ahhoz, hogy úgy remegjek és szarjak magam alá, mint a filmeknél.
RUSSIANBOY
RUSSIANBOY [330]
Én bár sose voltam nagy rajongoja se az Alien se a Predator filmeknek viszont külön-külön imádtam mindegyiket.Nagyon jo hogy a fegyver hangja és a megszokott pittyegő hang ugyanaz mint a filmben ezek nagyon sokat számitanak mert még hitelesebben tudják visszaadni a film alatt érezhető hatást csak ezáltal azzal a különbséggel hogy mi irányitunk.A trailer elején a pötyögő felirat kiirás is tetszik mivel ha jol emlékszem az első film is igy kezdődött(?)

Ezért mondom mindig hogy egy filmben hallgato hangok - vagy épp forditva egy játéknál - ugyanazok kellenek hogy legyenek mivel igy a néző a játékos még jobban bele tudja magát élni ha a történet nem is pont ugy zajlik mint a filmben vagy játékban de ezek plusz pozitiv hatást váltanak ki.Most képzeljük el ha ezek a talán jelentéktelennek tűnő de játékosok-mozirajongok számára fontos effektek nem lennének akkor nem is lenne igazi Alien hatásu a játék.

Szerintem eléggé parás lesz nálam biztos nem fog futni de majd nyuzom valamelyik havert hogy kiprobálhassam nála:D:D
Breaker
Breaker [70]
Ha jol lattam, megint konzolon nyomta a jatekos, egyszer egy DX11 módot is megmutathatnanak rola PCn.
» Összes hozzászólás listázása a fórumban (7 db)