25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Játékhírek

Nem lesznek megkötések a Ghost of Tsushimában

A játékos oda mennek, ahová csak akarnak, a játék nem fogja terelgetni őket.

Írta: GeryG

A napokban végre újra felpezsdült az élet a Sucker Punch régóta készülő új játéka, a Ghost of Tsushima körül. A State of Play alkalmából egy nagyon rövid előzetest kapott, amely valójában egy nagyobb előzetes előzetese volt, ezt pedig itt lent láthatjátok.

Ami még fontosabb, hogy végre új részletek és egy körülbelüli premierdátum is napvilágot látott. A játék a stúdió korábbi alkotásaihoz hasonlóan nyílt világban fog játszódni. Ám a szokásos megoldásokkal ellentétben, a Ghost of Tsushima nem fogja majd megmondani, hogy merre menjünk, mit csináljunk. A fejlesztők elmondása szerint, ha épp utunk során meglátunk egy szimpatikus bambuszerdőt, akkor minden további nélkül bejárhatjuk azt. Lényegében oda megyünk majd, ahová kedvünk tartja.

A készítők az első perektől fogva úgy érzik, hogy a történet és témaválasztás remekül sikerült, mivel amint eldöntötték, hogy a mongol invázió idejébe helyezik az eseményeket, minden részlet magától a helyére került. Hogy ez végül milyen játékot eredményez majd, azt egyelőre találgatni lehet csupán. Biztosat csak 2020 nyarán tudhatunk majd, hiszen ekkor fog megjelenni a Ghost of Tsushima PlayStation 4-re.

Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!

Ghost of Tsushima

Platform:

Fejlesztő: Sucker Punch, Nixxes Software

Kiadó: Sony Computer Entertainment Europe

Megjelenés:
2020. július 17. PS4
2021. augusztus 20. PS5
2024. május 16. PC

» Tovább a játék adatlapjára

GeryG

GeryG
2010 végén csatlakozott a PC Dome cikkírói csapatához, pár hónappal később pedig már hírszerkesztőként is tevékenykedett. Lassan 15 ezer írásos anyag fűződik a nevéhez a magazinban, amivel a képzeletbeli dobogó csúcsán áll.

HOZZÁSZÓLÁSOK

Még nincs hozzászólás, légy Te az első!