Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Max Payne 3 - PC-n DX11 támogatással

A PC-s változatot a konzolossal párhuzamosan fejlesztik, nem portolják.

2012.03.24. 19:16 | szerző: GeryG | kategória: Játék

A Rockstar Games szépen halad a Max Payne 3 fejlesztésével, és a mai napon az is kiderült, hogy a PC-s és konzolos változatok munkálatai fej-fej mellett haladnak. Ez azt jelenti, hogy a készítők nem helyezték egyik verziót sem a másik elé, a két projekt egymással párhuzamosan folyik, tehát nem kell gyenge minőségű portolástól tartanunk. A PC-s változat ráadásul teljes mértékben kihasználja majd a DirectX 11 előnyeit, így számíthatunk tesselationre is. A csapat munkáját az NVIDIA is segíti, ami a PhysX támogatást is előre vetíti. Három új kép is érkezett a játékból, melyek mind a számítógépes változatból származnak. ■

előző
következő
Max Payne 3 - PC-n DX11 támogatással
Max Payne 3 - PC-n DX11 támogatássalMax Payne 3 - PC-n DX11 támogatássalMax Payne 3 - PC-n DX11 támogatással
Max Payne 3
További hírekért és cikkekért ugorj a játék adatlapjára:
Max Payne 3

hozzászólások (3)

Corvus5
Corvus5 2012.03.26. 22:53
Akárhányszor meglátom a törött üveget a játékban, mindig elfog a röhögőgörcs.:-D:-|
Breaker
Breaker 2012.03.26. 23:50
Remelem nem olyan lesz a DX11 tamogatasa mint a Batman Arkham Citynek...
Peace
Peace 2012.03.27. 02:05
Annyira jól beszopattak minket ezzel a DX11-el(mint előtte az összes többivel is...). Mai napig nem használta ki igazán semmi a közel 2 éves videókártyám képességeit. Volt pár bevillanó csilli-villi effekt, amire ráfogták, aztán annyi.
ajánlott olvasnivaló