A Void Interactive stúdiónak sikerült az, ami sok-sok éve egyetlen más stúdiónak sem. Készítettek egy olyan játékot, amelyet méltán nevezhetünk az egykori SWAT 4 szellemi örökösének. Ez a Ready or Not, amely ha nem is lett tökéletes, de kétségtelenül a legközelebb áll ahhoz, amit jó két évtizede a Sierra Entertainment játéka képviselt.
Nemrégiben arról érkeztek hírek, hogy a stúdiót hackertámadás érte. Ezt végül a stúdió maga is megerősítette a Kotaku magazin számára. Mint kiderült, a támadás még márciusban történt, de csak most hozták nyilvánosságra. A stúdió leszögezte, hogy a hackerek nem fértek hozzá sem a játékosok, sem a fejlesztők személyes adataihoz.
De így is leemeltek a szerverekről 4 TB-nyi adatot, amelyben a Ready or Not különféle buildjei, forráskódok és képek szerepeltek. Ezek között olyan tartalmak is vannak, amelyek a stúdió még be nem jelentett projektjeihez köthetők, valamint a Ready or Not PlayStation és Xbox konzolokra szánt változatából származnak. Az is kiderült, hogy a támadást a TeamCity buildmenedzser rendszerének sebezhetőségét kihasználva történt, az ügyben pedig már nyomozás folyik.
A Ready or Not 2021 végén lépett be early accessbe, amelyben végül két évet töltött. 2023 decembere óta érhető el a teljes és végleges változat, egyelőre csak PC-re.