25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Játékhírek

Minden korábbinál nagyobb pusztítással jöhet az új Battlefield

A fejlesztők visszahoznák a franchise egyik legnépszerűbb tulajdonságát, a legyalulható pályákat.

Írta: GeryG

Minden korábbinál nagyobb pusztítással jöhet az új Battlefield

A Battlefield 2042 akkorát zakózott, hogy csak úgy nyekkent. Kétségtelenül az egész franchise egyik, ha nem a leggyengébb epizódja lett, pedig azért vannak komoly versenyzők ezért a címért (ugye, Hardline?). Mindez azonban nem jelenti, nem jelentheti azt, hogy az egyébként továbbra is nagyon népszerű széria végleg a süllyesztőbe kerül.

Olyannyira nem, hogy a DICE és az EA már gőzerővel dolgozik a következő Battlefielden. A rossz hír az, hogy ez még nem a hivatalos bejelentés, inkább egy szemfüles újságíró éles szeme, amellyel kiszúrt egy érdekes álláshirdetést. A jó hír, hogy az új játékban visszatérnének az előző részek sikeres játékelemeihez.

Mint ismert, a Battlefield-játékok egyik sajátossága a karakterosztályok használata, a másik a gépesített ütközetek, míg a harmadik a jelentős mértékben pusztítható pályák. Ezek ugyan valamilyen formában jelen voltak a Battlefield 2042-ben is, de totál ki voltak herélve és nyilván nem is működtek jól.

Cikkajánló
Battlefield 2042 teszt – Betafield 2021?

Battlefield 2042 teszt – Betafield 2021?

Ideje komolyan elgondolkodni, mikor érett meg kiadásra egy játék...

A jelek szerint tanultak az esetből a készítők, akik visszaállítanák ezeket a funkciókat. Legalábbis a rombolható pályákat mindenképp, sőt. Azt ígérik, hogy az új játékban minden korábbinál nagyobb és valóságosabb pusztítást végezhetünk a játéktéren. Erre lehet következtetni a korábban DICE LA néven futó, ma már Ripple Effect stúdió álláshirdetéséből, amelyben VFX Directort keresnek. Az új munkatársa az iparág legrealisztikusabb pusztításának megvalósítása lesz a feladata a vancouveri irodában.

Mivel egyelőre nincs hivatalos megerősítés egy új Battlefieldről, inkább csak találgatásról beszélhetünk, de a jelek arra utalnak, hogy erről a projektről lehet szó. Az nem világos, hogy a Ripple Effect saját játékon dolgozik vagy a DICE svéd központjának segít be.

A Battlefield megújítását nem akárkire bízta az EA. Vince Zampella kapta meg ezt a felelősséget, aki azt tervezi, hogy több játékból álló összetett univerzumot hoz létre, valami olyasmit, amit a Warzone által is.

Kattints ide, ha tetszett a cikk!

GeryG

GeryG
2010 végén csatlakozott a PC Dome cikkírói csapatához, pár hónappal később pedig már hírszerkesztőként is tevékenykedett. Lassan 15 ezer írásos anyag fűződik a nevéhez a magazinban, amivel a képzeletbeli dobogó csúcsán áll.

HOZZÁSZÓLÁSOK

Még nincs hozzászólás, légy Te az első!