Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

gamescom 2019

Disintegration

Disintegration – RTS-ből FPS

Marcus Letho új játéka eredetileg stratégiának indult, ám a gamescomon már FPS-ként mutatkozott be.

2019.08.28. 15:34 | szerző: GeryG | kategória: gamescom 2019

Ha van két olyan műfaj, amely a lehető legtávolabb áll egymástól, mégis előfordul, hogy keverednek, akkor az a stratégiai játékoké és az FPS-eké. Már a múltban is volt rá példa, hogy e két műfajt egy játékban vegyítették, de gyakorinak egyáltalán nem mondható a dolog.

Marcus Letho neve elsősorban a Halo széria rajongóinak lehet ismerős, hiszen ő is közreműködött anno a sorozat létrejöttében. Most viszont már saját stúdiójával, a V1 Interactive-val dolgozik új játékán, a Disintegrationön. És mi az összefüggés? Hogy a Disintegration fejlesztése eredetileg valós idejű stratégiának indult, ám az idei gamescomon már FPS-ként mutatkozott be.

A fejlesztők eredetileg egy klasszikus RTS-ben gondolkoztak, ám munka közben rájöttek, hogy ilyenek tucatszám jelentek és jelennek meg. Ezért feldobták az egészen FPS játékmenettel is, amikor a játékos egy katonát alakítva maga is részt vehet a csatákban. Végül az egész koncepció inkább ebbe az irányba mozdult el, és a korábban hangsúlyos RTS elemek közül csak azokat hagyták meg, amelyek nem terhelik le felesleges menedzseléssel a játékosokat. Nem kell tehát erőforrásokkal és bázisokkal maszatolni, egyedül a csapatunkra kell koncentrálni, nekik kell utasításokat adnunk. Így mostanra a Disintegration sokkal inkább tekinthető taktikai FPS-nek.

A történet a nem túl távoli jövőben játszódik, amikor az emberiség elveszettnek tűnő háborút folytat a Rayonne invázió ellen. Az ellenség az utolsó emberi kolóniák elpusztítására készül, ebben pedig csak mi állíthatjuk meg. A játékosok Romer Shoalt alakítják és az ő maréknyi csapatát irányíthatják. De nem egyszerű katonákról van szó, ugyanis az emberiség a háború megnyerése érdekében kifejlesztette az integráció folyamatát. Ez annyit tesz, hogy a katonák tudatát beültették robotizált testekbe és gépekbe, amelyek így jóval hatékonyabban vehették fel a harcot a megszállókkal. Így a játékosok is ilyen harci gépezeteket irányíthatnak a játékban.

A Disintegration PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra készül, a tervek szerint valamikor 2020-ban jelenhet meg. ■

előző
következő
Disintegration – RTS-ből FPS
Disintegration – RTS-ből FPSDisintegration – RTS-ből FPSDisintegration – RTS-ből FPSDisintegration – RTS-ből FPSDisintegration – RTS-ből FPS
Disintegration
További hírekért és cikkekért ugorj a játék adatlapjára:
Disintegration

hozzászólások (0)

ajánlott olvasnivaló