Egyszer minden korszak véget ér, így van most ezzel a Naughty Dog stúdiója is. A társelnöki pozíciót betöltő Evan Wells ugyanis bejelentette, hogy ez év végén elköszön a stúdiótól és szögre akasztja az egeret, visszavonul. Wells 25 éve dolgozik a Naughty Dognál.
A veterán fejlesztők három évtizeddel ezelőtt kezdte meg pályafutását, első munkái közt szerepelt a ToeJam & Earl in Panic on Funkotron Sega Genesisen, majd 1994-ben áttette székhelyét a Crystal Dynamics csapatába. Itt a Gex: Enter the Gecko című játékon dolgozott, míg végül 1998-ban nem csatlakozott a Naughty Doghoz.
Itt részt vette több Crash Bandicoot és Jak and Daxter játék fejlesztésében is, majd 2004-ben az alapító Andy Gavin és Jason Rubin távozása után ő lett a stúdió új társelnöke Stephen White oldalán. Együtt vezették a csapatot egy évig, míg White helyére Christophe Balestra nem került. Ezekben az években olyan játékok születtek meg, mint az Uncharted és a The Last of Us szériák. Miután Balestra is távozott a stúdiótól 2017-ben, egy évig egyedül vezette azt tovább, míg végül Neil Druckmant ki nem nevezték társelnöknek.
"Nem is lehetnék biztosabb benne, hogy Neilnek megvannak az eszközei a stúdió vezetéséhez. Ez a megfelelő idő, hogy teret adjunk neki és a vezetői csapat többi tagjának, hogy egy sikeres jövő felé kormányozzák a stúdiót. Nagyon izgatott vagyok az aktuális projektjeink miatt és nehéz lesz, hogy már nem lehetek itt az elkészülésükkor. De sosem volt még ilyen erős csapatunk, amely képes lesz biztosítani, hogy olyanok legyenek, amelyek meghatározzák az ipart és beteljesítik az elvárásainkat. Biztos vagyok benne, hogy a Naughty Dog új magasságokban fog emelkedni és még magasabbra teszi a lécet."