Pro Evolution Soccer 2018
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

A Bethesda tanult a Skyrim hibáiból

És igyekeznek nem elkövetni azokat a Fallout 4 esetében.

2015.07.08. 10:12 | szerző: GeryG | kategória: Játék

Sajnos az utóbbi években egyre gyakrabban fordul elő, hogy a nagy AAA kategóriás játékok olyan hibákkal jelennek meg, amelyek nem csak rontják a játékélményt, de egyenesen el is lehetetlenítik azt. Elég csak az Assassin’s Creed Unity vagy a Batman: Arkham Knight esetére gondolni, hogy ne menjünk vissza túl sokat az időben. De ide lehetne sorolni a The Elder Scrolls V: Skyrimot is, amellyel az első hetekben komolyan meggyűlt a játékosok baja. A Bethesda azonban tanult az akkori hibákból és most letették a nagyesküt, hogy a készülő Fallout 4 esetében nem követik el még egyszer. Erről Todd Howard beszélt egy interjú során.
„Mindig lesznek problémák. Ha a játék leáll, az baj, de korántsem akkora, mint mikor valakinek a mentett állása veszik el. Mi pedig mindent el fogunk követni ennek megelőzése érdekében.”
A fejlesztők a Skyrim frissítéseinek készítése során új megoldásokat dolgozott ki a hibák felkutatására, ezt pedig már most felhasználják a Fallout 4 fejlesztésénél is. Így remélhetőleg tényleg nem futunk bele egy újabb problémás premierbe, olyanból így is túl sok jutott ki a játékosoknak mostanában. A Fallout 4 november 10-én fog megjelenni PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra. ■

Fallout 4
További hírekért és cikkekért ugorj a játék adatlapjára:
Fallout 4

hozzászólások (0)

ajánlott olvasnivaló