Aki valaha is bepillantást nyert a játékfejlesztés világába (vagy csak végignézte egy befejezett játék végén a stáblistát), tudhatja, hogy gyakran akár több százan is dolgoznak egy-egy játékon. Ennek fényében különösen tiszteletre méltó, ha valaki egymaga vág bele egy ilyen projektbe és végig is viszi azt. Ilyen Tomas Sala is, aki egyedül készíti a Bulwark: Falconeer Chronicles című játékát.
A projektet a Wired Productions karolta fel, akik segítenek neki a kiadásban. A Bulwark: Falconeer Chroniclesben egy hatalmas világ várja a játékosokost, hogy azok városokkal, falvakkal, erődökkel és más épületekkel töltsék meg. Ezek a helyszínek fontos kereskedelmi csomópontok lehetnek vagy épp egy hódítás kiindulópontjai. De nem lesz elég megépíteni ezeket, meg is kell tudni védeni, mivel a világban rengeteg különböző nép és frakció él. Ezek közül nem mindenkivel tudunk majd szövetségre lépni, lesznek ellenséges oldalak, akikkel meg kell ütköznünk.
A Bulwark: Falconeer Chronicles nem az első játék Tomas Sala műhelyéből, sőt. Tulajdonképpen ugyanabban az univerzumban játszódik, ahol a fejlesztő korábbi játéka, a The Falconeer is. A premierre a tervek szerint március 26-án kerül majd sor PC-n, PlayStation 5-ön és PlayStation 4-en, illetve Xbox Series X/S-en és Xbox One-on. Viszont a játék demója már január 30-án megérkezik ugyanezen platformokra. Ebben egy küldetést lehet majd teljesíteni, városunk pedig legfeljebb tizenöt épületből állhat.