Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands

Hogyan tovább Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands?

A Ubisoft felvázolta a szellemek menetrendjét egészen jövő áprilisig.

2017.11.21. 13:53 | szerző: GeryG | kategória: Játék

A Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands idén tavasszal jelent meg és a kissé döcögős premier után apránként megtalálta a maga célközönségét. A játék októberben kapta meg legutóbbi fontos frissítését, amellyel megérkezett a Ghost War játékmód és vele a kompetitív összecsapások. A Ubisoft azonban itt nem áll meg, a minap felvázolta a játékkal kapcsolatos terveit a következő néhány hónapra.

Ahogy az az alábbi képen is látható, egészen 2018 áprilisáig biztosan számíthatunk újdonságokra a szellemek háza táján. Ez kifejezetten a Ghost War játékmódhoz kacsolódó bővítéseket jelent. Az első frissítés (az Interference) a napokban érkezett meg, benne pedig egy új karakterosztály, a Disruptor debütált. Az ő különleges képessége, hogy meg tudja hackelni az ellenséges játékosok kezelőfelületét, így fals információkkal össze tudja őket zavarni. Emellett egy új játékmód – Uplink – és hat új pálya is érkezett, utóbbiak közül négy (Warehouse, Oil Rush, Burn-Out és Sub Factory) az új játékmódhoz, kettő pedig (Cartel Depot és Farm Town) a már ismert Elimination játékmódhoz.

A készítők tervei szerint a további frissítésekre havonta érkeznek majd meg, a következő így már decemberben, ez lesz a Jungle Storm. A jövő évet az Extended Ops nyitja, majd sorban érkeznek a New Assignment, a Reinforcement és a Bravo 6 frissítések. Bár ezek pontos tartalmát egyelőre nem fedték fel, de várhatóan új karakterek, új játékmódok és persze rengeteg új pálya érkezik majd velük.

Az Interference részletes leírását a hivatalos oldalon olvashatjátok. ■

előző
következő
Hogyan tovább Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands?
Hogyan tovább Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands?Hogyan tovább Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands?
Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands
További hírekért és cikkekért ugorj a játék adatlapjára:
Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands

hozzászólások (5)

Lacko
Lacko 2017.11.21. 14:03
Jó lenne ha a single playerekre is gondolnának....
ivanova36
ivanova36 2017.11.21. 14:20
Jó lenne, de már régen csak "megtűrt" játékos réteg a single player. Éppen az SWBF2 esetében "vitáztunk" rajta, hogy kell-e egyáltalán single rész.

Persze itt kicsit más a helyzet, hiszen alapvetően singleben is végig lehet nyomni a Wildlandset, de a Division "útvonalnak" csúfolt fejlesztési bukdácsolásából kiindulva, az ott bejelentett tartalmak egésze multit célozta meg, itt sem lesz más a helyzet. Single only tartalmat nem biztos hogy megéri fejleszteni párhuzamosa a multi mellett, pláne hogy az kérdéses hogy a játékosbázis mekkora részét érdekli.
Lacko
Lacko 2017.11.21. 19:12
Sajnos igazad van, de azért vannak ellenpéldák: a Bohemia épp most fog kiadni (nov 30) egy csak single player DLC-t az Arma3-hoz. Ez szerintem tök üdítő kivétel.
GustyX
GustyX 2017.11.21. 19:33
Annyit megjegyeznék, hogy co-op tartalmakkal is kedveznének a magányos farkasoknak. Én azzal is kiegyeznék, még látatlanban is.
ivanova36
ivanova36 2017.11.21. 20:31
"Nekem, a játékosnak semmi sem jó"

Coop tartalommal csak akkor van problémám, ha nem visz előbbre a történetben. Ha csak üresben rohangálunk körbe-körbe az számomra nem tartalom. Persze meg lehet azt is jól csinálni, és lehet jó kis mini történeteket is belepakolni egy-egy coop DLC-be, de nem ez a jellemző szerintem.

Division példájából kiindulva, ott a coop tartalombővítés annak idején a HVT vadászat volt. Segített felzárkózni a többi magasabb gearű játékoshoz, de a történet nem haladt. Üresben toporogtunk és farmoltuk a nevesített ellenfeleket magasabb gearszintű itemekért, de ennyi. 4 hét farmolás után unalmas lett és rájöttünk hogy arra a négy hétre jó kikapcsolódás volt a napi 2 óra farmolás, de nem több. Nulla haladás volt a fő szálon ahogy a mellékszálak sem haladtak, de újabbak sem jöttek be.
Sima, mezei időtöltő farmolás volt, és ha már a technikai oldalát nézzük, alig került a fejlesztése 1-2 hétbe. Hozzáteszem, ingyen "tartalombővítés" volt.

Biztos a Wildlandsbe is bele lehet rakni ésszerű coop tartalmat, de nem nagyon bízok benne hogy belekerülne, ismerve az UBI-t.
Másik alap problémám a Wildlandsel az open béta óta annyi, hogy már akkor előrevetítette a végtelen farmolást amit a játékba "tartalomként" beleterveztek.

És bár nem itt fogjuk megoldani az elmúlt 20 év játékfejlesztési problémáit, vajon hogyan és milyen tartalommal lehetne single-coop-multi tartalmat belerakni egy játékba úgy, hogy megérje mindhárom félnek: játékos, fejlesztő, kiadó.
ajánlott olvasnivaló