Az előző hónapban megjelent Game Builder Garage szeptember 10-étől már dobozos változatban is kapható lesz, így aki inkább a hagyományos módon, kiskereskedőknél szereti beszerezni szoftvereit, szintén hozzájuthat a játékfejlesztésbe bevezető programot.
A Game Builder Garage-ben a vizuális fejlesztőeszközökben lévő node-ok szerepét kis lények, ún. nodonok helyettesítik, és a segítségükkel sajátíthatjuk el a játékfejlesztés alapjait. Ezek a nodonok jelölhetnek egy-egy játékbeli objektumot (például a játékos karakterét vagy a képernyőt), effekteket vagy akár a kontroller egy-egy gombját, karját. Összekapcsolásukkal alakíthatjuk ki, mi történen a játékban egy-egy gombnyomáskor, vagy ha két elem összeütközik.
A program interaktív oktatórészt is tartalmaz, majd belekezdhetünk saját játékunk fejlesztésébe is. Egyetlen gombnyomással válthatunk a programozási mód és a játékképernyő között, így gyorsan ki is próbálhatjuk egy-egy újabb változtatásunk eredményét.
Aki alaposabban kíváncsi arra, hogy mi is ez a Game Builder Garage, az ingyenes demót letöltve ki is próbálhatja azt vásárlás előtt.